استخراج بیت کوین با گوشی به همراه آموزش و معرفی برنامه‌ها

استخراج بیت کوین با گوشی

آیا ماین بیت کوین با گوشی به‌صرفه است؟ این مهم‌ترین سؤالی است که ممکن است به ذهن هرکسی برسد! به‌هرحال چند سالی است که داستان رمز ارزها و بیت کوین در بین جوامع مختلف گرم شده و این مسئله طرفداران بسیاری پیداکرده است. این موضوع با حمله بیت کوین به قیمت‌های 50 هزار دلاری داغ‌تر شد و بسیاری در فکر این افتادند که بتوانند به هر طریقی از این دنیای جدید و عجیب سودی به دست بیاورند. استخراج بیت کوین در گوشی را می‌توان یکی از این راهکارها دانست.

استخراج و ماینینگ یکی از راه‌هایی است که هرکسی می‌تواند در دنیای بلاک چین و رمز ارزها به‌واسطه آن کسب درآمد کند. اگر بخواهیم قبل از توضیح در مورد استخراج بیت کوین با گوشی، به‌طور خلاصه از استخراج صحبت کنیم بهتر است این‌گونه بگوییم که ماینینگ عملی است که در آن شما بخشی از قدرت سخت‌افزاری سیستم خودتان را در اختیار شبکه بلاک چین قرار می‌دهید.

ازآنجایی‌که این شبکه فاقد هرگونه سرورهای مدیریتی است توسط خود کاربران باید مدیریت شود. شما درازای در اختیار گذاشتن بخشی از قدرت سیستم خود در خدمت شبکه میزان بیت کوینی را که از طریق ماینینگ به‌دست‌آمده به شما تعلق می‌گیرد. پس عملاً شما بدون هیچ زحمتی و تنها با در اختیار گذاشتن سخت‌افزار سیستم خودتان می‌توانید کسب درآمد کنید. این مهم‌ترین دلیلی است که باعث شده شما هم‌اکنون در این مقاله به دنبال شناخت استخراج بیت کوین با گوشی باشید و بخواهید بدانید که آیا استخراج بیت کوین با گوشی به‌صرفه است یا نه؟

قبل از اینکه به ادامه مبحث استخراج بیت کوین با گوشی بپردازیم، اگر نمیدانید bitcoin چیست در این مقاله به طور مفصل توضیح داده شده است.همچنین برای خرید بیت کوین اینجارا کلیک کنید.

استخراج بیت کوین با گوشی و پاسخ به یک سؤال

مهم‌ترین سؤالی که در مورد استخراج بیت کوین با گوشی وجود دارد این است که بیت کوین ماینینگ روی گوشی تلفن همراه می‌تواند ازنظر اقتصادی برای ما کارایی داشته باشد یا نه؟ این سؤالی است که همه ماینرها با تمام انواع سیستم‌هایی که کار می‌کنند به دنبال پاسخ به آن هستند.

درواقع در سال‌های ابتدایی شما با کمترین سیستم سخت‌افزاری و با کمترین زمان ممکن بود ده ها بیت کوین استخراج‌کنید. در آن موقعیت‌ها استخراج بیت کوین در گوشی می‌توانست حکم چاپ پول را برای شما داشته باشد؛ اما بر اساس الگوریتم سختی استخراج و همچنین افزایش تعداد ماینرها عملاً باید دید که آیا اصلاً استخراج بیت کوین با گوشی (بیت کوین ماینینگ روی گوشی تلفن همراه) صرفه اقتصادی دارد یا نه؟

تا به امروز حدود 19.5 میلیون بیت کوین از دل بلاک چین استخراج‌شده است و شاید برایتان خنده‌دار باشد که بدانید تنها یک‌میلیون بیت کوین دیگر باقی‌مانده است. خنده‌دارتر این است که این استخراج بیت کوین محدود تا سال 2040 ادامه خواهد داشت. پس یعنی استخراج بیت کوین با گوشی یا با هر وسیله‌ای دیگر هرچند سال یک‌بار سخت و سخت‌تر می‌شود و این یعنی نیاز به افزایش قدرت سخت‌افزاری برای بهره‌وری بهتر!

بنابراین عملاً استخراج بیت کوین با گوشی به‌تنهایی نمی‌تواند مفهوم خاصی برای ما داشته باشد. ما باید ببینیم که آیا ازنظر سخت‌افزاری قادر به استخراج با گوشی هستیم یا خیر؟ از طرف دیگر استخراج بیت کوین با گوشی مسائل جانبی دیگری مانند مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان و … دارد. پس باید برای پاسخ به این‌که آیا استخراج با گوشی می‌تواند برای مفید باشد یا خیر، به چند فاکتور توجه داشته باشیم.

