مدت زمان انتقال اتریوم و بیت کوین به کیف پول چقدر است و میزان کارمزد آن چند است؟

مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و مسئله کارمزد خرید و فروش بیت کوین از مهم‌ترین و شاید جنجالی‌ترین بخش‌های ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. ارزهای دیجیتال با پرچم‌داری بیت کوین به آزاد بودن معروف هستند؛ یعنی این‌که هیچ نیروی مدیریتی در این دنیای جدید تحت عنوان بلاک چین وجود ندارد و این فقط خود کاربران هستند که می‌توانند بر اساس نیاز خودشان قوانین مربوط به خودشان را تعیین کنند.

بنابراین عملاً می‌توان گفت که دنیای ارز دیجیتال دنیای کاملاً بر اساس دموکراسی رؤیایی است که تاکنون نمونه آن در هیچ برهه تاریخی دیده نشده است؛ اما همین آزادی در انتخاب و اعمال کاره‌ای مختلف مانند تعیین هزینه انتقال بیت کوین و حتی مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و ده ها مورد دیگر باعث ایجاد سردرگمی‌هایی میان کاربران شده است و این خودبه‌خود تبدیل به یک نقطه‌ضعف بزرگ برای بیت کوین شده است.

در ادامه دراین‌باره بیشتر صحبت خواهیم کرد. داستان مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و محاسبه کارمزد انتقال بیت کوین واقعاً داستان جالب و هیجان‌انگیزی است.

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

 

انسان‌ها از ابتدای تاریخ تا به امروز به‌نوعی عادت کرده‌اند که تحت قوانین مشخصی زندگی کنند. هر دوره بر اساس قوانین خاص آن دوره زندگی خودشان را گذرانده‌اند. تا دوره‌ای قوانین توسط طبیعت تعیین می‌شد و از جایی به بعد گروهی از انسان‌ها به نام حکومت این قوانین را برای مردم تعیین کردند که تا به امروز این شیوه ادامه داشت.

گرچه همیشه ادعاهایی مبنی بر این بود که این حکومت‌ها هرکدام همان حرفی را می‌زنند که مردم می‌خواهند و این را نمونه‌ای از دموکراسی می‌دانستند اما به گفته فلاسفه باستانی اساساً ذات حکومت یعنی دیکتاتوری! اما این اتفاقی است که از ابتدای شروع تمدن بشریت رخ‌داده است و هنوز هم ادامه دارد.

بنابراین کاملاً طبیعی است که انسان‌ها همیشه تحت چارچوب‌های قانونی قرار داشته باشند و سعی کنند در این چارچوب‌ها به دنبال آزادی بگردند؛ اما دنیای بلاک چین و بیت کوین برای اولین بار معنی آزادی را با حذف تمرکز و سپردن اختیار به دست خود کاربران به آن‌ها آموزش داد.

درواقع مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول یا مسئله کارمزد کیف پول بلاک چین نشانه‌ای از این دموکراسی واقعی است. وقتی هیچ نیروی متمرکزی وجود نداشته باشد و هیچ قدرتی در این دنیا برتری نسبت به قدرت دیگری نداشته باشد عملاً هیچ قانون غالبی نیز وجود نخواهد داشت؛ بنابراین عملاً یک پاسخ روشن برای مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول یا میزان هزینه انتقال بیت کوین نخواهیم داشت.

هر انسان بر اساس نیاز خود و شرایطی که می‌بیند، می‌تواند تصمیم بگیرد و این خودش است که می‌تواند از حداقل مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول یا از خرید بیت کوین با کمترین کارمزد یا بیشترین کارمزد استفاده کند؛ اما آیا این دموکراسی موفق خواهد بود؟(در صورتی که با بهترین کیف پول‌ بیت کوین آشنا نیستید حتما این مقاله را بخوانید!)

 

[irp posts=”34113″ name=”بیت کوین بدهید، غذا بخرید”]

 

خرید بیت کوین با کمترین کارمزد
شبکه های انتقال ارز – کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و داستان دموکراسی!

 

شاید کمی از فلسفی شدن داستان متعجب شده باشید، اما واقعیت این است که ما در مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول با مفهوم جدیدی روبه‌رو هستیم. درواقع همیشه در انجام کارها سرعت انجام کار و میزان کارمزد دریافتی توسط کننده کار تعیین می‌شد و کاربر معمولاً دو راه بیشتر نداشت یا باید این شرایط را قبول می‌کرد و یا این‌که از گرفتن این خدمات صرف‌نظر کند.

