آموزش تبدیل بیت کوین به ریال به کمک ماشین حساب ارز دیجیتال

تبدیل بیت کوین به ریال

تمام علاقه‌مندان به بازارهای مالی و افرادی که بیشتر به سمت سرمایه‌گذاری مالی سوق دارند، هدف اصلی‌شان کسب درآمد و سود از هر بازار مالی است. قبلاً بازارهای مالی را مسکن، ارز، طلا و سهام شکل می‌داد. این روزها ارز دیجیتال حرف اول را در این زمینه می‌زند. افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در انواع ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین تمایل نشان می‌دهند.(پیشنهاد میکنم مقاله پشتوانه بیت‌ کوین چیست را هم بخوانید)

بیت کوین در حال حاضر به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. می‌توان با علم کافی پول نقد خود را در خریدوفروش بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد و موفقیت چشمگیر به دست آورد؛ اما کسانی که مبتدی هستند و یا حتی توانستند در این سرمایه‌گذاری سربلند بیرون آیند با مسئله تبدیل بیتکوین به تومان و یا تبدیل بیتکوین به ریال مواجه هستند.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول آنلاین بسیار حائز اهمیت است چراکه برخی مایل‌اند از سود حاصل این سرمایه‌گذاری استفاده کنند و یا به هر دلیلی ممکن است درزمانی بخصوص به تبدیل بیت کوین به تومن یا ریال نیاز داشته باشند.(پیشنهاد میکنم فیلم تحلیل فاندامنتال بیت کوین را ببینید)

 

آموزش تبدیل بیت کوین به ریال چگونه است؟

به کمک این ماشین حساب میتوانید بیت کوین خودتان را بر اساس واحدهای پولی با قیمت روز مشاهده کنید.

ماشین حساب تبدیل بیت کوین به ریال/دلار/لیر ترکیه

در این قسمت آموزش‌های لازم برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و خریدوفروش ارز بخصوص بیت کوین گردآوری کرده‌ایم؛ بنابراین در ادامه نسبت به مباحث زیر دید روشن‌تری به دست می‌آورید:

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول.
نحوه تبدیل بیت کوین به ریال آنلاین.
نرخ تبدیل بیتکوین به ریال.
تبدیل تومان به بیت کوین.
نحوه محاسبه بیت کوین به تومان.

بیت کوین ارز دیجیتال قابل‌اطمینان‌تری برای نقل‌وانتقال ارزی نسبت به بقیه محسوب می‌شود. ارزش آن صعودی است و آینده‌ای روشن دارد. برخی به بیت کوین نگاهی اندوخته‌ای دارند و در مواقعی مایل‌اند تبدیل قیمت بیت کوین به تومان یا ریال را که واحدهای رایج پولی کشورمان هستند را انجام دهند. اکنون‌که مقدار مشخصی بیت کوین به دست آورده‌اید و آن‌ها را در کیف پول خود ایمن کرده‌اید، ممکن است بخواهید آن‌ها را نقد کنید. با کمک چندین روش می‌توانید این کار را با سرعت معقولی انجام دهید. تبدیل بیت کوین به ریال چگونه صورت می‌گیرد؟ یا چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم؟(در ادامه مقاله ورود به بازار بورس جهانی را هم بخوانید)

آموزش تبدیل بیت کوین به ریال
تبدیل بیتکوین به تومان -تبدیل بیت به تومان – محاسبه بیت کوین به ریال – قیمت بیت کوین به ریال ایران – آموزش تبدیل تومان به دلار

 

پس این سود زمانی کارآمد است که یا باعث سود سازی بیشتر شود و یا این‌که بتوان از طریق تبدیل آن به پول نقد استفاده‌های مادی دیگری از آن برد. اینجاست که تبدیل بیت کوین به پول نقد اهمیت دارد. در کلام ساده‌تر زمانی سودآوری شما در بیت کوین ارزشمند است که بتوانید تبدیل بیت کوین به پول نقد را انجام دهید. ازاین‌رو در ادامه سعی می‌کنیم روش‌های مطمئن جهت تبدیل بیت کوین به پول نقد را بیان کنیم.

