رفع مسدودی حساب بایننس | آموزش گام به گام به همراه تصویر

رفع بلاک بایننس

برای رفع مسدودی حساب بایننس باید چه کار کنیم؟ اگر بایننس متوجه شود که شما جزو کاربران تحریمی هستید، حساب شما را به سرعت می بندد و تمام سرمایه شما بلوکه می شود. اما با این وجود امکانی را نیز فراهم کرده است تا در کمترین حالت بتوانید سرمایه خودتان را آزاد کنید. در بهترین حالت نیز امکان فعال سازی مجدد حساب شما وجود دارد. اما جطور؟

بایننس به عنوان بهترین و معتبرترین صرافی جهان مسلما مورد توجه بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این صرافی امکانات خوبی برای معامله گران و سرمایه گذاران در این بازار فراهم کرده است. مهمترین ویژگی این صرافی داشتن تعداد قابل توجهی کاربر است. زمانی که تعداد معامله گران در یک صرافی به اندازه کافی باشد عملا سفارش ها نیز سریع تر انجام می گیرد و شما می توانید نزدیک تر به زمان بازار خرید و فروش های خودتان را انجام دهید.(اگر نمیدانید ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ این مقاله را بخوانید)

اما مسئله ای که وجود دارد این است که بایننس تحت سیاست های مالی جهانی فعالیت می کند. بنابراین بر اساس تحریم هایی که توسط نهادهای مالی بزرگ دنیا اعلام می شود استراتژی های خودش را انتخاب می کند. بر این اساس کاربران برخی از کشورها از جمله ایران که تحت این تحریم ها قرار گرفته اند امکان استفاده از امکانات بایننس را ندارند.

در کلام ساده تر بایننس به کاربران ایرانی و چند کشور دیگر هیچ خدماتی ارائه نمی دهد. اما ویژگی های فوق العاده بایننس باعث شده است که برخی از این کاربران به هر ترتیب راه های مختلفی برای استفاده از بایننس پیدا کنند. اما اگر بایننس متوجه شود سریعا حساب این کاربران را مسدود و سرمایه آن ها را بلوکه می کند.

 

پیشگیری، بهترین راه برای رفع مسدودی Binance

 

بهترین راه برای رفع مسدودی حساب بایننس این است که هیچگاه نگذارید حساب شما مسدود شود. در واقع در بسیاری از موارد مسدود شدن حساب شما به این معنی است که عملا فرصت استفاده از خدمات بایننس را برای همیشه از دست خواهید داد.

از این رو بیایید کمی با راه حل بسته نشدن حساب بایننس صحبت کنیم. فیلتری که بایننس به واسطه آن می تواند کاربران مجاز را از غیر مجاز تشخیص دهد، چیزی جز رنج آی پی شبکه متصل شده نیست. در واقع هر منطقه جغرافیایی و هر کشوری بر اساس یک رنج شبکه مشخص از خدمات اینترنت استفاده می کنند. بر اساس این رنج شبکه بایننس می تواند به سرعت متوجه شود که این کاربر در حال حاضر از کدام کشور به درگاه او متصل شده است.

بنابراین شما می توانید با تغییر رنج آی پی خودتان به واسطه استفاده از vpn یا vps ها می توانید از خدمات بایننس تحت عنوان کاربر یک کشور دیگر استفاده کنید. اما برخی از اشتباهات بسیار ساده می تواند بایننس را نسبت به شما حساس کند.

 

[irp posts=”43477″ name=”3 روش عملی برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال”]

 

به طور مثال اگر شما در هر بار استفاده از بایننس از رنج کشورهای مختلف استفاده کنید کم کم بایننس به شما شک می کند. در واقع چطور ممکن است یک کاربر طی چند ساعت در چند کشور مختلف حضور داشته باشد؟ بنابراین استفاده از آی پی یک کشور ثابت و مشخص می تواند راه حل خوبی باشد. از این رو در بین کاربران استفاده از vsp بسیار رایج تر از انواع وی پی ان هاست.

مسئله دیگر این است که سعی کنید از رنج کشورهایی مانند آلمان و هلند استفاده نکنید. سیاست های مالی این کشورها به نوعی است که بایننس به آن ها حساسیت خاصی دارد. در کلام ساده تر آلمان و هلند چندان با صرافی بایننس رابطه خوبی ندارند. بنابراین اگر شما بخواهید از رنج این کشورها استفاده کنید ممکن است به سبب این حساسیت ایجاد شده بایننس شما را شناسایی و حسابتان را مسدود کند.

