صنعت مواد غذایی آمریکا هم حامی دوج کوین شد!

صنعت مواد غذایی آمریکا هم حامی دوج کوین شد!

همان‌طور که می‌دانید دوج کوین حسابی سروصدا به پا کرده است و حتی در هفته‌ی گذشته توانست یک رکورد تاریخی از خود به ثبت برساند و قیمت 0.3 دلار را برای خود رقم زد. دوج کوین بخش زیادی از رشد خود را مدیون افراد و برندهای مشهور است که حمایت‌های زیادی را در ماه‌های اخیر از آن کرده‌اند. حالا یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه مواد غذایی به نام Slim Jim هم به لیست حامیان این ارز اضافه‌شده است.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

شرکت Slim Jim در سه ماه گذشته از دوج کوین حمایت کرده است و حالا این حمایت را علنی کرده و گفته است تا زمانی که دوج کوین را در ماه نبیند دست از تلاش و حمایت برنمی‌دارد! بر اساس گزارش کوین دسک، این اعلام حمایت از جانب اسلیم جیم می‌تواند ازجمله دلایل رکوردشکنی تاریخی دوج کوین باشد.
اسلیم جیم یک شرکت مادر به نام Congra Brands دارد و مدیرعامل آن در گفتگویی اعلام کرد که حمایت آن‌ها از دوج کوین در شبکه‌های اجتماعی بسیار مفید بوده است به‌طوری‌که دنبال کنندگان و نرخ تعامل حساب توییتر آن‌ها بسیار پیشرفت کرده است. وی گفت:

ما شاهد افزایش چشمگیری در تعامل مخاطبان بوده‌ایم، ازجمله تعامل مستقیم و حمایت از طرف کسی دوج کوین را ایجاد کرد.

دوج کوین از ابتدای سال 2021 میلادی تاکنون، چیزی بالغ‌بر 4300 درصد رشد کرده است و این‌یکی از بزرگ‌ترین رشدهای تاریخ ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید. به نظر مدیرعامل شرکت مادر اسلیم جیم، دوج کوین می‌تواند نقش بزرگی در پیروزی این برند در رقابت با برندهای دیگر داشته باشد.
دوج کوینی که ابتدا به‌عنوان یک شوخی شکل‌گرفته بود، حالا تبدیل به یک ارز مهم شده است که برندها و افراد زیادی را به‌عنوان حامی خود می‌بیند. این ارز یکی از کوین‌هایی است که کدهای بیت کوین را مورداستفاده قرار داده است و روند صعودی خوبی را در تاریخ خود تجربه کرده است. این‌که در حال حاضر دوج کوین در سطوح بالاتری در حال معامله است حقیقتی است که دنبال کنندگان اسلیم جیم و همچنین دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند فراموش کنند.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

در حال حاضر اکانت اسلیم جیم نه‌تنها با سرمایه‌گذاران دوج کوین، بلکه با جامعه‌ی ارزهای دیجیتال ارتباط خوبی برقرار کرده است و توانسته محبوبیت خوبی به دست آورد. مدیرعامل شرکت مادر اسلیم جیم، اعلام کرده که آن‌ها به ماه رضایت نمی‌دهند و تا زمانی که به مریخ نرسند، دست‌بردار نخواهند بود. وی اظهار کرد:

ما از این موضوع هیجان‌زده شده‌ایم و باید در منتظر فعالیت‌های بیشتر مرتبط با ارزهای دیجیتال در آینده باشید.

ارزهای دیجیتال به عرصه‌ی رقابت و پیشرفت برندهای مختلف تبدیل‌شده‌اند و روزبه‌روز هم به میزان مقبولیت آن‌ها افزوده می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید و جدیدترین تازه‌های این حوزه را مطالعه کنید.

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

بسیاری از علاقه مندان به حوزه بیت کوین نمیداننند چطور کیف پول بیت کوین تحت وب راه اندازی کنند، ولی ما در مقاله کامل شرح داده ایم پس حتما به آن سری بزنید 🙂 همچنین در ادامه اگر راه حل بسته نشدن حساب بایننس را نمدانید و میخواهید در مورد صنعت رمز ارزها بیشتر بدانید این مقاله را از دست ندهید.

منبع: https://arzdigital.com/much-wow-slim-jim-conagra-dogecoin-strategy/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.