این موضوع در شرایطی که رقابتی وجود ندارد و برخی کارها به‌صورت انحصاری اتفاق می‌افتد بسیار به ضرر کاربران و مشتری‌ها تمام می‌شود.

بیت کوین و شبکه بلاک چین که مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و تمام موارد دیگر مانند کارمزد کیف پول بلاک چین و … بر اساس آن انجام می‌شود اگر به‌صورت متمرکز بنا می‌شد احتمالاً یک کارمزد و یک مدت‌زمان مشخص برای مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول تعیین می‌کرد.

شاید فکر کنید بیت کوین و بلاک چین چقدر به فکر کاربران بوده‌اند! اما واقعیت چیز دیگری است. در دنیای اقتصاد هیچ‌گاه انحصارگرایی برای مدت زیادی دوام نداشته است. ازاین‌رو بلاک چین کاملاً بازی برعکسی را شروع کرد تا هیچ‌گاه رقیب نداشته باشد. این شبکه غیرمتمرکز مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و کارمزد خرید و فروش بیت کوین را بر عهده تک‌تک کاربران قرار داده است.

علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است؛ زیرا کسانی که قرار است این تراکنش‌ها را تائید کنند و اجازه این تراکنش‌ها را صادر کنند کسی جز خود ماینرها نیستند که آن‌ها نیز در دنیای بلاک چین خود به‌عنوان یک کاربر حضور دارند.

در صورتی که میخواهید با بازیابی کیف پول کوینومی و آدرس کیف پول لجر و کیف پول بایننس آشنا شوید و آموزش کار با آن چطور است این مقاله را بخوانید.

 

مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول را کشف کنید!
کارمزد انتقال بیت کوین – مدت زمان انتقال پول از صرافی

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول را کشف کنید!

 

بنابراین تا این جای کار دانستیم که مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و مسائلی مانند محاسبه کارمزد انتقال بیت کوین همه و همه در اختیار خود کاربران است و یک نوع توافق هوشمند در تعیین مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و سایر موارد اتفاق می‌افتد؛ اما این توافق چگونه صورت می‌گیرد؟

همان‌طور که می‌دانید برای انجام هر تراکنش لازم است که این تراکنش طی چند بلوک توسط ماینرها بررسی و تائید شود. از طرف دیگر مدیر کلی در این شبکه وجود ندارد که بخواهد از میزان کارمزد برای خود درصدی در نظر بگیرد. پس تمام کارمزد انتقال ارز دیجیتال به کیف پول بدون هیچ کسری به ماینرها تعلق دارد.

بنابراین مزایده میان کاربران و ماینرها در تعیین کارمزدها وجود دارد. میزان تعیین‌شده برای کارمزد ارتباط مستقیم با مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول دارد. در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم مسلماً هر چه میزان کارمزد پیشنهادی شما برای انجام تراکنش بالاتر باشد

مسلماً مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول کمتر خواهد بود و هر چه بخواهید خرید و فروش بیت کوین با کمترین کارمزد را تجربه کنید احتمالاً باید مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول بیشتری را تحمل‌کنید. این رابطه‌ای منطقی میان کاربران و ماینرها محسوب می‌شود.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

حداقل مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول
مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول

حداقل مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است؟

 

اما نکته‌ای مهم در مورد مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول وجود دارد و آن این است که عملاً حداقل مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول وجود دارد؛ یعنی این‌که شما با افزایش بی‌نهایت کارمزدها نیز نمی‌توانید مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول را از حد مشخصی کاهش دهید.

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول بر اساس تائید تراکنش صورت می‌گیرد. هر بلوک یک‌بار این تراکنش را تائید می‌کند. به‌طورکلی گفته می‌شود که برای اطمینان از سالم بودن تراکنش حداقل برای دریافت 6 بلوک تائید صبر کنید.

از طرف دیگر برای استخراج هر بلوک ده دقیقه زمان لازم است. این زمان برای این است که عملاً هیچ هکری نتواند اقدام به بلوک سازی مجازی و فیک کند؛ بنابراین در کمترین مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول 60 دقیقه یا یک ساعت است؛ اما هر چه قدر کاربران بیشتری کارمزدهای بالاتری نسبت به شما پیشنهاد بدهند و ماینرهای کمتری در شبکه در آن ساعت از شبانه‌روز فعالیت داشته باشد عملاً مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول بیشتر خواهد شد.برای استخراج لایت کوین با کامپیوتر این مقاله را بخوانید.

