شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) چگونه است؟ ویژه دارندگان ریپل

ایردراپ توکن اسپارک (FLR)

ایردراپ توکن اسپارک (FLR) به عنوان یکی از زیر شاخه های ریل در تاریخ 22 آذر ( 12 دسامبر 2021 ) عرضه شد. به بیان ساده تر کسانی که سهامدار ریپل تا این تاریخ بودند عملا از ایردراپ توکن اسپارک (FLR) بهره مند شده اند. همچنین برای گرفتن توکن FLR 6 ماه زمان است. پس اگر شما تا تاریخ گفته شده ریپل داشته اید می توانید نسبت به دریافت ایردراپ اسپارک اقدام کنید. در ادامه نحوه دریافت ایردراپ اسپارک از طرق مختلف را خواهیم گفت. همچنین سعی می کنیم در مورد توکن flr به عنوان توکن جدید بازار بیشتر صحبت کنیم و آن را بهتر بشناسیم. با ما همراه باشید.

قبل از این که بخواهیم به مفاهیم گفته شده بپردازیم، بهتر است ابتدا با مفهوم ایردراپ در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شویم و بدانیم که آیا شرکت در این ایردراپ ها از نظر اقتصادی صرفه ای دارد یا خیر؟

ایردراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم ساده و کوتاه توضیح دهیم، ایردراپ توکن یا ارز دیجیتال رایگان است که بیشتر با هدف تبلیغات و جذب کاربر و مخاطب بیشتر بین کاربران بازار ارزهای دیجیتال تقسیم می شود. هر شرکت یا توسعه دهنده ای بر اساس سیاست هایی که دنبال می کند از ایردراپ های متنوعی برای جذب کاربران خود استفاده می کنند. برخی از این شرکت ها بدون هیچ اطلاع قبلی اقدام به پخش توکن رایگان می کنند و برخی دیگر برای ایجاد فضای تبلیغاتی موثر از چند ماه قبل خبر ایردراپ های خودشان را پخش می کنند.

نکته ای که باید بدانید این است که اساسا ایردراپ ها لزوما برای توکن ها یا ارزهای تازه وارد بازار کارایی ندارد. بلکه صرافی ها، کیف پول ها و حتی توسعه دهندگان قدیمی بازار نیز برای جذب مخاطب هر از گاهی از انواع ایردراپ های مختلف استفاده می کنند.

اما آیا این ایردراپ ها کاریی لازم در بازار را دارند؟ در واقع با وجود این که گفته می شود این ایردراپ ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد اما اساسا شما برای دریافت آن ها باید کارهای خاصی انجام دهید.

به طور مثال باید در یک فضای مجازی یا یک صفحه خاص از هشتگ های مربوطه استفاده کنید و یا اقدام به تولید محتوا نمایید و یا حتی باید در یک کیف پول خاص ثبت نام کنید. بنابراین اساسا شما در برابر این ایردراپ ها گرچه پول یا هزینه ای پرداخت نمی کنید اما به هر حال کاری باید انجام دهید. از این رو برخی از سرمایه گذاران و اقتصاددان ها به جز شرایط خاص چندان تمایل به استفاده از ایردراپ ها نیستند.

 

[irp posts=”42947″ name=”0 تا 100 آشنایی با بازار دو طرفه ارز دیجیتال (کاملا اختصاصی)”]

 

از طرف دیگر همانطور که گفته شد عمده ایردراپ های صورت گرفته در بازار توسط توکن های تازه وارد به بازار می باشند. از این رو هنوز نمی توان مطمئن شد که آیا این توکن می تواند در بازار موفق باشد یا خیر. اما عده ای دیگر نیز معتقد هستند که ” سنگ مفت، گنجشک مفت ” اساسا در ایردراپ ها هیچ ضرر مالی وجود ندارد و در صورت شکست توکن نیز سرمایه گذاری چیزی از دست نمی دهد. بنابراین می توان به این سرمایه گذاری دید مثبتی داشت.

در هر صورت با توجه به بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال و اتفاقات غیر منتظره ای که در این بازار رخ می دهد می توان اینگونه گفت که بهتر است در این ایردراپ ها شرکت کرد. البته اگر کار زیاد سختی از شما نخواهند و عملا انجام کارهای گفته شده برای شما قابل انجام باشد. به هر حال ممکن است این توکن ها و ارزها روزی ارزشمند شوند و سرمایه گذاری شما به بار بنشیند.