استخراج بیت کوین با گوشی، جنگ بین زمان و بهره‌وری
درآمد بیت کوین با گوشی – مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان

چگونه بیت کوین استخراج کنیم با گوشی، جنگ بین زمان و بهره‌وری

 

مهم‌ترین فاکتوری که در مورد استخراج بیت کوین با گوشی وجود دارد، مسئله زمان است. شما نمی‌توانید همه عمر منتظر یک سود درست حسابی باشید. در کلام ساده‌تر شما باید بدانید که در چه مدت‌زمانی می‌توانید از طریق استخراج بیت کوین در گوشی به سود موردنظر برسید.

بگذارید دقیق‌تر مسئله استخراج بیت کوین با گوشی را توضیح دهیم. به‌صورت عادی ماینرها با استفاده از سخت‌افزارهای مخصوص سعی می‌کنند قدرت بالایی را در اختیار شبکه می‌گذارند. چرا؟ زیرا هر چه قدرت شما در شبکه بیشتر باشد درواقع سریع‌تر به سود می‌رسید. از طرف دیگر شما برای حضور در این شبکه هزینه‌هایی ازجمله نگهداری، تأمین نیرو و … را پرداخت می‌کنید. پس نمی‌توانید تمام عمر منتظر باشید.

مسئله دیگر که در مورد استخراج بیت کوین با گوشی و سایر سیستم‌ها وجود دارد، مسئله استهلاک است که بسیار باید به آن دقت کرد. شما به‌واسطه استخراج بیت کوین سخت‌افزار گوشی خودتان را به‌صورت مداوم در اختیار شبکه قرار می‌دهید. این یعنی استفاده بیش‌ازاندازه ظرفیت تعریف‌شده. این اتفاق در مورد استخراج بیت کوین در گوشی را می‌توان مهم‌ترین معایب استخراج بیت کوین با گوشی بدانیم.

استخراج بیت کوین با گوشی
آموزش بیت کوین با گوشی – چگونه بیت کوین استخراج کنیم با گوشی

فاکتور دیگری که وجود دارد مسائل امنیتی است که بسیاری از ماینرها به آن توجه ندارند. ازآنجایی‌که استخراج بیت کوین با گوشی بهره‌وری بسیار کمتری نسبت به بقیه روش‌ها دارد کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد همین موضوع باعث شده است که بسیاری از اپلیکیشن هایی که در زمینه استخراج بیت کوین با گوشی فعالیت می‌کنند عملاً مورد غربالگری دقیقی قرار نگرفته باشند و این می‌تواند خطر استفاده از استخراج با گوشی را افزایش دهد. در زبان ساده‌تر به‌واسطه ثبت نام بیت کوین با موبایل بسیار احتمال دارد که شما برای فردی دیگر در حال استخراج باشید!

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

بررسی معایب استخراج بیت کوین با گوشی
معایب استخراج بیت کوین

بررسی معایب استخراج بیت کوین با گوشی

 

در بالا فاکتورهای مختلفی را در مورد استخراج بیت کوین با گوشی بیان کردیم. اگر بخواهیم بر اساس این فاکتورها تصمیم به استفاده از استخراج بیت کوین با گوشی بگیریم درواقع ما قبول کردیم که با استخراج با گوشی با سیلی از مشکلات دست‌وپنجه نرم کنیم.

معایب استخراج بیت کوین با گوشی چیست؟ مهم‌ترین مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان در این حالت خرابی قطعات مختلف گوشی ازجمله باتری آن است. ازآنجایی‌که گوشی فاقد سیستم خنک‌کنندگی قوی است و برای استفاده‌های این‌چنینی طراحی نشده است می‌توان حدس زد که استخراج بیت کوین با گوشی می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد کند.

از طرف دیگر استخراج بیت کوین با گوشی یک عیب بزرگ دیگر دارد. قدرت پردازش گر گوشی مسلماً به نسبت دیگر انواع سیستم‌های ماینر بسیار ضعیف‌تر است. حال شما با در اختیار گذاشتن بخشی از این قدرت در اختیار شبکه عملاً دیگر نمی‌توانید استفاده مؤثری از گوشی خود داشته باشید. از طرف دیگر قدرتی که در استخراج بیت کوین با گوشی در حال فعالیت است به‌اندازه‌ای نیست که بتواند باوجوداین الگوریتم استخراج و بالا بودن تعداد ماینرها فایده‌ای داشته باشد.

تمام این موارد ما را به این نکته می‌رساند که عملاً استفاده از استخراج بیت کوین با گوشی چندان فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند کارایی اقتصادی خاصی برای شما داشته باشد. البته در مورد استخراج با گوشی استثناهایی را می‌توان در نظر گرفت. ممکن است شما دارای چند گوشی قدیمی و ازکارافتاده هستید، می‌توانید از آن‌ها برای استخراج بیت کوین با گوشی استفاده کنید و اگر آن‌ها بتوانند ازنظر سخت‌افزاری دوام طولانی داشته باشند در این صورت استخراج بازدهی خواهد داشت.