بنابراین مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول به چندین دلیل مختلف وابستگی دارد. اولین دلیل کارمزد تعیین‌شده توسط شماست. در مورد کارمزد تبدیل بیت کوین به ریال و … نیز این موضوع صادق است و چیز چندان عجیبی محسوب نمی‌شود. دلیل دوم نیز شلوغی و میزان باری است که در شبکه وجود دارد. هر چه این میزان بار بیشتر باشد عملاً مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول نیز بیشتر خواهد بود.

 

مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و تعیین کارمزد
کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال

مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و تعیین کارمزد

 

همان‌طور که در بالاتر گفته شد اختیاری بودن میزان کارمزد و به طبع آن مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول باوجود این‌که یک نمونه بارز از دنیای دموکراسی واقعی است اما می‌تواند برخی مشکلات نیز داشته باشید.

مثلاً برخی از تراکنش‌ها عملاً و به‌صورت کاملاً منطقی می‌توانند هیچ‌گاه انجام نشوند. درواقع اگر یک تراکنش میزان کمی کارمزد در نظر بگیرد و همیشه تراکنش‌هایی وجود داشته باشد که کارمزد بالاتری پیشنهاد بدهند عملاً مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول بی‌نهایت خواهد بود.

از طرف دیگر این سیستم قرارداد هوشمند یک نوع بازار عرضه و تقاضا پنهان ایجاد کرده است که مدام در حال بالا و پایین شدن است؛ یعنی ممکن است این قیمت‌ها در ساعات مختلف شبانه‌روز تغییر کند؛ بنابراین عملاً شما با یک مقدار ثابت روبرو نخواهید بود و بدتر این‌که کارمزد تراکنش‌ها امروزه بسیار افزایش پیداکرده است و این تبدیل به یک نقطه‌ضعف اساسی برای بلاک چین شده است.

زیرا بلاک چین در کنار قدرت امنیتی که دارد می‌خواست راحتی را نیز در انتقال برای کاربر به همراه بیاورد اما چیزی که امروز شاهد آن هستیم این است که بعضی موقع ها حتی این انتقال‌ها غیرمنطقی می‌شود.

به‌طور مثال شما برای این‌که بتوانید یک تراکنش 10 دلاری داشته باشید باید 50 دلار کارمزد پرداخت کنید! این نتیجه این سیستم عرضه و تقاضای غیر پایدار است و به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان باید فکری برای تعادل این وضعیت کارمزدها بکنند.

 

پایان سخن از مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول
انتقال ارز دیجیتال از یک کیف به کیف دیگر

 

[irp posts=”29992″ name=”ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، از 1.9 تریلیون دلار فراتر رفت”]

 

حداقل انتقال ارز دیجیتال از یک کیف به کیف دیگر

اما در مورد انتقال ارز دیجیتال از یک کیف به کیف دیگر یک مسئله بسیار مهم وجود دارد. شما در بسیاری از صرافی های معتبر و بین المللی دارای محدودیت برای انتقال حداقل ارز دیجیتال هستید. در واقع با وجود این که یک ساتوشی هم برای خود ارزش دارد، اما عملا انتقال یک ساتوشی به نسبت کارمزدی که قرار است پرداخت شود صرفه اقتصادی ندارد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از صرافی ها محدودیتی برای حداقل انتقال در نظر بگیرند.

بنابراین می توان اینگونه گفت که حداقل انتقال ارز دیجیتالی مانند بیت کوین به کارمزد انتقال بیت کوین وابسته است. شما می توانید بر اساس کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال در شبکه حداقل میزان انتقال را محاسبه کنید. بالطبع این حداقل میزان انتقال نباید کمتر از حداقل میزان کارمزد در نظر گرفته برای آن باشد.
یعنی شما نمی توانید انتظار داشته باشید که شبکه انتقال 10 دلاری را تقبل کند که 50 دلار کارمزد برای آن وجود دارد! اما داستان به همین جا ختم نمی شود.

 

کارمزد انتقال بیت کوین
شبکه های انتقال ارز

کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال متغیر است؟ ( کارمزد انتقال بیت کوین به صورت متغیر )

 

همانطور که در بالاتر گفتیم سیستم عرضه و تقاضا در دل انتقال ارز دیجیتال هایی مانند بیت کوین باعث افزایش کارمزدها شده است. این افزایش در کنار افزایش قیمت بیت کوین عملا باعث شده است که حداقل میزان انتقالی ارز دیجیتال مانند بیت کوین کاهش پیدا کند. یعنی اگر قبلا 0.002 بیت کوین را می توانستیم منتقل کنیم، امروز قادر هستیم تا 0.0002 بیت کوین نیز انتقال دهیم.

