15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400

کسب درآمد از بیت کوین

امروز به‌واقع می‌توان کسب درآمد از بیت کوین را یکی از پردرآمدترین و بهترین مشاغل جهان دانست. متخصصان و فعالان اقتصادی معتقدند که امکان رسیدن به یک درآمد رؤیایی با استفاده از کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد. ازاین‌رو بسیاری به دنبال بهترین راه کسب درآمد از بیت کوین هستند. نظر شما چیست؟ به نظر شما می‌تواند کسب درآمد میلیونی با بیت کوین را تجربه کرد؟

به‌طورکلی از سال 2018 که بیت کوین یک جهش داشت و به قیمت 20 هزار دلاری رسید این ارز دیجیتال توانست توجه جامعه جهانی را به خود جذب کند و به‌عنوان یک محل سرمایه‌گذاری مطرح شود. از آن روز روش‌های مختلفی در جهت کسب درآمد از بیت کوین به وجود آمد که برخی کارآمد بودند و برخی دیگر چندان به درد نمی‌خوردند.

یادتان باشد که همان‌طور که کسب درآمد از بیت کوین امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به‌راحتی از این طریق پولدار شوید، کلاه‌برداران و دزد های بسیاری نیز در این مسیر وجود دارد. پس باید درست و دقیق این مسیر را بروید تا درگیر تله‌ها و دام‌های افراد سودجو نشوید. در ادامه بیشتر از کسب درآمد از بیت کوین صحبت می‌کنیم.

 

اولین راه کسب درآمد از بیت کوین، سرمایه‌گذاری

 

اولین و مهم‌ترین راه کسب درآمد از بیت کوین را می‌توان سرمایه‌گذاری روی این ارز جذاب دانست. در سال 2021 این ارز به قیمتی بالغ‌بر 50 هزار دلار رسیده است؛ یعنی یک بیت کوین گران‌تر از یک کیلو شمش طلای 18 عیار شده است. برای محاسبه درآمد بیتکوین از این راه تنها کافی است که درصد سود ابتدای سال 2020 تا ابتدای سال 2021 را نگاه کنید!
کسب درآمد از بیت کوین از طریق سرمایه‌گذاری را می‌توان بهترین، امن‌ترین و معتبرترین راه دانست. بسیاری توانستند از این طریق کسب درآمد میلیونی با بیت کوین را تجربه کنند.

 

[irp posts=”37959″ name=”کلاه‌برداری رمز ارزی در قالب ایلان ماسک”]

راه دوم کسب درآمد از بیت کوین، تولید محتوا

در روزگاری که همه دنبال طلا بودند تنها کسانی برنده واقعی شدند که بیل فروختند. این داستان روزگار امروز ماست. سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بیت کوین به‌اندازه‌ای در ذهن مخاطبان و افراد مختلف رخنه کرده است که به‌نوعی همه دوست دارند بدانند که این ارز جذاب چیست. محاسبه درآمد بیتکوین (درآمد بیت کوین چیست)از طرق مختلف افراد را وا‌می‌دارد که دنبال اطلاعاتی از دنیای ارزهای دیجیتال و بیت کوین بروند. شما می‌توانید با تولید محتوا و ارائه اطلاعات مناسب مخاطبان زیادی را سمت خودتان جذب کنید. یادتان باشد در دنیای امروز مخاطب مهم‌ترین عنصر کسب درآمد محسوب می‌شود.

راه سوم کسب درآمد از بیت کوین، کار در معدن!

احتمالاً می‌دانید که سخت‌ترین کار دنیا در جهان، کار در معدن است؛ اما کار در معادن بلاک چین و بیت کوین هیچ سختی ندارد. شما تنها باید بخشی از سیستم سخت‌افزاری خود را در اختیار شبکه بیت کوین بگذارید تا بتوانید کسب درآمد بیت کوین را تجربه کنید. این روش برای کسب درآمد از بیت کوین با گوشی نیز کارایی دارد. البته با توجه به‌سختی استخراج در سال‌های گذشته برای اینکه بتوانید به درآمد قابل‌توجهی برسید باید از سخت‌افزارهای بهتر و خاص‌تری استفاده کنید.(برای آشنایی با انواع بلاک چین و مستند ارز دیجیتال این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد.)

