معرفی کارگزاری اوتت مارکتس ؛ همراه مطمئن شما در معامله‌گری [Otet Markets]

در دنیای اقتصاد امروز، معامله‌گری به یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها در تحقق اهداف مالی افراد و شرکت‌ها تبدیل شده است و کارگزاری‌ها نقش کلیدی در این زمینه ایفا می‌کنند. در همین راستا، در این مقاله به معرفی یک کارگزاری حرفه‌ای پرداخته‌ایم که با تجربه و خدمات ارزشمند خود، می‌تواند شما را در مسیر تحقق اهداف‌تان برای کسب سود با سرمایه اندک یاری برساند.

برای آشنایی با کارگزاری Otet Markets تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کارگزاری اوتت مارکتس

کارگزاری معتبر اوتت مارکتس

اوتت مارکتس با بیش از ده سال سابقه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی و بازارهای مالی و بیش از 50 هزار مشتری، یکی از قابل اعتمادترین کارگزار‌ی‌هایی است که مجوز ارائه خدمات به ایرانی‌ها را نیز دارد. فعالیت زیر نظر نهادهای نظارت‌مالی معتبر جهانی (رگولاتورها)، تضمینی بر امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در این کارگزاری است.

کارگزاریOtet Group LTD  توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است. این کمپانی همچنین در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت 118922 ثبت شده است. دفتر مرکزی این شرکت در کشور قبرس، شهر لیماسول، خیابان Vasili Vryonides 6، Gala Court Chambers واقع شده است.

  • پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب یک کارگزاری خوب و معتبر، داشتن تیم پشتیبانی کارآمد و حرفه‌ای است. اوتت مارکتس این ویژگی ارزشمند را دارد؛ تیم پشتیبانی چند زبانه‌ی‌ این کمپانی (از جمله زبان فارسی)، با دانش فنی قوی به صورت 24 ساعته 7 روز هفته‌ در هر مرحله از فرآیند سرمایه‌گذاری در کنار مشتریان است.

معامله‌گرها می‌توانند از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشند.

  • امکان واریز و برداشت ریالی در  Otet Markets 

واریز و برداشت در اوتت مارکتس به روش‌های مختلف، از حساب‌های بین‌المللی گرفته تا درگاه‌های پرداخت آنلاین و ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. همچنین، از آنجا که این کارگزاری به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌دهد، امکان واریز و برداشت ریالی را نیز برای مشتری‌های خود مهیا کرده است. برای برداشت وجه باید حتما مراحل احراز هویت (KYC) را تکمیل کنید. اما برای واریز پول کافی است در سایت این کارگزاری یک حساب کاربری بسازید که مراحل آن را می‌توانید در این آموزش مطالعه کنید.

  • کارمزدهای رقابتی و طرح‌های تشویقی

یکی از ویژگی‌های بروکر اوتت مارکتس، ارائه‌ی کارمزدهای رقابتی در بازارهای مالی فارکس و CFD است که به مشتریان خود امکان معامله با سود بیشتر و ریسک کمتر را می‌دهد.

همچنین مشتریان می‌توانند از بونس‌های ممتاز این کارگزاری بهره‌مند شوند که به حجم معاملات و مدت زمان فعالیت‌ آن‌ها بستگی دارد. این بونس‌ها در مدل‌های متنوعی همچون بونس درصدی، بدون واریز اولیه، افزایش سرمایه‌ی اولیه، بونس معرفی یا تجربه‌ی رایگان ارائه می‌شود و در کسب سود بیشتر معامله‌گر اثرگذارند.

  • ارائه بیش از 500 نماد معاملاتی در اوتت مارکتس

ارائه بیش از 500 نماد معاملاتی در اوتت مارکتس

در کارگزاری اوتت مارکتس، پرطرفدارترین نمادهای معاملاتی در بازارهای مالی فارکس، سهام، شاخص، انرژی، فلزات و رمزارزها ارائه می‌شود. هر معامله‌گر بر اساس نیاز، اهداف یا استراتژی‌های خود حق انتخاب از میان بیش از 500 نماد موجود در این کارگزاری را دارد. از جمله‌ می‌توان به تمامی جفت‌ارزهای اصلی و فرعی، فلزاتی مثل طلا، نقره و پالادیوم، سهام‌های آمریکا و اروپا، نفت، داو جونز، بیت‌کوین، اتریوم و … اشاره کرد.

  • پلتفرم‌های پیشرفته و کاربرپسند

پلتفرم‌های پیشرفته و کاربرپسند در اوتت مارکتس

کارگزاری اوتت مارکتس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآوری‌های روز، به مشتریان خود تجربه‌ای سریع و مطمئن در معامله‌گری ارائه می‌دهد. پلتفرم‌های پیشرفته و کاربرپسند MT5 و cTrader این کارگزاری به شما ابزارهای لازم برای تصمیم‌گیری بهتر در انجام معاملات را می‌دهند؛ همچنین امکان ایجاد حساب‌های دمو (آزمایشی) نیز دارند و می‌توان پیش از استفاده از پول و سرمایه‌ی واقعی، در حساب‌های دمو توانایی‌های خود را محک زد.

