روش های کسب کاردانو چیست؟

کسب درآمد از کاردانو

Cardano به‌عنوان یک پلتفرم قراردادهای هوشمند، توسط ارز دیجیتال ADA طراحی شده و یکی از پروژه‌های متقاعدکننده در صنعت بلاکچین است. تیم توسعه‌دهنده در ساخت اکوسیستم، بسیار هوشمند حرکت کرده‌اند و اغلب تحقیقات خود را در مجلات دانشگاهی منتشر می‌کنند. امروزه خرید کاردانو، سرمایه‌گذاری و روش‌های کسب درآمد از آن، بسیار رایج شده‌است. دقت علمی نشان داده‌شده توسط تیم توسعه، توجهٔ سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌است. بیش از ۳/۴ میلیون کیف‌پول در بلاکچین کاردانو ثبت شده‌است و ADA به‌عنوان هفتمین ارز دیجیتال با ارزش است. همچنین در سال گذشته، عملکرد قرارداد هوشمند آن نیز فعال شد. این موضوع به این معنی است که توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند نرم‌افزار و خدمات غیرمتمرکز را بر روی این پلتفرم بسازند. این جریان می‌تواند منجر به افزایش قابل‌توجهٔ قیمت در سال‌های آینده شود. با توجه به مسائلی که گفتیم، امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید کاردانو و کسب سود از طریق آن هستند. به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های کسب سود از کاردانو بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی ارز کاردانو

Cardano یک شبکهٔ ارز دیجیتال و پروژهٔ منبع باز است که هدف آن اجرای یک پلتفرم بلاکچین عمومی برای قراردادهای هوشمند است. توسعهٔ این پروژه توسط بنیاد کاردانو، مستقر در سوئیس نظارت می‌شود. در حالت کلی کاردانو یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۷، توسط یکی از شریک‌های توکن اتریوم ایجاد شده‌است.

کاردانو چگونه کار می‌کند؟

کاردانو از مکانیزم PoS برای تأیید تراکنش‌ها استفاده می‌کند که این ویژگی آن را از سایر ارزهای دیجیتالی متمایز می‌سازد. در PoS، نیازی به محاسبات سنگین و هش کردن نیست. این روش توسعه بلاکچین را به سخت‌افزار مرتبط نمی‌کند. در این فرایند، ارزهای دیجیتالی مانند کاردانو، توسط استیکینگ (سهام‌گذاری) استخراج می‌شوند. این استیکینگ نیازمند تخصیص توکن‌های ارز به اعتبارسنجی بلوک‌های شبکه است. کاربران به‌عنوان سهام‌داران با توکن‌ها به اختیار براساس تعداد توکن‌ها، بهره‌وری و اعتبار خود را در تأیید تراکنش‌ها نشان می‌دهند. این روش ساده است و کاربران را به هیچ خطری نمی‌اندازد. از طرف دیگر، سیستم PoS با ساختار بلاکچین خود، قدرت مقیاس‌پذیری و انجام تعداد زیادی تراکنش را به کاردانو می‌بخشد.

کسب درآمد غیرفعال از طریق خرید کاردانو

Ouroboros یک پروتکل اجماع اثبات سهام است. این بدان معنی است که شما می‌توانید ADA را برای مشارکت در شبکه و ایجاد درآمد غیرفعال در اختیار داشته باشید. درواقع دو راه برای کسب پاداش در بلاکچین کاردانو وجود دارد؛ می‌توانید استخر سهام خود را راه‌اندازی کنید یا در یک استخر سهام که توسط شخص دیگری اداره می‌شود نمایندگی کنید. گزینهٔ اول هزینهٔ بیشتری دارد و برای راه‌اندازی و نگه‌داری، به یک سرور و دانش فنی نیاز دارید. این به معنای خرید سخت‌افزار، نصب نرم‌افزار و متصل نگه داشتن سیستم همیشه متصل به شبکه است. البته توجه کنید که قیمت کاردانو براساس قیمت دلار محاسبه می‌شود.

