کارمزد تاپ چنج

تاپ چنج ورد

کاربران ایرانی بازار ارز دیجیتال به دلیل شرایط تحریم، با مشکلات زیادی برای تبدیل ریال به دلار یا سایر ارزهای رایج مثل یورو، مواجه هستند. همچنین کارمزدهای بالا و عدم دسترسی آسان به بازار بین‌المللی ارز و فارکس، از مشکلات دیگر کاربران ایرانی می‌باشد. صرافی تاپ چنج با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، می‌تواند بهترین انتخاب برای از میان برداشتن مشکلات کاربران ایرانی باشد مخصوصا اینکه کارمزد تاپ چنج برای بسیار از معاملات صفر می‌باشد، به محبوبیت آن در میان معامله‌گران ایرانی افزوده است. در ادامه این مطلب قصد داریم راجع به کارمزد تاپ چنج بیشتر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

کارمزد تاپ چنج برای واریز یا شارژ حساب

کارمزد تاپ چنج برای واریز به حساب ریالی، دلاری و یورو، معادل صفر است اما برای شارژ کردن کیف پول برخی از ارزها مانند لیر ترکیه، کارمزد 0.5 درصدی دریافت می‌کند. در واقع، برای واریز ریالی از حساب بانکی به تاپ چنج و تبدیل ریال به دلار، ریال به یورو و .. کارمزد صفر می‌باشد.

در یک نگاه لیست وار، کارمزد تاپ چنج برای شارژ کیف پول ارزهای موجود در آن، به شرح زیر می‌باشد :

  • کارمزد واریز ریال : صفر
  • کارمزد واریز دلار : صفر
  • کارمزد واریز یورو : صفر
  • کارمزد واریز درهم : صفر
  • کارمزد واریز یوان : صفر
  • کارمزد واریز لیر ترکیه : 5 درصد
  • کارمزد واریز روبل روسیه : 5 درصد

کمیسیون تاپ چنج برای برداشت

در صرافی تاپ چنج برای برداشت در حالت‌های مختلف، کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌شود. در لیست زیر، می‌توانید کارمزد ها را مشاهده کنید که این کارمزدها برای برداشت‌های ریالی هستند :

  • شارژ حساب بروکرهای فارکس : صفر
  • برداشت به حساب بانکی به صورت نرمال : صفر
  • برداشت بابت خرید پول‌های الکترونیک مانند پرفکت مانی : صفر
  • خرید انواع ووچر تاپ چنج : صفر
  • برداشت و انتقال به حساب‌های اینترنتی شرکت‌های مختلف : صفر
  • برداشت برای خرید ارز دیجیتال : صفر
  • برداشت به منظور کسب درآمد از خرید و فروش : 1 تا 2 درصد و بر اساس نوسانات

بررسی کارمزد تاپ چنج در تبدیل ارزها

صرافی تاپ چنج برای تبدیل برخی از ارزها، مقداری کارمزد از کاربران دریافت می‌کند و با توجه به اینکه کارمزد تبدیل ریال به ارزهای دیگر اهمیت بیشتری دارد، در لیست زیر کارمزدهای تاپ چنج در تبدیل ریال به دیگر ارزها را قرار داده ایم :

  • تبدیل ریال به دلار : صفر
  • تبدیل ریال به یورو : صفر
  • تبدیل ریال به درهم : 5 درصد
  • تبدیل ریال به روبل : 5 درصد
  • تبدیل ریال به یوان : 5 درصد
  • تبدیل ریال به لیر : 5 درصد

برای تبدیل ریال به دیگر ارزها نیز کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌شود اما به صورت میانگین، مبلغ کمیسیون تاپ چنج در تبدیل‌های ارزی حدود 0.5 درصد می‌باشد. همچنین در صورت استفاده از صرافی تاپ چنج برای انتقال وجه به حساب تاپ چنج دیگران یا شرکت‌های دیگر، باید کارمزدی معادل 0.5 درصد پرداخت کنید.