 

15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400

راه چهارم کسب درآمد از بیت کوین، تبلیغات نگاه کنید!

 

بسیاری از سایت‌ها نقش یک نوع بازاریاب را برای سایت‌ها دیگر بازی می‌کنند. ازاین‌رو آن‌ها تبلیغات شرکت‌ها و سایت‌های مختلف را در صفحات خودشان قرار می‌دهند و به مخاطب اعلام می‌کنند که اگر آن‌ها تا انتها به این تبلیغات نگاه کنند درصدی از بیت کوین که بسیار کم است به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این درصد کم‌کم با تعداد دیدن تعداد تبلیغات بیشتر بزرگ‌تر می‌شود و به یک رقم قابل‌توجه می‌رسد. توجه داشته باشید که این روش در سال‌های گذشته و زمانی که بیت کوین به این ارزش فعلی نرسیده بود امن‌تر بود؛ اما امروز کمتر می‌توان به سایت‌های این‌چنینی اعتماد کرد.

راه پنجم کسب درآمد از بیت کوین، آموزش!

همان‌طور که گفتیم بسیاری به دنبال کسب درآمد از بیت کوین هستند اما تازه بودن مفاهیم ارزهای دیجیتال و دور بودن بسیاری از این مفاهیم فرصت خوبی برای کسانی است که اطلاعاتی از این دنیا دارند و می‌توانند آن را در اختیار دیگران بگذارند. آموزش کسب درآمد از بیت کوین امروز مسلماً یکی از پرطرفدارترین آموزش‌هایی است که در دنیا وجود دارد. شما چرا از این‌ روش استفاده نکنید و به سرمایه قابل‌توجهی نرسید؟

راه ششم کسب درآمد از بیت کوین، تحلیل کنید.

بسیاری فرصت و حوصله آموزش را ندارند و عده‌ای نیز اعتمادی به خودشان ندارند که بخواهند بر اساس دانسته‌هایشان عمل کنند. خب شما به‌جای آن‌ها دست‌به‌کار شوید و شروع به تحلیل کنید. با فروش این تحلیل‌ها و یا ارائه سیگنال‌های خریدوفروش به آن‌ها می‌توانید کسب درآمد خوبی برای خود ایجاد کنید. یادتان باشد امروز بسیاری دوست دارند درصدی از سود بیت کوین را برای خود کنند اما نمی‌دانند چطور، شما این راه را به آن‌ها نشان دهید و پولدار شوید!(در صورتی که علاقه دارید بدانید نوسانات اخیر بیت کوین به چه صورت است این مقاله را بخوانید.)

راه کسب درامد از بیت کوین

راه هفتم کسب درآمد بیت کوین، از طریق خریدوفروش

 

این راه کسب درآمد از بیت کوین به‌نوعی نیاز به یک پیش‌زمینه دارد. درواقع شما باید محصول یا خدمتی داشته باشید که بتوانید درازای ارائه آن به دیگران بیت کوین بگیرید. این راه کسب درآمد از بیت کوین می‌تواند جزو بهترین راه‌ها باشد. کسب درآمد از بیت کوین با کد نویسی و طراحی یا هزاران کار دیگر می‌تواند شمارا با تمام مخاطبان دنیا آشنا کند و مشتریان بی‌شماری از تمام دنیا برای شما بسازد. این‌گونه درآمد شما هم به بیت کوین خواهد بود و هم این‌که مشتریان بیشتری خواهید داشت.

راه هشتم کسب درآمد از بیت کوین، کلیک کن!

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین کلیک کردن روی لینک‌های خاصی است که توسط سایت‌ها داده می‌شود. از این طریق درصدی به شما بیت کوین تعلق می‌گیرد. در این روش نیز درست مانند روش دیدن تبلیغات امروز اعتماد کمتری وجود دارد و کمتر سایتی را می‌توان پیدا کرد که درآمد شمارا پرداخت کند و بهانه‌ای برای آن نداشته باشد.