بنابراین افزایش حداقل کارمزدها و همچنین افزایش قیمت بیت کوین، به نوعی بهای ساتوشی را افزایش داده است. در کلام ساده تر احتمالا می توان در آینده انتظار این را داشت که 100 یا 10 ساتوشی هم از ارزش قابل معامله ای برخوردار شوند.

اما سوال اصلی اینجاست که این سیستم عرضه و تقاضا تا کجا می خواهد پیش برود؟ در کلام ساده تر مسئله اصلی این است که بدانیم آن یا قرار است سقفی برای کارمزدها تعیین شود یا خیر؟ به نظر شما پاسخ چیست؟ این موضوع چه تاثیری در مفاهیمی مانند مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول یا … دارد؟

 

کارمزد انتقال بیت کوین
مدت زمان انتقال ارز دیجیتال به کیف پول

باید بازار متعادل شود!

 

همانطور که در بالاتر نیز بیان کردیم، عملا سیستم بلاک چین یک سیستم غیر متمرکز است و کسی یا گروهی نمی تواند در آن مداخله مستقیم داشته باشد. اگر گروهی از توسعه دهندگان از قانون یا مسئله ای ناراضی باشند می توانند با ایجاد یک فورک مسیر جدیدی ایجاد کنند اما آن ها نمی توانند بر روی مفاهیم ثابتی مانند بیت کوین تغییری ایجاد کنند.

بنابراین عملا فکر ایجاد محدودیتی در مورد کارمزد ها و … یک فکر بیهوده است. همانطور که گفتیم یک نوع سیستم عرضه و تقاضا در دل بلاک چین صورت گرفته است و این سیستم عرضه و تقاضاست که می تواند میزان کارمزد را مشخص کند.

شما هرچقدر که بخواهید مدت زمان انتقال اتریوم به کیف پول دیگر یا هر نوع انتقال دیگر را کاهش دهید ناچارید در مزایده ماینرها شرکت کنید. شما هرچقدر پیشنهاد بالاتری بدهید احتمال این که ماینرهای بیشتری را به سمت خود جذب کنید بالا می رود.

توجه داشته باشید در هر صورت حداقل زمان شما به صفر نزدیک نخواهد شد. همانطور که در مورد بیت کوین مثال زدیم، شما حداقل باید 60 دقیقه صبر کنید تا یک انتقال بیت کوین صورت بگیرد و چاره ای جز این ندارید.
همین موضوع در مورد سایر ارزهای بازار نیز وجود دارد. اما از آن جایی که سایر کوین ها چندان مطرح نیستند و چندان کارمزد بالایی ندارند، هنوز چالشی برای بازار ایجاد نکرده اند. اما با توجه به روند بازار می توان حدس زد که در آینده مسئله کارمزدها تبدیل به یک چالش بزرگ خواهد شد.

 

پایان سخن از مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول

 

به‌طورکلی در این مقاله سعی شد که مبحث مدت‌ زمان انتقال بیت کوین به کیف پول و مسائلی مانند تعیین انواع کارمزد مانند کارمزد تبدیل بیت کوین به ریال موردبررسی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که حداقل مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول یک ساعت است. فعلاً توسعه‌دهندگان فکری برای کم کردن زمان ساخت هر بلوک نکرده‌اند.

ازاین‌رو برخی لایت کوین (لایت کوین چیست) را که زمان ساخت هر بلوک 2.5 دقیقه است را جایگزین بیت کوین می‌دانند؛ اما فعلاً ارزش بازار بیت کوین به‌اندازه‌ای است که کسی حتی جرئت فکر کردن به جایگزینی آن را ندارد؛ بنابراین به نظر باید منتظر ماند و دید که این دنیای پر از دموکراسی به کجا ختم می‌شود.
اگر میخواهید با تعریف bitcoin wallet چیست آشنا شوید این مقاله را بخوانید، تا اطلاعات جامعی از آن کسب نمایید.

میداس سرمایه دوره ای تهیه کرده به اسم “آموزش ارز دیجیتال رایگان” که در این دوره تمامی مفاهیمی که در مورد ارزهای دیجیتال باید بدانید به‌صورت رایگان آموزش داده خواهد شد.
اگر میخواهید اموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین را ببینید و درباره تحلیل سهام و قانون جابجایی اطلاعات هم اطلاعات لازم را کسب نمایید، توصیه میکنم این مقاله ای که میداس سرمایه تهیه کرده را مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.