صرافی BingX برنده بهترین صرافی ارز دیجیتال 2023 از نگاه TradingView شد

صرافی BingX برنده بهترین صرافی ارز دیجیتال

صرافی BingX، یک صرافی پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال، برای سه سال متوالی در جوایز تریدینگ ویو 2023 ، این صرافی جایزه بهترین کارگزار/اکسچنج کریپتو را دریافت کرده است و امتیاز چشمگیر 4.9 از 5 را کسب کرده است. این جایزه منعکس کننده نظرات و بررسی های پایگاه کاربران TradingView است که توسط TradingView انجام شده است تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف مانند تعامل کاربر، معیارهای عملکرد و قابلیت اطمینان پلت فرم.

 

سایت TradingView، یک ابزار تجزیه و تحلیل بازار به طور گسترده شناخته شده، منابع تجسم مالی پیچیده و بینش های دقیق بازار را ارائه می دهد. ماهانه به یک جامعه جهانی متشکل از بیش از 50 میلیون معامله‌گر و سرمایه‌گذار خدمات می‌دهد و بستری را برای شناسایی فرصت‌های بازار فراهم می‌کند. جوایز کارگزار TradingView عرصه رقابتی برای ارائه دهندگان خدمات مالی پیشرو است تا مهارت کارگزاری خود را در مقیاس جهانی نشان دهند. عملکرد استثنایی BingX در سال گذشته باعث شده است که آنها این شناخت متمایز را از TradingView کسب کنند.

 

در طول سال 2023، BingX نقاط عطف مهمی را در نوآوری های تکنولوژیکی، ابتکارات تغییر نام تجاری و مشارکت های استراتژیک جشن گرفته و در جامعه جهانی TradingView به رسمیت شناخته شد. انجام این تغییر نام تجاری متحول کننده بر تعهد BingX برای ارائه یک پلتفرم امن غنی شده با ابزارهای نوآورانه تاکید می کند. راه اندازی محصولات قابل توجه شامل BingX Wealth برای مدیریت دارایی و ویژگی های پیشگامانه مانند لغزش صفر در معاملات آتی است و همچنین، همکاری BingX با باشگاه فوتبال چلسی بود. همه اینها به رشد قابل توجه آن به دو برابر شدن پایگاه کاربر از 5 میلیون به 10 میلیون منجر می شود.

 

ویوین لین، مدیر ارشد محصول BingX، قدردانی کرد و اظهار داشت: “ما از کاربران خود و جامعه TradingView به خاطر حمایت ثابتشان که در تضمین BingX این جایزه معتبر برای سومین سال نقش داشته است بی نهایت سپاسگزاریم. این افتخار مجددا تایید می کند به کاربران خود اعتماد کنید. ما متعهد هستیم که کاربران خود را توانمند کنیم و به آنها کمک کنیم تا از اهداف تجاری خود پیشی بگیرند. این جایزه نه تنها دستاوردهای گذشته ما را تأیید می کند، بلکه الهام بخش نوآوری های آینده ما با هدف ارائه یک تجربه تجاری بی بدیل است. زمین و تعیین استانداردهای بالاتر در صنعت.”

 

درباره صرافی BingX

صرافی BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد و شفاف است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای ارتقای مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.