حداقل سرمایه برای فارکس چقدر است؟ (میزان سرمایه‌گذاری منطقی در فارکس)

حداقل سرمایه برای فارکس

فارکس به عنوان یکی از بازارهای مهم جهان امروز اقبال خوبی در میان مردم سراسر جهان به خصوص ایرانی‌ها پیدا کرده است. مخصوصاً این که این بازار بر اساس ارز می‌باشد و ارز چیزی است که در ایران هیچ‌وقت قیمتش پایین نمی‌آید! از این رو افراد بسیاری دوست دارند که بازار فارکس حضور فعل داشته باشند. از این رو اولین سؤالی که در ذهن آن‌ها ایجاد می‌شود این است که از چه بروکر هایی از قبیل بروکر آلپاری استفاده کنند و حداقل سرمایه برای فارکس چه میزان می‌تواند باشد؟

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید حداقل سرمایه در بازار سرمایه بورس ایران اکنون 500 هزار تومان می‌باشد؛ یعنی شما به عنوان یک تریدر در بازار ایران حق معامله خرید کمتر از 500 هزار تومان (با احتساب کارمزدها اندکی بیشتر) نخواهید داشت.

از این رو یک فرد ایرانی اگر بخواهد در این بازار فعالیت داشته باشد باید این میزان هزینه را پرداخت کند تا اولین سهم خود را معامله کند. حالا سؤال ایجاد می‌شود که در بازار جهانی حداقل سرمایه برای فارکس چه میزان می‌تواند باشد؟ آیا حداقل سرمایه برای فارکس در این بازار در نظر گرفته شده است یا نه؟ اگر حداقل سرمایه برای فارکس وجود ندارد میزان سرمایه‌گذاری منطقی ما چه قدر باشد بهتر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

حداقل سرمایه برای فارکس، وجود ندارد
ترید و سرمایه گذاری در فارکس

حداقل سرمایه برای فارکس چقدر است؟

 

حداقل سرمایه برای فارکس، وجود ندارد

از نظر تئوری حداقل سرمایه برای فارکس معنی خارجی ندارد؛ یعنی شما با یک دلار هم می‌توانید در بازار سرمایه فارکس حضور داشته باشید البته اگر با یک دلار به شما سهمی بفروشند! بنابراین در کلام بهتر باید گفت که از نظر قانونی منعی تحت عنوان حداقل سرمایه برای فارکس وجود ندارد اما از نظر منطقی و بازار شما عملاً نمی‌توانید با قیمت‌های بسیار پایین یا با حداقل سرمایه برای فارکس بسیار کم حضور داشته باشید. شما به جز خرید سهم و قیمت سهم باید سواپ، کمیسیون ها و اسپرد را پرداخت کنید؛ بنابراین اصلاً منطقی نیست که بخواهید باید حداقل سرمایه برای فارکس بسیار کم در این بازار حضور داشته باشید.(مقاله پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست را مطالعه کنید)

از طرف دیگر ما در ایران زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم به‌صورت مستقیم ارز واریز کنیم بنابراین عملاً باید از یک فیلتر تبدیل ارز و صرافی سرمایه خود را عبور بدهیم این فیلتر نیز برای خود کارمزدی در نظر می‌گیرد. از این رو هنگام تبدیل ارز ایران به ارز دلار و برعکس حداقل سرمایه برای فارکس اگر کم باشد نه تنها سود شما بر نمی‌گردد بلکه چیزی هم باید دستی به صرافی‌ها بدهید!

 

[irp posts=”22110″ name=”اصطلاحات فارکس: +30 اصطلاحات کاربردی و رایج در بازار فارکس forex”]

 

بنابراین با توجه به دلایل بالا می‌توان گفت که بله شما حداقل سرمایه برای فارکس خواهید داشت؛ اما این که این حداقل چه میزان باید باشد. نیاز دارد که ابتدا شما را با عنوان و مفهومی به نام لات آشنا کنیم.

