بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس   

بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

قصد داریم به سراغ بروکر USGFX برویم که یکی از محبوبترین و بی حاشیه ترین بروکر ها است. این بروکر توانسته در سال های اخیر با ارائه خدماتی مناسب و پشتیبانی فوق العاده خوب، نظر بسیاری از تریدرهای حرفه ای را به خود جلب کند.  آیا شما هم اطلاعاتی در مورد بروکر USGFX دارید؟

به جرات می توانیم بگوییم که در حال حاضر یکی از معتبرترین و بهترین بروکرهایی است که خدمات بسیار خوبی به ایرانیان ارائه می دهد. این بروکر دارای رگولاتوری بسیار معتبر یعنی FCA انگلستان است. تا چند سال پیش افراد بسیار کمی در ایران با بروکر یو اس جی اف ایکس آشنایی داشتند. اما با ورود این بروکر به ایران و ارائه خدمات بسیار با کیفیت تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای معامله گران و تریدرهای ایرانی شده است.

علت محبوبیت بروکر USGFX در ایران چیست؟

 

همانطور که در قسمت بالاتر هم به شما توضیح داده ایم، خدمات بسیار خوب و مناسبی را به ایرانیان ارائه می‌دهد. اعتبار بسیار بالا به همراه پشتیبانی فارسی حرفه ای، سرورهای سریع، پشتیبانی از واریز و برداشت ریالی و … همگی باعث شده اند تا اعتبار و مشتریان بروکر USGFX در ایران روز به روز بیشتر از قبل شود.

 حسابهای معاملاتی بروکر USGFX

 

 این بروکر چهار حساب معاملاتی بسیار خوب و معتبر را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

 Mini Account: دلار به عنوان حداقل دپازیت این حساب در نظر گرفته شده است. میزان اسپرد این حساب هم از ۲.۸ پیپ شروع می شود. حداقل معاملات برای این نوع حساب 0.01 است.  میزان لوریج این حساب هم از  1:100 شروع می شود و به 1:500 میرسد.

  Standard Account: برای این حساب حداقل 100 دلار دپازیت در نظر گرفته شده است. اسپرد آن هم از 2.2 پیپ شروع می شود. 0.01 لات هم حداقل حجم معاملات آن است. لوریح این نوع حساب هم از 1:100 شروع می شود و 1:500 می رسد.

  VIP Account: حداقل دپازیت 250 دلاری برای این حساب نیاز است. اسپرد آن هم از 1.3 پیپ شروع می شود. 0.01 هم حداقل حجم معاملات آن است. لوریج این نوع حساب هم مانند دیگر حساب ها است.

Pro-ECN Account: هزار دلار برای حداقل دپازیت این حساب در نظر گرفته شده است. اسپرد آن هم از 0.2 پیپ شروع می شود. لوریج آن 1:100 است. حداقل حجم معاملات در این حساب مانند موارد دیگر است.

آیا بروکر یو اس جی اف ایکس معتبر است؟

 

همانطور که می دانید انتخاب بروکر خوب و مناسب برای معامله برای بسیاری از ایرانی ها مانند یک چالش است. در حال حاضر می‌توان گفت که بروکر یو اس جی اف ایکس یکی از معتبرترین بروکرها برای ایرانیان است. این بروکر توانسته است رگولاتوری بسیار معتبر FCA انگلستان را دریافت نماید. USGFX که یک بروکر استرالیایی می باشد، فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است.

 

در حال حاضر هم این بروکر دارای دو رگوله VFSC و FCA است. توجه داشته باشید که دفتر مرکزی این کمپانی در لندن قرار گرفته است. تمام ایرانیان برای استفاده از این بروکر باید افتتاح حساب خود را زیر نظر نهاد رگولاتوری VFSC  انجام دهند. تمامی مدارک معامله گر ها باید به واسطه این نهاد مورد ارزیابی قرار بگیرد. بروکر یو اس جی اف ایکس در SV سینت وینسنت ثبت شده است.

