سریع‌ترین فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

سریع‌ترین فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

چرا ما به فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی نیاز داریم؟ هرچه در بازار بورس و سرمایه‌گذاری پیش می‌رویم با اصطلاحات جدید و جذابی آشنا می‌شویم که نشان می‌دهد که می‌توان در این بازار به‌ظاهر غیرقابل‌پیش‌بینی دنبال‌روی کسانی بود که می‌دانند چه می‌کنند و چه می‌خواهند. در کلام بهتر برای درک این موضوع دنیای بورس و سایر نمادهای اقتصادی را به دریا و اقیانوسی بزرگ تشبیه می‌کنیم. توصیه میکنم مقاله پول هوشمند در بورس را هم مطالعه کنید

در این اقیانوس بزرگ عده‌ای به نام وال یا همان نهنگ وجود دارند که از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند. وال‌ها برای این‌که بتوانند ماهی‌های بیشتری را بخورند گاهی با انجام حرکت‌های خاصی موجی در دریا به راه می‌اندازد تا به‌واسطه آن ماهی‌های کوچک را به دام خود می‌اندازد.

 4 نوع فیلتر کد به کد وجود دارد که به شرح زیر هستند:

1: کد به کد حقوقی به حقیقی
2: کد به کد حقوقی به حقوقی
3: کد به کد حقیقی به حقیقی
4: کد به کد حقیقی به حقوقی

اصولا در فیلتر نویسی سهم های کوچک مد نظر قرار میگیرند و منظور از کوچک در این مقاله سهم های زیر ارزش بازار 2000 میلیارد تومن هستند. علت آن هم این است که پول های کم بتواند آنها را حرکت دهد.

در این 4 نوع فیلتر کد به کد مهمترین آنها، فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی است که در زیر علت آن را بیان میکنم:

گاهی پیش می‌آید خبری مهم قرار است در سهمی بیاید در این حال حقوقی، سهم خود را به کد های حقیقی خودش منتقل میکند و پس از این کار در روزهای آینده شاهد رشد سهام خواهیم بود.  البته صرف اینکه سهمی در روز معاملاتی در فیلتر های ما ظاهر شد دلیل آن نیس که حتما در آن سهم کد ب کد حقوقی به حقیقی رخ داده بلکه معنای آن این است که احتمال وقوع چنین اتفاقی زیاد است و ما میتوانیم در روزهای بعد شاهد رشد سهم باشیم.

انواع دیگر کد به کد میتوانند دلایل دیگری داشته باشند که از بحث ما خارج هستند.
سوالی که زیاد پرسیده میشود این است که فرمول کد به کد چیست؟ واقعیت این است که فرمول دقیقی برای این موضوع وجود ندارد و تنها میتوان با احتمال این وضوع را تشخیص داد.

ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی یکی از مهمترین مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در دنیای واقعی این وال‌ها حقوقی‌هایی هستند که به سبب داشتن تعداد سهام و منابع بسیار بالا تأثیر مستقیمی در دنیای سهام‌دارند و نقش عمده‌ای را بازی می‌کنند. احتمالاً شما که در این مقاله به دنبال فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی هستید با این‌گونه مفاهیم آشنایی دارید و انواع کد به کدها را به‌خوبی می‌شناسید.و همچنین توصیه میکنم مقاله “معاملات الگوریتمی در بورس چیست” را هم بخوانید

ازاین‌رو به شما پیشنهاد می‌دهیم برای این‌که وقت شما تلف نشود هم‌اکنون به آخر این مقاله مراجعه کنید و فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را مشاهده کنید. چراکه دراین‌بین ما قصد داریم کمی درباره این کد به کدها صحبت کنیم و بیشتر با این مفهوم آشنا شویم و سپس سراغ فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی برویم.(در ادامه مقاله نمادهای بازار دو طرفه را هم بخوانید)

البته در این مقاله راجع به موضوع فیلتر نیز کمی توضیح خواهیم داد. به‌نوعی ما در اینجا قصد داریم به شما ماهیگیری یاد بدهیم، گرچه در انتهای مقاله خود ماهی را نیز به‌عنوان هدیه به شما قرار داده‌ایم!