 

توکن FLR
ایردراپ ریپل

ایردراپ توکن اسپارک flr چیست؟

به طور کلی توکن FRL یا همان اسپارک توسط شرکت توسعه دهنده فلیر به بازار عرضه می شود. این شرکت تحت حمایت و به نوعی از زیر مجموعه های شرکت ریپل محسوب می شود.
ایردراپ اسپارک (FLR) با هدف توزیع اسپارک میان دارندگان ریپل صورت گرفت. به بیان ساده تر شما تنها با داشتن ریپل می توانید در این ایردراپ شرکت کنید. البته شما باید تا تاریخ 12 دسامبر ریپل های مورد نیاز را تهیه می کردید تا بتوانید در ایردراپ اسپارک (FLR) شرکت داشته باشید.

اما بیایید کمی بیشتر با توکن FRL آشنا شویم. این توکن بر اساس اتریوم توسعه داده شده است و قصد دارد امکاناتی که اتریوم دارد برای کوین ریپل ایجاد کند. در صورتی که این اتفاق بافتد ریپل اولین کوین بازار محسوب می شود که هم قابلیت نقل و انتقال مالی را برای کاربران خود فراهم می کند و در کنار آن قصد دارد به صورت اختصاصی قراردادهای هوشمند را تحت کوین اسپارک مدیریت کند.

از این رو بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که ایردراپ توکن اسپارک (FLR) در صورت برنامه ریزی درست و در صورت رسیدن به اهداف پیش بینی شده از موفق ترین ایردراپ های بازار باشد. از این رو بسیاری برای دریافت ایردراپ اسپارک اقدام کرده اند. حال سوال مهم این است که چگونه می توان در این ایردراپ شرکت کرد.

 

ایردراپ توکن اسپارک (FLR)

چگونگی دریافت ایردراپ اسپارک

برای دریافت ایردراپ اسپارک دو راه عمده وجود دارد. اول این که شما تنها کافی است ریپل خود را در یکی از صرافی های معتبر بازار مانند بایننس نگهداری کنید. بدین طریق خود صرافی ایردراپ انجام شده را به حساب شما واریز می کند. بسیاری از صرافی های معتبر جهان از ایردراپ توکن اسپارک (flr) پشتیبانی کرده اند. اما نکته ای که وجود دارد این است که این راه تنها تا قبل از عرضه ایردراپ اسپارک (FLR) – یعنی تا تاریخ 22 آذر سال جاری – امکان پذیر بود.

اما اگر شما ریپل دارید ولی هنوز اقدام به دریافت ایردراپ اسپارک نکرده اید، زیاد نگران نباشید، تا 6 ماه بعد از ایردراپ توکن اسپارک (FLR) امکان دریافت آن از طریق کیف پول های مشخص شده وجود دارد. در سایت ریپل تعدادی کیف پول مشخص شده است که شما با ثبت نام و افتتاح حساب در آن ها و اتصال آن به کیف پول اتریوم خود می توانید از ایردراپ توکن اسپارک بهره مند شوید.

به طور کلی هر کیف پولی که به کلید اختصاصی و خصوصی در اختیار شما قرار می دهد می تواند به عنوان کیف پول مناسب برای دریافت ایردراپ شما محسوب شود. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که اساسا برای دریافت این ایردراپ باید کیف پول اتریوم نیز داشته باشید. چرا که توکن FLR بر پایه اتریوم توسعه یافته است. شما با اتصاف کیف پول خود به کیف پول اتریوم می توانید از ایردراپ توکن اسپارک (FLR) بهره مند شوید.

 

[irp posts=”48543″ name=”چشم انداز بازار ارز دیجیتال، چه چیزی در سال 2022 در انتظار سرمایه گذاران ارز دیجیتال است؟”]

 

ایردراپ اسپارک (FLR)

سوالات متداول

1- کدام کیف پول ها در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) قابل استفاده است؟
سایت ریپل و اسپارک برخی از کیف پول هایی را که از ایردراپ توکن اسپارک (FLR) پشتیبانی می کنند را معرفی کرده است. این کیف پول ها عبارتند از:
· اکسودوس (Exodus)
· کیف پول سخت‌افزاری لجر
· کیف پول سخت‌افزاری کول والت
· کوبو (Cobo)
· گاردا (Guarda)
· بالت کریپتو (Ballet Crypto)
· زام (Xumm)
· اتمیک (Atomic) (کیف پول اتمیک والت)

2- آیا برای دریافت ایردراپ اسپارک باید هزینه ای پرداخت کرد؟
خیر. به طور کلی شرکت در ایردراپ ها هزینه ای در بر ندارد. شما برای دریافت ایردراپ اسپارک تنها کافی است ریپل داشته باشید و مسیر گفته شده را طی کنید. بدین طریق شما می توانید از ایردراپ اسپارک (FLR)بهره مند شوید. توجه داشته باشید که درخواست هر نوع پول یا هزینه برای این نوع ایردراپ ها کلاهبرداری محسوب می شود.

 

[irp posts=”48593″ name=”نیجریه، پیشتاز ارز دیجیتال در قاره آفریقا”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.