BingX با WunderTrading همکاری می کند تا معاملات خودکار ارزهای دیجیتال را افزایش دهد

همکاری BingX با WunderTrading

BingX، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال پیشرو، از اعلام همکاری خود با WunderTrading، یک پلتفرم پیشرفته که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ربات های معاملاتی خودکار، به طور یکپارچه در ارزهای دیجیتال معامله و سرمایه گذاری کنند، بسیار هیجان زده است. این مشارکت استراتژیک با هدف افزایش تجربه معاملات خودکار برای کاربران BingX و معرفی سطح جدیدی از راحتی و نوآوری است.

 

WunderTrading یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال مبتنی بر ابر است که تجربه معاملات ارزهای دیجیتال را برای مبتدیان ساده می کند. کاربران به راحتی می توانند استراتژی های معامله گران مشهور را کپی کنند یا استراتژی های خود را ایجاد کنند. این پلتفرم یک پایانه معاملاتی پیشرفته و ربات‌های خودکار یکپارچه با TradingView را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا پورتفولیوها را در یک برنامه واحد مدیریت کنند. WunderTrading با ادغام ابزارهای معاملاتی، بهبود تجربه کاربر و معرفی ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند ترمینال Spread-Trading برجسته است.

 

همکاری صرافی BingX و WunderTrading به کاربران BingX مزیت قابل توجهی ارائه می دهد. با دسترسی به یکپارچه سازی TradingView و ترمینال مبتکرانه Spread-trading، کاربران می توانند استراتژی های معاملاتی خود را خودکار کرده و پرتفوی خود را با حداقل ریسک انتخاب کنند. ترمینال Spread-Trading به کاربران BingX امکان می دهد تا دارایی ها را برای ساخت اسپرد انتخاب کنند و سفارشات خرید و فروش را به طور همزمان برای جفت های انتخاب شده اجرا کنند. این همکاری به کاربران BingX امکان می دهد تا به سرعت ربات های معاملاتی کریپتو را ایجاد و تنظیم کنند و فرصتی منحصر به فرد برای بهینه سازی معاملات خود و در عین حال به حداقل رساندن خطرات نوسانات بازار فراهم می کند.

 

مگان نیولد، رئیس برندینگ در BingX، علاقمندی خود را در مورد این همکاری ابراز کرد و گفت: “BingX همیشه در تلاش است تا به کاربران خود خلاقانه ترین و کاربرپسندترین ابزارها را برای حرکت در بازار ارزهای دیجیتال با کارایی و سهولت بیشتر ارائه دهد. شراکت ما با WunderTrading. یک گام مهم رو به جلو است. با این ادغام، ما به کاربران خود قدرت می دهیم تا هوشمندانه تر معامله کنند، سبدهای خود را متنوع کنند، و با اعتماد به نفس جدید در بازار ارزهای دیجیتال حرکت کنند. ما از اینکه کاربرانمان از قدرت معاملات خودکار از طریق WunderTrading بهره می برند هیجان زده هستیم و بیشتر این تجربه معاملاتی افزایش یافته است.”

 

همان طور که صرافی BingX و WunderTrading به همکاری باهم می پیوندند، کاربران می توانند منتظر یک سفر معاملاتی پیشرفته پر از ابزارها و ویژگی های نوآورانه باشند که برای بهینه سازی استراتژی های معاملاتی آنها طراحی شده است.

 

درباره صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که با بیش از 5 میلیون کاربر خدمات معاملاتی اسپات، فیوچرز، کپی ترید و شبکه اجتماعی معامله گران را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX همچنان به ارتباط کاربران با معامله گران حرفه ای و پلتفرم به روشی ایمن و نوآورانه ادامه می دهد. لطفاً برای آشنایی با BingX به https://bingx.com مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.