اما با وجود انواع این راه حل بسته نشدن حساب بایننس و ده ها مورد دیگر همچنان امکان دریافت پیام بلاک شدن در بایننس وجود دارد. در این حالت برای رفع بلاک بایننس باید چه کنیم؟

رفع مسدودی حساب بایننس
مسدود شدن حساب بایننس

نحوه رفع مسدودی حساب بایننس چگونه است؟

همانطور که در بالاتر گفتیم بایننس امکانی برای بررسی مجدد علت مسدود شدن حساب شما فراهم کرده است که کمترین نتیجه آن می تواند امکان برداشت از حساب باشد.

پیام بلاک شدن در بایننس

اگر بعد از ورود به حساب خود با پیام بلاک شدن در بایننس ( مطابق شکل ) روبه رو شدید، بدانید که حساب شما مسدود شده و شما امکان برداشت از حساب خودتان را نخواهید داشت. یکی از دلایل مهمی که معمولا به کاربران ایرانی توصیه می شود که سعی کنید سرمایه چندانی در انواع صرافی های جهانی قرار ندهید همین مسئله مسدود شدن حساب است.

راه حل بسته نشدن حساب بایننس
reactivate now

شما برای رفع بلاک بایننس باید وارد حساب غیر فعال شده خود شوید. مطابق عکس روی دکمه reactivate now کلیک کنید. در این حالت شما با زدن بر روی گزینه دریافت کد از طریق ایمیل، کدی دریافت می کنید. این کد را همراه با کد تشخیص هویت گوگل وارد کنید.

اگر حساب شما توسط خود شما مسدود شده باشد بعد از انجام این مراحل بلافاصله حساب شما فعال می شود. اما اگر این حساب به واسطه سیاست های تحریمی از طرف خود بایننس مسدود شده باشد، بعد از این مراحل درخواستی برای شما ثبت می شود. این درخواست طی سه روز کاری مورد بررسی بایننس قرار می گیرد و نتیجه کار از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.

یکی از اشتباهات رایج هنگام بلاک شدن بایننس این است که شما با آی پی کشوری ثالث این مراحل را بگذرانید. مثلا شما طی فعالیت خود در بایننس از آی پی کشور فرانسه استفاده می کردید در این مراحل نیز باید همین را بکنید. این موضوع باعث می شود که احتمال باز شدن و رفع مسدودی Binance افزایش پیدا کند.(در ادامه کیف پول بایننس را به شما پبشنهاد میکنم مطالعه نمایید.)

رفع مسدودی حساب بایننس
رفع مسدودی Binance – رفع مسدودی بایننس

نحوه برداشت سرمایه از حساب مسدود شده

ما در ابتدای متن بیان کردیم که در بدترین حالت هم بایننس اجازه برداشت سرمایه را به شما می دهد. شما بعد از اقدام به ثبت درخواست برای بررسی مجدد علل مسدود شدن حساب، می بایست در قسمت چت حساب خود با ادمین یا مدیر مشخص شده ارتباط برقرار کنید.
شما می توانید با ارسال متن زیر در این بخش درخواست بررسی حساب شما و امکان آزاد سازی آن را می کنید.

:I have registered by this email
example@gmail.com
I have some withdrawal issues. I am not able to withdraw my assets to be exact. Could you please fix my problem
Thank you for your help

اما اگر کمی گناه خودتان را قبول کنید، احتمال نحوه رفع مسدودی حساب بایننس و یا حداقل امکان برداشت از حسابتان فراهم می شود. در کلام ساده تر اگر شما اعلام کنید که بر حسب اتفاق از وی پی ان استفاده می کردید و نمی دانستید که ip ایران جزو رنج های محدود است، به احتمال زیاد می توانید سرمایه خودتان را آزاد کنید. متنی مانند متن زیر می تواند در این مسئله کاملا راهگشا باشد.

Unfortunately I had not read “terms of use”carefully before registration; So I did not know my region was not in your supported countries I appreciate it if you could allow me to withdraw my assets.

در این پیام به طور کامل ذکر شده است که شما هیچ اطلاعی از این مسئله نداشتید ! و کاملا ناخواسته اقدام به استفاده از vpn یا vsp کرده اید! این کار می تواند باعث شود که حتی بایننس حساب شما را نیز دوباره فعال کند.