 

[irp posts=”8928″ name=”0 تا 100 پلتفرم های معاملاتی فارکس و بورس ایران”]

به چه علت باید به آموزش فارکس در میداس سرمایه بپردازیم؟

 

میداس سرمایه یکی از مجموعه های بسیار معتبر و با سابقه در زمینه آموزش انواع بازارهای مالی است.  شما می توانید در کمترین زمان ممکن به بهترین شیوه و ساده ترین روش آموزش فارکس در این مجموعه بپردازید. شما می‌توانید ازصفرتا صد معاملات را در این مجموعه آموزش ببینید.  به این شیوه می‌توانید ریسک موجود در بازارهای مالی به خصوص بازار فارکس کاهش دهید.  برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در سایت میداس سرمایه ارتباط برقرار کنید.

بررسی پلتفرم های معاملاتی بروکر USGFX

 

این بروکر از پلتفرم محبوب متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ استفاده می نماید. به طور کلی باید بدانید که پلتفرم متاتریدر امکانات و سرعت بسیار خوبی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. به خوبی می‌تواند تمامی نیاز های یک تریدر حرفه ای را به طور کامل برطرف نماید.  برخی از افراد معتقد هستند که این گروه که بهتر است به سمت پلتفرم های دیگری مانند cTrader هم حرکت کند تا بتواند سلایق مختلفی را در بر بگیرد و بیشتر نیازهای افراد را برطرف نماید. در ادامه به بررسی بهترین روش برای واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی می‌پردازیم.

بهترین روش برای واریز و برداشت ریالی برای کاربران ایرانی

 

همانطور که می دانید این روز ها مشکلاتی مانند تحریم های بین المللی باعث ایجاد چالش هایی شده اند. با توجه به این مشکلات بهتر است کاربران ایرانی از روش های واریز و برداشت متناسب با شرایط کشور از این برورکر استفاده نمایند.

روش های متنوعی برای واریز و براشت وجود دارد تا هر کاربر با توجه به نیاز خود منطقی ترین روش را انتخاب کند. به شما توصیه می کنیم که قبل از هر گونه واریز و برداشتی قوانین مرتبط را مطالعه نمایید. ممکن است قوانینی وجود داشته باشد که شما با آن آشنا نباشید. در ادامه به بررسی برخی از روشهای واریز و برداشت مناسب برای کاربران ایرانی داخل کشور را به شما توضیح می دهیم.

  • واریز و برداشت ریالی: از طریق صرافی های معتبر داخل ایران، واریز و برداشت ریالی شامل کمیسیون و کارمزد نمی شود. البته باید بدانید که اگر شرایط تجاری برآورده نشود، از طرف بروکر شامل هزینه می‌شود.
  • بهره مندی از پرفکت مانی: کمیسیون در این روش 0.5 تا 2 است.
  • استفاده از بیت‌کوین و دیگر رمز ارزها: در این روش با توه به نوع کیف پول شما، دارای هزینه هایی است که به واسطه بروکر شما پرداخت نمی شود.

 نکته قابل توجه این است که این بروکر پشتیبانی از وب مانی ندارد، اما امیدوار هستیم که هر چه زودتر به روشهای واریز و برداشت خود این گزینه را هم اضافه نماید.شاید بتوان گفت که روش ریالی یکی از بهترین روش‌ها است.

آشنایی با مزایای افتتاح حساب در بروکر USG FOREX

 

آیا شما تصور می کنید که تنها اعتبار این بروکر است که باعث شده تا جایگاه ویژه ای در دل تریدرها باز کند؟ قطعاً علاوه بر اعتبار، طرح های حمایتی و تشویق ها هم باعث شده است تا بسیاری از تریدرها بروکر یو اس جی اف ایکس را برای سرمایه گذاری در معاملات خود انتخاب کنند. در ادامه به بررسی مزایای بروکر USGFX می‌پردازیم.