لات یک نوع ظرف و یک نوع مبدل در بورس فارکس محسوب می‌شود. چیزی شبیه به سکه‌ها و کوین‌های روی میز پوکر. در واقع وقتی شما می‌خواهید در بازار سرمایه فارکس حضور داشته باشید، باید در یکی از انواع لات‌ها یا ظرف‌ها معاملات خود را انجام دهید.(اگر نمیدانید که در کدام بازار بورس یا ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید این مقاله را بخوانید)

هر لات میزان واحد متفاوتی دارد که بر اساس این واحد، میزان سود مختلفی نیز به شما می‌دهد. در واقع حداقل سرمایه برای فارکس بر اساس لات‌ها مشخص می‌شود و لات بر اساس استراتژی و مدیریت سرمایه شما؛ اما در بازار چند نوع لات داریم. برای این که بدانیم حداقل سرمایه برای فارکس چه میزان باشد باید ابتدا این لات‌ها و واحدهای تبدیلی آن را بشناسیم. در ادامه با ما همراه باشید که می‌خواهیم با شناخت انواع لات‌ها حداقل سرمایه برای فارکس را مشخص کنیم.

انواع لات و تأثیر آن در حداقل سرمایه برای فارکس
حداقل سرمایه برای ورود به فارکس – سود فارکس چقدر است

انواع لات و تأثیر آن در حداقل سرمایه برای فارکس چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت که لات‌ها به 4 دسته اساسی تقسیم می‌شود.

1- لات استاندارد: این نوع لات در واقع به اندازه 100 هزار واحد ارزی یا همان صد هزار دلار ارزش دارد. این نوع لات در هر پیپ به اندازه ده دلار تغییر ایجاد می‌کند؛ یعنی این که شما با خرید یا فروش یک سهم به ازای هر یک پیپ که تغییر اتفاق افتاده است، شما ده دلار سود یا ضرر کرده‌اید. حداقل سرمایه برای فارکس برای این لات 25 هزار دلار می‌باشد. این نوع لات عموماً شرکت‌های تجاری و … استفاده می‌شود.

2- مینی لات: نوعی دیگر از لات است که اتفاقاً تأثیر بسیار زیادی در مورد حداقل سرمایه برای فارکس می‌گذارد. این لات به اندازه 10 هزار واحد مالی یا همان 10 هزار دلار می‌باشد. همچنین در این لات میزان مبدل هر پیپ 1 دلار محسوب می‌شود. برای این که بتوانید از این لات استفاده کنید حداقل سرمایه برای فارکس شما باید هزار دلار باشد. این لات بسیار مورد استقبال تریدرها به خصوص تازه‌کاران قرار می‌گیرد.

3- میکرو لات: این لات را کوچک‌ترین واحد تجاری – عملی می‌دانند. اندازه لات هزار دلار است و شما می‌توانید با سرمایه 100 دلار وارد این لات شوید. هر پیپ تغییر در این لات به اندازه 10 سنت محاسبه می‌شود. این نوع لات را کسانی که سرمایه کمتری دارد مناسب است اما واقعیت این است که چندان سوددهی مناسبی نخواهد داشت.

4- نانو لات: این لات به طور کلی نه سود خاصی دارد و نه حداقل سرمایه خاصی می‌خواهد. از آن جهت که این لات چندان مورد استفاده ما قرار نمی‌گیرد از توضیح آن صرف نظر می‌کنیم و به مبحث جذاب حداقل سرمایه برای فارکس برمی‌گردیم.

شاید تا الآن متوجه شده باشید که حداقل سرمایه برای فارکس باید در چه حد و حدودی باشد. احتمالاً گزینه مورد نظر شما یکی از گزینه‌های مینی لات و میکرو لات خواهد بود. پس بیایید حداقل سرمایه برای فارکس برای هرکدام از این لات‌ها را حساب کنیم.

 

[irp posts=”8928″ name=”0 تا 100 پلتفرم های معاملاتی فارکس و بورس ایران”]

 

حداقل سرمایه برای فارکس بر اساس میکرو و مینی لات
چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم – سود فارکس

حداقل سرمایه برای فارکس بر اساس میکرو و مینی لات چقدر است؟

 

بیایید فرض کنیم که شما با حداقل سرمایه برای فارکس برای میکرو لات وارد بازار می‌شوید؛ یعنی با 100 دلار می‌خواهید شروع به خرید و فروش کنید. فرض می‌کنیم شما در خرید خودتان بعد از مدتی توانستید 100 پیپ سود بگیرید.