توجه داشته باشید که روش‌های خریدوفروش متنوعی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، ازاین‌رو می‌توان گفت که نحوه نقد كردن بيت كوين نیز روش‌های مختلف دارد. ما در ادامه سعی داریم تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران را بیشتر موردبررسی قرار دهیم. ازاین‌رو سعی کردیم آموزش تبدیل بیت کوین به پول نقد را با رویکرد تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران موردبررسی قرار دهیم.

اولین نکته‌ای که باید در مورد تبدیل بیت کوین به پول نقد بدانید این است که نوع فعالیت شما در دنیای ارزهای دیجیتال تعیین‌کننده اصلی در مسئله تبدیل بیت کوین به پول نقد خواهد بود.

ارزهای دیجیتال و به‌خصوص بیت کوین بسته به نوع کارکردی که دارند می‌تواند به شکل‌های مختلفی مورد معامله قرار بگیرند. ازاین‌رو تبدیل بیت کوین به پول نقد به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد.
بیت کوین ارزی محسوب می‌شود که به‌جز محلی برای سرمایه‌گذاری می‌تواند به‌عنوان یک ارز مبادلاتی نیز مورداستفاده قرار بگیرد. از طرف دیگر بسیاری از سرمایه‌گذاران به شیوه ماینینگ و استخراج اقدام به‌به دست آوردن بیت کوین می‌کنند.

پس عملاً همان‌طور که می‌بینیم برخلاف تصور ابتدایی تنها صرافی‌ها و بروکرها تنها مرجع رسمی خریدوفروش بیت کوین نیست. شما تصور کنید که بنا به دلیلی از فردی بیت کوین دریافت می‌کنید. در این حالت می‌خواهید این بیت کوین را بفروشید، چه باید بکنید؟ در کلام ساده‌تر روش تبدیل بیت کوین به پول نقد چگونه خواهد بود؟

به‌طورکلی شما باید کسی یا گروهی را پیدا کنید که با دریافت مقدار مشخص‌شده بیت کوین به شما پول نقد تحویل دهد یا پول را به‌حساب شما واریز کند؛ بنابراین از هر طریق که اقدام کنید روش کلی تبدیل بیت کوین به پول نقد یکسان خواهد بود. در ادامه سعی می‌کنیم به‌دوراز تمام مسائل و موارد آکادمیک و اصطلاحات سخت اقتصادی آموزش تبدیل بیت کوین به پول نقد را به شما بدهیم.

 

[irp posts=”20252″ name=”راهنمای خرید بیت کوین، 2 نکته برای خرید بیت کوین”]

 

بیت کوین در حال حاضر همچون دیگر محصولات، خدمات و ارزهای موجود در بازارهای مالی متفاوت ماهیتی قابل نقل‌وانتقال و تبدیل و فروش دارد؛ بنابراین برای تبدیل بیت کویین به تومان در بازار و یا فروش آن با اصطلاحات متفاوت همچون تغییر و تبدیل ارز بیت کوین به تومان، تبدیل بیت کوین به ریال آنلاین روبه‌رو می‌شویم. درهرصورت و با هر عنوانی شما قصد دارید بیت کوین بدهید و ریال بگیرید.(اگر نمیدانید که در کدام بازار بیت کوین یا بورس سرمایه گذاری کنید این مقاله را بخوانید)

برای تبدیل بیت کوین و آگاهی از نرخ تبدیل بیت کوین به ریال لازم است حتماً سراغ وب‌سایت‌ها و صرافی‌های مجاز بروید. این معامله آنلاین است بنابراین کوچک‌ترین خطا می‌تواند سرمایه و ارزهای بیت کوین شمارا از بین ببرد. پس در درجه اول باید مطمئن شوید در دام سارقین و کلاه‌برداران نیافتید.

تفاوتی ندارد شما روش نقد و تبدیل بیت کوین را به چه صورت انجام می‌دهید به‌هرحال باید ارز دیجیتال را به روش سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری ارسال کنید و وجه رایج را از طریق شماره‌حساب ریالی به دست آورید که خریدار پرداخت می‌کند. پس تمام ریسک‌های احتمالی برای خطا و یا سرقت را قبول کردید و در صورت متضرر شدن تنها خودتان مسئول هستید.