  • ارائهبونوس ۵۰ درصد برای شارژ حساب

زمانی که شما به عنوان یک مشتری برای بار اول اقدام به سپرده گذاری می کنید، پاداشی را معادل ۵۰ درصد مبلغ سپرده گذاری دریافت خواهید کرد. این پاداش بر مبنای مبلغ واقعی دریافت میکنید و در حساب شما ایجاد می شود. اگر شما بتوانید حجم معاملات خود را در یک دوره دوماههه از تاریخ سپرده گذاری به ۱۴ درصد برسانید، این پاداش تبدیل به پول نقد قابل معامله می شود.

  • VPS رایگان یو اس جی فارکس

منظور از VPS یک کامپیوتر همیشه روشن با سرعت بالا است است که می تواند در هر نقطه از دنیا باشد و شما به راحتی به آن متصل شوید و شروع به انجام معاملات خود کنید. از جمله مزایای VPS می توان به سرعت بسیار بالای آن اشاره کرد که اگر به سرورهای بروکر نزدیک باشد، سرعت سفارش گیری در بروکر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

 این موضوع برای بسیاری از تریدر ها و اسکالپرها بسیار اهمیت دارد.  توجه داشته باشید که VPS همیشه روشن است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید از ربات معاملاتی خود استفاده کنید تا به طور اتوماتیک به انجام معاملات بپردازد. اگر شما هم مشتری بروکر یو اس جی اف ایکس هستید، باید بدانید که با شارژ ۳ هزار دلار می توانید موفق به دریافت یک VPS رایگان شوید.

اطلاعاتی در مورد رتبه بندی بروکر USGFX در 2021

 

این بروکر در میان تمامی کاربران در دنیا اعتبار بسیار خوبی دارد و حتی در حال حاضر به ایرانیان هم خدمات خوبی ارائه می دهد. در واقع می‌توان گفت که میلیون‌ها کاربر در دنیا از خدمات این بروکر استفاده می نمایند. در این مدت زمان که بروکر USGFX کاربران ایرانی را پذیرفته است، توانسته به خوبی تریدرهای حساس، حرفه ای و سخت گیر را هم راضی نگه دارد و رضایت آنها را جلب کند.

ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر می خواهید خیالتان از بابت یک بروکر خوب راحت باشد، همین حالا در بروکر یو اس جی اف ایکس افتتاح حساب خود را انجام دهید. در ادامه این مطلب با میداس سرمایه همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد آموزش ثبت نام در بروکر یو اس جی فارکس به شما بدهیم.

 

 آموزش کامل ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر USGFX

 

بروکر USGFX دارای زبان فارسی است، در نتیجه به راحتی می توانید در آن ثبت نام خود را تکمیل نمایید. شاید پروسه ثبت نام در این بروکر حدود ۵ دقیقه از شما زمان ببرد. در ادامه این مطلب سعی داریم به صورت تصویری و کامل ثبت نام در بروکر usgfx را به شما آموزش دهیم.  نکته قابل توجه این است که در ابتدای ثبت نام باید وارد بخش ثبت نام سایت اصلی بروکر  USGFX به زبان فارسی شوید. در این آموزش تصویری تمامی اطلاعات را به راحتی دریافت خواهید کرد.

 اطلاعات اولیه خود را در یو اس جی اف ایکس وارد نمایید

 

با توجه به تصویر زیر که برای شما قرار داده ایم، اطلاعات اولیه خود مانند نام، نام خانوادگی، ملیت، کشور، ایمیل، شماره تماس و … را وارد نمایید. تمامی مراحل را مرحله به مرحله انجام دهید.

بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس
usgfx بروکر

 وارد کردن اطلاعات حساب

 

در مرحله بعدی باید اطلاعات حساب خود را وارد کنید.  رمز عبور حساب کاربری خود را بر اساس تصویر زیر انتخاب نمایید.   سپس باید به انتخاب حساب معاملاتی ایده‌آل خود بپردازید.

  • ما به شما توصیه می کنیم که برای شروع حساب استاندارد را انتخاب کنید.
  • نوع حساب را بر روی حساب شخصی انتخاب کنید.
  • لوریج مورد نظر را هم 1:500 در نظر بگیرید.
  • پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید معاملات سرور شما سرعت بیشتری داشته باشد، حساب خود را بر روی سرور های آسیایی تنظیم کنید.
  • ارز پایه را بر روی دلار آمریکا قرار دهید.  بهتراست که گزینه استفاده از ربات معامله گری را هم فعال کنید. ممکن است در آینده از آن استفاده کنید.
بروکر USGFX
بررسی بروکر usgfx

بررسی ثبت اطلاعات هویتی در بروکر یو اس جی اف ایکس

 

در ادامه این مرحله باید اطلاعاتی از خود را به طور کامل وارد نمایید. در واقع احراز هویت و آدرس محل سکونت شما برای جلوگیری از پولشویی انجام می شود. تمامی اطلاعات را به طور دقیق مطابق با تصویر زیر وارد نمایید.

بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس
جی فارکس چیست

 

چگونگی ثبت اطلاعات مالی برای افتتاح حساب

 

ادامه کار برای شما بسیار سریع و آسان پیش می رود. تنها کافی است که مطابق با تصویر زیر تیکه گزینه ها را بزنید. حتماً وضعیت اشتغال خود را هم مشخص کنید.  شما می توانید به صورت حدودی میزان درآمد و دارایی خود را انتخاب کنید. میزان تجربه معاملاتی خود را در بازارهای مختلف هم باید انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که شما شرایط اولیه را برای ترید دارید. به طور کلی باید بدانید که بروکرها سختگیری های زیادی نسبت به این موارد ندارند. به همین دلیل نیاز نیست که خیلی حساس باشید.  تنها کافی است که این موارد را به طور حدودی پاسخ دهید.

بروکر USGFX

 

بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس

 

در ادامه تنها کافی است که مطابق تصویر گزینه ها را انتخاب کنید و سپس کلید ارسال را هم بزنید. در واقع باید تیک موافقم را بزنید. بعد از انجام این مرحله ایمیل برای شما ارسال می شود. شما باید بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید. تمام موارد را تیک بزنید. نام و نام خانوادگی خود را در قسمت امضا بنویسید. سپس می توانید به بروکر پشتیبانی ارسال نمایید.

بروکر یو اس جی اف

ثبت نام شما تا به اینجا با موفقیت انجام شده است. در مرحله آخر باید حساب خود را وریفای کنید.

ارسال مدارک به عنوان آخرین مرحله

 

بررسی بروکر یو اس جی فارکس- نحوه ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس

شما باید یکی از مراحل زیر را برای احراز هویت و آدرس آپلود نمایید. شما می‌توانید آن‌ها را به پشتیبان رسمی بروکر به آیدی تلگرامی USGFXIRAN  ارسال نمایید.

  • کارت ملی، تصویر از پشت و روی کارت فراموش نشود. کارت ملی شما حتما باید دارای اعتبار باشد
  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • گواهینامه رانندگی، تصویر از پشت و روی کارت

توجه داشته باشید که تنها این مدارک مورد قبول است. اگر مدارک دیگری را ارائه دهید، قطعا مورد قبول نخواهد بود. پس هنگام ارسال تصویر هم حتما توجه داشته باشید چهار گوشه کارت به طور کامل و واضح مشخص باشد. البته برای تایید مدارک آدرس هم نیاز دارید یکی از مدارک زیر را ارسال نمایید.