بنابراین در ادامه قبل از آن‌که بخواهیم فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی را بیان کنیم، کمی با مبحث کد به کد آشنا خواهیم شد و سپس با عنوان فیلتر و علت فیلتر نویسی آشنا می‌شویم و درنهایت به‌عنوان پایان فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی را برای شما عزیزان خواهیم گفت.(در ادامه اگر میخواهید در دوره آموزش فیلترنویسی میداس سرمایه شرکت کنید کلیک کنید)

 

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی در بورس و معرفی کد به کد

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، علت اصلی نیاز ما به فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی این است که دریای بورس از تعدادی کوسه و وال بزرگ تشکیل‌شده‌اند که قادرند در این دریا موج‌های مختلفی راه بی اندازند. این موج‌ها درنهایت منجر به این خواهد شد که وال‌ها از سود سیر شوند.

توجه داشته باشید که در این مقاله کد به کد حقوقی به حقیقی امروز را مد نظر قرار میدهیم و این فیلتر برای روزهای قبل کاربرد ندارد.

در بازار بورس اوراق بهادار ایران حقوقی‌ها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وال‌های بازار را تشکیل می‌دهند. ازاین‌رو هر حرکت آن‌ها (شامل خرید یا فروش سهام) می‌تواند بازار را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین سهامداران و معامله گران باهوش که چه بخواهند و چه نخواهند نقش ماهی‌های کوچک را بازی می‌کنند سعی دارند این حرکت‌ها را رصد کنند. فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به‌نوعی یکی از این نوع رصدها هست که می‌تواند برای هر سهامدار و معامله‌گری بسیار مهم باشد. این رصدها باعث می‌شود که شما علت و جهت موج ایجادشده در بازار را به‌خوبی درک کنید و سعی کنید از آن استفاده کنید.

درواقع در بازار بورس ایران بهترین نوع معامله‌ها، معاملاتی است که با رصد حقوقی‌ها صورت می‌گیرد و کسانی که بتوانند رد پای این افراد را پیدا کنند و جا پای جای آن‌ها بگذارند موفق‌ترین افراد حقیقی خواهند بود.

یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن این جای پا را فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی می‌توان دانست؛ زیرا کد به کدها به‌نوعی یک رد پا محسوب می‌شوند؛ اما قبل از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و مشخص شدن این ردپاها باید گفت که حقوقی‌ها به‌هیچ‌عنوان دوست ندارند که ردپاهایشان دیده شود و به‌نوعی کسی آن‌ها را دنبال کند؛ زیرا در این حالت تعداد ماهی‌هایی که قرار است بخورند کمتر می‌شود.(در ادامه مقاله آموزش تابلو خوانی را هم بخوانید)

باید واقع‌نگر بود. کد به کد چیزی جز فریب دادن ماهی‌های کوچک نیست؛ یعنی یک حقوقی مسلماً دوست دارد به‌صورت عادی خریدوفروش کند اما چون این خریدوفروش سریعاً ثبت و نمایش داده می‌شود افراد بسیاری می‌توانند آن‌ها را پیگیری کنند. ازاین‌رو حقوقی‌ها از مفهوم کد به کد استفاده می‌کنند تا به‌سادگی ردگیری نشوند و با حرکت‌های خود حقیقی‌های خرد را سردرگم و گمراه کنند. این مهم‌ترین اهمیت استفاده از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی هست.(پیشنهاد میکنم مقاله شاخص قیمت را هم بخوانید)

[irp posts=”20213″ name=”12 فیلتر بورس: فیلترهای مهم و کاربردی + فیلتر حرفه‌ای نوسان گیری”]