به هر حال بایننس دوست ندارد اعتماد کاربران خودش را از دست دهد و به این متهم شود که با بلاک کردن حساب مشتریان خود سرمایه آن ها را غارت می کند. از این رو سرمایه کاربران مسدود شده ( حتی آن هایی که بی اجازه این امکانات استفاده کرده اند ) را آزاد می کند.

 

[irp posts=”36916″ name=”کاربردهای بلاک چین در سال 2021 (بیش از 4 کاربرد مهم)”]

رفع بلاک بایننس
حساب بایننس

سوالات متداول

1- چند درصد احتمال رفع مسدودی حساب بایننس وجود دارد؟
اگر بخواهیم واقع نگرانه به این موضوع نگاه کنیم، تقریبا احتمالا رفع مسدودی حساب بایننس نزدیک به صفر است. مگر این که شما بخواهید مدارک هویتی دال بر داشتن تبعیت یک کشور دیگر را به بایننس ارائه بدهید. اما این کار ساده ای نیست و مسلما از عهده بسیاری خارج است.

2- مهمترین اشتباهات رایج هنگام بلاک شدن بایننس چیست؟
مهمترین اشتباه در این مسیر این است که شما از آی پی رنج ایران یا هر کشور دیگری بخواهید مراحل رفع مسدودی خودتان را انجام دهید. در این حالت شما مهر تاییدی بر علت مسدودی خودتان زده اید.
اشتباه دوم این است که شما بخواهید همه چیز انکار کنید و یا نادیده بگیرید. در این حالت عملا بایننس متوجه می شود که چیزی وجود دارد که شما آن را پنهان می کنید.

این دست از اشتباهات حتی ممکن است در نهایت به بلوکه مانند سرمایه شما برای چند ماه شود! پس سعی کنید به این مسائل جزئی اما مهم توجه ویژه ای داشته باشید.

3- مهمترین نکات در رفع بلاک بایننس چیست؟
اولین نکته این است که حداقل باید دو ساعت از زمان بلاک شدن شما گذشته باشد. پیشنهاد می کنیم که حداقل یک روز صبر کنید و سپس مراحل گفته شده را انجام دهید.

همچنین نکته دیگر این است که شما در این مراحل به ایمیلی احتیاج دارید که هنگام ثبت نام آن را وارد کرده اید. بنابراین هنگام ثبت نام به این موضوع دقت داشته باشید که شاید همین ایمیل روزی به داد شما و سرمایه شما برسد.

نکته دیگر این است که در مراحل رفع مسدودی حساب بایننس حتما توجه کنید که از شماره همراه استفاده نکنید. این کار می تواند حکم مرگ شما در بایننس باشد.

 

[irp posts=”33799″ name=”کیف پول مای سیلیوم چیست؟ آموزش گام‌به‌گام نصب کیف پول مای سلیوم MYCELIUM”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجید
مجید
2 سال قبل

سلام وقتی یوزر و پسوردمو وارد میکنم و اون پازل رو میبرم سرجاش قبل از اینکه صفحه وارد کردن کد گوگل اتنتیکیتور بیاد یه خطا میده که service suspended for restricted countries باید چکار کنم

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  مجید

اکانت شما در بایننس مسدود شده است و باید با پشتیبانی بایننس چت کنید تا اونا راهنماییتون کنن

مجید
مجید
2 سال قبل
پاسخ به  مدیر سایت

من هرچقد مکاتبه کردم بایننس به صورت رباط فقط چندمدل جواب تکراری میده که هیچ کمکی بهم نکرد تو تلگرام هم به شما پیام دادم هنوز خونده نشده

مهتاب
مهتاب
1 سال قبل

سلام
من همه‌ی این‌ها را میدانستم و از همون اول برای پیشگیری از این مسئله با اکانت کشوری دیگه وارد شدم و آی پی روسیه رو خریدم ولی الان از جنگ روسیه و اوکراین به بعد بایننس کشور روسیه رو هم تحریم کرده و دیگه منم بلاک شدم که البته خیلی‌ ها میگن به احتمال زیاد بعد از مدتی شاید یکی دو سال آینده روسیه از تحریم دربیاد
به نظرتون چه کار کنم ؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.