  • خدمات پرداخت شده در سه ماه گذشته مانند قبض گاز، آب، برق، تلفن
  • قرارداد اجاره
  • بیمه عمر
  • سند مالکیت مسکونی
  • دفترچه بانکی به همراه آخرین صفحه تراکنش ها، البته باید توجه داشته باشید که آدرس و نام شما در دفترچه بانکی قید شده باشد.

خبر خوب این است که این بروکر همیشه در دسترس است و به خوبی پاسخگوی شما می باشد. شما هر نوع سوالی که داشته باشید می توانید از طریق آیدی تلگرام بپرسید. با انجام تمامی این مراحل، ثبت نام شما به پایان می رسد. شما می توانید تریدخود را کم کم شروع کنید.

توصیه ما به شما این است که حتما قبل از انجام هر نوع معامله ای، به آموزش فارکس بپردازید. آموزش باعث می شود که ریسک موجود در بازار های مالی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. میداس سرمایه یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه هایی است که شما می توانید در آن به بهترین شکل ممکن به آموزش فارکس بپردازید.

[irp posts=”32169″ name=”آموزش حرفه ای اسکالپ فارکس | یادگیری استراتژی اسکالپ در سریع ترین زمان”]

 

شایعه ورشکستگی بروکر usgfx

 

حتماً شما هم شایعه هایی مبنی بر ورشکستگی بروکر usgfx شنیده‌اید. به صورتی که در برخی از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری مبنی بر ورشکستگی این بروکر به گوش می رسد. بهتر است به جزئیات این خبر بپردازیم و بر شایعات مبنی بر آن پایان دهیم.  به طور کلی باید بدانید که بروکر یو اس جی به هیچ عنوان ورشکسته نشده است و در واقع این خبر تنها یک شایعه می باشد و صحت ندارد. در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۰ این برو که به صورت کاملا داوطلبانه اقدام به خروج از ASIC کرد.

البته این موضوع به طور ناگهانی نبوده است و از گذشته در وبسایت و کانال تلگرام کاملاً اطلاع رسانی شده بود. طبق گفته خود بروکر دلیل اصلی این اقدام تغییراتی بوده است که در قوانین رگولاتور ASIC به وجود آمده بود.

البته تمامی این تغییرات در ۲۹ مارچ ۲۰۲۱ به طور کامل اعمال شدند. این موضوع باعث شد تا بروکر usgfx تصمیم به انتقال دفتر مرکزی خود به لندن کند و به این شیوه تحت نظارت FCA انگلستان قرار گرفت. در حال حاضر شعبه های آفشور این بروکر هم راه اندازی شده اند و به گونه ای به کار خود ادامه می دهند. نکته قابل توجه این است که اینگونه اقدامات در تمامی بروکر ها امری کاملاً شایع است و چیز عجیب و غریبی نیست.

به چه علت خبر ورشکستگی بروکر USGFX اشتباه منتشر شده است؟

 

حتما برای شما هم سوال است که چگونه این موضوع باعث خبر ورشکستگی این بروکر در جامعه شده است؟ در واقع باید بدانید که هنوز هم وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به آنها وب سایت های زرد و بی تجربه گفته می شود. این نوع وب سایت ها هیچگونه آگاهی است روند خروج از رگولاتور ASIC ندارند.

آنها این اقدام را مبنی بر ورشکستگی دانستند و سپس اقدام به پخش این شایعه کردند. اما به طور کلی باید بدانید که خروج از ASIC روندی قانونی است. به این شکل که هیئت مدیره این شرکت  یا بروکر در استرالیا واگذار به یک شرکت حسابرسی تحت نظارت ASIC می شود. سپس اقدامات حسابرسی و تسویه حساب با کاربران در آن شعبه انجام می شود.

