برخورد سختگیرانِ دولت ترکیه؛ چهار تن از کارمندان صرافی Vebitcoin دستگیر می‌شوند

برخورد سختگیرانِ دولت ترکیه؛ چهار تن از کارمندان صرافی Vebitcoin دستگیر می‌شوند

در راستای محدودیت‌های ایجادشده در بازار ارزهای دیجیتالی در سراسر کشور ترکیه، چندین صرافی ترکیه‌ای مورد بازجویی و بررسی قرارگرفته و چهار نفر از کارمندان صرافی Vebitcoin که اخیراً بسته‌شده بود، به جرم کلاه‌برداری دستگیر شدند. شب گذشته، Vebitcoin در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که ممکن است فعالیت‌های خود را متوقف کند، همچنین اظهار کرد که یکسری فشارهای مالی نامشخص منجر به این تصمیم شدند که احتمالاً براثر تعداد بسیار بالای برداشت‌ها بوده است و درنهایت منجر به محدودیت‌ها و ممنوعیت ارزهای دیجیتالی از سوی دولت ترکیه شده است.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

در بخشی از این بیانیه نوشته‌شده است:” ما تصمیم گرفتیم تا فعالیت‌های خود را در جهت اجرا کردن مقررات متوقف کنیم.” این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کشور ترکیه بود که حجم تراکنشات روزانه‌ای نزدیک به 60 میلیون دلار داشته است و تراکنشات مربوط به بیت کوین نصف این فعالیت‌ها را تشکیل می‌داده است. امروز صبح، دادستان جرائم عمومی Mugla، Mehmet Nadir Yagci، در بیانیه‌ای به رسانه محلی اعلام کرد که چهار کارمند به جرم کلاه‌برداری توسط مجریان قانونی دستگیرشده‌اند. وی گفت:” در پی تحقیقات و مصادرات به‌عمل‌آمده در مدیریت برخی کمپانی‌ها، چهار نفر که کارمندان و مدیران شرکت بوده‌اند، بازداشت شدند. این بررسی‌ها توسط بخش اجرایی جرائم سایبری دپارتمان پلیس موگلا، به‌صورت کاملاً دقیق و چندوجهی صورت گرفته است.”

 

دولت ترکیه چهار تن از کارمندان یک صرافی را بازداشت می‌کند.اما Aave با برنامه‌ریزی اجرای یک برنامه استخراج مالی در روز دوشنبه، در مرز تبدیل‌شدن به یک پروتکل وام‌دهی DeFi (امورمالی غیرمتمرکز غالب) قرار می‌گیرد. اوایل امروز، طرح بهبود Aave (AIP) 16، به حدنصاب رسید. این امر بدین معناست که از روز دوشنبه، وام‌گیرندگان و ارائه‌دهندگان مالی در USDC، DAI، USDT، GUSD، ETH و WBTC پاداش‌های stAAVE را در جهت بهره‌برداری‌هایشان دریافت خواهند کرد.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

این طرح پیشنهادی که توسط Anjan Vinod سرمایه‌گذار Parafi Capitals، نوشته‌شده است، بیان می‌کند که هدف این برنامه گسترش فعالیت‌های وام‌گیری و وام‌دهی در سرتاسر بازار است و همچنین باعث افزایش عدم تمرکز پروتکل‌های دولتی به‌واسطه توزیع توکن‌های دولتی برای کاربران بیشتر نیز می‌شود. این پلتفرم وام‌دهی، در میان بزرگ‌ترین پروتکل‌های DeFi قرار دارد، با این تفاوت که هیچ برنامه استخراج مالی، همانند رقبای خود، ندارد. در حال حاضر Compound اولین پروتکل وام‌دهی با بیش از 15.4 میلیارد دلار ارزش قفل‌شده در بازار است،

درحالی‌که Aave دارای ارزشی به میزان 6.8 میلیارد دلار در بازار توکن‌های Polygon، Ethereum v1، Ethereum v2 و AMM LP است. هم‌موسس Aave، Stani Kulechov، به خبرگزاری کوین تلگراف اعلام کرده است که این برنامه می‌تواند باعث تقویت و افزایش ارزش این شرکت شود.

 

[irp posts=”36020″ name=”بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود”]

 

اگر نظر یا پیشنهادی درباره این خبر و سایر اخبار دارید خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید، و همین طور اگر میخواهید کیف پول بیت کوین تحت وب راه اندازی کنید ما به شما کمک خواهیم کرد پس این مقاله را از دست ندهید. و همچنین درباره مقاله بیت‌کوین ماینینگ روی گوشی تلفن همراه را هم از دست ندهید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/lending-giant-aave-set-to-launch-liquidity-mining-program

https://cointelegraph.com/news/four-arrested-after-turkish-exchange-vebitcoin-closes-its-doors

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.