همکاری صرافی BingX و شرکت Tetherبرای افزایش دسترسی و افزودنTether (EUR₮) و Tether Gold (XAU₮)

همکاری صرافی BingX و شرکت Tether

صرافی BingX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، با خوشحالی اعلام می کند که Tether (EUR₮) وTether Gold (XAU₮) را به لیست کوین های خود اضافه کرده است. این ادغام به کاربران BingX دسترسی پیشرفته‌تری به پیشنهادات استیبل‌کوین فراهم می‌کند و گزینه‌های آن‌ها را در بازار رمزارزها گسترش می‌دهد.

 

Tether Operations Limited (Tether)، شرکتی که همراه استیبل‌کوین پرکاربرد قرار دارد، از شراکت با BingX در فهرست‌بندی Euro Tether (EUR₮) و Tether Gold (XAU₮) در این پلتفرم بسیار هیجان‌زده است. پائولو آردوینو، CTO در Tether، هیجان خود را ابراز کرد و اظهار داشت: “ما خوشحالیم که BingX انتخاب کرده است تا به کاربران در سراسر جهان دسترسی به دارایی های دیجیتالی با پشتوانه یورو و طلای فیزیکی را ارائه دهد. این همکاری بر دیدگاه ما برای باز کردن قفل آزادی مالی و قراردادن شرایط اقتصادی برای جوامع در سراسر جهان تاکید می کند.”

 

تتر یک توکن پیشرو در فناوری استیبل کوین است که به انقلابی در چشم انداز مالی جهانی اختصاص دارد. تتر با ماموریت ارائه زیرساخت های مالی قابل دسترس، ایمن و کارآمد، مشارکت مالی بیشتری را ممکن می کند و رشد اقتصادی را تقویت می کند. Tether با استفاده از فناوری پیشرفته بلاک چین و همتا به همتا، شکاف بین سیستم های مالی سنتی و پتانسیل مالی غیرمتمرکز را پر می کند.

 

با اضافه شدن EUR₮ و XAU₮ در BingX، کاربران به دو استیبل کوین که توسط سازندگان USD₮ که یک استیبل کوین پایدار و قابل اعتماد و توسعه یافته است، دسترسی پیدا می کنند. مشتریان BingX اکنون این فرصت را دارند که با XAU₮، یک دارایی دیجیتال که نشان دهنده مالکیت طلای فیزیکی است، معامله کنند. هر توکن XAU₮ معادل 1 اونس طلای واقعی در یک شمش طلای تحویل در لندن است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با EUR₮، یک استیبل کوین که 1 به 1 به یورو متصل است، تعامل داشته باشند و نمایش دیجیتالی یکپارچه و مطمئن ارز یورو را ممکن می‌سازد.

 

برای جشن گرفتن لیست Tether (EUR₮) و Tether Gold (XAU₮)، BingX یک کمپین مسابقه هیجان انگیز راه اندازی می کند. همه کاربرانی که فرآیند KYC را تکمیل کرده اند واجد شرایط شرکت هستند. کاربران واجد شرایط می توانند یک ویدیو را تماشا کنند و مسابقه را تکمیل کنند. اولین 2000 کاربر که مسابقه را با موفقیت انجام دهند و به تمام سوالات به درستی پاسخ دهند، سکه هایی به ارزش تقریبی 22 USDT دریافت خواهند کرد.

 

الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات در BingX، اشتیاق خود را برای این همکاری ابراز کرد و اظهار داشت: “در BingX، ما به ارائه طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال و ویژگی های نوآورانه به کاربران خود اختصاص داده شده ایم. فهرست Tether (EUR7) و Tether Gold (XAU₮) تعهدات متفاوتی را برای کاربران ارائه می دهد و طیف وسیعی از مبادلات XAU را ارائه می دهد. دارایی‌های کریپتو. کاربران BingX اکنون می‌توانند از دسترسی پیشرفته‌تر به گزینه‌های استیبل کوین لذت ببرند، که آنها را قادر می‌سازد تا با انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال حرکت کنند. ما از شراکت با Tether و آوردن این گزینه‌های استیبل کوین به پایگاه کاربران جهانی خود هیجان‌زده هستیم.”

 

درباره صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که با بیش از 5 میلیون کاربر خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، کپی ترید و شبکه اجتماعی معامله گران را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX همچنان به ارتباط کاربران با معامله گران خبره و پلتفرم به روشی ایمن و نوآورانه ادامه می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.