اگر به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده اید و به دلیل آشنایی نداشتن با بازار فارکس نمی‌خواهید متحمل ضرر شوید، می‌توانید از سیگنال فارکس رایگان استفاده کنید. با استفاده از این سیگنال ها، می‌توانید به سود بالایی در معاملات خود برسید. همینطور می‌توانید با شرکت در دوره فارکس نیز مهارت خود را افزایش دهید.

امکانات و خدمات صرافی تاپ چنج برای ایرانیان

صرافی تاپ چنج با وجود مشکلاتی که برای معامله‌گران ایرانی وجود دارد، خدمات بسیاری مناسبی را ارائه می‌کند و از جمله امکانات و خدمات این سامانه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • ارائه سایت تاپ چنج فارسی
  • ارائه خدمات پشتیبانی فارسی توسط صرافی تاپ چنج
  • پشتیبانی از ریال ایران در صرافی تاپ چنج
  • پشتیبانی از حساب ها و کارت‌های بانکی ایران (شارژ حساب به صورت ریالی) توسط صرافی تاپ چنج
  • امکان پذیر بودن خرید و فروش، ارسال و تبدیل ارزهای رایج مانند ریال، دلار، یورو، روبل، درهم، یوان ولیر در صرافی تاپ چنج
  • امکان پذیر بودن خرید و فروش، ارسال پول‌های الکترونیکی مانند پرفکت مانی و ادوکش و پی ایر در صرافی تاپ چنج
  • امکان پذیر بودن خرید ووچرهای پول الکترونیک مانند پرفکت مانی و ووچر بازی‌های پلی استیشن و ایکس باکس در صرافی تاپ چنج
  • صرافی تاپ چنج نرخ تبدیل انواع جفت ارزهای ارائه شده را به صورت لحظه ای ارائه می‌کند.
  • ارائه روش‌های متنوع برای واریز و برداشت مانند نقدی، حواله بانکی، آنلاین و با پول‌های الکترونیکی
  • امتیاز قابل نقد کردن و برداشت به ازای خرید و فروش ارز ها در صرافی تاپ چنج
  • در دسترس بودن اپلیکیشن تاپ چنج برای نسخه اندروید

کارمزد تاپ چنج

اعتبار صرافی تاپ چنج

برای بررسی اعتبار صرافی تاپ چنج از نظر جهانی، نمی‌توانیم این صرافی را خیلی قدرتمند و معتبر به شمار آوریم اما جزو صرافی‌های ضعیف هم محسوب نمی‌شود. صرافی تاپ چنج برای معامله‌گران ایرانی معتبر است زیرا بسیاری از صرافی‌های مشهور جهانی، امکان ارائه خدمات به ایرانی ها را ندارند و این دسته از معامله‌گران ناچارا باید صرافی هایی را انتخاب کنند که خدمات را برای آنها ارائه می‌کنند.

در لیست صرافی هایی که خدمات خود را برای کاربران ایرانی هم در نظر گرفته اند، صرافی تاپ چنج از بهترین ها محسوب می‌شود و می‌تواند ارزهای مختلف را به ریال تبدیل کند. این صرافی مخصوصا در میان تریدرهای فارکس، شناخته شده و قوی ترین صرافی است که با بروکرهای مختلف فارکس در حال همکاری می‌باشد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تاپ چنج

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی تاپ چنج لازم است بدانید که در خود سایت تاپ چنج، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم نیست و این صرافی، صرافی دیگری را به نام گرین چنج راه اندازی کرده است که در این صرافی، شرایط برای خرید انواع ارزهای دیجیتال مهیاست.

تعداد ارزهای دیجیتال که در صرافی گرین چنج قابل معامله هستند، حدود 30 ارز می‌باشند که البته به مرور بر تعداد این ارزها اضافه می‌شود. تمام ارزهای دیجیتال معروف، در صرافی گرین چنج قابل خرید و فروش می‌باشند و اگر هم قصد خرید و فروش تتر را دارید، باید از این صرافی استفاده نمایید.

سرعت برداشت از تاپ چنج

نحوه برداشت‌های ریالی از صرافی تاپ چنج به صورت پایا و با شماره شبا بانکی می‌باشد. سرعت برداشت از تاپ چنج نسبتا خوب است و به صورت حدودی، 12 ساعت طول می‌کشد تا وجه برداشتی از صرافی، به حساب بانکی شما واریز گردد.

