دو کیف پول گمشده، پیدا شده!

دو کیف پول گمشده، پیدا شده!

وب سایت تحلیلی ویل آلرت به فاصله شب گذشته خبر از شروع فعالیت یک کیف پول 11 میلیون دلاری بعد از 9 سال داد. این وب سایت تحلیل به فاصله چند ساعت طی یک گزارش اعلام کرد که کیف پول چند میلیون دلاری دیگر نیز بعد از 8 سال شروع به فعالیت کرده است.

با توجه به این که در ابتدای کار بیت کوین، این ارز چندان ارزش بالایی نداشت، بسیاری در زمینه حفظ و نگهداری کیف پول و … چندان کوشا نبودند. این مسئله در کنار سایر دلایل باعث شد که عملا امروز تنها 80 درصد از کل بیت کوین های استخراج شده در دسترس باشد.

 

[irp posts=”50949″ name=”سرمایه گذاری شد: 40 میلیون دلار بر روی اتریوم!”]

طی یک روز گذشته دو کیف پول با ارزش مجموعا 26 میلیون دلار شروع به فعالیت کردند. هر کدام از این کیف پول ها دارای 235 و 321 بیت کوین است.
در ادامه گزارش وب سایت ویل آلرت به این نکته اشاره شده است که کیف پولی که دیشب شروع به فعالیت کرده ( دارای 235 بیت کوین ) اقدام به فروش 100 بیت کوین به ارزش 4.7 میلیون دلار کرده است. اما هنوز کیف پول حاوی 321 بیت کوین اقدام خاصی در بازار انجام نداده است.

 

[irp posts=”51058″ name=”اوکراین به ارزهای دیجیتال سلام کرد!”]

به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین به طور ناخواسته و به صورت غیر قابل پیش بینی با دو نهنگ تازه وارد روبرو شده است. گرچه کیف پول حاوی 235 بیت کوین با فروش 100 بیت کوین عملا قدرت خود را در بازار از دست داده است و نمی تواند تاثیرگذاری چندانی داشته باشد. اما به هر حال کیف پول دیگر هنوز دارای 15 میلیون دلار بیت کوین است و به اندازه خود می تواند تاثیرگذاری داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای بازار بیت کوین رخ خواهد داد؟ با توجه به جو مثبتی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده، آیا بیت کوین می تواند بازار را از حالت نزولی نجات دهد؟ باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

 

[irp posts=”51044″ name=”هند، چین و روسیه در مسیر سرکوب ارزهای دیجیتال”]

 

منبع:
https://arzdigital.com/breaking/473973/
https://u.today/satoshi-era-bitcoin-wallet-activated-holding-15-million-after-2290x-rise

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.