صرافی BingX با AstraBit معاملات ارزدیجیتال را بهبود می‌بخشد و به استراتژی‌های خودکار قدرت می‌بخشد

همکاری BingX با AstroBit

 BingX، یکی از صرافی‌های معروف رمزارزی، ٓهمکاری خود را با AstraBit ، ابزار خودکار معاملات الگوریتمی و مدیریت نمونه‌دار، آغاز کرده است. این ادغام، تعهد BingX در بهبود بهره‌وری و موفقیت معاملات رمزارزی خودکار را نشان می‌دهد. با بهره‌گیری از قابلیت‌های پیشرفته استرابیت، کاربران BingX به منابع منحصر به فردی دسترسی پیدا می‌کنند که آنها را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های معاملات خودکار را به راحتی و با دقت پیاده‌سازی کنند.

 

استرابیت AstraBit با ترکیب هوش مصنوعی/یادگیری ماشین و زیرساخت‌ها به یک نرم‌افزار پیشرفته تبدیل می‌شود که می‌تواند به نیازهای شما سفارشی شده و از نظر شخصی سازی شدید سازماندهی شود. ویژگی پیشرفته ربات معامله استرابیت کاربران را قادر می‌سازد تا فعالیت‌های معاملاتی خود را بر اساس پارامترهای ترجیحی خود به صورت خودکار اجرا کنند. علاوه بر این، بازار استراتژی‌های معاملات AstraBit به کاربران امکان می‌دهد تا استراتژی‌های پیش‌ساخته را کشف و بهره‌برداری کنند که توسط معامله‌گران با تجربه توسعه داده شده‌اند و این امکان را فراهم می‌کند که این استراتژی‌ها را در عرض چندین ثانیه راه‌اندازی کنند.

 

استرابیت باور دارد که از طریق ساخت سیستم مدیریت نمونه‌دار و معاملات خودکار ایمن و نوآورانه، فضای دارایی دیجیتال را الهام و ساده‌سازی می‌کند. راه حل ساده و یک کلیکی آن، تحلیل دقیق‌تر، سودآورترین معامله و سرمایه‌گذاری استک تأمین می‌کند و مدیریت پورتفولیو بهتر را از طریق داشبورد کاربرپسند استرابیت، که دسترسی به فضای رمزارزهایی که در اجزای گسسته تقسیم شده است فراهم می‌کند، فراهم می‌کند.

 

همکاری بین BingX و استرابیت با تعهد BingX در الهام بخشیدن و ساده‌سازی فضای دارایی دیجیتال همخوانی دارد. بدون توجه به سطح تخصص کاربران،  BingX فرصت‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد تا درک بازار را تقویت و استراتژی‌های معاملاتی را بهبود بخشند. با همکاری با نرم‌افزارهای پیشرفته مانند استرابیت، BingX  کاربران خود را قادر می‌سازد تا تصمیمات معاملاتی خود را به صورت اطلاعاتی بگیرند.

 

الویسکو کرینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات  BingX، براهمیت این ادغام تاکید کرد و گفت: “در  BingX، همواره سعی می‌کنیم به کاربران خود راه حل‌های معاملاتی پیشرو و مبتکرانه‌تری را ارائه دهیم. به وسیله ادغام با استرابیت، تجربه معاملات رمزارزی را بروی عملکردهای آن بهبود می‌بخشیم. ادغام بین کمپانی قدرتمند BingX و فناوری استرابیت، به کاربران ما اجازه می‌دهد تا از ظرفیت‌های معاملاتی خود بیشترین استفاده را ببرند و در بازار پویای رمزارزی موفقیت بیشتری بدست آورند. این شراکت با تعهد ما در ارائه عملکرد برتر و پیشبرد صنعت به‌خوبی همخوانی دارد.”

 

درباره  صرافی BingX

BingX یک صرافی معروف است که خدمات معاملات اسپات، فیوچرز، کپی ترید و مشتقه را در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان با بیش از ۵ میلیون کاربر ارائه می‌دهد. BingX همچنان به‌روزرسانی کاربران خود را با معامله‌گران ماهردنبال می کند و به روش امن و نوآورانه معاملات ادامه می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.