نوع نمایش چارت در موبایل تریدینگ ویو چگونه است؟

تنظیمات تریدینگ ویو

در این مطلب با آموزش تنظیمات تریدینگ ویو همراه شما عزیزان هستیم. همان‌طور که می‌دانید، کسانی که به بازار کریپتوکارنسی علاقه دارند و در این بازار فعالیت می‌‌کنند، باید از صرافی‌های ارزدیجیتال استفاده کنند. درواقع فعالیت چنین کسانی در حوزهٔ ارزهای دیجیتال، به صرافی‌ها وابسته است. با توجه به این موضوع، طبیعی است که این افراد برای تحلیل بازار هم به ابزارهای ترید نیاز داشته باشند که تریدینگ ویو یکی از قدرتمندترین‌های آن‌ها به‌شمار می‌رود.  این ابزار یکی از کامل‌ترین پلتفرم‌هایی است که امروزه می‌توان از آن برای تحلیل تکنیکال بازارهای مالی استفاده کرد. این بازار امکان پیشتیبانی از بازار رمزارزها را هم برای شما فراهم کرده‌است و امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم درمورد تنظیمات تریدینگ ویو با شما عزیزان صحبت کرده و درمورد نحوهٔ تنظیمات تریدینگ ویو در موبایل، اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. همراه ما باشید!

نحوهٔ تغییر منطقه زمانی

یکی از مراحلی که نیاز است برای کار با تنظیمات تریدینگ ویو با آن آشنا شوید، تغییر منطقه زمانی است. این روند از مراحل شخصی‌سازی تریدینگ به‌شمار رفته و برای معامله‌گران اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انجام این کار، تنها کافی است مراحل زیر را موبه‌مو انجام دهید:

  • چارت موردنظر را باز کرده و روی آیکن ساعت تریدینگ ویو که در گوشهٔ سمت راست و پایین صفحه قرار گرفته کلیک کنید.
  • صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و روی گزینهٔ تهران یا هر کشور دیگری که می‌خواهید بزنید. بدین‌گونه منطقهٔ زمانی چارت شما طبق آنچه که می‌خواهید تغییر می‌یابد.

تنظیمات مربوط به تریدینگ ویو در لپ‌تاپ

برای تکمیل روند شخصی‌سازی تنظیمات تریدینگ ویو، شما باید نسبت‌به تنظیمات چارت هم آگاهی کاملی داشته باشید، چراکه تنظیمات چارت معمولاً برای حرفه‌ای‌ترها اهمیت زیادی دارد و اگر شما هم می‌خواهید حرفه‌ای باشید و از تحلیل‌های تکنیکال استفاده کنید، باید حتماً این کار را انجام دهید. تنظیماتی که شما می‌توانید در چارت خود ایجاد کنید، شامل اضافه کردن پرکاربرترین اندیکاتورها، تغییرات تایم فریم و نحوهٔ نمایش چارت است که در ادامه به تفصیل درمورد هرکدام از آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

نحوهٔ انتخاب تایم فریم

معمولا تایم‌ فریم‌ها باتوجه به استراتژی‌های معاملاتی، متفاوت هستند و تریدرها باید باتوجه به استراتژی‌های معاملاتی خود، مناسب‌ترین را انتخاب کنند. مثلاً کسانی که در حوزهٔ اسکالپر فعالیت دارند، معمولاً تایم فریم خود را روی 5 تا 15 دقیقه قرار می‌دهند. برای این منظور هم شما تنها کافی است که از مراحل زیر پیروی کنید:

  • تنظیمات مربوط به تایم فریم درست بالای صفحه و قسمت سمت چپ جایی که نام جفت ارز قرار گرفته وجود دارد. شما می‌توانید روی فلشی که به سمت پایین قرار گرفته کلیک کرده و تایم فریم‌های موجود را مشاهده کنید.
  • بعد از وارد شدن به لیست تایم فریم‌های خود، باید آیکون ستاره را به‌منظور اضافه‌کردن و انتخاب تایم فریم‌های موردنظر خود انتخاب کنید. بدین ترتیب تایم فریم موردنظر به لیست پرکاربردترین تایم فریم‌های شما اضافه خواهد شد.

