همکاری صرافی BingX با UniSat برای ارتقا اکوسیستم معاملاتی اسپات

همکاری-صرافی-bingx-با-unisat

BingX، یک صرافی پیشرو جهانی ارز دیجیتال، همکاری خود را با UniSat اعلام کرد و همراهی خود را به عنوان برترین صرافی متمرکز (CEX) برای ادغام BRC-20، آخرین استاندارد فناوری بلاک چین، نشان داد. این مشارکت قرار است اکوسیستم معاملات اسپات BingX را تقویت کند و نحوه تعامل کاربران آن با دارایی های دیجیتال را تغییر دهد و کارایی و امنیت منحصر به فردی را ارائه دهد.

 

کیف پول UniSat، یک کیف پول افزونه کروم برای اکوسیستم BTC می باشد، کاربران را با خدماتی مانند خرید و فروش توکن، تراکنش‌های NFT، استخراج توکن و پرسش‌های اطلاعاتی توکن BRC-20 توانمند می‌سازد. BRC-20، یک استاندارد توکن آزمایشی که استخراج و انتقال توکن‌های قابل تعویض از طریق پروتکل Ordinals در بلاک چین بیت‌کوین را تسهیل می‌کند، به دلیل کاربرد بالای آن، شهرت یافته است. در حالی که بیشتر توکن های BRC-20 از طریق ابزارهای شخص ثالث مستقر می شوند، کیف پول UniSat این فرآیند را ساده می کند و یک پلاگین سبک وزن را ارائه می دهد که استقرار و تراکنش های BRC-20 را تسریع می کند.

 

این ادغام مزایایی را برای کاربران گسترش می‌دهد و از طریق پروتکل‌های پیشرفته BRC-20 امنیت بالاتری را تضمین می‌کند و یک محیط تجاری امن ایجاد می‌کند. با تسهیل سرعت تراکنش های سریع تر، کاهش زمان تایید، و ارتقای تجربه کلی کاربر، کارایی را افزایش می دهد. کاربران BingX همچنین به لطف شبکه بهینه سازی BRC-20 از صرفه جویی در هزینه ها لذت می برند و معاملات را در دسترس تر می کند. دسترسی جهانی به BRC-20 در BingX باعث می‌شود که در جامعه دارایی‌های دیجیتال فراگیر شود.

 

مگان نیولد، رئیس برندینگ در BingX گفت: «این ادغام بخشی از تلاش‌های مستمر ما برای ارتقای خدمات معاملاتی اسپات و حمایت از رشد صنعت بلاک چین است. “به عنوان اولین CEX که از BRC-20 پشتیبانی می کند، BingX به ارائه روشی به موقع، ساده و مقرون به صرفه تر برای انجام معاملات اسپات در طیف وسیع تری از توکن ها و ارزهای ارز دیجیتال به کاربران خود اختصاص داده شده است. هدف ما استفاده از پتانسیل های فناوری BRC20 است و BingX را در اولین پیشرفت های فناوری در فضای کریپتو قرار دهید.”

 

پیش از این، BingX به عنوان مبادله پیشنهادات اولیه برای توکن های محبوب BRC-20، از جمله ORDI، SATS، RATS، و سکه های دیگر مانند TIA و TKST برجسته بود که در یک ساعت اول افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند. و BingX به زودی از پروتکل های Rune و ARC-20 پشتیبانی می کند. کاربران می توانند فرصت های بی نظیر بیشتری را پیش بینی کنند زیرا BingX همچنان در انطباق و تکامل با نوآوری های آینده پیشتاز است.

 

درباره صرافی BingX

BingX یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که با بیش از 5 میلیون کاربر خدمات معاملاتی اسپات، فیوچرز، کپی ترید و شبکه اجتماعی را به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می دهد. BingX همچنان به ارتباط کاربران با معامله گران حرفه ای و پلتفرم به روشی ایمن و نوآورانه ادامه می دهد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به https://bingx.com مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.