چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

شارژ حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از پلتفرم های پرداخت و دریافت آنلاین است که می‌توان گفت از محبوب‌ترین آن ها نیز به حساب می‌آید. این پلتفرم عملکردی نسبتا مشابه با سیستم های بانکی دارد، یعنی امکان افتتاح حساب و انتقال پول برای دیگران را برای افراد فراهم می‌کند. منتهی با این تفاوت که انتقال پول از طریق حساب پرفکت مانی، محدودیت مرزی ندارد و همچنین انتقال کد ووچر آن، بدون نیاز به افتتاح حساب نیز قابل انجام است.بنابراین شما می توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را بدون نیاز به حساب و به راحتی با کمترین کارمزد انجام دهید.

حالا فرض می‌کنیم شما در این پلتفرم، افتتاح حساب کرده اید و قصد دارید حساب خودتان را شارژ کنید. مطمئنا در این مرحله سوالاتی نظیر این که روش های شارژ حساب پرفکت مانی چیست؟ یا چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟ ذهن شما را درگیر خواهند کرد!

در ادامه مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. پس همراه ما باشید!

روش های شارژ حساب پرفکت مانی

بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی، وقتی وارد حساب کاربری خود در وب سایت رسمی پرفکت مانی شوید در نوار دسترسی بالای صفحه و در بین گزینه های مختلف، گزینه Deposit (سپرده) که مربوط به همین مورد یعنی شارژ حساب است را انتخاب کنید خواهید دید که 6 روش برای شارژ حساب وجود دارد. این روش ها عبارتند از؛

1.    Bank wire / حواله بانکی

همانطور که در مقدمه بحث گفتیم، پرفکت مانی عملکردی شبیه به بانک های فیزیکی که همه ما با آن ها سروکار داشته ایم، دارد. همانطور که واریز پول به حساب های بانکی از طریق حواله بانکی انجام می‌شود، حساب پرفکت مانی نیز از این طریق قابل شارژ است.

نکته قابل ذکر این که شارژ حساب با این روش برای کاربران ایرانی پرفکت مانی، در حال حاضر غیر ممکن است. چرا که خرید حواله مستلزم پرداخت پول می‌باشد و پرفکت مانی نیز فقط ارزهای شناخته شده مثل دلار، یورو و … را می‌پذیرد. بنابراین شما که کاربر ایرانی به حساب می‌آیید می‌توانید با پرداخت این ارزها، حواله بخرید و از این طریق حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. ولی این روش آنقدر دردسر دارد که اصلا توصیه نمی‌شود!

البته اگر یکی دیگر از دارندگان حساب پرفکت مانی قصد انتقال پول به حساب شما را داشته باشد نیز می‌تواند از طریق حواله پرفکت مانی این کار را انجام دهد.

2.     Cash Deposit / سپرده بانکی

واریز پول یا انتقال پول از سپرده های بانکی به حساب پرفکت مانی، از دیگر روش های شارژ حساب پرفکت مانی محسوب می‌شود. ولی همانطور که در روش قبل گفتیم، به هیچ عنوان امکان واریز کَش یا همان پول ایران به این حساب وجود ندارد. پس این روش هم برای کاربران ایرانی چندان به درد بخور نخواهد بود!

3.    e-Voucher / خرید ووچر

خرید ووچر بی شک بهترین و آسان‌ترین روش شارژ حساب پرفکت مانی برای کاربران ایرانی است. در این روش شما می‌توانید خیلی سریع و بدون دردسر، وارد سایت صرافی های ایرانی عرضه کننده ووچر پرفکت مانی شوید و به مقدار مورد نیاز کد ووچر خریداری نمایید. بعد از اتمام مراحل خرید و دریافت کد ووچر و کد فعالسازی، می‌توانید آن را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید.

مراحل شارژ حساب پرفکت مانی

در حال حاضر بسیاری از صافی های ارز دیجیتال ایرانی، در کنار سایر ارزهای دیجیتال کد ووچر را هم عرضه می‌کنند. ولی ما قصد داریم صرافی سیف اکسچنج 24 را برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و بدون کارمزد، به شما معرفی کنیم. چرا که جزو معدود صرافی هایی است که اجازه خرید ووچر بدون احراز هویت را به شما می‌دهد و همچنین در قبال انجام این کار هیچگونه کارمزدی از حساب شما کسر نمی‌کند، از طرفی سرعت تراکنش و امنیت بالایی دارد و در تمام مراحل همراه شماست!