در میکرو لات به ازای هر پیپ شما تنها 10 سنت سود می‌کنید؛ بنابراین در مجموع شما 100 سنت یا یک دلار سود می‌کنید. این سود شما البته خالص نخواهد بود و باید از آن هزینه‌هایی مانند سواپ و اسپرد و کارمزد و … را پرداخت کنید؛ اما حال بیایید با حداقل سرمایه برای فارکس خود را به 500 دلار افزایش بدهید میزان سود شما 5 برابر خواهد شد و شما به سود 5 دلاری خواهید رسید.(در ادامه مقاله کاربرد طلا و سود معامله از ترید را هم مطالعه کنید)

حال فرض کنید که می‌خواهیم در واحد مینی لات وارد معامله شویم؛ بنابراین حداقل سرمایه برای فارکس شما 1000 دلار خواهد بود. فرض کنید دقیقاً همان 100 پیپ را بعد از مدتی سرمایه‌گذاری به دست آورید. در این حالت با توجه به این که هر پیپ در مینی لات برابر یک دلار است، پس سود شما در نهایت 100 دلار خواهد شد. حال اگر به جای 1000 دلار حداقل سرمایه برای فارکس را 5000 دلار در نظر بگیرید سود شما 500 دلار خواهد شد.(در ادامه مقاله حساب آزمایشی فارکس را هم مطالعه کنید)

این در حالی است که اگر یک تریدر خوب و قابلی باشید می‌توانید تعداد پیپ‌های بیشتری از این بازار نصیب خود کنید. پس فرق بین مینی لات و میکرو لات در یک سود برابر چیزی حدود 100 برابر است. حال به نظر خود شما حداقل سرمایه برای فارکس باید چقدر باشد تا این سرمایه بر اساس میزان سودی که قرار است برای ما داشته باشد، منطقی باشد؟ شما کدام حداقل سرمایه برای فارکس را انتخاب می‌کنید؟

سخن پایانی از حداقل سرمایه برای فارکس
ورود به بازار فارکس – سرمایه گذاری فارکس

سخن پایانی از حداقل سرمایه برای فارکس

به طور کلی می‌توان گفت که حداقل سرمایه برای فارکس یک مفهوم اختیاری محسوب می‌شود که می‌تواند بر اساس نوع استراتژی شما کاملاً متغیر باشد؛ اما به‌صورت کلی این حداقل سرمایه بهتر است در حوزه مینی لات باشد. در این حوزه نوسانات کمتری را شاهد هستیم و می‌توان اطمینان بیشتری به بازار داشت.(در ادامه مقاله آیا بیت کوین قانونی است را هم بخوانید)

مسئله مهم دیگر در حداقل سرمایه برای فارکس این است که شما به ازای چند برابر سرمایه اصلی خودتان می‌تواند از بروکر اهرم مالی دریافت کنید؛ بنابراین چندان نگران میزان حداقل سرمایه برای فارکس خود نباشید. این اهرم‌ها در حداقل‌ترین حالت‌های 1:10 می‌باشد و بروکر بی چون و چرا آن را به شما می‌دهد.

اما به‌صورت کلی اگر ماجرا را نگاه کنیم شما به عنوان یک تریدر به دنبال کسب سود هستید و هدف شما از سرمایه‌گذاری کسب سودهای بیشتر است؛ بنابراین اگر قرار است سود خوبی داشته باشید کمی ایده آل های خود را بزرگ کنید و در لات‌های بزرگ‌تر وارد معامله شوید. البته این زمانی است که از نظر فنی و تکنیکالی قوی هستید و می‌دانید که دقیقاً قرار است از کجا به کجا برسید. نگران مفاهیم مختلف این بازار هم نباشید.

به طور کلی تجربه مهم‌ترین درس‌ها را به شما خواهد داد. تنها شما باید از تجربه کردن نترسید و بدانید به ازای ضررهایی که می‌کنید تجربه‌هایی گران‌بها اما شاید تلخ به دست می‌آورید. باور کنید این نیز لازم است. ما در این مقاله در مورد ورود به بازار فارکس و سایر موارد آن توضیح داده ایم در صورت داشتن هرگونه سوالی حتما با ما در میان بگذارید.همچنین اگر معامه گر خوبی هستید اما سرمایه زیادی ندارید می توانید به سراغ شرکت های پراپ تریدینگ بروید.

