همه چیز درباره صرافی کوکوین + لیست ارزهای موجود در صرافی کوکوین

همه چیز درباره صرافی کوکوین + لیست ارزهای موجود در صرافی کوکوین

چکیده : صرافی کوکوین (KuCoin) یکی از 10 صرافی برتر در سال 2023 است که با برخورداری از یک سری مزایا، امکانات و قابلیت‌ها توانسته در مدت زمان کوتاهی بیش از 20 میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند و رکورد رشد و توسعه در کوتاه مدت را بین صرافی‌های بزرگ بشکند. کوکوین از جمله صرافی‌هایی است که از پروژه‌های نوآورانه و تحقیقاتی حمایت کرده و از سیاست لیست کردن ارزهای دیجیتال جدید به بخش ارزهای قابل معامله پشتیبانی می‌کند.

صرافی کوکوین (KuCoin) یکی از 10 صرافی برتر در سال 2023 است که با برخورداری از یک سری مزایا، امکانات و قابلیت‌ها توانسته در مدت زمان کوتاهی بیش از 20 میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند و رکورد رشد و توسعه در کوتاه مدت را بین صرافی‌های بزرگ بشکند. کوکوین از جمله صرافی‌هایی است که از پروژه‌های نوآورانه و تحقیقاتی حمایت کرده و از سیاست لیست کردن ارزهای دیجیتال جدید به بخش ارزهای قابل معامله پشتیبانی می‌کند. در این مطلب از آریاپی قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا کوکوین بین تمامی صرافی‌های خارجی تا این حد محبوب شده است و چگونه می‌توان در آن معامله کرد.

آشنایی با صرافی کوکوین (KuCoin)

کوکوین یکی از 10 صرافی برتر ارز دیجیتال در جهان است که به شما اجازه خرید و فروش و معامله شمار بالایی از ارزهای دیجیتال مختلف را می‌دهد و از این نظر فروشگاهی منحصربه‌فرد برای فرایندهای رمزنگاری و معاملات به شمار می‌آید. این صرافی محبوب در سال 2017 توسط متخصصین با تجربه در حوزه تکنولوژی و بلاک چین شکل کل گرفت و پس از آن به دلیل برخورداری از رابط کاربری ساده، کارمزد بسیار پایین نسبت به رقبا و امنیت بالا مورد استقبال کاربران و تریدرها در سرتاسر جهان قرار گرفت.

توکن بومی صرافی کوکوین

اکسچنچ کوکوین در همان سال ابتدایی تاسیس خود همزمان با ورود به بازار توکن بومی خود را نام KCS راه اندازی کرد که در وهله اول برای جذب کاربران و ارائه خدمات بیشتر، پاداش‌هایی در نظر گرفته بود. این توکن بومی KuCoin با استاندارد اتریومی ERC-20 ساخته شده است و با ولت‌های اتریوم سازگاری دارد. این صرافی نیمی از درآمد حاصل از کارمزد تراکنش‌ها را در اختیار هولدرهای ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد و به همین خاطر مرجعی عالی برای هولدرها به شمار می‌آید. علاوه بر این کارمزد تراکنش‌هایی که با توکن بومی کوکوین انجام می‌گیرد، کمتر از کارمزد تراکنش سایر ارزهای دیجیتال است. KSC تاکنون به میزان 200 میلیون به بازار رمزارزها در صرافی عرضه کرده است و به زودی طبق برنامه توکن سوزی طی برنامه بای بک تعداد رمز ارزهای در گردش خود را به 100 میلیون کاهش می‌دهد.

لیست ارزهای موجود در صرافی کوکوین

کوکوین در ابتدای آغاز به کار خود از تعداد ارز قابل معامله کمی پشتیبانی می‌کرد؛ اما پس از مدتی با در دست گرفتن سهم بزرگی از بازار و کسب محبوبیت جهانی، تعداد ارزهای قابل معامله خود را افزایش داد و اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم، بیش از 870 ارز دیجیتال مختلف در این صرافی از بیت کوین تا آلت کوین‌های معروف تا جدید توسط این صرافی برای معامله پشتیبانی می‌‌شوند. لیست توکن‌های برتر کوکوین شامل: BTC، ETH، USDT، BNB، ADA، XRP، USDC، DOGE، DOT، UNI و موارد دیگر است.