 

استخراج بیت کوین با گوشی
آموزش استخراج بیت کوین با گوشی – چگونه با گوشی بیت کوین استخراج کنیم

استخراج بیت کوین با گوشی، چگونه محاسبه می‌شود؟ چگونه با گوشی بیت کوین استخراج کنیم؟

 

سؤال مهمی دیگری که در مورد استخراج بیت کوین با گوشی وجود دارد این است که استخراج بیت کوین با گوشی با چه واحدی محاسبه می‌شود؟ به‌طورکلی شما فارغ از استخراج بیت کوین در گوشی یا در هر سیستم دیگری هم که دست به ماینینگ بزنید بر اساس تعداد کد هش بر ثانیه قدرت ماینینگ شما مشخص می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید بیت کوین یا هر رمز ارز دیگر بر اساس هش ساخته‌شده است. ازاین‌رو هر چیزی که شما تحت عنوان استخراج بیت کوین در گوشی انجام می‌دهید چیزی جز خارج کردن کد هش به‌واسطه پردازشگر خودتان نیست.

استخراج بیت کوین با گوشی در بهترین حالت‌ها چیزی حدود 50 هش بر ثانیه است؛ یعنی با توجه به قوی‌ترین سیستم‌های سخت‌افزاری که در بازار گوشی وجود دارد شما می‌توانید استخراج بیت کوین با گوشی را با بیت ریتی حدود 50 هش در ثانیه محاسبه کنید. به‌طور عمومی گوشی‌هایی که همه ما استفاده می‌کنیم رنجی بین 30 تا 50 هش بر ثانیه را استخراج می‌کنند.

البته در این محاسبه استخراج بیت کوین با گوشی، گوشی‌های برند آیفون محاسبه نشده است، زیرا این شرکت تا به امروز اجازه نداده است که اپ های ماینینگ وارد اپ استور شوند و اجازه نصب آن‌ها بر سیستم ios نداده است.

 

[irp posts=”26193″ name=”نگرانی سرمایه‌گذاران از تثبیت بیت کوین زیر 50000 دلار”]

 

استخراج بیت کوین با گوشی، آشنایی با تعدادی از نرم‌افزارها
سایت استخراج بیت کوین با گوشی – تولید بیت کوین با گوشی

 

استخراج بیت کوین با گوشی، آشنایی با تعدادی از نرم‌افزارها یا برنامه استخراج بیت کوین با گوشی

 

همان‌طور که در بالاتر گفتیم، نرم‌افزار خاصی تا به امروز برای سیستم‌عامل ios معرفی نشده است و این مسئله به‌طورکلی برای صاحبان آیفون منتفی است؛ اما در مورد اندروید چند نرم‌افزار وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را از طریق گوگل استور دریافت کنید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این نرم‌افزارها باید دارای کیف پول معتبر بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال باشید. این نرم‌افزارها به‌طورکلی عبارت‌اند از:

1- برنامه Minergate: تقریباً می‌توان بهترین و امن‌ترین نرم‌افزار در این حوزه را این برنامه بدانیم.

2- برنامه Crypto Miner: برنامه‌ای ساده است که امکانات خوبی در اختیار ماینرها قرار می‌دهد.

3- برنامه DroidMiner: این برنامه باوجوداینکه بسیار مورد دانلود قرارگرفته است اما چندان امتیاز بالایی در گوگل استور ندارد. علت اصلی آن را اکثر کاربران استفاده بیش‌ازاندازه از باتری می‌دانند.

4- برنامه Electroneum: ازنظر کاربران اینترنتی این برنامه می‌تواند عنوان بهترین را برای خود داشته باشد. یک‌میلیون بار دانلود شده است و بسیاری از آن راضی هستند.

توجه داشته باشید همان‌طور که درباره ماینینگ با گوشی در بالاتر گفتیم، افراد زیادی در این حوزه فعالیت نکرده‌اند. ازاین‌رو نمی‌توان در مورد اپلیکیشن های آن نظر داد. با توجه به این‌که هر چهار سال سختی ماینینگ افزایش پیدا می‌کند و سیستم‌های سخت‌افزاری چندان پاسخگو نیستند به نظر نمی‌رسد که استخراج با گوشی چندان دوام داشته باشد.