اگر ترجیح می‌دهید بیت کوین خود را از طریق وب نقد کنید، برای تبدیل بیت کوین به ریال باید با یک خریدار احتمالی در ارتباط باشید. برای انجام این کار شما باید با یک وب‌سایت تخصصی تماس بگیرید که به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند و هزینه خدمات خود را از شما دریافت می‌کند.
در ادامه اگر میخواهید تبدیل ساتوشی به تومان را انجام دهید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

صرافی، اولین جایی در تبدیل بیت کوین به پول نقد به ذهن می‌رسد!

اولین جایی که برای تبدیل بیت کوین به پول نقد به نظر می‌رسد مناسب باشد، صرافی‌ها و بروکرهای مختلف است. درواقع بروکرها به دورش مختلف می‌توانند عامل تبدیل بیت کوین به پول نقد باشند.
درروش اول تبدیل بیت کوین به پول نقد، صرافی‌ها به‌عنوان یک واسطه میان خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و دراین‌بین تنها کارمزد خود را از دو طرف دریافت می‌کنند. در این حالت تبدیل بیت کوین به پول نقد، خریدار بیت کوین شما در قیمت اعلام‌شده توسط شما به‌واسطه صرافی پیدا می‌شود و فروش بیت کوین به‌سادگی انجام می‌پذیرد. در این حالت تبدیل بیت کوین به پول نقد رخ می‌دهد.

در حالت دوم تبدیل بیت کوین به پول نقد، صرافی و بروکر خود به‌عنوان یک خریدار و فروشنده بزرگ عمل می‌کند. در این حالت شما بیت کوین خودتان را به صرافی می‌فروشید و بیت کوین شما تبدیل به دلار مجازی در صفحه بروکر کیف پول (بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال) شما می‌شود.

در حالت مستقیم نیز خود شما می‌توانید درازای دریافت هزینه اقدام به فروش بیت کوین به یک فرد مشخص کنید. دقت کنید که در این روش تبدیل بیت کوین به پول نقد باید نسبت به حقیقی بودن فرد و اعتبار او مطمئن شوید. چه در مورد تبدیل بیت کوین به پول نقد و چه سایر موارد بیت کوین و ارزهای دیجیتال یادتان باشد که عملاً این ارزها به‌هیچ‌عنوان قابل ردگیری نیستند.

پس درصورتی‌که فرد کلاه‌بردار باشد عملاً هیچ کاری نمی‌توانید بکنید. همین حساسیت را در مورد صرافی‌ها نیز داشته باشید؛ اما صرافی‌ها به سبب این‌که امروز در دنیای اینترنت شناخته‌شده هستند، کمتر دچار اشتباه خواهید شد؛ بنابراین در هر حالت تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد(نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال یا تبدیل ارز دیجیتال به تومان) مسئله امنیت و اعتبار را به‌دقت رعایت کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

مراحل تبدیل بیت کوین به پول چگونه است؟

 

شرایط معامله را بررسی کنید: برای این کار باید از موتور جستجو و سایت‌های معتبر استفاده کنید. از طریق صرافی‌های آنلاین معتبر که ارز دیجیتال خریدوفروش می‌کنند، قیمت روز را بگیرید و شرایط فروش را بسنجید و ببینید که مقدار ارزی که دارید قابلیت فروش دارد یا نه.

پیشنهاد بدهید: برای فروش به صرافی موردنظر پیشنهاد فروش بدهید و یا در مورد شرایط خرید ارز و تبدیل آن سؤال کنید.

عضو شوید: اگر صرافی انتخابی شما خریدار ارز بیت کوین بود عضو آن سایت شوید و احراز هویت را انجام دهید.

ارسال مدارک: برای احراز هویت باید مدارک شناسایی و درخواستی صرافی همچون ایمیل معتبر، تصاویر و یا اسکن کارت شناسایی، شما حساب بانکی و اسکن و تصویر کارت ملی را ارسال کنید.

دریافت آدرس: در این مرحله از صرافی آدرسی اختصاصی دریافت می‌کنید. با استفاده از آن وارد کیف پولتان شوید و مقدار ارز موردنظرتان را برای خریدار ارسال نمایید. در ارسال مقدار ارز دقت کنید چراکه باید با مقداری که به صرافی اعلام کردید مطابقت داشته باشد. کم یا بیشتر نباید باشد.