نحوه کار با صرافی کوکوین

برای ورود به صرافی کوکوین باید در وبسایت رسمی آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام به ایمیل و رمز عبور قوی نیاز دارید؛ اما قبل از هر چیزی باید برای طی کردن تمامی مراحل و کار با صرافی کوکین از آی پی ثابت استفاده کنید.

نحوه کار با صرافی کوکوین مانند سایر صرافی‌های خارجی است و تریدرها با ثبت سفارش در این صرافی، در لحظه خرید یا فروش دارایی دیجیتالی خود را با پرداخت کارمزد انجام می‌دهند. مقدار این کارمزد برای دارندگان توکن بومی کمتر است و نسبت به سطح کاربر در صرافی تعیین می‌شود. زمانی که شما در کوکوین سفارش خود را ثبت می‌کنید، صرافی بین سفارش شما و سفارش سایر تریدرها همخوانی لازم را پیدا کرده و در کسری از ثانیه سفارشتان را تکمیل می‌کند.

آی پی ثابت در آریاپی برای ترید

دلایل انتخاب صرافی کوکوین (KuCoin)

این که کوکوین توانسته در مدت زمان کوتاهی جزو 10 صرافی برتر سال 2023 باشد و تبدیل به رقیبی قدر برای همتایان خود باشد، نشان از قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوب صرافی در عین برخورداری از امنیت بالای آن دارد. در زیر دلایل انتخاب صرافی کوکوین را برای معامله ارزهای دیجیتال ذکر می‌کنیم که عبارت اند از:

  • کارمزد پایین معاملات

کوکوین به قدری کارمزد پایینی در مقایسه با همتایان خود دارد که تضمین کرده با معامله در این اکسچنچ تا 50 درصد کارمزد نسبت به کارمزد سایر صرافی‌ها در ولت صاحبان توکن بومی شارژ شده باقی می‌ماند. علاوه بر این بسته به سطح کاربر، نوع ارز معامله شده و بر اساس حجم معاملات لحظه‌ای 30 روزه گذشته و حداقل نگهداری KCS و غیره، کارمزد 0.005 درصد تا 0.3 درصد از کاربران دریافت می‌شود؛ حتی در صورت معامله ارز بومی KSC این مقدار کارمزد تا 20 درصد کاهش می‌یابد.

  • پشتیبانی از طیف گسترده ارزهای دیجیتال

کوکوین از جمله صرافی‌های برتر جهان است که از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. تا به امروز این صرافی بیش از 870 ارز دیجیتال و 50 ارز فیات قابل معامله را به بخش معاملات افزوده است که این رقم در مقایسه با بایننس که بهترین و اولین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در جهان محسوب می‌شود، حدود 2 برابر بیشتر است.

  • پشتیبانی 24 ساعته

صرافی کوکوین پشتیبانی 24 ساعته را برای حل کردن مشکلات و پاسخ به سوالات کاربران قرار داده است و در این باره تا حد قابل قبولی خوش قول عمل می‌کند.

  • امنیت بالا

اقدامات امنیتی بسیار خوب کوکوین و تیم مجرب و قوی آن باعث شده تا از بروز هک و پولشویی در این صرافی جلوگیری شود و به خاطر امنیت بالا در کنار اجبار برای احراز هویت، افراد زیادی در کوکوین ثبت نام و شروع به معامله ارزهای دیجیتال کنند.

  • رابط کاربری ساده

پلتفرم کوکوین به دلیل برخورداری از رابط کاربری ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی برای استفاده مبتدیان تا حرفه‌ای‌ها مناسب است و معامله را برای تمام کاربران لذت بخش می‌کند.

  • امتیاز بالا در کوین مارکت

یکی از سایت‌های بزرگ تحلیلی در حوزه ارزهای دیجیتال و صرافی‌های بزرگ جهان کوین مارکت است که طبق گزارش این سایت در سال 2023، کوکوین رتبه 4 را در بین برترین صرافی‌های جهان دارد و امتیاز 7.5 از 10 را از نظر میزان عملکرد و توسعه کسب کرده است.

