دانلود متاتریدر ای سی ام بروکرز- نحوه نصب متاتریدر 4 icmbrokers

نحوه نصب بروکر آی سی ام 4

آی سی ام بروکرز یک بروکر معاملاتی در بازارهای مالی است که فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرده است. این شرکت در پورت ویلا وانوئاتو تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت واقع است. «به دلیل نداشتن رگوله معتبر بین المللی شبهه هایی در خصوص معتبر بودن یا نبودن آن وجود دارد. اما به طور کلی این سایت از زمان تاسیس تاکنون که در دست بازسازی است عملکرد خوبی داشته و می توان گفت که تقریباً مشتریان زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده است.»

[متاتریدر 4 و مولتی ترمینال متاتریدر 4 پلتفرم های معاملاتی هستند که آی سی ام بروکرز (icmbrokers) از آن ها پشتیبانی می کند. در حقیقت می توان گفت که مولتی ترمینال بودن MT4 به صورت اختصاصی برای این بروکر طراحی شده است و همین ویژگی ای سی ام بروکرز را از سایر بروکرها متمایز می کند.]

در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر بررسی این پلتفرم در بروکر آی سی ام بروکرز به نحوه دانلود متاتریدر 4 ای سی ام بروکرز نیز بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال آشنایی و دانلود MT4 این بروکر هستید تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی پلتفرم های معاملاتی در بروکر icmbrokers + «ویژگی ها»

اگرچه پلتفرم معاملاتی آی سی ام بروکرز فارسی خدمات متعددی را به کاربران خود ارائه می دهد، اما در خصوص تعداد پلتفرم های معاملاتی تنها محدود به متاتریدر 4 است.

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا با MT4 می توان به راحتی در بازار فارکس فعالیت کرد؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که <نسخه 4 متاتریدر> برای معامله گرانی که وابسته به ربات های معامله گر نیستند، برای فعالیت در بازار فارکس تا حد زیادی کفایت می کند.

آی سی ام بروکرز (icmbrokers) این پلتفرم را برای سیستم عامل های ویندوز، اندورید و آیفون عرضه کرده است که مراحل نصب آن ها تقریباً مشابه می باشد. اما به طور کلی به دلیل آن که رابط کاربری آن ها برای دو سیستم عامل Android و iOS تقریباً قدیمی بوده و امکانات ارائه شده در آن ها محدود می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام معاملات خود از نسخه ویندوز این پلتفرم استفاده کنید.

همچنین اگر در دسته معامله گران با چند حساب معاملاتی در فارکس قرار دارید نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا آی سی ام بروکرز نسخه مولتی ترمینال متاتریدر 4 را برای شما طراحی کرده است. بنابراین، می توانید با استفاده از پلتفرم Multi Terminal به راحتی تمامی حساب های معاملاتی خود را در یک نرم افزار متاتریدر نصب و به راحتی آن ها را مدیریت کنید.

ویژگی های متاتریدر 4 ای سی ام بروکرز:

  • دارای بیش از 30 اندیکاتور
  • پشتیبانی از 9 تایم فریم و 3 نوع نمودار
  • انجام معاملات با سرعت بالا
  • امکان دسترسی با تاریخچه تمامی معاملات

دانلود و نصب متاتریدر 4 برای سیستم عامل های مختلف

برای انجام معاملات در فارکس لازم است تا ابتدا اقدام به دانلود متاتریدر ای سی ام بروکرز و نصب آن کنید. پس از نصب در صورتی که قبلاً در آی سی ام بروکرز ثبت نام کرده اید، کافیست مراحل زیر را انجام دهید و در آخر با استفاده از کد کابین اختصاصی خود به حساب معاملاتی خود متصل شده و اقدام به انجام معاملات کنید.

مراحل دانلود و نصب MT4 در ویندوز:

گام اول:

ابتدا نسخه ویندوز این پلتفرم را از لینک زیر دانلود کنید:

http://www.icmbrokers.com/icm4setup.exe

گام دوم:

با کلیک بر روی فایل دانلودی تصویر زیر برای شما باز می شود؛ در این پنجره کافیست بر روی “Next” کلیک کنید و وارد مرحله بعد شوید.

گام سوم:

با ورود به این مرحله صبر کنید تا نوار سبز رنگ تا آخر پر شود؛

گام چهارم:

پس از اتمام گام سوم تصویر زیر را مشاهده می کنید که نصب موفقیت آمیز را با متن و تصویر افراد به شما تبریک گفته اند.