 

چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم؟ درامد فارکس چقدر است؟

کدام یک از ما دوست نداریم سودی دلاری داشته باشیم؟ به هر حال ما در کشوری زندگی می کنیم که خواسته یا ناخواسته اقتصاد آن وابستگی زیادی به دلار دارد. از این رو داشتن یک درآمد یا سود دلاری می تواند به نوعی ارزش دارایی های شما را حفظ کند. از این رو درآمد فارکس در ایران بسیار مورد توجه کاربران و فعالان بازار قرار گرفته است.

از این رو این سوال پرسیده می شود که چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم؟ ورود به بازار فارکس اصولا کار چندان سختی محسوب نمی شود. همانطور که شما در بازار بورس ایران می توانید سهمی را خرید و فروش کنید در بازار فارکس نیز می تواند جفت ارزهای مختلف را خرید و فروش کنید.

اما مسئله ای که باعث می شود مسئله ورود به بازار فارکس کمی چالش برانگیز شود این است که این بازار، یک بازار جهانی و بین المللی است و اصولا خرید و فروش ها در آن بر اساس ارزهای بین المللی امکان پذیر است. از این رو اگر قرار باشد ما به عنوان یک معامله گر ایرانی اقدام به سرمایه گذاری در فارکس کنیم، ابتدا باید دقیقا بدانیم که چگونه می توانیم سرمایه خودمان را به یکی از این ارزها تبدیل و سپس آن را وارد بازار فارکس کنیم.

به عبارت ساده تر شما نمی توانید بر اساس ریال در بازار فارکس فعالیت کنید. بنابراین ابتدا شما باید سرمایه خودتان را به دلار یا یکی از ارزهای مطرح بین المللی و قابل قبول در بازار فارکس تبدیل کنید. این کار توسط ده ها صرافی آنلاین قابل انجام است. البته در معتبر بودن این صرافی ها دقت کامل و کافی داشته باشید.

اگر علاقه مند به شرکت در دوره فارکس هستید ولی فعلا نمیتوانید هزینه ای برای دوره کنید دوره آموزش رایگان فارکس را تهیه و مشاهده نمایید.

ورود به بازار فارکس
درآمد فارکس در ایران

سرمایه گذاری در فارکس

 

گام بعدی سرمایه گذاری فارکس پیدا کردن یک صرافی مناسب است. اصولا صرافی های معتبر و مطرح جهانی معامله گران ایرانی را تحریم کرده اند و عملا اجازه استفاده مستقیم از این صرافی ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. البته با استفاده از وی پی ان های ثابت می توان این تحریم ها را دور زد و به نوعی به عنوان معامله گر کشوری دیگر در این صرافی ها فعالیت کرد.

اما در صورتی که صرافی متوجه تقلبی بودن اکانت شما شود عملا حسابتان را می بندد و سرمایه شما بلوکه می شود. بنابراین همیشه پیشنهاد می کنیم که سرمایه نقد و ذخیره شده کمی در صرافی داشته باشید تا در صورت بروز هر نوع مشکل هیچ اتفاق بدی رخ ندهد و سرمایه زیادی از دست ندهید.

از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که به هر حال همان مسیری که برای سرمایه گذاری در این بازار می روید برای برداشت از حساب خود نیز باید انجام دهید. به عبارت ساده تر شما برای سرمایه گذاری در فارکس باید ریال را به دلار یا یورو تبدیل کنید، در مورد برداشت از حساب و سودتان نیز این داستان به صورت برعکس وجود دارد. یعنی شما باید دلار را به ریال تبدیل کنید و سپس از آن استفاده کنید.

بنابراین علاوه بر کارمزد صرافی و اسپرد و … شما باید کارمزد تبدیل دلار به ریال و برعکس را نیز در نظر داشته باشید. از این رو سود واقعی شما بعد از کسر این کارمزدها به دست می آید. توجه به این نکات می تواند هدف گذاری شما در این بازار را واقعی تر کند.

بنابراین اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، شما برای حضور در بازار فارکس باید از دو واسطه استفاده کنید. واسطه اول ریال را به دلار و برعکس تبدیل می کند و واسطه دوم همان صرافی های مختلف می باشد. البته در ایران نیز برخی از صرافی های آنلاین فارکس وجود دارد که به نوعی وظیفه تبدیل ریال به دلار و برعکس و سرمایه گذاری بر روی جفت ارزها را بر عهده می گیرد. اما توصیه ما این است که در صورت امکان از صرافی های معتبر بین المللی استفاده کنید.