فیلتر تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی

انواع کد به کد در فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

اما به‌صورت فنی کد به کد به معنی تغییر مالکیت سهام از کدهای حقیقی به حقوقی یا برعکس هست؛ یعنی حقوقی سهام دارای یک سری کدهای حقیقی است که می‌تواند بین کدهای حقیقی و حقوقی خود مالکیت سهام را جابجا کند. درواقع مالکیت سهام برای حقوقی تغییری نمی‌کند بلکه تنها از یک جیب به جیب دیگر می‌رود. ما در فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به دنبال یافتن این جیب به جیب هستیم.(در ادامه مقاله فیلتر قدرت خریدار به فروشنده حقیقی و سواپ (SWAP) در فارکس را هم بخوانید)

در عنوان این مقاله از مفهوم فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی یا همان فیلتر تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی استفاده کرده‌ایم. این مفاهیم نشان می‌دهند که ما به‌صورت عمده دو نوع کد به کد اساسی خواهیم داشت.(در ادامه برای اینکه بدانید آموزش معاملات آتی زیره سبز چیست این مقاله را هم بخوانید)

یک کد به کد حقیقی به حقوقی و کد به کد حقوقی به حقیقی. البته نوع سومی از کد به کد به نام حقیقی به حقیقی و حقوقی به حقوقی وجود دارد که چندان موردتوجه ما قرار نمی‌گیرد و در این بحث امروز جایی ندارد؛ بنابراین در کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر ما دو نوع کد به کد به کار می‌بریم. اول کد به کد به کد حقیقی به حقوقی فیلتر که یک سیگنال فروش محسوب می‌شود و دوم کد به کد حقوقی به حقیقی که یک سیگنال خرید محسوب می‌شود. (پیشنهاد میکنم مقاله بهترین حالت کد به کد را هم بخوانید)

سریع‌ترین فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

[button size=”medium” style=”primary” text=”همین حالا ثبت نام کنید” link=”https://midassarmaye.com/product/%d8%a2%d8%aa%db%8c-%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86/” target=”_blank”]

به بیان بهتر به شکل عادی اگر حقوقی سهمی مشغول خرید از یک سهام باشد به نظر می‌رسد که اتفاق مثبتی رخ‌داده است اما اگر این خرید به شکل کد به کد از حقیقی به حقوقی باشد یعنی این‌که حقوقی در حال خارج شدن از سهم و فریب شما است.(مقاله ارز دیجیتال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ را هم بخوانید)

این اتفاق در فروش کد حقوقی نیز رخ می‌دهد؛ یعنی به شکل عادی یک حقوقی وقتی مشغول فروش است به نظر می‌رسد اتفاق بدی در سهم رخ‌داده است اما با این کار هم می‌خواهد کد حقیقی خود را شارژ کند و هم باعث می‌شود که شما از روی ترس اقدام به فروش سهام خود کنید و این‌گونه شروع به خرید سهام شما با کدهای حقیقی خود می‌کند؛ اما از کجا بدانیم این خریدوفروش‌ها به شکل کد به کد بوده است؟

چند روش ساده برای تشخیص کد به کد حقوقی به حقیقی وجود دارد که شما می‌توانید آن را در هر سهمی بدون استفاده از فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی به کار ببرید:

1- افزایش حجم معاملات روز به‌اندازه 1.5 برابر حجم میانگین ماه
2- افزایش دفعه‌ی حجم معاملات در ساعات مشخصی از روز
3- وجود اعداد بامعنی پشت سر هم در ریز معاملات روز. مثلاً دو حجم مبادله شده 4523 و 5477 و تکرار مکرر آن. اگر دقت بکنید مجموع این دو عدد 10 هزار سهم می‌شود. در کد به کد ما معمولاً شاهد مبادله 5 هزار یا 10 هزار سهم هستیم.