گام پنجم:

اگر نصب شما با موفقیت انجام شده باشد، صفحه متاتریدر 4 آی سی ام بروکرز به شما نمایش داده می شود. (تصویر زیر)

نکته:

حتما در متاتریدر 4 بروکر ای سی ام، برای اتصال به سرور از [icmbrokers-live] استفاده شود. این سرور برای حسابهای واقعی “real” می باشد. که به آن «لاگین آی سی ام» نیز گفته می شود.

مراحل دانلود و نصب MT4 در ویندوز - انتخاب icmbrokers-live در هنگام اتصال

 

دانلود متاتریدر آی سی ام بروکرز برای آیفون و اندروید

همان طور که در بالا اشاره کردیم، به دلیل امکانات کم و قدیمی بودن پلتفرم های اندروید و آیفون دانلود و استفاده از آن ها پیشنهاد نمی شود؛ اما به طور کلی اگر به هر دلیلی به کامپیوتر، لپ تاپ شخصی و… دسترسی ندارید و نمی توانید از نسخه ویندوز MT4 استفاده کنید، می توانید از لینک های قرار داده شده در زیر نسخه موبایلی این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود متاتریدر 4 برای اندروید:

برای دانلود متاتریدر 4 ای سی ام بروکرز نسخه اندروید این پلتفرم کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید و به راحتی آن را از پلی استور دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.metaquotes.metatrader4

دانلود متاتریدر 4 برای آیفون:

دانلود متاتریدر ای سی ام بروکرز نسخه آیفون نیز به راحتی با کلیک بر روی لینک زیر و مراجعه به اپ استور در دسترس است.

https://apps.apple.com/us/app/metatrader-4/id496212596

نحوه اتصال متاتریدر به سرورهای معاملاتی آی سی ام بروکرز

با نصب متاتریدر 4 icmbrokers و باز شدن صفحه پلتفرم، پیغام زیر نمایش داده می شود که از شما می خواهد نوع حساب معاملاتی خود را انتخاب کنید. دو نوع حساب “مجازیو واقعی” (Demo & Live) در این بروکر وجود دارد.

در اینجا ما حساب دمو را انتخاب می کنیم و وارد مرحله بعد می شویم؛

در این مرحله اگر از قبل حسابی موجود دارید گزینه “Existing trade account” را بزنید و مستقیم وارد حساب خود شوید، در غیر این صورت با حساب دمو یا لایو که در مرحله قبل انتخاب کرده اید، ادامه دهید و بر روی “Next” کلیک کنید.

در این مرحله کافیست اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و با فعال کردن تیک “I agree to subscribe to your newsletters” بر روی “Next” کلیک کنید.

نحوه اتصال متاتریدر به سرورهای معاملاتی آی سی ام بروکرز

 

توجه کنید که اگر حساب انتخابی شما حساب مجازی (New Demo Account) باشد، در بالا با کلیک بر روی “Next” وارد حساب کاربری خود می شوید؛ اما در صورتی که حساب حقیقی (New Real Account) را انتخاب کنید نیاز به آدرس IP سرور حقیقی خواهید داشت.

بنابراین، کافیست برای ورود به حساب Real پس از طی مراحل بالا از اطلاعات زیر استفاده کنید:

نام سرور حساب حقیقی: ICMBrokers-Live

آدرس IP سرور حقیقی: 109.203.115.176

همچنین معامله گران پیش از شروع معاملات خود در بروکر ICMBrokers، میتوانند اطلاعات بیشتری در زمینه بررسی مزایا و معایب آی سی ام بروکرز ، از وبسایت هایی مانند بهترین بروکر فارکس bfxbrokers یا سایت ایران بروکر iranbroker دریافت نمایند.

سخن آخر:

در این مقاله قابلیت های متاتریدر 4 را بررسی کردیم و متوجه شدیم که:

  • اگرچه این بروکر تنها ازMT4 پشتیبانی می کند، اما تمامی نیازهای ما از طریق این پلتفرم برطرف خواهند شد.
  • قابلیت مولتی ترمینال این پلتفرم، امکان مدیریت همزمان چندین حساب معاملاتی را به ما خواهد داد.
  • لازم است حساب دمو این کارگزاری بر روی متاتریدر 4 فعال شود و مهلت استفاده از آن 30 روز است.
  • از مزایای افتتاح حساب و شارژ بروکر آی سی ام ICM Brokers، بهره مندی از بونوس 50% در هنگام شارژ از حداقل “300$” یا 300 یورو “€” است.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.