BingX چندین آدرس سپرده را برای هر شبکه بلاک چین راه اندازی می کند

چندین آدرس سپرده برای هر شبکه بلاک چین در بینگ ایکس

BingX، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال پیشرو، اعلام می کند که از ویژگی جدید خود، آدرس های سپرده چندگانه، پرده برداری می کند، که به کاربران BingX امکان می دهد چندین آدرس سپرده را برای یک شبکه به دست آورند و اکنون هنگام مدیریت سپرده های خود در پلتفرم معاملاتی، از انعطاف بیشتری برخوردار شوند.

 

با آخرین آپدیت جدید، BingX همچنین قصد دارد حریم خصوصی و امنیت کاربر را افزایش دهد. این ویژگی جدید به هر کاربر BingX اجازه می‌دهد تا 100 آدرس سپرده برای هر بلاک چین پشتیبانی شده در حساب BingX خود اضافه کند. آنها همچنین می‌توانند یادداشت‌های شخصی‌سازی‌شده را به هر آدرس سپرده جدید اضافه کنند و تمایز و ردیابی تراکنش‌ها را آسان‌تر کنند. در طول فرآیند سپرده گذاری، کاربران می توانند به راحتی آدرس ها را از منوی کشویی انتخاب کنند یا از دفترچه آدرس خود انتخاب کنند و تجربه سپرده گذاری را ساده تر کنند.

 

علاوه بر این، صرافی BingX کوئری‌های توکن را باز می‌کند و تمام آدرس‌های مرتبط با بلاکچین انتخابی را نمایش می‌دهد و دید جامعی از دارایی‌های کاربران را ارائه می‌دهد. برای افزایش دسترسی بیشتر، کاربران می توانند به راحتی دفترچه آدرس خود را صادر کرده و یک سند محلی ایجاد کنند. BingX اکنون از دو پروژه بلاک چین، Linea و zkSync Era (V2) پشتیبانی می کند. در دراز مدت، بلاک چین های اضافی مانند StarkNet و LayerZero به زودی پشتیبانی خواهند شد.

 

معرفی چندین آدرس و دفترچه آدرس نشان دهنده تعهد BingX برای برآوردن نیازهای کاربران و ساده کردن تعامل آنها با ارزهای دیجیتال است. این ویژگی یک گام دیگر به جلو در تلاش‌های مداوم BingX برای کاربرپسندتر کردن معاملات ارزهای دیجیتال است.

 

الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات BingX گفت: «این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تعهد ما به رفع نیازهای کاربران و ساده‌سازی تعاملات آن‌ها با ارزهای دیجیتال است. “BingX همچنان در خط اول نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال باقی می ماند و به طور مداوم پیشنهادات خود را گسترش می دهد تا یک محیط معاملاتی یکپارچه و امن را برای پایگاه کاربران جهانی خود فراهم کند. با معرفی ویژگی آدرس های سپرده چندگانه، BingX تعهد خود را برای توانمندسازی کاربران با ابزارهایی که آنها برای مدیریت مؤثر دارایی های دیجیتال خود نیاز دارند.”

 

درباره صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که با بیش از 5 میلیون کاربر خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، کپی ترید و شبکه اجتماعی را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX همچنان به ارتباط کاربران با معامله گران حرفه ای و پلتفرم به روشی ایمن و نوآورانه ادامه می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.