همکاری صرافی BingX با Junyong Park و Da Woon Jung در UFC

همکاری صرافی BingX با Junyong Park و Da Woon Jung در UFC

در یک همکاری هیجان انگیز در ورزش های رزمی، صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال BingX همکاری با فایتر های مشهور مسابقات قهرمانی نهایی (UFC) Junyong Park و Da Woon Jung را اعلام کرده است. این همکاری به دنبال همکاری اخیر BingX با باشگاه فوتبال چلسی است که حرکت استراتژیک دیگری را در حمایت های مختلف این شرکت نشان می دهد. این مشارکت، الهام گرفته از «تقویت معامله‌گران» بینگ ایکس و فلسفه مشترک مبارزان «تاریخ خودت بساز»، به دنبال ایجاد پل بین دنیای پویای ارزهای دیجیتال و دنیای هنرهای رزمی ترکیبی است.

 

مجمع UFC ، یک سازمان پیشرو در هنرهای رزمی مختلط (MMA)، از شهرت جهانی برخوردار است. جونیونگ پارک، فایتر رزمی کره جنوبی، به دلیل عملکرد تاریخی خود در بخش میانی وزنی در UFC، جایی که رکورد بیشترین ضربه سر در یک مبارزه را به نام خود ثبت کرد، مورد تحسین قرار گرفت. داوون جونگ، همچنین از کره جنوبی، قهرمان سابق سبک HEAT سبک سنگین وزن است. هر دو فایتر به خاطر جسارت و قدرتمندی خود تحسین می شوند.

 

“تاریخ خود را بسازید” با تعهد BingX به توانمندسازی کاربران طنین انداز می شود، جایی که هر معامله گر ارز دیجیتال سازنده سرنوشت مالی خود است. این روح مشابهی در سفرهای پارک جونیونگ و داوون جونگ پیدا می کند، مبارزانی که مسیر خود را در UFC تراشیده اند. این مشارکت صرفا بیش از یک حمایت مالی است. این روایتی از انعطاف پذیری، جاه طلبی و تلاش برای عظمت است. هم BingX و هم این دو مبارز UFC با ترسیم مسیر خود، اخلاق تاریخ سازی را تجسم می کنند. هر مشت پرتاب شده، هر معامله ای که اجرا می شود، گامی به سوی ساختن یک میراث شخصی و تاریخ سازی در عرصه های مربوطه می شود.

 

ویوین لین، مدیر ارشد محصول BingX، درباره این همکاری ابراز اشتیاق کرد و اذعان کرد: “موفقیت هم در دنیای کریپتو و هم در UFC نیاز به استراتژی، انعطاف پذیری و شجاعت برای شکل دادن به روایت شما دارد. جونیونگ پارک و داوون جونگ سال ها طول کشید تا در این قامت بایستند که نقطه پایان آنها نیست بلکه شروع دیگری است. هر مبارزه استعاره ای از چالش های پیش روی معامله گران ارزهای دیجیتال در بازار غیرقابل پیش بینی ارزهای دیجیتال است. این مشارکت بیش از نمایندگی برند نشان می دهد؛ این جشن ارزش های مشترک و گواهی بر این باور است که همه این قدرت را دارند که تاریخ خود را بسازند.”

 

این فایتر یعنی Junyong Park در مورد این همکاری اظهار نظر کرد و ارتباط بین رشته یک فایتر UFC و ماهیت نوآورانه صنعت ارز دیجیتال را برجسته کرد. او بر هم افزایی جاه طلبی های خود در فناوری، مالی و ورزش تاکید کرد و هدف آن گسترش برند خود در سطح جهانی است. داوون جونگ در مورد همسویی روحیه نوآورانه و سرسخت BingX با رویکرد خود به UFC Octagon منعکس کرد و به نقش مشارکت در تنوع بخشیدن به برند خود و ارتباط با مخاطبان گسترده‌تر اشاره کرد.

 

درباره صرافی BingX

صرافی BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله معاملات اسپات، فیوچرز ، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای بالا بردن مهارت معاملاتی خود توانمند می کند. در سال 2024، BingX با افتخار شریک اصلی چلسی اف سی شد و اولین حضور هیجان انگیزی را در دنیای ورزش رقم زد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.