آیا درآمد بیت کوین با گوشی به صرفه است؟ ( نحوه استخراج بیت کوین با گوشی )

بعد از این که با انواع نرم افزارها و سایت استخراج بیت کوین با گوشی آشنا شدیم و راه و روش این کار را یاد گرفتیم، یک سوال اساسی و مهم را باید پاسخ بدهیم. آیا این روش صرفه اقتصادی دارد یا نه؟

در واقع در اقتصاد سود حاصل درآمد منهای هزینه ها است. اما در بسیاری از موارد به خصوص کسانی که با دنیای اقتصاد چندان رابطه خوبی ندارند، مسئله هزینه ها را نادیده می گیرند و یا آن را به خوبی محاسبه نمی کنند. در واقع هزینه ها بخش عمده ای از سود ما را مشخص می کند. هر چقدر یک فعال اقتصادی بتواند هزینه های خود را کاهش دهد همانقدر سود دهی بیشتری خواهد داشت. این موضوع در مورد درآمد بیت کوین با گوشی نیز وجود دارد.

در واقع بیایید ببینیم بر اساس تمامی فاکتورهایی که گفتیم کسب درآمد از بیت کوین با گوشی با سود همراه است یا نه؟ روی بهتر این سوال این است که بپرسیم آیا هزینه های استخراج بیت کوین با گوشی به اندازه ای است که اجازه بدهد ما سود خوبی از درآمد خود داشته باشیم یا نه؟

بر اساس تمام فاکتورهایی که در بالاتر در مورد تک تک آن ها صحبت کردیم، تقریبا می توانیم با قاطعیت پاسخ این سوال را منفی بدانیم. چرا که عملا سختی بیت کوین به اندازه ای زیاد شده است که نیاز به سخت افزارهای بسیار سنگین و پیشرفته دارد و این اتفاق باعث شده است که نحوه استخراج بیت کوین با گوشی عملا غیر ممکن باشد. در کلام ساده تر عملا شما در این کار تنها توان گوشی و انرژی برق مصرفی خودتان را از دست می دهید و تقریبا هیچ چیزی به دست نمی آورید.

 

نحوه استخراج بیت کوین با گوشی
بیت‌کوین ماینینگ روی گوشی تلفن همراه

سایت استخراج بیت کوین با گوشی یا روش های دیگر؟!

 

اما چرا تنها به استخراج بیت کوین فکر می کنید؟ درست است که بیت کوین تبدیل به یکی از ارزشمندترین چیزها در دنیا اقتصاد شده است، اما این بدین معنی نیست که در بازار ارزهای دیجیتال و حتی در دیگر بازارها فرصت سودآوری وجود ندارد. خوبی بازارهای اقتصادی این است که تفاوت قیمت اهمیت دارد نه مبدا قیمتی! یعنی برای یک فعال اقتصادی اهمیت ندارد که بیت کوین الان 50 هزار دلار است و یا یک کوین دیگر از یک دلار هم کم ارزش تر است. برای یک فعال اقتصادی این اهمیت دارد که این کوین ها چند درصد تغییر قیمت خواهند داشت.

بنابراین شما می توانید با سرمایه گذاری روی کوین های کوچک ولی آینده دار و یا با استفاده از استخراج این دسته از کوین ها که سختی بسیار کمتری دارند و عملا شما با گوشی خودتان نیز می توانید ده ها کوین از آن ها به دست بیاورید به سود مورد نظر خودتان برسید.

در کلام ساده تر این اهمیت ندارد که یک کوین 50 هزار دلار است یا 1 دلار، بلکه این اهمیت دارد که تغییر قیمت کوین 50 هزار دلاری بیشتر است یا یک دلاری!
ایلان ماسک با تغییر روند خود و مهاجرت از بیت کوین به دوج کوین عملا این فرضیه را به طور کامل اثبات کرده است که کوین های کوچکتر بازار می تواند موقعیت های بهتری نسبت به بیت کوین در اختیار شما قرار دهد. شما تنها باید آن ها را پیدا کنید و از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

در این حالت شما می توانید با گوشی ساده خودتان هم دست به استخراج بزنید و از این رو درآمد و سود خوبی هم به دست بیاورید. همانطور که گفتیم در این راه پیدا کردن یک کوین مناسب و متناسب با استراتژی شما از همه چیز پر اهمیت تر است.

 

ماینینگ با گوشی با عنوان سایر ارزهای دیجیتال

 

تا به اینجا به طور کاملا مفصل در مورد بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی صحبت کردیم و دانستیم که اساس و نحوه استخراج بیت کوین با گوشی چیست. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که عملا بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی با توجه به هزینه هایی که دارد عملا یک رویا و توهم بیشتر نیست.

در واقع با توجه به افزایش سختی ماینینگ بیت کوین عملا این امکان از سخت افزارهای گوشی های همراه گرفته شده است که بتوانند در این چالش حضور فعالی داشته باشند. اگر بخواهیم واقع بینانه تر به موضوع نگاه کنیم بسیاری از دستگاه های استخراج سال های گذشته نمی توانند از عهده سختی جدید استخراج بیت کوین بر بیایند. پس توقع سودآوری آن هم با استفاده از انواع سایت استخراج بیت کوین رایگان با گوشی را نباید داشته باشید.