  • پشتیبانی از نسخه‌های مختلف

برای استفاده از صرافی کوکوین امکان ثبت نام و معامله ارزهای دیجیتال در سه نسخه وب، اندروید و ios وجود دارد و شما می‌توانید در هر 3 نسخه اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمایید و از امکانات و قابلیت‌های یکسانی در هر سه بهره‌مند شوید.

  • تعداد بالای کاربران

کوکوین تا سال 2023 بیش از 20 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است و با این رقم بالای کاربران فعال حجم معاملات بسیار زیادی به صورت روزانه در آن معامله می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا هر نوع رمزارزی در لحظه خرید و فروش شود و مشکلات نقدینگی وجود نداشته باشد.

وریفای حساب کوکوین در آریاپی

انواع روش‌های معاملاتی در صرافی کوکوین

  1. سفارش محدود که برای معامله مقدار مشخصی رمز ارز در یک بازه قیمتی محدود ثبت می‌شود.
  2. سفارش بازار که برای معامله مقدار مشخصی از یک نوع ارز با بهترین قیمت موجود در بازار انجام می‌‎گیرد.
  3. سفارش استاپ لیمیت که در آن اگر قیمت ارز دیجیتالی به x برسد، به طور خودکار سفارش با قیمت y برای کاربر ثبت می‌شود و جلوی ضرر و زیان گرفته می‌شود.
  4. سفارش توقف ضرر بازار به کاربران این امکان را می‌دهد تا زمانی که قیمت ارزی از یک نقطه مشخصی عبور کند، معامله در همان لحظه متوقف شود.

موضع صرافی KuCoin نسبت به کاربران ایرانی

کوکوین هم از جمله صرافی‌هایی است که تحریم برای کاربران ایرانی را پذیرفته است و به همین خاطر ایرانیان نمی‌توانند در کوکوین ثبت نام کرده و احراز هویت کنند. علاوه بر این فعالیت در کوکوین نیاز به خرید IP ثابت دارد که ما در بخش خدمات آریاپی این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده‌ایم. با این حال آی پی ثابت صرفا برای ادامه فعالیت در کوکوین کاربرد دارد و نمی‌توان به راحتی مراحل احراز هویت را بدون واسطه تکمیل کرد. در این راستا آریاپی با افزودن وریفای صرافی کوکوین به یکی دیگر از صدها خدمات تیم خود در صدد حل کردن این مشکل و سایر چالش‌های مرتبط با کوکوین برآمده و شما اکنون می‌توانید سفارش وریفای حساب کوکوین را با مناسب‌ترین قیمت ثبت کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، پشتیبانی 24 ساعته ما آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

سوالات متداول

صرافی کوکوین در کدام کشور واقع شده است؟

این صرافی در کشور سیشل آفریقا قرار دارد.

کشورهای ممنوع در معاملات کوکوین کدام‌اند؟

کوکوین از ارائه خدمات به کشورهای لیست OFAC معذور است که ایران هم در این لیست قرار دارد؛ اما با آی پی ثابت و خدمات وریفای صرافی آریاپی می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

آیا صرافی KuCoin نیاز به احراز هویت دارد؟

بله؛ از سال 1400 احراز هویت در کوکوین برای تمامی کاربران اجباری شده است و افراد ساکن ایران برای طی کردن مراحل احراز هویت می‌توانند از خدمات سایت‌های معتبر پرداخت ارزی و بین‌المللی استفاده کنند.

دلایل محبوبیت صرافی کوکوین چیست؟

کوکوین از سال 2017 آغاز به کار کرده و به دلیل برخورداری از امنیت بالا، کارمزد بسیار کم نسبت به رقبا، پشتیبانی بسیار خوب، سپرده گذاری رایگان، حجم بالای معاملات و پشتیبانی از 870 ارز دیجیتال و 50 ارز فیات، در مدت زمان کوتاهی توانسته به چهارمین صرافی محبوب جهان تبدیل شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.