صرافی Bingx ویژگی های پیشرفته ای را برای معاملات آتی ارائه می کند

ویژگی های پیشرفته صرافی Bingx

صرافی Bingx ویژگی های پیشرفته ای را برای معاملات آتی ارائه می کند

 

صرافی BingX، یک صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال، به‌روزرسانی جامع خود را برای معاملات آتی خود اعلام کرده است و یک تجربه معاملاتی متحول کننده را ارائه می‌کند که کنترل استراتژیک، انعطاف‌پذیری و ابزارهای مدیریت ریسک را ترکیب می‌کند.

 

ویژگی برجسته این به‌روزرسانی‌ها، ویژگی Trigger Reverse است، ابزاری نوین که نحوه واکنش معامله‌گران ارز دیجیتال به نوسانات بازار را تغییر می‌دهد. این ویژگی به کاربران BingX اجازه می دهد تا در صورت رعایت معیارهای خاص، پوزیشن خود را به طور خودکار تغییر دهند. کاربران BingX با تنظیم یک قیمت تریگر در میان گزینه‌های قیمت نهایی یا قیمت شاخص، بتوانند به راحتی پوزیشن موجود خود را در قیمت بازار ببندند و همزمان پوزیشنی معادل ان را در جهت مخالف باز کنند. این سیستم می تواند از حداکثر مارجین موجود در مواردی که مارجین کافی وجود ندارد استفاده کند. این ابزار برای واکنش سریع به تغییرات بازار، امکان تحقق سریع سود یا کاهش زیان طراحی شده است.

 

یکی دیگر حالت یک طرفه برای BingX Perpetual Futures است که به کاربران BingX گزینه ای برای حفظ پوزیشن ها در یک جهت، لانگ یا شورت ارائه می دهد. این رویکرد معاملات کریپتو را ساده می‌کند و آن را با روش‌های سنتی معاملات مالی همسو می‌کند. BingX همچنین از Position TP/SL (حد سود/ حد ضرر) رونمایی کرد. هنگامی که قیمت بازار به قیمت تریگر کاربر می رسد، سیستم دستور بازار را برای بستن کل پوزیشن اجرا می کند و با تکمیل این پوزشن، انعطاف پذیری و مدیریت ریسک بیشتری را فراهم می کند.

 

ویوین لین، مدیر ارشد محصول BingX، در این باره اذعان داشت: “برای تشویق بیشتر کاربران، ما همچنین پاداش دائمی آتی را معرفی می کنیم، که به کاربران اجازه می دهد تا در معاملات آتی دائمی با هزینه صفر، با ارزش افزوده برداشت هر سود به دست آمده، فعالیت کنند. هدف انگیزشی حمایت از کاربران ما در تجربه دنیای پویا معاملات دائمی بدون محدودیت مالی است.”

 

این جدیدترین ویژگی‌های BingX بر تعهد آن به توانمندسازی کاربران با ابزارهای معاملاتی پیشرفته و تعهد مداوم آن به نوآوری در حوزه ارز دیجیتال تأکید می‌کند. این پیشرفت‌ها نشان‌دهنده گام بزرگی در تکامل معاملات آتی است که نوید یک تجربه معاملاتی بهبودیافته، کارآمد و دوستانه در پلتفرم BingX را می‌دهد.

 

درباره صرافی BingX

صرافی BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای بالا بردن مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.