انجام عملیات: در این مرحله فقط باید بین 10 تا 30 دقیقه برای تائید تراکنش صبر کنید.

دریافت ریال: هنگامی‌که تراکنش انجام شود و ارز به صرافی ارسال شود، مبلغ توافقی به‌صورت ریالی به‌حساب بانکی شما واریز می‌شود.

 

[irp posts=”6239″ name=”۳ دلیل ورشکستگی تحلیلگران و دو شاخص تبدیل تحلیلگر به معامله گر”]

 

تبدیل بیت کوین به ریال آنلاین
تبدیل بیت کوین به پول نقد – چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم – نحوه محاسبه بیت کوین به تومان – تبدیل بیت به ریال

تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران!

 

اگر شما در یکی از کشورهای اروپایی، آمریکایی یا حتی برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی زندگی می‌کردید می‌توانستید به‌راحتی از طریق یک دکمه ساده درخواست واریز پول مجازی به‌حساب اصلی و بانکی خودتان را درخواست کنید؛ اما در مورد تبدیل بیت کوین به پول نقد در ایران این‌گونه اتفاق به دو دلیل رخ نمی‌دهد.

دلیل اول این است که کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های مختلف پولی و مالی عملاً نمی‌توانند به‌صورت مستقیم از صرافی‌های معتبر دنیا استفاده کنند. در کلام ساده‌تر کاربران ایران عملاً نمی‌توانند از خدمات صرافی‌هایی که تحت قوانین بین‌المللی (آمریکایی) فعالیت می‌کنند استفاده کنند؛ بنابراین کاربران ایرانی اگر می‌خواهند از این صرافی‌ها استفاده کنند، تنها راه، تغییر رنج آی پی خودشان به‌واسطه وی پی آن‌هاست؛ اما در حالت عملاً راه واریز و تبدیل بیت کوین به پول نقد از بین می‌رود. شما در ایران حضور دارید درحالی‌که صرافی شمارا کاربر روسی یا فرانسوی یا … می‌داند.

مسئله دیگری که وجود دارد ساختار پولی و مالی داخل کشور است. شما نمی‌توانید به‌صورت مستقیم و آنلاین ارز مبادلاتی در معاملات خودتان استفاده کنید؛ یعنی هیچ راهی برای یک کاربر ایرانی وجود ندارد که دلار را به‌صورت مستقیم در حساب بانکی خود ببینید! و نمی‌تواند از دلار حساب بانکی خود به‌واسطه کارت‌بانکی خریده‌ای بین‌المللی انجام دهد.

این دو مورد مهم‌ترین چالش‌های تبدیل بیت کوین به پول نقد محسوب می‌شود؛ اما همان‌طور که گفتیم بدون تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد (تبدیل ارز دیجیتال به ریال) عملاً هیچ سود واقعی به دست نیامده است. پولی که تنها به شکل مجازی باشد عملاً کارکردی برای ما ندارد. ما با تبدیل بیت کوین به پول نقد قصد داریم از سودآوری خودمان استفاده کنیم. پس راه‌حل چیست؟

 

محاسبه بیت کوین به ریال

شاید تبدیل بیت کوین به تومان و نحوه محاسبه بیت کوین به تومان کار ساده ای به نظر برسد. شما می توانید به سادگی با در دست داشتن دو فاکتور قیمت بیت کوین به دلار و قیمت دلار به ریال تبدیل بیت کوین به ریال را انجام دهید. بگذارید با یک مثال توضیح دهیم.

شما تصور کنید که قیمت بیت کوین هزار دلار باشد. قیمت دلار نیز چیزی حدود هزار تومان باشد. بنابراین یک واحد بیت کوین برابر با حاصل ضرب قیمت بیت کوین ( هزار دلار ) در قیمت دلار ( هزار تومان ) می شود. بنابراین قیمت یک واحد بیت کوین بر اساس این قیمت های فرضی برابر با یک میلیون تومان خواهد بود. پس شما با در اختیار داشتن قیمت روز بیت کوین و قیمت روز دلار می توانید با یک ضرب ساده قیمت بیت کوین به ریال را به دست بیاورید. همین موضوع را می توانید به سادگی در مورد سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و … انجام دهید.