[irp posts=”19785″ name=”5 ترفند برای تشخیص صف خرید در بورس یا فروش”]

فیلتر کد به کد

فیلتر کد به کد سنگین حقوقی به حقیقی و برعکس

اما همان‌طور که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم، در اینجا نوبت این است که کد به کد حقوقی به حقیقی فیلتر یا همان فیلتر تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را برای شما بیان کنیم. منتها قبل از بیان فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی طبق قولی که دادیم یک تعریف کوچک از مفهوم فیلتر ارائه می‌دهیم.(در ادامه مقاله آموزش معاملات آتی پسته را بخوانید)

فیلتر درواقع باعث پیدا کردن سریع یک اتفاق مشخص می‌شود. به‌طور مثال در مورد فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی لازم نیست شما تک‌تک سهام را برای پیدا کردن کد به کدهای مثبت و منفی بگردید کافی است با رفتن به سایت tsetmc.com و بخش فیلتر نویسی با نوشتن چند فیلتر ساده مانند فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی این کار را به‌راحتی انجام دهید.

در ادامه ما برای شما هر دو نوع فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و حقیقی به حقوقی را در تایم فریم‌های مختلف آورده‌ایم. امیدواریم این فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی بتواند شمارا در مسیر سودآوری بیشتر همراهی کند.

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

 فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی
فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی

– فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی بازه یک‌ماهه:

(tvol)>1.5*(([ih][0].QTotTran5J+
             [ih][1].QTotTran5J+
             [ih][2].QTotTran5J+
             [ih][3].QTotTran5J+
             [ih][4].QTotTran5J+
             [ih][5].QTotTran5J+
             [ih][6].QTotTran5J+
             [ih][7].QTotTran5J+
             [ih][8].QTotTran5J+
             [ih][9].QTotTran5J+
             [ih][10].QTotTran5J+
             [ih][11].QTotTran5J+
             [ih][12].QTotTran5J+
             [ih][13].QTotTran5J+
             [ih][14].QTotTran5J+
             [ih][15].QTotTran5J+
             [ih][16].QTotTran5J+
             [ih][17].QTotTran5J+
             [ih][18].QTotTran5J+
             [ih][19].QTotTran5J+
             [ih][20].QTotTran5J+
             [ih][21].QTotTran5J+
             [ih][22].QTotTran5J+
             [ih][23].QTotTran5J+
             [ih][24].QTotTran5J+
             [ih][25].QTotTran5J+
             [ih][26].QTotTran5J+
             [ih][27].QTotTran5J+
             [ih][28].QTotTran5J+
             [ih][29].QTotTran5J)/30)&&
             ((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&
             (pl)>=(pc)&&
             (plp)>0&&
             (ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol)&&
             (ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol)

 

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی – بازه سه‌ماهه:

(tvol)>1.5*[is5] &&
((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI) &&
(ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol) &&
(ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol) &&
(pl)>=(pc) &&
(plp)>0

 

فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی – بازه یک‌ساله:

(tvol)>1.5*[is6] &&
((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)>=((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI) &&
(ct).Buy_I_Volume>0.5*(tvol) &&
(ct).Sell_N_Volume>0.5*(tvol) &&
(pl)>=(pc) &&
(plp)>0

 

فیلتر کد به کد حقیقی به حقوقی – بازه یک‌ماهه:

(tvol)>1.5*(([ih][0].QTotTran5J+
             [ih][1].QTotTran5J+
             [ih][2].QTotTran5J+
             [ih][3].QTotTran5J+
             [ih][4].QTotTran5J+
             [ih][5].QTotTran5J+
             [ih][6].QTotTran5J+
             [ih][7].QTotTran5J+
             [ih][8].QTotTran5J+
             [ih][9].QTotTran5J+
             [ih][10].QTotTran5J+
             [ih][11].QTotTran5J+
             [ih][12].QTotTran5J+
             [ih][13].QTotTran5J+
             [ih][14].QTotTran5J+
             [ih][15].QTotTran5J+
             [ih][16].QTotTran5J+
             [ih][17].QTotTran5J+
             [ih][18].QTotTran5J+
             [ih][19].QTotTran5J+
             [ih][20].QTotTran5J+
             [ih][21].QTotTran5J+
             [ih][22].QTotTran5J+
             [ih][23].QTotTran5J+
             [ih][24].QTotTran5J+
             [ih][25].QTotTran5J+
             [ih][26].QTotTran5J+
             [ih][27].QTotTran5J+
             [ih][28].QTotTran5J+
             [ih][29].QTotTran5J)/30)&&
             ((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)<((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI)&&
             (pl)<=(pc)&&(plp)<0&&
             (ct).Buy_N_Volume>0.5*(tvol)&&
             (ct).Sell_I_Volume>0.5*(tvol)