 

درآمد فارکس در ایران
لات در فارکس

حداقل سرمایه برای ورود به فارکس یا منطقی ترین سرمایه؟!

 

بعد از این که از درآمد فارکس در ایران مطلع شدیم، سوال اصلی این است که حداقل سرمایه برای ورود به فارکس چقدر است؟ این سوال را از دو جنبه می توانیم بررسی کنیم.
جنبه اول همان است که در بالاتر گفتیم. در فارکس شما بر اساس لات خرید و فروش می کنید. برای درک مفهوم لات بهتر است بازی پوکر یا انواع بازی های کازینویی را در نظر داشته باشید. در این بازی ها شما نمی توانید ده دلار یا 25 دلار یا 100 هزار تومان شرط بندی کنید. بلکه شما باید سکه هایی را با ارزش های مختلف از صاحب کازینو تهیه کنید. این سکه ها هستند که قرار است بین بازیکنان رد و بدل شود.

این سکه ها در بازار فارکس همان لات هستند. شما برای حضور در بازار فارس حداقل باید از نانو لات استفاده کنید. بنابراین می توان اینگونه گفت که حداقل سرمایه برای ورود به فارکس 1 صدم دلار یا همان یک سنت است.

اما جنبه مهم دیگری در پاسخ به این سوال وجود دارد و آن این است که این لات چند درصد باید سود دهی داشته باشد تا علاوه بر توانایی پرداخت اسپرد، کارمزد های مختلف و … سود خوبی برای شما باقی بماند؟ شاید بالغ بر هزار درصد سود لازم است تا سود خالص شما عدد قابل قبولی باشد. اما این درصد سود عملا در بازار فارکس عملا غیر ممکن است.

از طرف دیگر یادتان باشد که حضور در لات های بزرگ تر ریسک بزرگ تری هم با خود دارد. به عبارت بهتر شما در بازار فارکس به نسبت سودی که می خواهید باید درصد ریسک آن را نیز قبول کنید. بنابراین وقتی در یک لات استاندارد به هزار هر تغییر پیپ مثبت 10 دلار سود می کنید، باید منتظر باشید که به ازای هر تغییر پیپ منفی نیز 10 دلار ضرر کنید.

تمامی این حرف ها می تواند حداقل سرمایه شما برای حضور در این بازار را مشخص کند. در واقع شما بر اساس استراتژی و درصد سود به ضرری که انتظار دارید در این بازار باید حاضر شوید. هر نوع رفتار غیر منطقی یا احساسی و بدون در نظر گرفتن ریسک، فارکس را تبدیل به همان کازینو می کند.

 

شما برای سرمایه گذاری در فارکس در ایران و استعلام هزینه ثبت نام در فارکس در مجموعه میداس سرمایه می توانید به این صفحه مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین اگر میخواهید در مورد بروکر ویندزور بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”22953″ name=”اهرم (Leverage) فارکس چیست؟ اهرم چگونه کار می‌کند؟”]

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
21 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hossein
Hossein
2 سال قبل

سلام بنده فارکس کار میکنم میخواسنم درمورد بروکر ویندزور بپرسم که آیا معتبر هست Windsor

moen janati
moen janati
1 سال قبل

یه سوال
هزینه ثبت نام در فارکس چقدره؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  moen janati

سلام
منظورتون هزینه ثبت نام در دوره فارکس میداس سرمایه است یا هزینه ثبت نام در کارگزاری های فارکس؟

ساراکیانی
ساراکیانی
1 سال قبل

سلام من متوجه نشدم چقدر پول لازمه واضح بگید! چرا اینهمه توضیح؟

fati
fati
1 سال قبل

میشه اول کاری شروع فارکس با ۱۰ دلار باشه؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  fati

سلام
اگر حساب نانو یا حساب سنتی باز کنید، میزان واحد پول شما 100 برابر میشود،
به عنوان مثال اگر با 50 دلار پول شروع کنید در حساب نانو 5000 واحد پول خواهید داشت
معمولا کارگزارها با 10 دلار برای شما حساب باز نمیکنند

