تغییر نام تجاری صرافی BingX به منظور ساختن فضای معاملاتی بهتر

توانمند سازی با تغییر نام تجاری

BingX، یک صرافی پیشرو بین المللی ارزهای دیجیتال، با افتخار راه اندازی تغییر نام تجاری خود را اعلام می کند و موقعیت خود را با تمرکز بر توانمندسازی معامله گران مستحکم می کند. تغییر نام تجاری نشان دهنده تعهد BingX به الهام بخشیدن به کاربرانش و تضمین تجارب معاملاتی ایمن، کارآمد و موثر است.

BingX هویت بصری خود را به‌روزرسانی کرده است تا تجربه معاملاتی را بصری‌تر و کاربرپسندتر کند. طراحی اصلاح‌شده، لوگوی نمادین خود را با صاف کردن خطوط کلی و حذف سایه‌های داخلی، تمرکز بر زیبایی‌شناسی تمیزتر و مستقیم‌تر که با اهداف تجاری کاربران همسو می‌شود، ساده‌تر می‌کند. طی چند ماه آینده، BingX دستخوش یک تحول بصری جامع خواهد شد، از جمله به‌روزرسانی‌های پالت رنگی و تایپوگرافی آن در پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ

 

تغییر لوگو

 

این تغییر نام تجاری به دلیل گسترش مخاطبان و خدمات مورد نظر بینگ ایکس، انطباق با بازار پویا و نیازهای در حال تکامل کاربرانش انجام می شود. BingX که به دلیل تمرکز بر پذیرش کریپتو برای مبتدیان از طریق معاملات کپی معروف است، اکنون در حال گسترش دامنه دسترسی خود به معامله گران کریپتو در سراسر جهان می باشد و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را برای پشتیبانی از پایگاه کاربران متنوع معرفی می کند. در قلب این تغییر نام تجاری، چشم انداز BingX برای توانمندسازی معامله گران با نوآوری های همه جانبه، از جمله قابلیت های معاملات ارزدیجیتال و ابزارهای جدید آن است.

به عنوان شعار جدید BingX، “توانمندسازی معامله گران” از شعار قبلی “معاملات آسان شده” ارتقا یافته است که نشان دهنده ماموریت اصلی آن برای پشتیبانی از معامله گران ارزهای دیجیتال در هر سطحی برای برتری در تلاش های معاملاتی آنهاست. هر دو برچسب عمیقاً ریشه در مأموریت ثابت BingX برای ارائه خدمات قابل اعتماد و شفاف برای کاربران خود و قابل دسترسی و دوستانه کردن ارزهای دیجیتال برای همه دارند. BingX که برای مرحله بعدی قرار دارد، همچنان به تقویت رشد کاربران با ارائه محصولات، خدمات سفارشی و ابزارهای ماهرانه برای افزایش مهارت معاملاتی اختصاص دارد.

مگان نیولد، رئیس برندینگ در BingX، درباره مسیر جدید برند منعکس می‌کند: “در طول پنج سال گذشته، چشم‌انداز BingX برای ایجاد دروازه‌ای برای میلیارد کاربر بعدی ارز دیجیتال تزلزل‌ناپذیر بوده است. به عنوان بخشی از این تکامل، ما ارزش‌های اصلی خود را با تأکید مجدد بر ارتقای تنوع اصلاح کرده‌ایم. همان طور که هویت برند جدید خود را معرفی می‌کنیم، اطمینان خود را از توانمندسازی کاربران خود، با تمرکز بر یک محیط تجاری حرفه‌ای‌تر و کاربر محور که با دیدگاه ما برای موفقیت جمعی هماهنگ است، مجدداً تأیید می‌کنیم. ”

همان طور که BingX به بازتعریف چشم‌انداز مبادلات ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد، تمرکز ثابت آن بر توانمندسازی کاربران، قابلیت اطمینان، نوآوری و دسترسی گسترده، اکوسیستمی فراگیر را تقویت می‌کند که در آن همه می‌توانند با اطمینان ارزش و مزایای بالقوه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را کشف کنند.

درباره صرافی BingX

BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای بالا بردن مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.