فدرال رزرو برعلیه بیت کوین!

فدرال رزرو برعلیه بیت کوین!

از زمانی که بیت کوین خودش را در حد و اندازه‌ی یکی از غول‌های اقتصادی دنیا معرفی کرده است، صحبت‌های زیادی همسو و برعلیه آن زده‌شده است. در یک سال اخیر که طوفان رشد بیت کوین همه را متعجب کرده بود اما افراد و سازمان‌های زیادی برعلیه بیت کوین صحبت کردند و حتی اقداماتی انجام دادند! در این میان فدرال رزرو را می‌توان یکی از این موارد دانست که همواره در تلاش است تا در برابر رشد بیشتر این ارز بایستد و جلوی آن را بگیرد. رئیس فدرال رزرو اعلام کرده است:

[irp posts=”25073″ name=”سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!”]

دارایی‌های رمزنگاری بسیار بی‌ثبات هستند، بیت کوین را ببینید، به همین دلیل عنوان ذخیره ارزش مفید نیستند.

دریکی از وبینارهایی که تحت حمایت باک تسویه‌حساب بین‌المللی برگزارشده است، در روز دوشنبه، آقای جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرده است و به‌طور مشخص صحبت‌هایی در رابطه با بیت کوین نیز بیان کرده است. جرو پاول بیان کرده است:

دارایی‌های رمزنگاری‌شده بسیار بی‌ثبات هستند، بیت کوین را ببینید، به همین دلیل آن‌ها برای ذخیره ارزش مفید نیستند و هیچ‌چیز پشتوانه‌ی آن‌ها نیست. آن‌ها یک دارایی بر اساس فرضیات و حدس و گمان هستند. همچنین آن‌ها به‌طور خاص به‌عنوان یک وسیله برای پرداخت استفاده نمی‌شوند.

وی در ادامه افزود:

در رابطه با دارایی‌های رمزنگاری‌شده مردم باید متوجه خطرات آن‌ها باشند. نکته‌ی مهم و اصلی آن است که نوشانات شدید و زیادی وجود دارد و همچنین برای استخراج آن‌ها، انرژی بسیار زیادی مصرف می‌شود و هیچ‌چیزی نیز از این ارز پشتیبانی نمی‌کند.

نکته‌ی جالب در رابطه با این صحبت‌ها آن است که تأثیر زیادی بر روی بازار گذاشته است و پس از منتشر شدن حرف‌های رئیس فدرال رزرو، قیمت بیت کوین حدود 5 درصد افت کرد.

 

[irp posts=”29446″ name=”سیتی بانک به صعود بیت کوین خوش‌بین است”]

وضعیت دلار و طلا

اخیراً نرخ دلار نیز رو به افزایش بود اما این روند متوقف‌شده است. شاخص دلار آمریکا که یورو را در مقابل سبد معاملاتی ارزهای اصلی اندازه‌گیری می‌کند، کاهش‌یافته است و به 91.96 رسیده است. نرخ بازده اوراق خزانه‌داری نیز پس از رسیدن به بالاترین سطح در طی یک سال اخیر، هفته‌ی گذشته به 1.7% رسید.

از طرفی دیگر اگر بخواهیم به وضعیت طلا نیز نگاهی بی اندازیم، انتظار می‌رود قیمت آن در حدود 1730 دلار برای هر اونس باشد و تغییرات ناگهانی برای آن پیش‌بینی نمی‌شود. قیمت طلا در روز گذشته با 6 دلار کاهش، به 1738 دلار برای هر اونس رسید.

 

با توجه به روندی که دلار و طلا پیش‌گرفته‌اند و همچنین سنگ‌های بزرگی که بر سر راه بیت کوین انداخته می‌شود، باید دید درنهایت کدام‌یک می‌تواند در این رقابت پیشتاز شود. احتمال می‌رود که سال 2021 سال مهمی برای آینده‌ی ارزهای دیجیتال باشد چراکه می‌تواند اتفاقات خوب و یا بد زیاد و مهمی را همراه خود داشته باشد! شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را از وب‌سایت ما پیگیری کنید و تازه‌ترین‌های این حوزه را مطالعه کنید.

[irp posts=”27792″ name=”پسر پیتر شیف همه‌ی سهام خود را تبدیل به بیت کوین کرد!”]

 

منبع:https://tejaratnews.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.