آموزش کامل افتتاح حساب آی سی ام بروکرز ICMBrokers

آموزش کامل افتتاح حساب آی سی ام بروکرز

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

بروکر ای سی ام بروکرز یکی از کارگزارانی است که سعی کرده جای خود را در بین کارگزاران خوشنام و شناخته شده فعال در بازار ایران باز کند. این کارگزار در پورت ویلا، وانواتو مستقر است و یک دفترمرکزی در دبی دارد. کارگزاران ICM به مشتریانی از 20 کشور جهان خدمات ارائه می دهند. اما در این بررسی قصد داریم به ماهیت و جزئیات این بروکر کمتر شناخته شده بپردازیم و در نهایت به یک نتیجه کلی در مورد افتتاح حساب در این بروکر برسیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آی سی ام

 

همه معامله گران می توانند از پلت فرم معاملاتی ICM Brokers برای دسترسی به بازارها استفاده کنند. این پلتفرم یک سیستم چند محصولی واقعاً مدرن با دارایی های مختلف است که می تواند هزاران تراکنش را به طور همزمان انجام دهد. این عوامل و ویژگی ها این پلتفرم را در بین سرمایه گذاران حرفه ای و معامله گران خرده فروشی بسیار محبوب کرده است.

آی سی ام بروکرزمتاتریدر 4 (ICM Broker MT4) را به عنوان نرم افزار معاملاتی ICM برای انجام معاملات برای کاربران خود انتخاب کرده است. پلتفرم (Metatrade 4) ساده و محبوب در بین معامله گران است.  این پلتفرم به عنوان نرم افزار معاملاتی آی سی ام بروکرز یک امتیاز برای معامله گر محسوب می شود. متاتریدر4 تمام ویژگی هایی را که کاربران برای انجام تراکنش ها یا تجزیه و تحلیل و بررسی روندها نیاز دارند، ارائه می دهد. علاوه بر این، سرعت بالای متاتریدر 4 یکی دیگر از مزایای این پلتفرم به عنوان یک نرم افزار معاملاتی کارگزاران آی سی ام است.

رگوله و قوانین بروکر آی سی ام

 

اغلب گفته می شود که وجود مقررات نشان دهنده اعتبار یک شرکت کارگزاری است، اما با گذشت زمان به راحتی می توان متوجه شد که همیشه اینطور نیست، برخی از بروکران حتی با داشتن رگوله قوی برخی نارضایتی و شکایت از سوی مشتریان خود داشته اند. بنابراین یکی از معیارهای اصلی اعتبار یک کارگزار، رضایت مشتری است. ICM Brokers با بیش از 15 سال تجربه در دنیای فارکس توانسته رضایت مشتری را به دست آورد و بازخورد مثبتی از آنها دریافت کند که این امر گواهی بر اعتبار کارگزار آی سی ام بروکرزاست.

البته مقررات کارگزار icm برای ساکنان ایرانی VFSC است.

 

[irp posts=”55878″ name=”آکیو ایندکس چیست؟ معرفی و بررسی بروکر اکیو ایندکس Acuuindex”]

 

آشنایی با انواع حساب در icm brokers فارسی

 

این بروکر دارای دو نوع حساب میکرو استاندارد و پرایم است. درامه به توضیح بیشتر این حساب ها می پردازیم.

1حساب معاملاتی میکرو و استاندارد  Standard account

یکی از ویژگی های این حساب ها این است که می توانید با حداقل مبلغ 100 دلار معامله با این بروکر را شروع کنید. همچنین اسپرد ثابت برای این حساب 2 پیپ است. در این دسته از حساب ها، معامله گران می توانند اهرم 1:400 را دریافت کنند که تقریباً بالاترین اهرم در ICM Broker است. این اهرم شناور است. بنابراین، اگر سرمایه معامله‌گری که می‌خواهد موقعیت باز کند 2000 دلار باشد، در این حالت اهرم اعمال شده برای جفت ارز 1:200 است، همان اهرم برای معاملات شاخص‌ها و کالاها 1:100 است.

نکته مهم دیگر در مورد این حساب ها این است که تراکنش های این حساب به صورت آنی انجام می ‌شود که باعث افزایش سرعت تراکنش ها می شود و تراکنش ها به صورت خودکار انجام می شوند.