آیا صرافی تاپ چنج برای معامله‌گران ایرانی مناسب است؟

مزیتی که استفاده از صرافی تاپ چنج دارد، عدم نیاز به تغییر آی پی می‌باشد به همین دلیل بهترین صرافی برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. معامله‌گران از داخل ایران به راحتی می‌توانند وارد سایت صرافی تاپ چنج شوند و بعد از تکمیل کردن پروسه ثبت نام و احراز هویت، اقدام به معامله‌گری ارزهای مورد نظرشان کنند. سایت تاپ چنج علاوه بر دیگر ارزهای فیات، امکان پشتیبانی از ریال ایران را هم دارد و شرایط برداشت و واریز ریالی در آن فراهم است.

از دیگر مزیت‌های صرافی تاپ چنج برای ایرانی ها، وجود پشتیبانی زبان فارسی این صرافی می‌باشد و دیگر نگرانی برای مشکل ورود به تاپ چنج وجود نخواهد داشت و می‌توان از طریق ارتباط با پشتیبانی، مشکلات را برطرف کرد.

روش‌های پرداخت و دریافت در صرافی تاپ چنج

برای پرداخت و دریافت پول از صرافی تاپ چنج، ابتدا لازم است در این صرافی، کیف پولی را ایجاد کنید و سپس حساب‌های بانکی خود را به این کیف پول ارتباط دهید. ایجاد کیف پول در صرافی تاپ چنج، پس از ساخت حساب کاربری ممکن می‌باشد.

برای کاربران بعد از ساخت حساب کاربری در سایت صرافی تاپ چنج، به طور پیش فرش دو کیف پول تعریف می‌شود که یکی به دلار و یکی به تومان می‌باشد. کاربران می‌توانند به هر تعداد که نیاز است، برای خود کیف پول ساخته و آنها را مدیریت کنند.

برای ایجاد کیف پول جدید در صرافی تاپ چنج باید بر روی گزینه “ایجاد کیف پول” کلیک کرده و مراحل آن را طی کنید. پس از ساخت کیف پول، برای تعریف حساب بانکی هم باید فقط از حساب‌هایی که به نام خودتان است استفاده نمایید. پس از آن حساب جدید شما در قسمت “حساب‌های من” نمایش داده خواهد شد.

بعد از اینکه حساب بانکی شما توسط کارشناسان صرافی تاپ چنج تائید شد، باید یکی از کیف پول‌های تان را شارژ کنید. با فرض اینکه که شما می‌خواهید کیف پول دلاری‌تان شارژ شود، برای شارژ کردن لزومی ندارد که اول کیف پول تومانی را شارژ کرده و سپس مبلغ را به دلار تبدیل کنید بلکه می‌توان در همان لحظه با نرخی که صرافی تاپ چنج برای دلار در نظر گرفته است، از حساب بانکی استفاده کرده و به صورت مستقیم، کیف پول دلاری را شارژ نمود.

برای برداشت از حساب تاپ چنج نیز باید از منوی اصلی سایت، گزینه “برداشت” را انتخاب کرد و با کلیک بر روی گزینه “درخواست جدید” اقدام به برداشت وجه نمود. با انجام این مراحل، مبلغ درخواست شده از کیف پول کسر خواهد شد.

صرافی تاپ چنج

سخن پایانی

در مطلب حاضر که توسط وب سایت امیر تریدر ارائه شد (https://amirtrader.com/) ، راجع به کارمزد تاپ چنج صحبت کنیم و با مزایای این صرافی برای کاربران ایرانی و همچنین روش‌های برداشت و دریافت وجه از طریق سایت آن، آشنا شدیم. همانطور که با مطالعه مطلب متوجه شدید، سایت صرافی تاپ چنج به زبان فارسی هم ارائه می‌شود و قادر به پشتیبانی از ارز ریال ایران هم می‌باشد. این مزیت تاپ چنج می‌تواند برای بسیاری از معامله‌گران ایرانی مفید واقع شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.