کارمزد تراست ولت؛ 5 نکته برای کاهش کارمزد تراست ولت

کاهش کارمزد تراکنش‌ها، یکی از اصلی‌ترین دغدغه تریدران است؛ زیرا کارمزدها بخش بزرگی را به خود اختصاص داده‌اند. برای کاهش کارمزدها، راه‌حل‌های بسیاری پیشنهاد می‌شود، اما بسیاری از آن‌ها به‌هیچ‌وجه کار ساز نیستند و حتی امتحان کردن آن‌ها نیز وقت تلف‌ کردن است. البته که میزان کارمزدها باتوجه‌به عوامل مختلفی سنجیده می‌شود، اما اگر به دنبال روش‌هایی واقعی برای کاهش کارمزد تراست ولت هستید، فقط کافی است 5 دقیقا از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید.

1. انتخاب بلاک‌چین‌های ارزان؛ مهم‌ترین اقدام برای کاهش کارمزد

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که میزان کارمزدها مربوط به کیف پول یا صرافی است، اما این باور غلط است. کارمزدهای تراکنش توسط هر شبکه مشخص می‌شود و برای پرداخت کارمزد کمتر، باید به سراغ شبکه‌های ارزان‌تر بروید. برای مثال شبکه اتریوم، گران‌ترین تراکنش را دارد و بسیار کند است. از طرفی شبکه ترون، بسیار سریع و خوش قیمت است.

شبکه‌های دیگری مانند سولانا و پالیگان نیز برای جابه‌جایی ارزها وجود دارند که قیمت این شبکه‌ها نیز بسیار مناسب بوده و سریع هستند. توجه داشته باشید که کارمزد شبکه بر اساس میزان معامله مشخص می‌شود، نه قیمت ارز. برای مثال در معامله بیت کوین، کارمزد بر اساس کوین‌های در حال انتقال مشخص می‌شود و ارتباطی به قیمت بیت کوین ندارد.

کارمزد تراست ولت؛ 5 نکته برای کاهش کارمزد تراست ولت

2. دوری از معاملات کوچک؛ بهترین روش برای کاهش کارمزد تراست ولت

اگر قصد کاهش کارمزدهای خود در بازار کریپتو را دارید، از معاملات کوچک‌ دوری کنید. اگر در طول روز ده معامله انجام شوند، هرکدام از آن‌ها کارمزد مشخصی دارند که در انتهای معامله از حساب شما کم می‌شود. شاید در نگاه اول این کارمزدها برای هر معامله ناچیز به‌نظر برسند، اما زمانی که در انتهای معاملات به بررسی میزان درآمد خود بپردازید، خواهید دید که کارمزدها بخشی از درآمد را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر استراتژی معاملاتی سوئینگ یا اسکالپ است، حتما به‌سراغ صرافی‌هایی بروید که کارمزد پاینن‌تری دارند. استفاده از بلاکچین‌های ارزان نیز پیشنهادی عالی برای کاهش کارمزد تراست ولت است.

3. هزینه GWEI را روی حداقل‌ترین حالت ممکن تنظیم کنید

گیوی، واحد شمارشی اتر است و هر گیوی یک میلیاردم اتر محسوب می‌شود. در زمان تراکنش، شما باید به GWEI دقت کنید و آن را کاهش دهید. شاید تراکنش شما کمی آهسته‌تر پردازش شود، اما کارمزد کمتری پرداخت می‌کنید. برای کاهش هزینه گیوی، باید وارد بخش swap setting شوید. سپس Slipperage Tolerance را روی کمترین میزان تنظیم کنید.

این راهکار برای کاهش کارمزد در کیف پول تراست ولت، شاید سرعت معاملاتی شما را کاهش دهد و تراکنش‌ها در مدت طولانی‌تری پردازش شوند. درنتیجه اگر سرعت معاملات برای شما مهم است، از روش‌های دیگری که در این مقاله بررسی کردیم استفاده کنید.

کارمزد تراست ولت؛ 5 نکته برای کاهش کارمزد تراست ولت

4. سطح تقاضای پایین؛ بهترین زمان برای خرید ارز با کارمزد کم

زمانی که حجم خرید و فروش یک ارز بالا باشد، شبکه‌های بلاکچینی برای افزایش درآمد خود، کارمزد بیشتری دریافت می‌کنند. از‌همین‌رو توصیه می‌شود معاملات خود را در زمانی انجام دهید که سطح تقاضا پایین است. اگر استراتژی‌های معاملاتی شما نیازمند موج سواری هستند، در نتیجه برای کاهش کارمزد تراست ولت می‌‌توانید تعداد معاملات را کاهش دهید.

5. تغییر تنظیمات گس فی؛ راهکاری ناگفته برای کاهش کارمزد تراست ولت!

اگر از مخاطبان شبکه اتریوم باشید، حتما نام گس فی را شنیده‌اید. گس فی کارمزد شبکه‌ است که برای اجرای موفقیت آمیز قرار داد در اتریوم پرداخت می‌شود. به‌نوعی پایه انجام کلیه عملیات‌ها در اتریوم، گس فی است. این واحد تلاش مورد نیاز برای اجرای عملیات‌های خاص را محاسبه می‌کند و بر اساس آن برای کاربر کارمزد تعریف می‌شود.

برای کاهش میزان تراکنش گس فی، فقط کافی است یک تراکنش ایجاد کرده و گزینه SEND را بزنید. سپس وارد تراکنش‌ها شوید و میزان گس فی را کاهش دهید تا کارمزد کمتری برای انجام هر تراکنش از شما دریافت شود.

استفاده از صرافی‌های داخلی؛ بهترین روش برای کاهش کارمزد تراکنش‌ها

در این مقاله 5 راهکار به شما ارائه دادیم تا کارمزد تراست ولت را کاهش دهید. علاوه‌بر این، باید در نظر داشته باشید که مهم‌ترین روش برای کاهش کارمزد تراست ولت، وصل کردن این کیف پول به صرافی‌های ایرانی است. یعنی معاملات شما در صرافی ایرانی انجام می‌شود، اما سود آن به کیف پول خارجی واریز خواهد شد. به‌این‌ترتیب کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد و کارمزدها نیز به تومان محاسبه می‌شوند. حتما توجه داشته باشید که از صرافی‌های معتبر ایرانی استفاده شود تا اتفاق ناگواری برای سرمایه شما رخ ندهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.