روند انتخاب اندیکاتور در تنظمیات تریدینگ ویو

روند انتخاب اندیکاتور

برای شخصی‌سازی تنظیمات تریدینگ ویو نیاز است که نسبت‌به روند انتخاب اندیکاتور هم آگاهی کاملی داشته باشید، چراکه اندیکاتور جزو مهم‌ترین ابزارهایی است که معامله‌گران به‌منظور انجام تحلیل‌هایشان به‌ آن نیاز پیدا می‌کنند. خوشبختانه وب‌سایت تریدینگ ویو با ارائه دامنه‌ای گسترده از اندیکاتور، کار شما را راحت کرده‌است. البته این نکته را هم فراموش نکنید که بخشی از این دامنه‌ٔ گسترده که شامل سفارشی‌سازی و ساخت اندیکاتور می‌شود، تنها در دسترس کاربران پریمیوم قرار می‌گیرد. با این حال شما می‌توانید به کمک مراحل فوق، اندیکاتور موردنظر خود را انتخاب کنید:

  1. گزینهٔ Indicators که در نوار بالای صفحه قرار گرفته‌‌است را انتخاب کنید.
  2. با بازشدن صفحهٔ Indicators، شما گزینه‌های زیر را مشاهده خواهید کرد:

Favorites: این گزینه لیستی از اندیکاتورهای موردعلاقهٔ شما را نشان می‌دهد.

Technicals: در این قسمت شما می‌توانید استراتژی‌ها، اندیکاتورها و پترن‌های مربوط به تحلیل‌های تکنیکال را مشاهده و انتخاب کنید.

Financials: کسانی که در بازار کریپتو فعالیت دارند، نمی‌توانند به این قسمت دسترسی داشته باشند. معمولاً در این قسمت اطلاعاتی که به دارایی‌ها مربوط است وجود دارد.

Community Scripts: این قسمت به شما اجازه می‌دهد که از اندیکاتورها و اسکریپت‌هایی که به‌دست کاربران دیگر ساخته شده‌است، استفاده کنید.

نمایش چارت در لپ‌تاپ

چارت‌ها معمولاً باتوجه به استراتژی‌های معاملاتی توسط تحلیلگران انتخاب می‌شوند. شاید شما به‌عنوان یک تریدر، به چارت کندل استیک علاقه‌مند باشید و دوست شما به‌عنوان یک تریدر، به نمودار قیمت میله‌ای. به‌هرحال این مسئله کاملاً سلیقه‌ای است. اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید چارت را در لپ‌تاپ به نمایش درآورید، تنها باید مراحلی که عنوان می‌کنیم را دنبال کنید:

  • روی آیکون کندل که در نوار بالایی تنظیمات تریدینگ ویو وجود دارد بزنید.
  • با بازشدن نوار، شما می‌توانید انواع مختلفی از نحوهٔ نمایش نمودارهای قیمت را مشاهده و سپس یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید.

نحوهٔ تنظیمات تریدینگ ویو در موبایل

به‌طورکلی شخصی‌سازی و اجرای تنظیمات تریدینگ ویو در موبایل، مشابه نسخهٔ دسکتاپ یا همان لپ‌تاپ است. با این حال در ادامهٔ مراحل اعمال تغییرات مربوط به تایم فریم، نحوهٔ نمایش نمودار قیمت و انتخاب اندیکاتور را برای دوستانی که شاید سردرگم شوند شرح خواهیم داد:

نحوهٔ انتخاب تایم فریم

طراحی اپلیکیشن تریدینگ ویو متفاوت‌تر از نسخهٔ دسکتاپی آن است. از همین رو اگر می‌خواهید از طریق گوشی اقدام کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • چارت موردنظر را باز کرده و روی تایم فریم که در پایین صفحه و کنار نام جفت ارز قرار گرفته‌است کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، می‌توانید تایم فریم‌های مختلفی را مشاهده کنید و برای اضافه کردن آن‌ها به لیست موردعلاقه‌هایتان، تنها کافی است انگشت خود را روی آن‌ها نگه‌دارید.

چگونگی انتخاب اندیکاتور

در اپلیکیشن موبایلی تریدینگ شما باید برای انتخاب اندیکاتور، طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • آیکون + را انتخاب کرده و به تنظیمات مربوط به اندیکاتور وارد شوید.
  • گزینهٔ Indicators را در صفحهٔ بازشده که با Fx نمایش داده شده‌است را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، می‌توانید اندیکارتورها، پترن‌ها و استراتژی‌های موردنظر خود را انتخاب کنید.

نمایش چارت در موبایل

به‌منظور نمایش چارت در اپلیکیشن موبایلی تریدینگ ویو، مراحل زیر را انجام دهید:

  • چارت موردنظرتان را انتخاب کرده و روی آیکونی که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  • صفحهٔ جدیدی برای شما انتخاب خواهد شد که در آن صفحه باید گزینهٔ Chart type را انتخاب کنید.
  • بعد از مراحل فوق، لیست چارت‌های قیمتی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید برای انتخاب چارت موردنظر، انگشت خود را روی نام آن نگه‌دارید.

تنظیمات تریدینگ ویو

جمع‌بندی

تریدینگ ویو یک ابزار کامل برای تحلیل تکنیکال بازارهای مالی است. این پلتفرم امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب سعی داشتیم اطلاعاتی کامل و جامع درمورد تنظیمات تریدینگ ویو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.