مراحل خرید ووچر از سایت خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از سایت سیف اکسچنج 24 می‌بایست مراحل زیر را طی کنید؛

  • ابتدا وارد سایت خرید ووچر سیف اکسچنج 24 شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، در سایت ثبت نام کنید.
  • وارد حساب کاربری خود شوید و از پنل کاربری گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید.
  • از میان ارزها، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.
  • مقدار ووچر مورد نیازتان را در فیلد مربوطه از باکس خرید وارد کنید.
  • در نهایت روی کلید خرید کلیک کنید تا پس از واریز مبلغ، کد ووچر برای شما ارسال شود.

اکنون می‌توانید کد ووچر را در کیف پول رمز ارز خودتان در همین صرافی نگهدارید یا این که آن را به حساب پرفکت مانی یا کیف پول دیجیتال شخصی‌تان انتقال دهید.

4.    Certified Partners / نمایندگی های پرفکت مانی

پرفکت مانی در کشورهای مختلف، صرافی هایی را به عنوان نماینده خود معرفی کرده است که دارندگان حساب پرفکت مانی می‌توانند به کمک آن ها حساب خود را شارژ کنند. در میان صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هم هستند صرافی هایی که خود را نماینده پرفکت مانی معرفی می‌کنند.

نمایندگی برای شارژ حساب پرفکت مانی

این صرافی ها تمام خدمات مربوط به پرفکت مانی مثل افتتاح حساب و شارژ حساب را در قبال دریافت مبلغ مشخص (به تومان یا ریال) انجام می‌دهند. ولی با توجه به شرایط و تحریم های موجود، نمی‌توان درباره صحت ادعای این سایت ها و امنیت آن ها نظری داد!

5.    Bitcoin / خرید بیت کوین

انتقال بیت کوین از دیگر روش های شارژ و افزایش موجودی حساب پرفکت مانی است. خرید بیت کوین و انتقال آن در ایران و برای کاربران ایرانی هیچ محدودیتی ندارد. در نتیجه می‌توان گفت شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین دومین روش عملی برای ایرانیان است. اما خب همانطور که می‌دانید بیت کوین قیمت بالا و کارمزد تراکنش بالایی دارد و همین باعث می‌شود تا روش چندان پرطرفداری نباشد!

با این حال اگر تصمیم دارید حساب پرفکت مانی خود را با بیت کوین شارژ کنید باید ابتدا از صرافی های ارز دیجیتال به مقدار مورد نیاز بیت کوین بخرید. سپس وارد بخش Deposit در حساب پرفکت مانی شوید و گزینه Bitcoin را انتخاب کنید. در این مرحله مقدار بیت کوینی که می‌خواهید به این حساب منتقل کنید و همچنین آدرس کیف پول دیجیتالی که بیت کوین ها در آن قرار دارند را وارد نمایید. بعد از تایید تراکنش، حساب شما با این ارز شارژ خواهد شد.

توجه داشته باشید که نگهداری از بیت کوین در حساب پرفکت مانی مجاز نیست. بنابراین شما باید بعد از انتقال، این ارز را به ووچر پرفکت مانی تبدیل نمایید.

6.    Credit Exchange / تبادل اعتبار

تبادل اعتبار آخرین مرحله شارژ حساب پرفکت مانی

در این روش شما می‌توانید از سایر کسانی که در پلتفرم پرفکت مانی حساب دارند بخواهید برای شما پول بفرستند. یا این که دارایی حساب پرفکت مانی خودتان را به عنوان وام به صرافی ها یا خودِ پرفکت مانی بسپارید و به صورت ماهانه بهره آن را دریافت کنید و به نوعی با سرمایه گذاری، موجودی حسابتان را افزایش دهید. انجام این کار هم درست مثل روش های دیگر برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است!

سخن پایانی

مطمئنا الان که مقاله بالا را به طور کامل مطالعه کردید، خودتان به این نتیجه رسیدید که خرید ووچر بهترین راه برای شارژ و افزایش موجودی حساب پرفکت مانی است. پس اگر نیاز به افزایش موجودی حسابتان دارید، بیش از این وقت را تلف نکنید و برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.