2-حساب معاملاتی پرایم  Prime account

همانطور که گفته شد اکانت های معاملاتی پرایم مانند حساب های استاندارد و میکرو بر روی پلتفرم متاتریدر 4 یافت می شوند.از دیگر ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد این است که در این اکانت ها فقط می توانید با مبلغ 100 دلار پرداخت شده توسط آی سی ام بروکرز شروع به معامله کنید. علاوه بر این می توان به اسپرد ثابت این اکانت که کمتر از 1.6 پیپ است به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها اشاره کرد.

در دسته بندی حساب های معاملاتی اصلی یا پرایم، معامله گران می توانند اهرم 1:200 را دریافت کنند که یکی از سطوح اهرم نسبتا خوب در ICM است. ذکر این نکته ضروری است که این اهرم مانند اهرم در حساب های معاملاتی استاندارد و خرد شناور است. همچنین، اگر سوآپ ها در این نوع حساب لحاظ نشده باشند، اسلیپیج در این نوع حساب لحاظ می شود. حداقل اندازه هر تراکنشی که معامله گر قصد دارد باز کند باید 0.01 لات باشد، درست مانند حساب های استاندارد. علاوه بر این، حداکثر اندازه این تراکنش ها 100 لات در حساب های پرایم و حساب های استاندارد است.

3-افتتاح حساب دمو در بروکر icm

تقریبا اکثر کارگزاران یک بخش نمایشی یا آزمایشی برای معامله گران دارند. این حساب ها فقط برای معامله گران در نظر گرفته شده است تا با پلتفرم معاملاتی آشنا شوند. معامله گران نحوه استفاده از این پلتفرم را یاد می گیرند و با ویژگی های پلتفرم آشنا می شوند. این موضوع برای معامله گران مفید است، اما همه می دانند که برای یادگیری درست معاملات، معامله گران باید در دنیای واقعی حضور داشته باشند تا تمام جنبه های لازم برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای را به دست آورند.

این کار نیازی به شروع با هزینه زیاد ندارد و می توان با هزینه کم شروع کرد. از سوی دیگر، در اکانت های نمایشی، معمولا معامله گران با سرمایه های بالای 1000 و بالاتر، معاملات خود را انجام می دهند که می تواند به نوعی بر روند یادگیری معامله گر تاثیر بگذارد.

 

نمادهای قابل معامله در آی سی ام بروکرز

 

کارگزاری آی سی ام از چندین نماد معاملاتی مختلف برای استفاده معامله گران استفاده می کند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • ICM Brokers از 20 جفت ارز فارکس در پلتفرم معاملاتی خود پشتیبانی می کند. علاوه بر این، معامله گران می توانند عملیات خود را با سهام 8 شرکت بزرگ بین المللی از جمله مایکروسافت و سیتی گروپ انجام دهند.
  • نمادهای طلا و نقره نیز 2 نماد فلزی این کارگزار هستند که به صورت نقدی در این کارگزار قابل معامله هستند. به علاوه نفت و گاز را می توان در این بروکر معامله کرد.

 

رمز ارزها در آی سی ام بروکرز

 

آی سی ام بروکرزدر حال حاضر معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه نمی دهد و بر جفت ارزهای فارکس، سهام، طلا و نقره و شاخص های مختلف تمرکز دارد.محبوبیت روزافزون ارزهای رمزنگاری شده و تقاضای مشتریان این بروکر ممکن است در آینده با کارگزاران ICM منجر به معاملات ارزهای دیجیتال شود.

 

چرا معامله طلا با کارگزار ICM توصیه می شود؟

 

معاملات طلا به عنوان یکی از محبوب ترین نمادهای معاملاتی فارکس همواره در کانون توجه معامله گران بوده و هست. طلا با نقدینگی بسیار بالا جایگاه مهمی در بازارهای مالی دارد. کارگزاران ICM با ایجاد شرایط منحصر به فرد وخاص برای معامله گران، بهترین شرایط را برای انجام معاملات از جمله اسپرد ثابت 3 پیپ ایجاد کرده اند.

 

ICMBrokers
بروکر آی سی ام

مقدار لوریج یا همان اهرم در کارگزاری آی سی ام بروکرز

 

ICM Broker ابتدا موجودی حساب معامله گر را بررسی می کند و ضرایب اهرمی متفاوتی را به کاربر ارائه می دهد. آهنگ های پیشنهادی عبارتند از:

  • کاربران با موجودی کمتر از 2000 دلار می توانند از اهرم 1:400 استفاده کنند.
  • کاربران با موجودی بین 2000 تا 6000 دلار می توانند از اهرم 1:200 استفاده کنند.
  • علاوه بر این، کاربران با موجودی بیش از 6000 دلار می توانند از اهرم 1:100 استفاده کنند.