 

فیلتر کد به کد حقیقی به حقوقی – بازه سه‌ماهه:

(tvol)>1.5*[is5] &&
((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)<((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI) &&
(ct).Buy_N_Volume>0.5*(tvol) &&
(ct).Sell_I_Volume>0.5*(tvol) &&
(pl)<=(pc)&&
(plp)<0

 

فیلتر کد به کد حقیقی به حقوقی – بازه یک‌ساله:

(tvol)>1.5*[is6 ] &&
((ct).Buy_I_Volume/(ct).Buy_CountI)<((ct).Sell_I_Volume/(ct).Sell_CountI) &&
(ct).Buy_N_Volume>0.5*(tvol)&&
(ct).Sell_I_Volume>0.5*(tvol) &&
(pl)<=(pc)&&
(plp)<0

 

 

همان‌طور که مشخص است ما در بالا کد فیلتری، فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و حقیقی به حقوقی را در سه تایم فریم مختلف موردبررسی قراردادیم. علت این‌که فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را در این تایم فریم‌ها بررسی کردیم این است که حقوقی سهام بعد از کد به کد معمولاً کار خود را شروع نمی‌کند و تا چند مدت این کد به کدها را ادامه می‌دهد. این موضوع برای مسئله خرید سهام بسیار اهمیت دارد. ازاین‌رو فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اهمیت بالاتری نسبت به فیلتر دیگری دارد.

برای اینکه از طریق فیلتر نویسی به صف های خرید و فروش پی ببرید، مقاله 17 فیلتر مهم و کاربری در بورس و فیلتر الگوی engulfing را مطالعه کنید.

 

کد به کد حقوقی به حقوقی نشانه چیست؟

تا به اینجای کار بیشتر با دو نوع کد به کد، یعنی کد به کد حقیقی به حقوقی و برعکس آشنا شدیم. اما همانطور که گفتیم دو نوع دیگر از کد به کد وجود دارد که چندان اهمیتی برای معامله گران ندارد. کد به کد حقوقی به حقوقی و همچنین کد به کد حقیقی به حقیقی در دسته کد به کد هایی قرار می گیرند که عملا توجه زیادی به آن ها نمی شود و کمتر معامله گری برایش مهم است که بتواند این کد به کد ها را تشخیص دهد و پیدا کند. با این وجود بهتر است کمی از مفهوم کد به کد حقوقی به حقوقی صحبت کنیم.
برای درک این کد به کد و به طور کلی انواع دیگر کد به کد ها بهتر است نگاهی عمیق تر به آن ها داشته باشیم. کد به کد ذاتا ابزاری برای فروش بهتر در اختیار حقوقی های بازار و همچنین حقیقی های صاحب درصد محسوب می شود.
بگذارید با یک مثال این مفهوم را توضیح دهیم. فرض کنید شما یک لیوان چای پر و یک لیوان خالی دارید. حال فرض کنید چای را از لیوان پر به لیوان خالی منتقل کنید. این کار را اگر چند بار انجام دهید متوجه می شوید که عملا از حجم چای کم شده است.
به عبارت ساده تر کد به کد جا به جایی چای میان دو لیوان است. این کار شاید با هدف های دیگری اتفاق بیافتد اما ذاتا باعث می شود که حجم چای کمتر شود. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم کد به کد حقوقی به حقوقی نشانه چیست و یا این که چرا یک کد حقیقی باید به کد دیگر خود سهم منتقل کند، علتش تنها یک چیز است، او می خواهد موقعیت بهترین برای فروش پیدا کند.
یک حقیقی یا حقوقی با خرید و فروش سهم بین کد های خود سعی می کند خریداران و فروشنده های بازار را به سمت خود جلب کند و این گونه موقعیت بهتری پیدا کند. تمام داستان کد به کد به خصوص این نوع کد به کد ها همین است.