اما سوال اساسی و بسیار مهمی که بعد از آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با گوشی ایجاد می شود این است که آیا همچنین وضعیتی برای سایر کوین های موجود در بازار است یا خیر؟
همانطور که می دانید اساسا بیت کوین با ارزش ترین ارز در بازار محسوب می شود و بخش بالایی از این ارزش وابسته به همین سختی استخراج آن است. با توجه به این فرمول ساده و با توجه به فاصله قیمتی زیادی که بین ارزش بازار بیت کوین با سایر کوین ها وجود دارد می توان حدس زد که عملا سایر کوین ها مانند اتریوم و … از سختی کمتری برخوردار است. اما آیا کم بودن سختی سایر کوین ها می تواند دلیل کافی برای ماینینگ با گوشی را به ما بدهد؟

گرچه با قاطعیتی که در مورد بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی بیان کردیم نمی توانیم در اینجا صحبت کنیم. اما به هر حال همچنان نظر ما این است که استخراج و ماینینگ با گوشی کار چندان منطقی محسوب نمی شود. هر چند ممکن است سختی کم کوین شما را وادار به ورود به این عرصه کند.

بگذارید کمی بهتر در این باره صحبت کنیم. شما برای به دست آوردن کوین مورد نظر باید تمام یا بخشی از سیستم سخت افزاری خودتان را که شامل پردازنده گوشی خودتان است را در اختیار شبکه قرار دهید. سیستم سخت افزاری شما بر اساس قدرتی که در اختیار دارد می تواند شروع به استخراج کند. اما مسئله ای که وجود دارد این است که اساسا آیا این مسئله صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

به همه چیز با دید اقتصادی نگاه کنید!

به همه چیز با دید اقتصادی نگاه کنید!

شما باید یاد بگیرید که در دنیای اقتصاد باید دید اقتصادی هم داشته باشید. این که در این دنیا به هر دلیل بخواهید تعصب به خرج بدهید و یا این که با احساس خود گام بردارید شک نکنید که شکست خواهید خورد. شما باید یاد بگیرید که بهترین و بهینه ترین مسیرها را انتخاب کنید. همین مسئله در مورد ماینینگ با گوشی نیز وجود دارد.
زمانی که شما می خواهید سیستم سخت افزار گوشی خود را در شبکه قرار دهید اساسا باید به این مسئله توجه داشته باشید که شبکه از تمام قدرت سخت افزاری شما بهره خواهد برد. به بیان ساده تر شبکه از تمام قدرت سخت افزاری گوشی شما بهره می برد. این همان چیزی است که شما نباید به راحتی از آن بگذرید.

سخت افزار گوشی به نوعی طراحی نشده است که به شکل مداوم و پشت سر هم بتواند به صورت صددرصد کار کند. در واقع سیستم خنک کنندگی و سایر بخش های سخت افزاری گوشی به هیچ عنوان به شکلی طراحی نشده است که بتواند به صورت کامل و مدام فعالیت صد در صدی داشته باشد.

همین نکته بسیار مهم و کوچک می تواند آینده ماینینگ با گوشی را مشخص کند. زمانی که گوشی شما اساسا نمی تواند همچنین فشاری تحمل کند و برای آن ساخته نشده است پس شما با انجام این کار می توانید صدمات جبران ناپذیری به آن بزنید. پس اساسا در مورد استخراج با گوشی در مورد همه ارزها و کوین های بازار شما نمی توانید انتظار سودآوری داشته باشید. به بیان بهتر شما در ماینینگ با گوشی بیشتر باید چشم انتظار ضرر هنگفت باشید!

این موضوع مهمترین نکته است که باید به آن توجه داشت. به هر حال از دید اقتصادی اگر بخواهیم به این مسئله نگاه کنیم به هیچ عنوان استخراج با گوشی حتی در ارزها و کوین هایی با سختی پایین توصیه نمی شود. اما چرا همچنان بسیاری ادعا می کنند که می توانند با گوشی به درآمد هایی بالایی برسند و ماهانه می توانند از همین طریق سودآوری خوبی داشته باشند؟

پاسخ به یک سوال مبهم!

