خالق ناشناس بیت کوین، در آستانه ثروتمندترین فرد دنیا شدن

خالق ناشناس بیت کوین، در آستانه ثروتمندترین فرد دنیا شدن

اریک، مدیر اجرایی Thiel Capital و مجری پادکست معروف The Portal، به دنبال کنندگان خود هشدار داد که در نوسانات بیت کوین گیر نیفتند. وی در توییتی به دنبال کنندگان خود گفت که بیت کوین و سایر دارایی‌های ذخیره‌ای مانند طلا و نقره می‌توانند جایگزین “اقدامات مبدل” بانک‌های مرکزی باشند. او گفت: ” اینکه ما بفهمیم چطور باید مانع اقدامات بانک‌های مرکزی مبنی بر چاپ پول و بی‌ارزش کردن دارایی‌ها شویم، برنامه بعدی ما برای بازار است.” وی افزود:” این یک نصیحت سرمایه‌گذارانه نیست؛ اما این یک باور است که بانک‌های مرکزی از طریق اقدامات مبدلشان، تهدیدی برای کسانی هستند که پول و معادل‌های آن را نگهداری می‌کنند.”

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

ناکاموتو در آستانه تبدیل‌شدن به ثروتمندترین فرد جهان است.خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، حدوداً یک دهه پیش جامعه ارزهای دیجیتالی را ترک کرد و پیامی برای مردم گذاشت که در آن گفته بود:” من به سراغ چیزهای دیگری رفتم.” از آن سال تا به اکنون، بیت کوین از یک پروژه گمنام و مبهم، به یک دارایی مالی میلیارد دلاری تبدیل‌شده است که توجه دولت‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده است. باوجود تعداد زیادی تئوری تائید نشده، هویت واقعی ناکاموتو ناشناس مانده و ذخیره تخمین زده‌شده میلیونی بیت کوین وی، هنوز دست‌نخورده باقی‌مانده است.

باقیمت کنونی بیت کوین در حدود 54000 دلار، ثروت پیش‌بینی‌شده ناکاموتو 54 میلیارد دلار است. طبق حدس و گمان‌های اخیر کوین تلگراف، قیمت احتمالی 182000 دلار برای بیت کوین در نظر گرفته‌شده و تخمین زده‌شده است که ناکاموتو رو به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل می‌کند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

دو کمپانی معروف در پی ایجاد پلی بین اتریوم و بیت کوین هستند.اما پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز Badger DAO و RenVM، امروز آغاز اجرای Badger Bridge را اعلام کردند، یک پل از بیت کوین به اتریوم که به دارندگان بیت کوین اجازه می‌دهد تا بیت کوین خود را به اتریوم آورده و آن را در خزانه‌ها، تنها با یک کلیک، سپرده‌گذاری کنند. دریکی از پست‌های بلاگ تیم Badger گفته‌شده: ” Badger Bridge اولین در نوع خودش است که به کاربران اجازه می‌دهند تا فورا از بیت کوین‌های توکن شده خود بهره‌برداری کنند، درحالی‌که همه تراکنشات را در یک اپ انجام می‌دهند.

آنچه درواقع یک فرآیند دشوار برای به دست آوردن سودتان از بیت کوین بوده، اکنون به تنها چند کلیک ساده تبدیل‌شده است.” در ادامه گفته‌شده: ” با اجرا کردن طرح این پل در اپلیکیشن Badger، ما اولین گام را در جهت به واقعیت پیوستن مأموریت Badger در راستای تبدیل‌شدن به یک فروشگاه برای کاربران جهت استفاده از بیت کوینشان، برداشته‌ایم.”

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

 

به نظر شما هر 1000 ساتوشی چند تومان است ؟ و همچنین اگر بخواهید ثروتمندترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال را بشناسید این مقاله را بخوانید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/badger-dao-and-renvm-announce-launch-of-btc-on-ethereum-badger-bridge

https://cointelegraph.com/news/today-marks-the-10-year-anniversary-of-satoshi-nakamoto-s-final-message

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.