ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر پرفکت مانی شبیه به یک کارت هدیه مجازی است که به اندازه مورد نیاز شارژ شده و با وارد کردن کد ووچر می توانید به خرید از سایت های فروشگاهی آنلاین خارجی بپردازید. همچنین با کمک ووچر می توانید حساب اصلی پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید.

یکی از سیستم های انتقال ارز در سراسر جهان پرفکت مانی است. اصلی ترین تفاوت این سرویس با سایر پلتفرم های همکارش در این است که کاربران ایرانی را در لیست تحریم آن نیستند. درست بر خلاف مستر کارت و پی پال، استفاده از پرفکت مانی روشی مناسب برای انجام پرداخت های اینترنتی در داخل کشور ما است. البته این شرکت در مورد بسیاری از کشورهایی که در لیست تحریم ها قرار دارند، همین روند را اجرایی کرده است. یکی از خدماتی که توسط این شرکت معرفی شده، ووچر پرفکت مانی است.

ووچر پرفکت مانی شبیه به یک کارت هدیه مجازی است که به اندازه مورد نیاز شارژ شده و با وارد کردن کد ووچر می توانید به خرید از سایت های فروشگاهی آنلاین خارجی بپردازید. همچنین با کمک خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی های آنلاین و معتبری مثل آریامانی (Ariamoney.com) می توانید حساب اصلی پرفکت مانی خود را نیز شارژ کنید.

از دیگر مزایای ووچر پرفکت مانی این است که برای داشتن آن نیازی به افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی ندارید. یعنی می توانید با مراجعه به یک صرافی آنلاین و پرداخت هزینه ریالی، ووچر پرفکت مانی تهیه کنید.

اطلاعاتی که بعد از خرید ووچر به شما داده می شود، یک کد 16 رقمی، شماره 10 رقمی، مبلغ و تاریخ ایجاد آن است. بر خلاف کارت های بانکی فیزیکی، این کارت تاریخ انقضا نداشته و تا زمانی که شارژ داشته باشد می توان از آن استفاده کرد.

برای پرداخت اینترنتی نیز تنها کافیست که شماره 10 رقمی و کد 16 رقمی ووچر را داشته باشید. از طرفی کارمزدی که هنگام خرید از شارژ شما کسر می شود بسیار کم است.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

ساده ترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی این است که با جست و جو در گوگل، یک صرافی معتبر پیدا کنید. بعد از ثبت نام و گذراندن مراحل اهراز هویت صرافی مورد نظر، می توانید درخواست خرید ووچر را ثبت کنید و مبلغ آن را به وسیله کارت بانکی پرداخت کنید. بلافاصله بعد از پرداخت منتظر دریافت کد ووچر خود باشید.

شارژ حساب پرفکت مانی از طریق ووچر

  1. ورود به حساب کاربری در سایت com. در صورتی که هنوز نسبت به افتتاح حساب در این سایت اقدام نکرده اید، می توانید مقالات آموزش ساخت حساب پرفکت مانی را مطالعه نمایید.
  2. روی تب Deposit کلیک کنید.
  3. گزینه e-Voucher را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله در فیلد e-Voucher ، شماره ده رقمی و در فیلد Activation Code کد 16 رقمی را وارد کنید.
  5. دکمه Activate an e-Voucher را فشرده و می بینید که حساب پرفکت مانی شما شارژ می شود.

کاربردهای ووچر پرفکت مانی

  • اگر نمی خواهید برای خرید اینترنتی خود مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ آن را بگذرانید، خرید ووچر پرفکت مانی گزینه مناسب تر و راحت تری برای آن است.
  • اگر نمی خواهید در سفرهای خارج از کشور پول نقد حمل کنید، می توانید ووچر پرفکت مانی خریداری کنید و در صرافی های کشور مقصد آن را تبدیل به ارز مورد نظر کنید. ووچر پرفکت مانی در بیش از 200 صرافی در سراسر جهان پشتیبانی می شود.
  • پرداخت هزینه سفارشات خارجی و انتقال امن پول به سراسر دنیا از جمله کاربردهای دیگر پرفکت مانی است.

کارمزد ووچر پرفکت مانی

اگر قصد شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر را دارید دیگر لازم نیست که نگران مبلغ کارمزد باشید. کارمزد این عملیات صفر است. اما اگر می خواهید ووچر خریداری کنید، باید کارمزد پرداخت نمایید. مبلغ این کارمزد برای حساب هایی که احراز هویت انجام داده اند 0.5 درصد و برای سایر حساب ها 1.9 درصد است. بعد از خرید ووچر این درصد از مبلغ ووچر کسر می شود.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

  • سهولت در استفاده
  • بدون رد یا تاخیر در تراکنش
  • بدون نیاز به وارد کردن تاییدیه برای نقد کردن ووچر
  • بالا بودن امنیت پرداخت به دلیل انتقال بدون فاکتور مخرب و به صورت مستقیم
  • بدون محدودیت زمانی
  • کارمزد بسیار پایین
  • امکان تبدیل آسان پرفکت مانی به تومان و ریال

مزایای ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی قابلیت تبدیل شدن به کدام ارزها را دارد؟

ارزهایی که می توان با ووچر تبادل کرد به نوع صرافی شما بستگی دارد. بسیاری از صرافی ها امکان تبدیل ووچر به یورو، پوند بریتانیا، دلار آمریکا و روبل روسیه را دارند. در صرافی های داخلی نیز می توانید ووچر را به راحتی به ريال تبدیل کنید.

راه دومی که می توانید انتخاب کنید، تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارز دیجیتال است. بیت کوین، لایت کوین و مونرو ارزهایی هستند که می توان با ووچر تبادل کرد. اما تعداد ارزهایی که در مقابل ووچر دریافت می کنید به ارزش آن و نوع صرافی مورد استفاده شما بستگی دارد.

کارمزدی که صرافی ها برای تبدیل ووچر به ارز دیجیتال و یا ارزهای دیگر دریافت می کنند بین 0.5 درصد تا 4 درصد است.

ایجاد کردن ووچر در سایت پرفکت مانی

  • ورود به حساب کاربری
  • وارد شدن به تب Withdrawal
  • انتخاب گزینه e-Voucher
  • کلیک بر روی Purchase New e-Voucher
  • انتخاب حساب پرفکت مانی و تعیین مبلغ ووچر
  • دکمه Preview Purchase را بزنید
  • گزینه Purchase e-Voucher را انتخاب کنید.

جمع بندی

داشتن یک حساب ارزی بین المللی یکی از روش های انجام تراکنش های خارجی است که د کشور ما با محدودیت زیادی رو به رو است. اما با خرید ووچر پرفکت مانی می توانید حساب ارزی داشته باشید و پرداخت های اینترنتی بین المللی، انتقال پول به افرادی که در خارج از کشور هستند و خرید آسان ارزهای دیجیتال را به کمک آن انجام دهید. امنیت و سرعت بالای عملیات مالی، از جمله مزایای ووچر پرفکت مانی هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.