اما بیایید کمی تبدیل و محاسبه بیت کوین به ریال یا تبدیل ارز دیجیتال به ریال را ساده تر کنیم. شما می توانید با مراجعه به انواع سایت های معتبر مختلف مانند سایت میداس سرمایه یا سایت ارز دیجیتال به صورت لحظه ای از قیمت بیت کوین و سایر ارزهای بازار به ریال آگاه شوید. این سایت ها با استفاده از یک ماشین حساب مجازی و لحظه ای قیمت را به صورت لحظه ای و بر اساس دو فاکتور قیمت ارز دیجیتال و قیمت دلار محاسبه می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

به بیان ساده تر شاید متغیر بودن دو فاکتور قیمت ارز دیجیتال و قیمت دلار به ریال و پرنوسان بودن آن باعث شود که محاسبه لحظه به لحظه آن برای شما کار چندان ساده ای نباشد. اما شما می توانید با استفاده از این سایت ها و محاسبه گران آنلاین در سریع ترین زمان ممکن و به صورت لحظه ای اقدام به تبدیل قیمت بیت کوین به تومان کنید. در واقع امروز کمتر معامله گری به صورت دستی این قیمت ها را محاسبه می کند.

این افراد معمولا به صورت لحظه ای قیمت ها را از سایت های معتبر گفته شده دریافت می کنند و بر اساس آن سعی می کنند که بهترین تصمیم ممکن را در بازار بگیرند. اما آیا تبدیل و محاسبه بیت کوین به این اندازه ساده و پیش پا افتاده است؟ برای بسیاری از کاربران سایر کشورها مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی تبدیل قیمت به همین سادگی است. در واقع آن ها تبدیل قیمتی خاصی نباید انجام دهند! اما در ایران وضعیت کمی متفاوت تر است. علت این موضوع را در ادامه خواهیم گفت.

تبدیل ارز دیجیتال به ریال و فاکتورهای جانبی متعدد

تا به اینجا متوجه شدیم که اساسا دو فاکتور قیمت ارز دیجیتال و قیمت دلار به ریال برای به دست آوردن قیمت نهایی و تبدیل شده ارز دیجیتال به ریال کافی است. اما این تنها بخشی از یک مسئله بسیار مهم است. بگذارید به صورت عملی و البته فرضی یک معامله خرید و فروش بیت کوین را با یک دیگر انجام دهیم.

قبل از هر چیزی یادتان باشد که شما در ایران زندگی می کنید. یعنی شما تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی قرار دارید و عملا نمی توانید به سادگی با بسیاری از کشورهای دنیا ارتباط مستقیم تجاری برقرار کنید. بنابراین عملا نمی توانید به شکل مستقیم وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید.

از طرف دیگر در صورت امکان این امر نیز همچنان ورود شما به بازار تقریبا غیر ممکن است. شما نمی توانید به سادگی حساب بین المللی داشته باشید و بدون هیچ دردسری اقدام به خرید و فروش به صورت بین المللی کنید. بنابراین برای خرید در بازار ارزهای دیجیتال باید از یک واسطه برای تبدیل ریال به دلار استفاده کنید. سپس با ورود به یکی از صرافی های معتبر داخلی یا خارجی به واسطه این دلارها خرید خود را انجام دهید. در مسیر فروش نیز شما باید ارز دیجیتال را به دلار تبدیل کنید و سپس برای به دست آوردن آن به کمک یک واسطه آن را به ریال تبدیل کنید.

پس شما علاوه بر کارمزد خرید و فروش که باید به صرافی بدهید، کارمزد تبدیل ریال به دلار و برعکس نیز باید پرداخت کنید. پس در عمل شما در تبدیل ارز دیجیتال به ریال باید دو نوع کارمزد اضافی پرداخت کنید. یکی از این کارمزد ها در تبدیل ریال به دلار و دلار به ریال است و نوع دیگر کارمزد در خرید و فروش توسط صرافی از شما گرفته می شود.