شاید برای اولین بار باشد که در یک محفل اقتصادی سوالی بررسی می شود که از دید عموم بسیار رایج و از دید اقتصاددانان بی بنیاد است.
در واقع سوال این است اگر بر اساس داده های اقتصادی استخراج با گوشی سودآوری ندارد پس چرا بسیاری ادعاهایی مبنی بر درآمد چند میلیونی با گوشی دارند؟

پاسخ ساده است. همین که شما امروز این مقاله را مطالعه می کنید یعنی نیازی برای آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین دارید. یعنی دوست دارید با گوشی خود درآمد میلیونی داشته باشید. این نیاز روز به روز در جامعه بیشتر می شود. بر اساس دانش اقتصادی هر جایی که نیازی وجود داشته باشد می توان عامل اقتصادی برای درآمد زایی ایجاد کرد. به بیان بهتر هر جایی که نیازی وجود داشته باشد افرادی برای رفع آن نیاز نیز به وجود می آید. حال در این بین افرادی نیز وجود دارند که ظاهرا در حال برطرف کردن نیاز هستند اما واقعیت این است که این افرادی بیش از یک کلاهبردار ساده نیستند!

همین مسئله در مورد ماینینگ با گوشی نیز وجود دارد. شما نیاز به یادگیری این فن دارید. در حالی که این فن اساسا مضر است. اما به هر حال این نیاز ساده وجود دارد. پس کسانی می توانند با تغذیه پنهان این نیاز عملا شما را به دام سایت ها و آموزش های پوچ و عجیب و غریب بکشاند. این پاسخ اصلی همان سوالی است که در بالا مطرح کردیم. حال به نظر شما آیا هنوز استخراج بیت کوین یا سایر کوین ها با گوشی صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

 

اگر نمیدانید bitcoin wallet چیست و میخواهید بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده چقدر بوده حتما این مقاله را بخوانید، تا به شما در این حوزه کمک کند.و همچنین درباره نحوه قیمت گذاری بیت کوین مقاله ای نوشته ایم که میتوانید آن را مطالعه کنید.
آیا میدانید ارز فیات چیست ؟ اگر با این موضوع آشنا نیستید حتما به آن سری بزنید 🙂

 

[irp posts=”27155″ name=”هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است”]

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
57 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شایان
شایان
2 سال قبل

سلام خسته نباشید یه سوال دارم، آیا استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه است؟
ممنون از مقاله خوبتون

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  شایان

سلام
خیر اصلا به صرفه نیست

علی
علی
9 ماه قبل
پاسخ به  مدیر سایت

چرا مگه روزی چند دلار استخراج میکنه؟

مهدی
مهدی
7 ماه قبل
پاسخ به  شایان

بنده خدا ۱۰۰صفحه بالا توضیح داده

ستایش
ستایش
2 سال قبل

ممنون میشم در مورد معایب استخراج بیت کوین هم بیشتر بگید
مرسی

Sk
Sk
2 سال قبل

سلام ببخشید آیا استخراج ساتوشی به گوشی آسیب میزند؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  Sk

سلام
بله چون سی پی یو گوشی شما دائم درگیر است

محمد
محمد
2 سال قبل

درود و خدا قوت
شما پیشنهادی برای استخراج با گوشی دارید؟ چه ارزی؟ میشه راهنمایی کنید????

محمد
محمد
2 سال قبل

درود و خدا قوت
شما پیشنهادی برای استخراج با گوشی دارید؟ چه ارزی؟ میشه راهنمایی کنید????

ریحانه
ریحانه
2 سال قبل

سلام میشه مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان رو بفرمایید

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  ریحانه

سلام و درود
مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان در این حالت خرابی قطعات مختلف گوشی ازجمله باتری آن است. ازآنجایی‌که گوشی فاقد سیستم خنک‌کنندگی قوی است و برای استفاده‌های این‌چنینی طراحی نشده است می‌توان حدس زد که استخراج بیت کوین با گوشی می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد کند.

محمدرضا فخیمی
محمدرضا فخیمی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز
اول ممنون بابت توضیحات کامل و خوبتون
خیلی مفید بود
فقط یه انتقاد,چرا جواب دوستامون و ندادید؟
کدوم ارز برای استخراج با گوشی بهتره؟
میشه دراین مورد راهنمایی کنید
سپاسگذارم که اطلاعاتتون و در اختیار دیگران میزارید

شهریار
شهریار
2 سال قبل

سلام .دوستان هرکس میگه با گوشی نمیشه ارز دیجیتال استخراج کرد حتما اطلاعات کامل نیست.من که ماهانه با گوشیم درآمد خوبی دارم.استخراج بیت کوین از همه باصرفه تره

شهاب
شهاب
2 سال قبل
پاسخ به  شهریار

لطفا منو راهنمایی کنید که مثل تو کار کنم اینم ایدی تلگرام @shahab22

سالار
سالار
2 سال قبل
پاسخ به  شهریار

سلام ببخشید شما چگونه با بیت درآمد دارین ؟؟؟؟

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  شهریار

سلام میشه درباره اروش ستخراج بیت کویین با گوشی توضیح بدهید

یاس
یاس
1 سال قبل
پاسخ به  شهریار

میشه شمارتونو لطف کنید

میثم رضایی دینانی
میثم رضایی دینانی
1 سال قبل
پاسخ به  شهریار

آقاشهریار سلام.میشه دراین زمینه من را راهنمایی کنید.اگه بزرگواری کنید و راهنمایی ام کنید لطف بزرگی به من و خانواده ام کردید.سپاسگزارم.
mr240499@gmail.com

