آینده ارز کاردانو (ada)؛ ارزی که می‌تواند انقلاب کند!

شاید نام کاردانو را شنیده باشید زیرا در دنیای ارز دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. Cardano که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، به سرعت توانست به یکی از 10 ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار 11 میلیارد دلار تبدیل شود. بنابراین تصمیم گرفتیم پیش بینی آینده این ارز را تهیه کنیم راه‌های خرید کاردانو را برای شما معرفی کنیم. با اطلاعات موجود در راهنمای ما می‌توانید یک تصمیم سرمایه گذاری آگاهانه برای خرید کاردانو بگیرید.

مقدمه ای کوتاه بر کاردانو

مانند اتریوم، کاردانو پلتفرمی ‌برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند است. همانطور که اتر رمز ارز دیجیتالی است که برای تراکنش‌های پلتفرم اتریوم استفاده می‌شود، ADA نیز ارز دیجیتال خود پلتفرم کاردانو است.

اما تمام شباهت‌ها همین است! کاردانو در مقایسه با اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های تکنولوژیکی بیشتری ارائه می‌کند زیرا هدف آن ایجاد یک بلاک چین مقیاس پذیر و سازگار نسل سوم است. چارلز‌هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم، پشت کاردانو قرار دارد. Cardano در سال 2015 طراحی ‌شد و در سال 2017 منتشر شد. بیایید به موضوع پیش‌بینی قیمت کاردانو بپردازیم و ببینیم که قیمت آن از زمان راه‌اندازی چگونه پیشرفت کرده است.

تاریخچه سرمایه گذاری کاردانو (ADA)

کسانی که به دنبال بررسی‌های کاردانو هستند می‌دانند که این ارز با سایر ارزها متفاوت است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کاردانو در اکتبر 2017 راه اندازی شد. Bittrex، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، اولین صرافی بود که کاردانو را منتشر کرد.

 

آینده ارز کاردانو (ada)؛ ارزی که می‌تواند انقلاب کند!

کاردانو در اولین ماه انتشار خود بسیار محبوب شد و به سرعت در اکثر صرافی‌های برتر ارزهای دیجیتال قرار گرفت. زمانی که کاردانو عرضه شد، قیمت آن 0.021 دلار بود. در 4 ژانویه 2018 به 1.22 دلار رسید.

این یعنی 6000% سود فقط در 3 ماه حاصل شده بود. در همین مدت، ارزش بازار آن از 0.56 میلیون دلار به 31 میلیارد دلار رسید. سرمایه‌گذاران کاردانو را به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیکی قوی آن که سایر ارزهای دیجیتال ندارند و تیم فوق‌العاده ایمن پشت آن سرمایه‌گذاری روی آن را بسیار مطلوب می‌دانستند.

البته گفتنی است که مانند اکثر ارزهای دیجیتال دیگر، کوین ADA در سه ماهه اول سال 2018 سقوط کرد. اما پس از آن دوباره احیا شد و قیمت آن تنها در 30 روز تقریباً 3 برابر شد. در سال 2023، قیمت کاردانو به 0.35 دلار افزایش یافت.

پیش بینی آینده کاردانو ۲۰۲۴

همانطور که می‌دانید، قیمت یک ارز دیجیتال می‌تواند در عرض چند ثانیه افزایش یا کاهش بسیار زیادی را تجربه کند. بنابراین پیش بینی قیمت هر ارز دیجیتال بسیار دشوار است، چه رسد به پیش بینی قیمت و خرید کاردانو که یکی از پیچیده‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است.

اما چند چیز اساسی وجود دارد که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. بر اساس این موارد، تحلیلگران، کارشناسان، کاربران روزانه (از جمله شما!) می‌توانند قیمت ADA را پیش بینی کنند.

پیش بینی قیمت کاردانو با استفاده از تحلیل تکنیکال

در تحلیل تکنیکال، قیمت بر اساس روندهای گذشته قیمت و حجم معاملات پیش‌بینی می‌شود. این تحلیل را می‌توان از طریق نرم افزار انجام داد. عوامل مشخصی مانند تیم و فناوری در نظر گرفته نمی‌شوند.

به گفته بسیاری از کارشناسان، پیش بینی قیمت کاردانو بسیار نجومی بوده و می‌تواند به زودی بالای یک دلار را کسب کند. بنابراین قیمت افزایشی برای آن پیش‌بینی شده و آینده درخشانی برای آن متصور هستند.

پیش بینی قیمت کاردانو بر اساس تیم، فناوری و سایر عوامل

اگر بخواهیم پیش‌بینی قیمت ADA را بر اساس عواملی مانند تکنولوژی، تیم و روند بازار انجام دهیم پیش بینی قیمت کاردانو باز هم بالای یک دلار خواهد بود.

پدرو برناردو، نویسنده Oracletimes.com نیز پیش‌بینی قیمت کاردانو را تا پایان سال 2019 حدود 1.50 دلار پیش‌بینی کرده بود که این پیش بینی محقق نشد. اما سال 202۴ می‌تواند این را به واقعیت تبدیل کند.

اگر به خاطر داشته باشید، بالاترین قیمت قبلی کاردانو حدود 1.22 دلار بود. آنها بر این باورند که آینده ای صعودی برای کاردانو وجود خواهد داشت زیرا ADA برنامه ریزی شده است تا در دستگاه‌های خودپرداز در ژاپن استفاده شود و این اتفاق بزرگی برای این ارز است.

آینده ارز کاردانو (ada)؛ ارزی که می‌تواند انقلاب کند!

به گفته آنها، ژاپن یکی از “پیشروان جهانی در پذیرش بلاک چین” است که 84 درصد از جمعیت آن از بیت کوین آگاه هستند. بنابراین ممکن است همه چیز برای کاردانو خوب پیش برود. همانطور که می‌بینید، پیش بینی قیمت و خرید کاردانو برای سال 202۴ به طور کلی خوب است. اما پیش بینی قیمت ADA در بلند مدت چگونه است؟

پیش بینی بلند مدت قیمت کاردانو

همیشه ایده خوبی است که هر سرمایه گذاری را برای دراز مدت بررسی کنید. بیایید نگاهی بیندازیم به آینده کاردانو در دراز مدت که شاید ایده خوبی برای افراد مختلف باشد.

پیش‌بینی بلند مدت قیمت کاردانو بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان با تحلیل‌های مختلف 10 دلار است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، آنها بر اساس عوامل مختلفی مانند تیم و پیشرفت‌های فناوری پیش بینی می‌کنند.

ما معتقدیم که این یک انتظار واقع بینانه است که بر اساس نحوه عملکرد کلی بازار کریپتو است. کاردانو توسط یک تیم قوی با چشم انداز توسعه ارز دیجیتال نسل بعدی هدایت می‌شود که قطعا آینده درخشانی خواهد داشت.

نتیجه‌گیری

ما در مورد پیش بینی کوتاه مدت و بلند مدت قیمت و خرید کاردانو صحبت کردیم. اکنون تاریخچه، روند قیمت گذشته و ویژگی‌های اصلی آن را می‌دانید. ما در مورد عوامل اصلی صحبت کردیم که می‌تواند به شما در داشتن ایده ای در مورد تغییرات قیمت آن در آینده کمک کند و شما را از آینده درخشان کاردانو آگاه کردیم. برای خرید کاردانو و هزاران ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به سایت صرافی بیت۲۴ مراجعه کرده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن این ارز دیجیتال را خریداری کنید تا از سرمایه‌گذاران موفق کاردانو باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.