کد به کد حقوقی به حقیقی امروز

فیلتر ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی

 

همانطور که گفتیم تمام هدف حقیقی یا حقوقی درصد دار سهم از انواع کد به کد این است که بتواند موقعیت بهترین برای فروش خود پیدا کند. اما پیدا کردن موقعیت بهتر فروش لزوما به معنی کاهشی بودن قیمت سهام نیست.
در واقع یک حقوقی یا حقیقی درصد دار همواره به دنبال سود از حرکت سهامداران خرد است. از این رو سعی می کند این حرکات را مدیریت کند. بنابراین با حرکت هایی مانند خرید یا فروش عمده موج هایی در دل این هواداران ایجاد می کند تا آن ها را وادار به همان حرکتی کنند که خودشان می خواهند. فیلتر ورود پول هوشمند و کد به کد حقوقی به حقیقی یکی از انواع این حرکات را می تواند لو بدهد. در این باره پیش تر در بخش کد به کد حقوقی به حقیقی امروز صحبت کردیم. به هر حال کد به کد حقوقی به حقیقی امروز می تواند به عنوان یک نوع فیلتر خرید سنگین حقیقی یا حقوقی محسوب شود.

 

[irp posts=”18849″ name=”سود سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار چقدر است؟”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
26 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
3 سال قبل

برای یه نماد در همه بازه ها اعداد یکسانی میاره

سام
سام
3 سال قبل

داخل سایت که کپی میکنم روی اعتبار سنجی که میزنم میگه یک اخطار مشاهده شده است علت چیه؟

مهدی
مهدی
3 سال قبل

خب هرکدوم میزنیم تو سایت خطا داره

امیر
امیر
3 سال قبل

سلام فیلتر یک ماهه کار نمیکنه TypeError: Cannot read property ‘0’ of undefinedمیده

یاسر رستمی
یاسر رستمی
3 سال قبل

سلام ممنونم از توضیحات عالی که داشتین سوالی که داشتم
فیلتر کد به کد روزانه چرا نیست؟
دلیل خاصی داره که فیلتر کد به کد روزانه را نسبت به کد به کد ماهانه مورد سنجش قرار میدهید؟

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  یاسر رستمی

سلام
فیلتری که گذاشتیم فیلتر کد به کد روزانه است
لطفا مجدد بررسی بفرمایید

سارا
سارا
3 سال قبل

میشه فیلتر خرید حقوقی هم کدش رو قرار بدید؟

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام
لطفا در مورد فیلتر مورد نظرتون توضیح بیشتری بفرمایید تا فیلترشو براتون بذاریم این که میفرماییدفیلتر خرید حقیقی، خیلی کلی است
موفق باشید

حجت دهقان
حجت دهقان
3 سال قبل

سلام روزتون بخیر
ممنون از فیلتری که داخل سایت قرار دادین
ببخشید میشه فیلتر خرید هر کد حقیقی رو داخل سایت بزارید
مثلا نشون بده یک یا چند کد حقیقی n مقدار سهام خریدن منظور از n مثلا 500 میلیون تومانه
منظور از کد حقیقی هم کد حقیقی خاص هست نه میانگین سرانه خرید حقوقی
مثلا 20 تا کد حقیقی خرید زده باشن میانگین سرانه خرید حقیقی تمام 20 نفر 50 میلیون باشه ولی 2 یا 3 کد از اون 20 نفرحقیقی 300 میلیون خرید زده باشن
بعد خروجی فیلتر این باشه که 3کد با قدرت خرید 300 میلیون
ممنون از پاسخگوییتون

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  حجت دهقان

سلام
در فیلتر نویسی نمیشه کد حقیقی خاصی رو رصد کرد.
اگر صورت سوال رو دقیق تر بفرمایید ..فیلتر رو در سایت براتون قرار میدیم.