محسن
محسن
1 سال قبل
پاسخ به  شهریار

با سلام دوستانی که تمایل دراند به صورت قانونی بتوانند از اینترنت در آمد حلالی برای زن و بچه شان کسب کنند

با تشکر از سایت محبوب و عالی شما 🙂

حمید بیرانوند
حمید بیرانوند
7 ماه قبل
پاسخ به  شهریار

سلام میشه من رو هم راهنمایی کنید!
باتشکر… 09195716490

معراج
معراج
4 ماه قبل
پاسخ به  شهریار

سلام اگه میشه منم کمکم کنید من حداقل ۱۶۰۰۰۰۰ دارم اسخراج میکنم اگه میشه کمکم کنید من تبریز هستم به این شمارم پیام بده وات ممنونم ۰۹۱۴۲۵۵۰۷۷۵

حمید
حمید
1 ماه قبل
پاسخ به  شهریار

سلام
میشه منم راهنمایی کنید

سعیدناصری
سعیدناصری
2 سال قبل

یکی به ماهم یادبده چه جوری باگوشی مثل شمادرامدداشته باشیم چیز زیادی نمی خام فقت بتونم یه ماشین بگیرم بستمه باهاش کارمی کنم

سعید
سعید
2 سال قبل

اگه میش۶ به من هم کمک بکنیدتامن هم بتونم مثل شماها درامدداشته باشم ممنونم

امید
امید
2 سال قبل

سلام آقای شهاب
ممنون میشم منو هم راهنمایی کنید
آیدی تلگرامم
omidr1991@

مهتاب بابایی
مهتاب بابایی
2 سال قبل

مقالتون خیلی کمکم کرد
میشه در مورد آموزش بیت کوین با گوشی هم مطلب بزارید در موردش؟

سولماز
سولماز
2 سال قبل

آیا بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی امکان داره؟

رضا
رضا
2 سال قبل

سلام خسته نباشید چطوری باگوشی میشه استخراج کرد راهنمایی کنید ممنون

علی رضا
علی رضا
2 سال قبل

سلام چطور با سیستم رمز استخراج کنم و ایا با سیستم به صرفه است

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  علی رضا

سلام
با توجه به استهلاکی که کامپیوتر شما خواهد داشت و برق مصرفی، در مقابل ارزی که به دست می آورید معمولا به صرفه نیست

اتوسا
اتوسا
2 سال قبل

مگه بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی میشه؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  اتوسا

سلام
بله میشه ولی سرعت استخراج بسیار کند است

قاسمی
قاسمی
2 سال قبل

سلام وقت بخیر،کسی می‌تونه راهنماییم کنه چجوری با گوشی بتونم کسب درآمد کنم ممنون میشم راهنماییم کنید..

فرخ عبادی
فرخ عبادی
2 سال قبل

سلام
نحوه استخراج بیت کوین با گوشی رو تا حالا نمیدونستم که میشه یا نه
ممنونم از میداس

رویا امینی
رویا امینی
2 سال قبل

آموزش استخراج بیت کوین با گوشی رو یکبار کامل میفرمایید چجوریه؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  رویا امینی

ببینید اولین سوالی که باید از خودتون بپرسید این هستش که استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه هستش یا نه ؟
که در کلام ساده تر عملا شما در این کار تنها توان گوشی و انرژی برق مصرفی خودتان را از دست می دهید و تقریبا هیچ چیزی به دست نمی آورید

پارسا
پارسا
2 سال قبل

سلام
با توجه به قیمت بین کوین آیا استخراج یک بین کوین و فروش آن به تومان پول خوبی را نصیب ما میکند
درست هست؟
لطفا راهنمایی کنید

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  پارسا

سلام
نه استخراج با گوشی اصلا به صرفه نیست

رشید بابادی
رشید بابادی
2 سال قبل

سلام من چند ماهی هست یکی از دوستان سایتی بهم دادهدیه که داخل آن بیت کوین دوج سل ادا اینا را روزانه ۷ بار بهم مید نمیدونم حقیقت دار یا نه آگه کسی خبر دار لطف به ما هم به که حقیقت هست یا دروغ

Ali Hussaini
2 سال قبل

من برنامه کوین می خواهم استخراج کنم

علی اکبری
علی اکبری
1 سال قبل

سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید وجود داره ؟
اگر داره ممنون میشم معرفی کنید

