هرکس می‌گوید بیت کوین مرده، اشتباه می‌کند!

هرکس می‌گوید بیت کوین مرده، اشتباه می‌کند!

سفری که بیت کوین در این سال‌ها طی کرده، فراز و نشیب زیادی داشته است. در حال حاضر، این ارز بهتر از هر زمان دیگری کارکرده است و در 21 فوریه به بالاترین رقم تاریخی خود رسید و تقریباً 57000 دلار در هر واحد بود. این قیمت که اختلاف زیادی حتی با سال گذشته‌ی خود دارد نشان‌دهنده‌ی پیشرفت قدرتمند بیت کوین و درستی مسیر آن است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

بیت کوین، قوی‌تر از همیشه

باوجود وضعیت کلی خوبی که این ارز دارد، اشتباه است اگر بگوییم که بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله تحت‌فشار نیست، زیرا در حال حاضر فقط با 48000 دلار معامله می‌شود که در مقایسه با هفته‌های پیش افت نسبتاً زیادی را نشان می‌دهد. درهرصورت، بیت کوین طی چندین سال گذشته توسط رسانه‌ها چندین بار مرده اعلام‌شده است و هر بار بازهم به صحنه بازگشته است تا قدرت خود را ثابت کند. اکنون بیش از 12 سال است که این ارز وجود دارد. اولین واحد بیت کوین در ژانویه سال 2009 استخراج شد که در ابتدا برای جایگزینی ارزهای فیات، کارت‌های اعتباری و همه روش‌های مرسوم پرداخت بود و امروز به‌عنوان یکی از واحدهای مهم مالی به‌حساب می‌آید.

بیت کوین هنوز به این هدف مهم خود دست پیدا نکرده است و این کاملاً اتفاق نی افتاده است. این موضوع بیشتر به دلیل نوسانات قیمتی است که همیشه وجود داشته است. این نوسانات چیزی شبیه به یک سکه دوطرفه هستند که می‌توانند از بسیاری جهات به سود یا علیه معامله گران کار کند. از این نظر، سرمایه‌گذاران واقعاً می‌توانند از ارز استفاده کرده و در مدت‌زمان محدودی ثروت خود را به مقدار زیادی افزایش دهند.

بااین‌حال، در بیشتر موارد این نوسانات منجر به خسارات سنگینی در میان سرمایه‌گذاران شده است و بسیار پیش‌آمده است که آن‌ها شاهد از بین رفتن تمام ثروت خود در یک‌شب بوده‌اند! این مورد در سال 2018 اتفاق افتاد که می‌توان آن را بزرگ‌ترین خسارت دارایی‌های دیجیتال در جهان دانست. اکنون‌که بیت کوین در حال افزایش است و اخیراً به بالاترین سطح ممکن رسیده، افرادی که اقدام به فروش نکرده‌اند و اعتماد خود به این ارز را حفظ کرده‌اند، سود بزرگی به دست آورده‌اند و می‌توان گفت در این دوره نیز این اتفاق تکرار خواهد شد و باکمی صبر بازهم شاهد اوج‌گیری بیت کوین خواهیم بود.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

در مسیرهای نزولی بیت کوین همواره نظرهای منفی زیادی بیان‌شده‌اند اما این ارز همیشه ایستاده است و قدرت خود را به رخ همه‌ی منتقدین خود کشیده است. به‌عنوان‌مثال یکی از این سخنان علیه بیت کوین متعلق به Dr. Doom بود که گفته بود:

Kenneth Rogoff یکی از پروفسورهای هاروارد نیز درباره بیت کوین معتقد بود که این ارز فقط به درد آینده‌های دور خواهد خورد و Shark Tank نیز فکر می‌کرد بیت کوین آشغال است! جالب است بدانید Shark Tank اخیراً 3 درصد از سهام دارایی خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده است.اخبار ارزهای دیجیتال را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید.

 

[irp posts=”24112″ name=”پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ آیا می‌توان به بیت‌ کوین اعتماد کرد؟”]

 

برای کسب اطلاعات درباره تعداد بیت کوین های استخراج شده ، سگویت و کسب درآمد از بیت کوین این مقاله را بخوانید.

 

لینک منبع: https://www.livebitcoinnews.com/people-constantly-declares-bitcoin-as-dead-theyre-clearly-wrong/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.