کاردانو

روش‌های کسب درآمد غیرفعال از خرید کاردانو

در حالت کلی به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، دو راه برای سرمایه‌گذاری در کاردانو پیش‌ِرو دارید: ابتدا می‌توانید خرید کاردانو را مستقیماً انجام دهید و سپس هنگامی که قیمت کاردانو به محدودهٔ موردنظر شما رسید، آن را بفروشید. در ضمن، از طریق شرکت در ICO‌های مرتبط با پروژه‌های کاردانو، می‌توانید در این شبکه سرمایه‌گذاری کنید. علاوه‌بر این، از راه‌های دیگر مانند استخراج کاردانو و شرکت در فارمینگ در پروتکل‌های DeFi مرتبط با کاردانو، می‌توانید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. چند روش کسب درآمد از کاردانو عبارتند از:

  • استیک کردن کاردانو؛
  • شرکت در برنامه‌های پیش‌فروش اولیهٔ کاردانو؛
  • راه‌اندازی پروژه‌های کاربردی؛
  • اشتراک در سیستم‌های (DeFi) فاینسس‌های غیرمتمرکز؛
  • توسعهٔ ابزارهای تحلیلی؛
  • معاملهٔ توکن‌های (ADA)؛
  • راه‌اندازی پروژه در کاردانو؛
  • مشارکت در پروتکل‌های توکن‌های (ERC-20)؛
  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کاردانو؛
  • توسعهٔ کیف‌پول‌های کاردانو؛
  • استخراج توکن‌های کاردانو؛
  • وثیقه کردن کاردانو در استخرهای نقدینگی؛
  • پذیرش (ADA) در فروشگاه آنلاین؛
  • تبلیغات و بازاریابی برای پروژه‌های کاردانو؛
  • کسب درآمد از کاردانو با ترید کردن؛
  • استفاده از پشتوانهٔ استیبل کوین جد کردن.

در ادامه به معرفی چند روش محبوب کسب درآمد از خرید کاردانو می‌پردازیم.

کسب درآمد از کادانو با ترید کردن

ترید کردن یکی از روش‌های معتبر برای کسب درآمد از کاردانو است. در این روش با خرید و فروش دارایی‌ها در بازار کاردانو، امکان کسب سود وجود دارد. پس از خرید کاردانو، دارایی را نگه دارید و منتظر افزایش قیمت کاردانو شوید تا در آینده با قیمت بالاتری بفروشید و سود کسب کنید. همچنین با تحلیل کاردانو به‌صورت بنیادی و تکنیکال، می‌توانید به‌صورت فعال در ترید کاردانو مشارکت کنید. این روش به شما اجازه می‌دهد با خرید و فروش تکراری کاردانو، به‌صورت پیوسته درآمد کسب کنید.

کسب درآمد غیرفعال از کاردانو با استیک کردن

استیک کردن یکی از روش‌های کسب درآمد از کاردانو است. در این روش با واریز ارز دیجیتال (ADA) به کیف‌پول شخصی و به مدت مشخص، به پروتکل کاردانو متصل می‌شوید. درنتیجه در فرایند تراکنش‌های بلاکچین شرکت کرده و به‌عنوان ولیدیتور، جزو توزیع بلوک‌های بلاکچین می‌شوید و پاداش دریافت می‌کنید. این روش بازدهی براساس میزان (ADA) ودیعه‌شده، مدت زمان استیک کردن و بازدهی پروتکل کاردانو متفاوت است. این روش با تغییر شرایط بازار و پروتکل کاردانو می‌تواند تغییر کند. بهره‌برداری از استیک کردن یکی از راه‌های کسب درآمد غیرفعال از کاردانو است.

راه‌اندازی پروژه در کاردانو و کسب درآمد غیرفعال از آن

کاردانو یک شبکهٔ بلاکچین با قابلیت‌های گسترده است که به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا از آن به‌عنوان پلتفرمی برای اجرای پروژه‌های متنوع استفاده کنند. برای کسب درآمد از راه‌اندازی پروژه در کاردانو، می‌توانید پروژه‌های مبتنی بر کاردانو را آغاز کرده و از آن‌ها به‌عنوان پلتفرمی برای عرضهٔ محصولات و خدمات خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید توکن‌های خود را به‌منظور جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران صادر کنید و این توکن‌ها را به‌عنوان واحد پولی برای خرید محصولات و خدمات در پلتفرم کاردانو به‌کار ببرید.

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال کاردانو

کسب درآمد از ارز دیجیتال با خرید کاردانو

مانند هر نوع سرمایه‌گذاری دیگر، سرمایه‌گذاری در کاردانو نیز با خطراتی همراه است. اما با توجه به امنیت و پایداری شبکهٔ کاردانو، امکان دارد آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری نسبتاً ایمن و پایدار در نظر بگیریم. قیمت کاردانو نسبت‌به ارزهای دیگر، قیمت نسبتاً پایداری دارد و بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که در ابتدا باید تحلیل کاردانو را به‌خوبی انجام دهید و سپس نسبت‌به ترید آن اقدام کنید تا از ضررهای زیاد جلوگیری نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.