سوالات متداول در مورد پلتفرم جی فارکس

 

آیا بروکر usgfx معتبر است؟

در حال حاضر بروکر یو اس جی یکی از بروکر های بسیار معتبر برای ایرانیان است که خدمات بسیار خوب و با کیفیت ارائه می دهد. زیرا توانسته است در شعبه اصلی رگولاتوری بسیار معتبر FCA را تایید نماید. مزایای بسیار خوب این بروکر مانند اعتبار بالا، واریز و برداشت ریالی، سرور های سریع، پشتیبانی خوب و مناسب و … همگی باعث شده اند تا بروکر usgfx اعتبار بسیار خوبی به دست آورد.

آیا بروکر یو اس جی پشتیبانی فارسی دارد؟

شما می توانید  پشتیبان فارسی تلگرام این بروکر به آیدی USGFXIRAN پیام دهید. البته باید بدانید که این پشتیبانی می تواند بهبود پیدا کند.

روش های واریز و برداشت در بروکر usgfx به شیوه است؟

واریز و برداشت ریالی از طریق تلگرام، استفاده از پرفکت مانی و استفاده از بیت کوین و دیگر رمز ارزها از جمله روشهای واریز و برداشت این بروکر به حساب می آیند.

ثبت نام در بروکر یو اس جی اف ایکس چه قدر زمان میبرد؟

چگونگی ثبت نام در بروکر یو اس جی فارکس به طور کامل همراه با تصویر در این مطلب برای شما آورده شده است. تنها 5 دقیقه زمان می برد تا ثبت نام شما در این بروکر به اتمام برسد. البته شما باید بتوانید تمامی مراحل ثبت نام را به طور کامل و با دقت انجام دهید.

به چه علت بروکر USGFX محبوب شده است؟

پشتیبانی قوی، سرورهای سریع، اعتبار بالا و … همگی باعث شده اند تا این بروکر نسبت به دیگر بروکرها محبوبیت بیشتری بخصوص در بین کاربران ایرانی پیدا کند. در حال حاضر بسیاری از افراد در تمام دنیا از بروکر یو اس جی فارکس استفاده می کنند و به معاملات خود می پردازند.

برای کسب اطلاعات در مورد بروکر آلپاری به این مقاله مراجعه نمایید.

 

[irp posts=”23314″ name=”ساعت کار فارکس: بهترین ساعات ترید در فارکس + جدول زمانی بازار فارکس”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rezaei
rezaei
1 سال قبل

USGFX
لطفا با این بروکر کلاهبردار حساب باز نکنید هر کسی مدرک خواست بیاد به من ایمیل بزنه تا تمامی صحبت های بروکر روبه همراه مدارک به شما نمایش بدهم چطور سیزده هزار دلار من را برداشته و نمیدهد

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  rezaei

سلام
پست شما منتشر شد چون قصد ما شفاف سازی است.
آیا شما در همین بروکر حساب باز کردید؟

trader
trader
1 سال قبل

من حساب دارم تو این بروکر پشتیبانی بسیار بدی دارند. اصلا برخورد خوبی با مشتری ها ندارند من و چند تا از دوستام که اونجا حساب باز کردیم واقعا از برخورد بدشون ناراضی هستیم. پشتیبانی بروکرهایی مثل آلپاری و آمارکت رو وقتی با این بروکر مقایسه میکنیم متوجه میشیم که این بروکر چقدر افتضاحه تو این مورد. اصلا راضی نیستم و دارم پولمو خارج میکنم. شدوهای آمارکت شرف داره به سود این بروکر به خاطر برخورد نامناسبشون.

نادریان
نادریان
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من دیدم که شما مقاله خوبی درباره بررسی بروکر usgfx منتشر کردین سایت های FPA و فارکس سرویسز هم دیدم مطالب خوبی درباره این بروکر منتشر کردن می خواستم بپرسم ایا این بروکر بروکر معتبری هست؟ با تشکر از سایت خوبتون

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  نادریان

سلام
این مقاله ها صرفا جهت اطلاع رسانی هستند و ما هیچ بروکری را معرفی نمیکنیم
موفق باشید

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.