 

دلیل اهرم پایین ICM Brokers

 

اهرم نوعی اعتبار حساب (مانند وام) است که توسط یک کارگزار به مصرف کنندگان ارائه می شود. این اعتبارها به افرادی که سرمایه اولیه کمتری دارند اجازه می دهد تا درآمد بیشتری داشته باشند. همچنین باید در نظر داشت که با افزایش نسبت اهرمی، علاوه بر سود، ریسک عملیات نیز افزایش می یابد. به عبارت دیگر، هر چه این نسبت بیشتر باشد، درصد سود و زیان بیشتر است. بنابرین توصیه می شود از نسبت های پایین به اهرم استفاده کنید. استفاده از شانس های بالا می تواند منجر به ضرر مالی یا حتی منفی شدن حساب شود.

 

پاداش یا بونوس در بروکر آی سی ام

 

برخلاف اکثر کارگزاران که در حال حاضر به مشتریان خود پاداش و تخفیف ارائه می دهند، متأسفانه کارگزاران ICM پاداشی را به معامله گران خود ارائه نمی دهند.

 

روش های واریز و برداشت در بروکر آی سی ام

 

این کارگزار از بسیاری از روش ها پشتیبانی نمی کند که یکی از معایب آن است. در حال حاضر این کارگزار ازواریز و برداشت ریالی پشتیبانی می کند.

 

[irp posts=”55698″ name=”نقد و بررسی بروکر پکس فارکس PAX FOREX- آموزش قدم به قدم”]

 

آی سی ام بروکر از چه ویژگی هایی برخورداراست؟

 

  • اعتبار معاملات در این بروکر به دلیل سرعت بسیار بالا و همچنین انجام کلیه معاملات بدون ریکوت به ویژه برای معامله گران سریع مناسب است. به نوعی می توان از کارگزاران ICM Brokers برای افزایش معاملات و سود استفاده کرد.
  • با ساده ترین و سریع ترین روش ها در این کارگزار پول واریز و برداشت کنید. بنابراین، همه معامله گران قادر خواهند بود به راحتی در هر نقطه از جهان بدون توجه به موقعیت مکانی خود، پول واریز و برداشت کنند.
  • این بروکر سرعت تراکنش بسیار بالایی دارد که حاصل سرورهای قدرتمند این بروکر است.
  • شرایط ویژه و جذاب برای معامله گران به ویژه در معاملات نمادهای طلا، نفت و داو جونز که کارگزار ICM را در مقایسه با سایر کارگزاران منحصر به فرد می کند.
  • شاخص های مختلفی از جمله جفت ارز، کالاها، فلزات مانند طلا و شاخص های نزدک و داو جونز را ارائه می دهد.

 

معایب بروکر icm

 

  • پشتیبانی مشتری 24 ساعته در دسترس نیست.
  • عدم توانایی در معامله ارزهای دیجیتال.
  • مشکل سایت بخش فارسی.

امنیت سرمایه گذاری درآی سی ام بروکرز

 

برای امنیت کامل سرمایه گذاران و صندوق های معامله گران، Broker Icm کلیه سپرده های معامله گران خود را با اعتبار بالا و تضمین نزد سرمایه گذاران و موسسات مالی نگهداری می کند که امنیت کامل سرمایه سرمایه گذاران را تضمین می کند. علاوه بر این، این کارگزار برای ارائه قیمت های واقعی و رقابتی با پلتفرم های معاملاتی بانک های بزرگ و ادارات خزانه داری ارتباط مستقیم برقرار کرده است. پیشرفت‌های فن‌آوری ذاتی در پلتفرم معاملاتی آی سی ام بروکر، خوراک قیمت را تثبیت کرده و اسپردهای ثابت را محدودتر می‌کند.

در صورتی که میخواهید در مورد بروکر usgfx و بهترین صندوق سرمایه گذاری بانک بدانید این مقالات را بخوانید.

پشتیبانی آی سی ام بروکرز

خدمات پشتیبانی مشتری ICM Brokers، در ساعات معاملاتی هر هفته از دوشنبه تا جمعه در دسترس مشتریان است. این پشتیبانی از مشتری به چهار روش انجام می شود و شما می توانید با توجه به شرایط خود از گزینه ای که برای شما مناسب تر است استفاده کنید:

  • پشتیبانی کردن از طریق تلفن
  • پشتیبانی به روش چت زنده
  • پشتیبانی به وسیله ایمیل.
  • فرم تماس آنلاین از طریق وب سایت.