ثریا سوری
ثریا سوری
1 سال قبل

لطفا ثبت نام بیت کوین با موبایل رو آموزشش رو قرار بدید همچنین آموزش نصب بیت کوین در گوشی رو

تراست
تراست
1 سال قبل

کی گفته به درد نمیخوره منم دارم برجی ۴ تمن با گوشی میریزم تو ولتم

روژان
روژان
1 سال قبل

از لحاظ تئوری میشه با گوشی ارزهای دیجیتال رو استخراج کرد اما از لحاظ عملی گوشی شما نابود میشه و پردازنده اون از کار می افته این در صورتی هست که دستگاه ها و ماینر های مخصوص این کار به سختی کار استخراج را انجام می دهند و این روند هر ساله سخت تر میشه و صرفه اقتصادی نداره پس چطوری میتوانید با گوشی استخراج کنید …..
بهتر است به جای استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی ویا کسب درآمد از سایت های کلیکی و تلف کردن زمان خودتون برید و آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو یاد بگیرید و با کمترین سرمایه شروع به کار کنید .

با تشکر از سایت خوب و مطالب محبوب تون 🙂

محسن
محسن
1 سال قبل

با سلام
مطلب خوب و مفیدی بود .
دوستانی که به کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال علاقه دارند

با تشکر از سایت خوبتون 🙂

محمد
محمد
1 سال قبل

اگه استپ بزنیم تو اون سایتی ک توش ارز دیجیتال استخراج میکردیم بازم به گوشیمون لطمه میخوره؟

aliz6398suisiTerminator_EmpireBot
aliz6398suisiTerminator_EmpireBot
1 سال قبل

من در حال حاضر فقط کیف پول بیتکوین و TON رو دارم
ارز های جدیدتر ارزش کمتری و سختی کمتری دارن
اتر و لایت کوین استخراجش بهتر از بیتکوینه
سرعت ماین بیتکوین با 1.2 گیگاهراز چقدره(هر 10 دقیقه چقدر پول میده)?

سعید
سعید
1 سال قبل

سلام داداش چطوری استخراج میکنی ..ندم افزارش رو واسه ما هم میفرستی فدات

زهرا
زهرا
1 سال قبل

اگه لطف کنید منم راهنمایی کنید در این باره که بتونم یه درآمدی داشته باشم

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام
الان متاسفانه استخراج با گوشی اصلا به صرفه نیست

موفق باشید

فاضلی اهواز
فاضلی اهواز
1 سال قبل

باسلام باگوشی اس ۸پلاس میتوان بیت کوین دراورد چون برد ندارد مثل ایفون هست هارد دایره ایی دارد بالای باطری متشکرم

اسماعیل
اسماعیل
1 سال قبل

فرض کنید یک دانشمند(ماینر) میخواد ی مسئله رو حل کنه، هر مسئله ای که حل میشه مسئله بعدی سخت تر میشه،هر چی سخت تر میشه چندین دانشمند جمع میشن که با کمک هم حلش کنن، گوشی مثل یک بچه پنج ساله بین این همه دانشمنده که میخواد مسئله سخت رو حل کنه?پس تقریبا غیرممکنه

AsgharNorouzi
1 سال قبل

سلام دوست عزیز میشه به من هم یادبدیدتاکسب درآمد کنم؟مطمئن باشید که هیچوقت این لطف بزرگ شمارافراموش نمیکنم

Abolfazl
Abolfazl
9 ماه قبل

سلام من پردازنده گوشیم تقریبا خوبه یه چیپ 8gen1 هست و شما گفتید بین 30تا50هش کش میتونن استخراج کنند اما من برنامه بیت کوین ماینر ام رو یه کپی زدم و همزاد کردمش الان دوتا دارم با هر کدومش 60هشکش دارم استخراج میکنم و اینکه گوشیم داغ نمیکنه اصلا و یکم گرم میشه اونم بعضی اوقات فقط برام یه نکته وجود داره اینکه ایا روزی 18ساعت استخراج باعث خرابی میشه؟؟چون نه داغ میکنه نه هنگ برا همین میگم …هر روز حدود18ساعت استخراج میکنم و صفحه گوشیمم خاموشه و همینطور استخراج میکنه ایا ممکنه گوشی بسوزه یا چی؟؟؟

رضا
رضا
8 ماه قبل

سلام آیاباگوشی میشوددستگاه ماینررابه استخراج وصل کرد

رضا
رضا
8 ماه قبل

سلام آیاباگوشی میشوددستگاه ماینررابه استخراستخراج وصل کرد

Ali hasani
Ali hasani
6 ماه قبل

سلام دوستان عزیز لطف کنین من رو هم راهنمایی کنید تا درآمد کسب کنم ممنون

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.