پیمان
پیمان
1 سال قبل

سلام و عرض ادب خدمت شما. سوالی داشتم خدمتتون اگر با صد دلار برای شروع حساب باز کنیم میشه با ده دلار معامله باز کرد البته با ریسک زیر یک درصد از اهرم هم استفاده کنیم و حجم معاملمونو افزایش بدیم تا مبلغ قابل توجهی بشه مثلا ریسک خودمونو یک درصد در نظر بگیریم ومن بخوام رو کل ده دلارم ریسک کنم ازونور اهرم صد استفاده کنم بشه هزار دلار و یک در صد ریسکم بشه همون ده دلار خودم آیا امکانش وجود داره؟ ممنون میشم اگه یه توضیحی ارائه بفرمایین باتشکر

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  پیمان

سلام
بله میتونید این کار رو بکنید ولی چون پولتون کمه تعداد معاملات هم زمانتون نمیتونه زیاد بشه و اصولا این عدد برای کار در فارکس خیلی کمه. توصیه میکنم حساب نانو باز کنید که با 100 دلار به شما 10 هزار واحد میده و میتونید حجم های کمتر از یک صدم هم بگیرید.

موفق باشید

فری
1 سال قبل

برای ثبت نام چقدر باید پرداخت کرد

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  فری

سلام
منظور شما ثبت نام در کجا است؟

آرمین
آرمین
1 سال قبل

سلام من مقالتون رو مطاله کردم و واقعا خوب بود اما سوالی دارم. با توجه به چیزی که من خوندم در این صفحه یعنی حدود دو تا چهار میلیون تومن سرمایه اولیه برای بازار فارکس میتونه خوب باشه و البته با استفاده از میکرو لات.
و سوال دیگم اینه که مشخص کردن لات در این بازار چطوری انجام میشه؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  آرمین

سلام
با 2 تا 4 میلیون میتونید شروع کنید و یادگیری داشته باشید و از اون انتظار سود دهی بالایی نداشته باشید
حساب میکرو برای این است که با پول واقعی ولی کم در بازار معامله کنید و بهتر از معامله با حساب دمو است.
مشخص کردن لات هم مثل حسال معمولی است و تفاوتی ندارد

موفق باشید

ali amiri
ali amiri
1 سال قبل

سلام من میخوام در دوره تون شرکت کنم ولی قبلش 2تا سوال داشتم
اینکه از فارکس چقدر میتوان درامد کسب کرد؟ و چگونه فارکس را شروع کنیم؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  ali amiri

سلام دوره رایگان فارکس رو از سایت ببینید پاسخ سوالهاتون اونجا هست

بهار
بهار
1 سال قبل

سلام اگر یه شخص در خارج از کشور پیشنهاد فارکس بده بنظرتون میشه اعتماد کرد

شهروز
شهروز
11 ماه قبل
پاسخ به  بهار

اگر شخصی در خارح از کشور پیشنهار فارکس داد ایا می توان اعتماد کرد؟؟

behrangmousavi
مدیر
11 ماه قبل
پاسخ به  شهروز

سلام
برای سرمایه گذاری در فارکس 2 نکته را به یاد داشته باشید
1: اگر شخص را نمیشناسید به هیج وجه اعتماد نکنید
2: اگر خواستید کسی را پول خود ار در اختیار کسی در فارکس بگذارید، به هیج وجه نیازی نیست پول را به حساب طرف واریز کنید، فقط کافی حساب خود را به حساب او متصل کنید

موفق باشدی

یاس
یاس
1 سال قبل

سلام خسته نباشید …در حساب میکرو لات اگ 100پیپ سود کنی میشه ده دلار…ولی شما گفتین یه دلار …محاسبتون چجوریه؟

مبینا
مبینا
1 سال قبل

سلام سوالی داشتم
سرمایه گذاری در فارکس جواب میده واقعا برم سمتش؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  مبینا

سلام
در صورتی که آموزش درست در فارکس ببینید، بسیار میتونه براتون سود ده باشه
البته این موضوع رو در نظر بگیرید در فارکس سرمایه گذاری انجام نمیدیم بلکه معامله گری انجام میدیم که این دو مقوله خیلی با هم متفاوت هستند

مهدی
مهدی
8 ماه قبل

سلام
پس اهرم رو برای چی گذاشتن؟ چرا اهرم رو توضیح ندادید؟

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.