راه نهم کسب درآمد از بیت کوین، پیش‌بینی کنید!

باوجود این‌که پیش‌بینی و شرط‌بندی بر اساس آن در اسلام حرام است اما باید قبول کرد که یک‌راه اصلی برای کسب درآمد محسوب می‌شود. شما می‌توانید در سایت‌هایی تحت عنوان باینری آپشن اقدام به پیش‌بینی بازار کنید. اگر پیش‌بینی شما درست باشد سرمایه شما چند برابر می‌شود و اگر پیش‌بینی شما اشتباه باشد عملاً سرمایه خودتان را از دست خواهید داد. نکته مثبت این روش کسب درآمد از بیت کوین نسبت به انواع دیگر شرط‌بندی‌ها این است که تحلیل و دانش می‌تواند یک‌طرف داستان باشد و درصد احتمالات پایین‌تر می‌آید؛ اما یادتان باشد که اقتصاد و بازار همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی است.

15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400
کسب درآمد از بیت کوین با کدنویسی و طراحی

راه دهم کسب درآمد از بیت کوین، یک بازاریاب شوید

 

شما می‌توانید با استفاده از منتشر کردن لینک‌های خاص و مختص شما دست به بازاریابی برای سایر سایت‌ها بزنید. هرچه قدر این لینک‌ها بیشتر کلیک بخورند همان‌قدر درآمد شما بیشتر خواهد شد. البته این گزینه هم مانند روش‌های کلیک کردن و … این روزها چندان مورد اعتماد نیست و نمی‌توانیم روی آن حساب چندانی بازکنیم.

راه یازدهم کسب درآمد از بیت کوین، ربات بسازید!

بازار ارزهای دیجیتال 24 ساعته و در هفت روز هفته فعال است. مسلماً معامله‌گران در بهترین حالت هم نمی‌توانند همیشه بازار را رصد کنند. شما می‌توانید از طریق کسب درآمد از بیت کوین با کد نویسی و طراحی یک درآمد میلیونی را تجربه کنید. در کلام ساده‌تر شما می‌توانید با استفاده از طراحی یک ربات و کد نویسی درست آن، یک دستیار معاملاتی ساده برای معامله‌گران ایجاد کنید تا بازار را به‌صورت 24 ساعته در هفت روز هفته نظاره کند و فرمان‌های معامله‌گر را در موقعیت‌های مناسب اعمال کند. این می‌تواند یک موقعیت درست پول‌سازی به شما بدهد. ریسک این کار کم است و درآمد خوبی دارد.

 

راه دوازدهم کسب درآمد از بیت کوین، وام بدهید!

شما می‌توانید بیت کوین های خودتان را در اختیار دیگران بگذارید تا آن‌ها درازای سرمایه‌گذاری با بیت کوین های شما درآمدزایی داشته باشند و سود شمارا هم بدهند! این روش فعلاً برای کسب درآمد بیت کوین در ایران چندان کارایی ندارد و فکر نمی‌کنیم که زیاد قابل‌اعتماد باشد. به‌هرحال راهی است که می‌توان پیش گرفت و از آن کسب درآمد از بیت کوین را تجربه کرد.

 

[irp posts=”37723″ name=”ساخت مستندی برای دفاع از بیت کوین”]

 

کسب درآمد از بیت کوین با گوشی

راه سیزدهم کسب درآمد از بیت کوین، بیت کوین بگیرید!

 

به‌هرحال هر انسانی خدماتی را به انسان دیگر ارائه می‌دهد. یکی از راه‌های کسب درآمد بیت کوین می‌توان این باشد که شما در ارائه این خدمات بیت کوین بگیرید. به‌طور مثال برخی از سایت‌های تولید محتوای ارزهای دیجیتال درازای دریافت محتوا از شما با بیت کوین می‌دهند. این روش نیز کاملاً منطقی و معقولانه است و می‌تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد.