اگرچه پشتیبانی کارگزاری ICM Brokers به ​​صورت 24 ساعته در دسترس نیست، اما به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی مناسبی برای مردم ایران محسوب می شود.

 

سایت کارگزار ICM Brokers

 

همانطور که گفتیم وب سایت کارگزار ICM Brokers از زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید با ورود به وب سایت زبان فارسی را انتخاب کنید. با این حال، بخش فارسی وب سایت کارگزار در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است و ممکن است هنگام ورود خطایی رخ دهد. همچنین دسترسی به وب سایت ICM Brokers به ​​راحتی و بدون فیلتر امکان پذیر نیست.

 

انجام مسابقات در آی سی ام بروکرز

 

کارگزاری آی سی ام بروکرز مسابقات جذابی را برای مشتریان خود در لیست ICMbrokers کارگزاران فارکس سازماندهی می کند. می توان در این مسابقات برنده مبالغ هنگفتی شد. برای برنده شدن در مسابقه بروکر ICM، انجام معامله موفق در کابین کارگزار ICM الزامی است. می توانید دانلود نرم افزار  icm brokers  را انجام دهید واز آن کمک بگیرید. با نحوه شارژ حساب بروکر icm و استفاده از ماشین حساب ICM ، می توانید در جدول معاملات از سایر معامله گران صرافی آی سی ام  جلوتر باشید.

 

مدارک لازم برای اهراز هویت در بروکر آی سی ام

 

برای اهراز هویت شما باید دو سند اسکن شده برای کارگزار آی سی بروکرز بفرستید. 1- مدارک شناسایی عکس دار. 2- مدرک محل سکونت مانند سند خانه یا اجاره نامه. البته می توانید می توانید از قبوض آب، برق، گاز، مالیات و تلفن یا بیمه نامه ها برای تأیید محل سکونت و آدرس خود استفاده کنید. مدارک ارسالی باید دارای 6 ماه اعتبار باشند.

فرمت فایل تصویری شما برای ارسال باید PNG، PDF یا JPG باشد.

حجم فایل های ارسالی نباید بیشتر از 5 مگابایت باشد.

 

سوالات متداول

 

آیا آی سی ام بروکرز دارای امنیت است؟

برای امنیت کامل سرمایه گذاران و صندوق های معامله گران، Broker Icm کلیه سپرده های معامله گران خود را با اعتبار بالا و تضمین نزد سرمایه گذاران و موسسات مالی نگهداری می کند که امنیت کامل سرمایه سرمایه گذاران را تضمین می کند. علاوه بر این، این کارگزار برای ارائه قیمت های واقعی و رقابتی با پلتفرم های معاملاتی بانک های بزرگ و ادارات خزانه داری ارتباط مستقیم برقرار کرده است. پیشرفت‌های فن‌آوری ذاتی در پلتفرم معاملاتی آی سی ام بروکر، خوراک قیمت را تثبیت کرده و اسپردهای ثابت را محدودتر می‌کند.

 

بروکر آی سی ام چه رگوله و قوانینی دارد؟

ICM Brokers با بیش از 15 سال تجربه در دنیای فارکس توانسته رضایت مشتری را به دست آورد و بازخورد مثبتی از آنها دریافت کند که این امر گواهی بر اعتبار کارگزار آی سی ام بروکرزاست. البته مقررات کارگزار icm برای ساکنان ایرانی VFSC است.

 

چه رمز ارزهایی در آی سی ام بروکرز معامله می شوند؟

آی سی ام بروکرزدر حال حاضر معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه نمی دهد و بر جفت ارزهای فارکس، سهام، طلا و نقره و شاخص های مختلف تمرکز دارد.محبوبیت روزافزون ارزهای رمزنگاری شده و تقاضای مشتریان این بروکر ممکن است در آینده با کارگزاران ICM منجر به معاملات ارزهای دیجیتال شود.

[irp posts=”55647″ name=”بررسی بروکر ام فورمارکت m4 markets آموزش 0تا100ثبت نام و کار با بروکر ام فور مارکت”]

 

در ادامه توصیه میکنم دوره آموزش اکسپرت نویسی mql5 را مشاهده نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.