نکته بسیار مهم این است که هر صرافی و هر واسطه ای که برای شما کار تبدیل را انجام می دهد کارمزد های خاص خودش را دارد. یعنی به صورت قطعی و مشخص نمی توانیم بیان کنیم که عملا شما به ریال برای خرید یک واحد بیت کوین چه قیمتی را باید پرداخت کنید! این مهمترین مسئله سخت و البته پیچیده بازار است که می تواند هر معامله گری را اذیت کند.

 

چگونه دست به تبدیل بیت کوین به پول نقد بزنیم؟

 

مهم‌ترین سؤالی که در مورد نحوه نقد كردن بيت كوين در ایران وجود دارد این است که باوجود دو چالش اساسی گفته‌شده در بخش قبلی چگونه می‌توان دست به تبدیل بیت کوین به پول نقد زد؟
به‌طورکلی دو راه اساسی برای شما وجود دارد. اول این‌که شما دلار موجود در حساب خودتان را به‌حساب واسطه‌هایی که تعدادشان هم این روزها زیاد شده است واریز می‌کنید و آن‌ها معادل ریالی آن با کسر کارمزد را به‌حساب بانکی شما واریز می‌کنند. مسلماً این روش خطرات کلاه‌برداری خاص خودش را دارد و باید در انتخاب این واسطه‌ها بسیار دقیق بود؛ اما اگر بخواهید واقعیت را بگوییم، به‌طورکلی هیچ روش کاملاً امن و مطمئنی در این راه وجود ندارد.

روش دیگر این است که قید حضور در صرافی‌های بین‌المللی را بزنید و به‌طور مستقیم با صرافی‌های ایرانی کارکنید. این‌گونه در خریدوفروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال می‌توانید به‌صورت ریالی پرداخت و به‌صورت ریالی برداشت داشته باشید. پس عملاً یک واسطه از بین می‌رود و شما می‌توانید ساده‌تر دست به تبدیل بیت کوین به پول نقد بزنید.

نظر شما چیست کدام‌یک از این دو مسیر می‌تواند گزینه مناسبی برای تبدیل بیت کوین به پول نقد باشد؟

 

نکته: از چه صرافی برای تبدیل بیت کوین به ریال استفاده کنیم؟(صرافی تبدیل بیت کوین به ریال)

دقت کنید از چه صرافی برای تبدیل بیت کوین به تومان استفاده می‌کنید چراکه صرافی‌ها در سه حالت فعالیت می‌کنند: صرافی‌های آنلاین، پلتفرم‌های تریدینگ و صرافی‌های واسط.

صرافی واسط یا P2P:

این صرافی واسطه بین شما و خریدار هستند. از شما کارمزد دریافت می‌کنند برای انجام معاملات و امنیت خوبی دارند.(مقاله کیف پول دیجیتال چیست؟ و دانلود کیف پول اتمیک و کیف پول لجر دست دوم را هم بخوانید)

صرافی آنلاین:

این صرافی‌ها به‌صورت آنلاین ارزتان را خریداری می‌کنند و یا شما می‌توانید از آن‌ها ارز بخرید. برخی از صرافی‌های آنلاین با دیگر صرافی‌ها برای تأمین نقدینگی خود در ارتباط هستند و به شما در تبدیل بیت کوین به ریال کمک خواهند کرد.

پلتفرم تریدینگ:

تبدیل، خریدوفروش با پلتفرم تریدینگ به صورتی آنی انجام می‌گیرد و بسیار سریع است. دقت کنید اگر از این پلتفرم استفاده کنید نمی‌توانید ورودی و خروجی ریالی داشته باشید. به لحاظ ساختاری و ظاهر این پلتفرم‌ها شباهت زیادی به صرافی‌های آنلاین دارند. نقد شوندگی فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانید با استفاده از آن معاملات خرد و کلان را تجربه کنید.
ما در این مقاله سعی کردیم در مورد نحوه تبدیل بیت کوین به دلار،تبدیل ارز دیجیتال به ریال و… صحبت کردیم اگر نظر و یا تجربه ای در این زمینه دارید برای ما اشتراک بگذارید.