پلتفرم‌ MT5 اوتت مارکتس در نسخه‌های ویندوز، مک، لینوکس، تحت وب، اندروید و iOS عرضه می‌شود. سی‌تریدر این کارگزاری نیز در نسخه‌های ویندوز، تحت وب، اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد؛ کاربر می‌تواند از وب‌سایت یا از حساب کاربری خود در اوتت مارکتس نرم‌افزار موردنیاز خود را دانلود و استفاده کند.

این کمپانی همچنین اپلیکیشنی نیز دارد که در فضایی کاربرپسند تمامی نیازهای معاملاتی کاربر را برآورده می‌کند. در برنامه‌ی موبایلی اوتت مارکتس کاربر می‌تواند در هر زمان و هر مکان به حساب‌های کاربری و معاملاتی خود دسترسی داشته باشد، از اخبار روز این حوزه مطلع شود و واریز و برداشت‌های مالی خود را به آسان‌ترین روش ممکن انجام دهد.

  • انواع حساب‌های معاملاتی

انواع حساب‌های معاملاتی در اوتت مارکتس

کارگزاری اوتت مارکتس، 5 نوع حساب معاملاتی در پلتفرم متاتریدر (MT5) و 2 نوع حساب در سی‌تریدر (cTrader) ارائه می‌دهد. در ادامه به طور خلاصه این حساب‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

  • انواع حساب‌های معاملاتی متاتریدر (MT5) اوتت مارکتس

  • حساب Beginner

    حسابBeginner برای مبتدیانی که به دنبال سرمایه کم هستند مناسب است. حداقل سپرده مورد نیاز این حساب 100 دلار آمریکا و اهرم معاملاتی آن 1:20 است. این حساب کمیسیون ندارد و اسپرد آن به طور نرمال محاسبه می‌شود.

  • حساب Classic

    حساب کلاسیک یکی از پرطرفداراترین حساب‌های معاملاتی کارگزاری اوتت مارکتس است که برای افتتاح آن به حداقل سپرده‌ی 100 دلار آمریکا نیاز است. اهرم معاملاتی در این حساب 1:3000 است، اسپرد آن نرمال محاسبه می‌شود و کمیسیون ندارد.

  • حساب ECN

    حساب ECN را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افتتاح حساب در کارگزاری اوتت مارکتس دانست. این حساب با حداقل سپرده‌ی 200 دلار آمریکا و اهرم معاملاتی 1:3000 گزینه‌ی خوبی برای افرادی است که دنبال معامله با حجم زیاد و سرمایه کم هستند. اسپرد این حساب نرمال است و کمترین میزان کمیسیون را دارد.

  • حساب Premium

    به گفته‌ی کارگزاری اوتت مارکتس، بهترین شرایط تجاری در حساب پرمیوم لحاظ شده است. این نوع حساب برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته شده است و حداقل سپرده مورد نیاز 10 هزار دلار آمریکاست. اهرم معاملاتی در این حساب 1:3000 است، اسپرد آن از صفر شروع می‌شود و کمترین میزان کمیسیون را دارد.

  • حساب Huobi Crypto

    حساب Huobi Crypto برای افرادی مناسب است که قصد معامله‌ی ارزهای دیجیتال را دارند. حداقل سپرده‌ی مورد نیاز برای این حساب 100 دلار آمریکا است، بدون اسپرد یا حداقل کمیسیون است و با اهرم 1:1 ارائه می‌شود.

  • حساب‌های معاملاتی سی‌تریدر (cTrader) اوتت مارکتس

  • حساب Standard

    حداقل سپرده مورد نیاز افتتاح حساب استاندارد اوتت مارکتس، 200 دلار آمریکاست. این حساب با اهرم 1:3000، اسپرد نرمال و بدون کمیسیون عرضه می‌شود.

  • حساب Pro

    برای افتتاح حساب Pro در اوتت مارکتس به حداقل سپرده‌ی 500 دلار آمریکا نیاز است. اهرم 1:3000 این حساب نیز برای افراد حرفه‌ای مناسب است. کمیسیون آن از صفر شروع می‌شود و کمترین میزان اسپرد را دارد.

کلام آخر

کارگزاری اوتت مارکتس با تمرکز بر ارائه‌ی خدمات برتر و ایجاد ارتباطات پیوسته با مشتریان، یک همراه قابل اعتماد در دنیای معامله‌گری به‌شمار می‌آید. این شرکت با تلفیق تجربه، تخصص و نوآوری، به شما امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن در مسیر انجام معاملات خود پیش بروید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی ارائه خدمات این شرکت می‌توانید به سایت فارسی‌زبان این کارگزاری به این آدرس مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945786 (44+) است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا اکبری
محمدرضا اکبری
7 ماه قبل

بروکر تازه کاریه اما پر قدرت داره پیش میره برام سواله چرا و چطوری!

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.