گام بلند بیت کوین با کاهش کارمزد انتقال

گام بلند بیت کوین با کاهش کارمزد انتقال

گزارش های آماری نشان می دهد که کارمزد بیت کوین در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 57 درصد کاهش تجربه کرده. این مسئله نشان می دهد که بیت کوین عملا به سمت نقل و انتقال آسان و کم کارمزد قدم برداشته است. از این رو می توان امیدوار بود که در آینده با کاهش این کارمزد، بیت کوین بتواند خود را هم ردیف سایر ارزهای فیات در نقل و انتقال مالی کند.

 

[irp posts=”50614″ name=”بایننس کوین، هدف بعدی ایلان ماسک”]

 

بر اساس گزارش YCharts میانگین کارمزد بیت کوین با کاهش 57 درصدی در سال جدید به رقم حدود 1.80 دلاری رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود 4.40 دلار بوده. کارشناسان اقتصادی گسترش سریع شبکه لایتنینگ را علت اصلی این موضوع می دانند. در واقع شبکه لایتنینگ با ایجاد یک شبکه فرا بلاکچینی توانسته بار زیادی از نقل و انتقال های بیت کوین را بر عهده بگیرد. با گسترش لایتنینگ در آینده این انتظار می رود که کارمزد انتقال بیت کوین نسبت به سال های گذشته کمتر شود. این اتفاق از این نظر اهمیت دارد که با کاهش قیمت کارمزد بیت کوین نقل و انتقال های مالی سریعتر و ارزانتر انجام می شود.

 

[irp posts=”50530″ name=”بیت کوین، آماده یک صعود!”]

 

گران بودن کارمزد بیت کوین از مهمترین عوامل فاصله بین بیت کوین و سایر ارزهای فیات در دنیای اقتصادی محسوب می شود. با کاهش قیمت کارمزدها پیش بینی می شود که نقل و انتقال های مالی در این شبکه بیشتر شود و این به معنی افزایش کاربرد بیت کوین و در نهایت افزایش ارزش ذاتی آن است. بنابراین انتظار می رود در ماه ها و سال های آینده با افزایش قیمت بیت کوین همراه باشد. در ادامه مقاله ایردراپ توکن اسپارک flr را بخوانید.

 

[irp posts=”50569″ name=”استخراج کادنا از بیت کوین سود آور تر است!”]

منبع:
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-transaction-fees-are-down-by-over-50-this-year

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.