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

منابع

https://finance.yahoo.com/news/cash-bitcoin-080056683.html

https://hedgetrade.com/how-to-turn-bitcoin-into-cash/

https://www.atlanticcouncil.org/blogs/iransource/thanks-to-sanctions-iranians-are-turning-to-bitcoin-mining/

 

(در ادامه مقاله نرخ تورم را هم مطالعه نمایید) همچنین اگر میخواهید درباره بازار آتی نقره هم بیشتر بدانید روی این لینک کلیک کنید.

تیم میداس سرمایه یک دوره رایگان آموزش مقدماتی ارز دیجیتال تهیه کرده این دوره در سایر سایت ها پولی است ولی ما تصمیم گرفته ایم که آن را به شما رایگان عرضه کنیم. 🙂

اگر میخواهید تعریف بیت کوین چیست و نحوه مشخص شدن قیمت بیت کوین را بدانید این مقاله ها را بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
19 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
افشین
افشین
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
من دنبال صرافی تبدیل بیت کوین به ریال هستم
میشه کمکم کنید؟

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  افشین

می تونی از ubito.io یا nobitex یا wallex استفاده کنی

سهیلا
سهیلا
3 سال قبل

این مقاله ای که نوشتید در مورد تبدیل ریال به بیت کوین هم صدق میکنه؟
ممنونم از محتوای عالیتون

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  سهیلا

سلام
بله

کاربر
کاربر
3 سال قبل

اخیرا بخشنامه ای از طرف بانک مرکزی صادر شده که دسترسی صرافی های انلاین ارزهای دیجیتال به درگاه های پرداخت را ممنوع کرده یعنی مثلا اکر در نوبیتکس مقداری بیت کوین داشتا باشیم میتوانیم به ارزهای دیگر تبدیل کنیم ولی درنهایت نمیتوان آن مبلغ را به ریال در حساب خود داشته باشیم ، در صورت اجرایی و تداوم این روند پیشنهاد شما چیست ؟ چگونه ریال خود را دریافت کنیم ؟؟؟ با تشکر

مدیر سایت
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  کاربر

سلام
احتمالا بانک مرکزی به زودی چند صرافی برای انجام این کار معرفی خواهد کرد

هاشم ظفریان
هاشم ظفریان
2 سال قبل

سلام میشه با چننا صرافی کار کرد یا فقط با یکی و اگه میشه تکلیف کیف پول چی میشه برا هر کدام جدا گانه یا با یه کیف پول میشه با چند صرافی کتر کرد؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  هاشم ظفریان

سلام. میشه با یک کیف پول و چند صرافی کار کرد. کیف پول مثل حساب بانکی شماست و صرافی مانند کارگزاری بورس. شما میتوانید در چند کارگزاری با داشتن یک شماره حساب همزمان معامله کنید…

موفق باشید

اریا
2 سال قبل

سلام ببخشید میشه چند تا صرافی انلاین نام ببرید

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  اریا

در صرافی های فعلی صرافی ولکس، صرافی خوبی است

بیتا
بیتا
2 سال قبل

سلام . امکانش هست که ارز دیجیتال رو از طریق دوستی که در انگلیس دارم تبدیل به دلار کنم بعد از این طریق به حساب من در ایران واریز بشه؟اگه این امکان هست ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چکار کنم.

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  بیتا

سلام

متوجه منظور شما نشدم
واضح تر بفرمایید سوالتون رو

نوید
نوید
2 سال قبل

سلام وقت ب خیر
اگر مبلغ تبدیل میلیاردی باشه چیکار باید کرد ؟
مثلا اگر ۲ بیت کوین رو بخواهیم ب ریال تبدیل کنیم و ب حساب واریز کنیم چ کاری باید انجام بدیم
در صورتی که سقف واریزی ب حساب تا ۵۰ میلیون هست !!!

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  نوید

سلام
صرافی های ایرانی براتون تبدیل میکنند. میتونید از صرافی والکس استفاده کنید

عاطفه
عاطفه
2 سال قبل

ممنون از مقاله خوبتون
میشه بفرمایید چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  عاطفه

سلام
در صرافی های ایرانی میتوانید این کار را انجام دهید
صرافی ولکس صرافی خوبی برای انجام این کار است.

موفق باشید

نسرین امیری
نسرین امیری
2 سال قبل

یه سوال
چگونه در کوکوین خرید و فروش کنیم؟

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.