موفق باشید

بابک
بابک
3 سال قبل

سلام و خسته نباشید
این بازه های زمانی چه معنایی دارد … هر کد رو که میزنم داخل فیلتر(یک ماهه و سه ماهه و یک ساله) تقریبا سهامهای تکراری رو نشون میده ما کدوم بازه زمانی رو باید به کار بگیریم
ممنونم

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  بابک

علت این‌که فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی و برعکس را در این تایم فریم‌ها بررسی کردیم این است که حقوقی سهام بعد از کد به کد معمولاً کار خود را شروع نمی‌کند و تا چند مدت این کد به کدها را ادامه می‌دهد. این موضوع برای مسئله خرید سهام بسیار اهمیت دارد. ازاین‌رو فیلتر کد به کد حقوقی به حقیقی اهمیت بالاتری نسبت به فیلتر دیگری دارد.

مجید
مجید
3 سال قبل

سلام ممنون از اطلاعات خوب و عالیتون . امکانش هست در خصوص تعداد خرید اشخاص حقیقی با حجمی بالاتر از میانگین حجم های خریداری شده در روز فیلتر بدید . ممنون

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  مجید

سلام
فیلتر مورد نظر شما تحت عنوان فیلتر شماره 18 در سایت قرار داده شد.
لطفا بررسی کنید

مجید
مجید
3 سال قبل
پاسخ به  مدیر سایت

واقعا ممنون باورم نمیشد اینقدر سریع جواب بدین … ممنون??

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  مجید

خواهش میکنم
فیلتر مورد نظر شما در این لینک قرار دارد
موفق باشید.

فیلتربورس

محمد
محمد
3 سال قبل

خیلی ممنون که در اختیارمون گذاتشتین

عبدالناصر صالحیان
عبدالناصر صالحیان
3 سال قبل

آیا می توان فیلتری نوشت که تعداد خرید و فروش حقیقی و حقوقی را در یک بازه کمتر از یک روز نشان دهد

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل

در بازه کمتر از یک روز، در سایت tse امکان فیلتر نویسی نیست.

اگر بخواهید در بازه های کمتر از یک روز فیلتر بنویسید، مثلا یک ساعته، میتواندی از امکانات سایت آسان بورس استفاده کنید.
در دوره آموزشی میداس سرمایه این موارد آموزش داده می شود.

موفق باشید

مصطفی
مصطفی
3 سال قبل

سلام
ممنون از اطلاعات و فیلتر های خوبتون
یک سوال داشتم خدمتتون ، فیلتری هست که در صف فروش کد به کد حقوقی به حقیقی رو نشون بده
ممنون

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  مصطفی

سلام
کد به کد های حقوقی به حقیقی معمولا در صف خرید یا فروش به وجود می آیند و این فیلتری که در این صفحه قرار داده شده هم همین کار را میکند.
فقط توجه داشته باشید خروجی هیچ فیلتری 100 درصد صحیح نیست و باید همزمان با فیلتر نویسی موارد دیگر را نیز چک کنید.

موفق باشید

عبدالناصر صالحیان
عبدالناصر صالحیان
3 سال قبل

یا می توان فیلتری نوشت که تعداد خریداران و فروشندگان حقیقی و حقوقی را در یک بازه کمتر از یک روز نشان دهدمثلا بین ساعت 9:30 تا 12

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل

سلام
در سایت tse امکان پذیر نیست ولی در سایت اسان بورس امکان نوشتن این فیلتر هست

موفق باشید

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.