همکاری قدرتمند صرافی BingX با تیم پرافتخار چلسی به عنوان شریک رسمی

همکاری صرافی BingX با تیم چلسی

BingX، یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو با بیش از 10 میلیون کاربر جهانی، رسماً عنوان شریک رسمی لباس‌های تیم چلسی را برای فصل پیش رو 2023/24 و همچنین کیت‌های ورزشی مردانه برای دو فصل بعدی را اسپانسرینگ کرده است. .

 

این مشارکت استراتژیک، که نشان‌دهنده علاقه اولیه BingX به ورزش و سرگرمی و گواهی بر تعهدات مشترک به برتری است، دو قطب اقتصادی را که آماده شکل‌دهی به آینده هستند، متحد می‌کند. باشگاه چلسی، با تاریخچه غنی و تعهد خود به تعیین معیارها، به مجموعه BingX می پیوندد، که چشم انداز ارزهای دیجیتال را از زمان آغاز به کار در سال 2018 متحول کرده است.

 

کاسپر استیلسویگ، مدیر ارشد باشگاه چلسی، اظهار داشت: “ما هیجان زده هستیم که سال 2024 را با اعلام یک همکاری بسیار شگفت انگیز برای باشگاه آغاز کنیم. همسویی ما با یکی از صرافی های ارزهای دیجیتال با رشد سریع در جهان، سیگنالی از جاه طلبی باشگاه برای نوآوری و رشد شبکه مشارکتی ما است. هر دو BingX و چلسی در سرمایه گذاری در آینده دارای اشتیاق و تعهد هستند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در فصل های آینده هستیم.”

 

ویوین لین، مدیر ارشد محصول در BingX، علاقمندی خود را در مورد این همکاری ابراز کرد: “این همکاری بین BingX و چلسی نشان‌دهنده چشم‌اندازهای مشترک ما برای آینده است. هر دو نهاد با رویکردی رویایی هدایت می‌شوند، و با هم، آماده ارائه نوآوری هستیم. تجربیاتی که با کاربران ما و هواداران چلسی طنین انداز خواهد شد. این همکاری فقط در مورد زمان حال نیست، بلکه در مورد ایجاد آینده ای است که در آن برتری و تجربیات آینده نگر سفر ما را با هم مشخص می کند.”

 

در این همکاری پویا، چلسی و BingX در طیف وسیعی از فعالیت‌ها با تمرکز بر رشد برند جهانی و جذب طرفداران چلسی و کاربران BingX از طریق محتوای دیجیتال هیجان‌انگیز، همکاری خواهند کرد. نام تجاری BingX به طور برجسته در سراسر نمادین استمفورد بریج و زمین تمرین باشگاه نمایش داده خواهد شد. BingX با صدها میلیون هوادار وفادار چلسی در سراسر جهان و همچنین میلیاردها نفر در لیگ برتر در هر فصل ارتباط برقرار خواهد کرد.

 

درباره صرافی BingX

BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد و شفاف است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای ارتقای مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

 

درباره باشگاه فوتبال چلسی

چلسی که در سال 1905 تأسیس شد، قدیمی ترین باشگاه فوتبال لندن است که در استادیوم نمادین استمفوردبریج با ظرفیت 40000 نفر مستقر است. این باشگاه با نام مستعار “آبی ها” برای اولین بار در سال 2012 لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و همچنین 5 بار لیگ برتر، 8 بار جام حذفی، 5 بار جام اتحادیه فوتبال، دو بار لیگ اروپا اروپا، جام یوفا قهرمان شده است. دو بار جام برندگان، دو بار سوپر جام یوفا و یک بار قهرمانی لیگ فوتبال، در سال 1955 در کارنامه پر افتخاراتش یدک می کشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.