راه چهاردهم کسب درآمد از بیت کوین، سبد گردانی کنید

عده‌ای دوست دارند سود بازار ارزهای دیجیتال را ببرند اما نمی‌دانند چطور معمولاً هم در درک این مفاهیم مشکل‌دارند. برای این افراد نه آموزش مؤثر است و نه سیگنال دهی. تنها راه برای آن‌ها این است که کسی را پیدا کنند که سبد سرمایه‌گذاری آن‌ها را قبول کند. در این حالت درصدی از سود آن سبد نصیب این فرد می‌شود. چرا آن فرد شما نباشید؟ در این راه کسب درآمد از بیت کوین شما می‌توانید به‌سادگی و بدون داشتن سرمایه اولیه سود خوبی بر اساس دانش و توانایی خودتان به دست بیاورید. باور کنید.

راه پانزدهم کسب درآمد از بیت کوین، همه‌چیز!

هر چیزی که در دنیای اقتصاد وجود دارد می‌تواند بر مبنای بیت کوین تبدیل شود. درواقع شما می‌توانید تمام خریدوفروش‌ها، خدمات و … را بر اساس بیت کوین انجام دهید. ازاین‌رو می‌توان گفت که کسب درآمد از بیت کوین بیش از این حرف‌ها است. از طرف دیگر بیت کوین خودبه‌خود نوسان بالایی دارد و وقتی شما می‌خواهید بیت کوین را به دلار تبدیل کنید و دلار را به ریال، عملاً از سود دلار هم بهره‌مند می‌شوید. بیت کوین یک نوع درآمد دلاری در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به‌سادگی از طریق آن به سود های خیلی خوب برسید. باور کنید.

با توجه روش های کسب درآمد از بیت کوین که ذکر شد لازم است در این بازار مواردی مثل خطر پذیری سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را هم در نظر داشته باشید تا مشکلی برای آینده نداشته باشید.

کسب درآمد از بیت کوین با گوشی

سؤالات متداول

1- قانون ایران در مورد کسب درآمد از بیت کوین چیست؟
تاکنون قانون رسمی و مشخصی در این مورد تصویب نشده است. به‌طورکلی بانک‌ها و صرافی‌ها از انجام این معاملات منع شده‌اند و در چند وقت اخیر نیز اعلام شد که سایت‌های مختلف صرافی داخلی بسته خواهند شد؛ اما به‌هرحال هنوز کسب درآمد از بیت کوین جرم محسوب نشده است.

2- آیا کسب درآمد از بیت کوین با گوشی امکان‌پذیر است؟
بله شما می‌توانید کسب درآمد از بیت کوین به‌واسطه گوشی انجام دهید. یکی ازاین‌روش ها استخراج و ماینینگ است.

3- آیا کسب درآمد از بیت کوین ارزش ریالی دارد؟
همان‌طور که در بالاتر گفتیم امروز بیت کوین قیمتی بالغ‌بر 50 هزار دلار دارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که در آینده ارز بیت کوین با جهش قیمتی دیگری نیز مواجه می‌شود؛ بنابراین وقتی ما کسب درآمد از بیت کوین داشته باشید عملاً یک نوع سرمایه‌گذاری هم می‌کنید. به‌جز این شما برای تبدیل بیت کوین به ریال باید از مسیر دلار عبور کنید. پس عملاً کسب درآمد از بیت کوین یک نوع درآمد دلاری نیز محسوب می‌شود. با توجه به این شرایط به نظر شما آیا کسب درآمد از بیت کوین ارزش اقتصادی دارد یا نه؟

اگر علاقه مند هستید که آموزش صفر تا صد بایننس، ارز الکترونیوم و هک بیت کوین و بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده چقدر است در این مقاله توضیحات کامل گفته شده که توصیه میکنم حتما آن را بخوانید.

 

[irp posts=”37248″ name=”مراجع قانونی آمریکا، جدی‌تر از همیشه با محدودیت‌هایی قوی برای رمزارزها”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
2 سال قبل

با بیت کویین کار کنم در منزل

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.