فرصت عالی کسب سود با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط والکس

حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط والکس

بهره‌گیری از صرافی‌های ارز‌ دیجیتال جهت انجام معاملات کریپتو کارنسی‌ها امری ضروری است. در این میان، مهم‌ترین نکته آن است که شما بتوانید نمونه‌ای از صرافی را بیابید که کارمزد معاملات را به حداقل برساند؛ در کنار اینکه، از امنیت و اعتبار بالایی نیز برخوردار باشد. صرافی ارز دیجیتال ‌والکس یکی از معتبرترین صرافی‌های موجود در فضای تریدینگ بوده که شما با خیالی آسوده می‌توانید از طریق آن خرید دوج کوین با کارمزد صفر را انجام دهید. در ادامه این گفتار قصد داریم تا توضیحاتی را در رابطه با صرافی والکس ارائه کنیم؛ همراه ما باشید.

نگاهی کلی به صرافی ارز دیجیتال والکس

تیم موسس والکس، متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و شریف بوده که تخصص‌های گوناگونی از جمله برنامه‌نویسی، مدیریت و مالی دارند. در چند سال اخیر، اعضای این تیم در حوزه خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اند. افراد فعال در حوزه کریپتو کارنسی‌ها با مشکلاتی مانند دسترسی محدود به بازارهای خارجی، وجود کلاهبرداران داخلی، عدم رعایت انصاف در خرید و فروش توسط صرافی‌های داخلی و عدم وجود پلتفرم امن و حرفه‌ای برای اینگونه معاملات در ایران روبه‌رو بوده‌اند. این مسائل سبب شد تا دانشجویان دانشگاه تهران و شریف تصمیمی مهم بگیرند و صرافی ارز دیجیتال والکس را به عنوان یک پلتفرم کاملا امن، حرفه‌ای و آسان جهت خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال تاسیس کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اصلی مراجعه کنید.

ایجاد امنیت برای کاربران؛ اصلی‌ترین هدف صرافی والکس

هدف اصلی تیم صرافی ارز دیجیتال والکس، ایجاد یک بستر امن برای انجام معاملات و حفظ دارایی‌های مشتریان است؛ به‌ همین منظور، دولوپرهای این پلتفرم از متخصصان امنیت سایبری کمک گرفته‌اند و همواره بهبود و ارتقاء امنیت سایت را در اولویت کاری خود دانسته‌اند. اطلاعات کاربران توسط پروتکل‌های SSL رمزنگاری شده تا از سرقت اطلاعات جلوگیری شود. تمامی دیتاها بر سرورهای کاملا پرایوت با دیواره‌های آتش چند لایه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ذخیره خواهند شد. همچنین، اطلاعات مهم و هویتی کاربران به صورت رمزنگاری شده ذخیره می‌شوند تا در صورت نفوذ به سرور، از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود. تمامی اطلاعات مهم سامانه به طور مرتب بک‌آپ‌گیری خواهد شد تا اطلاعات کاربران از دست نرود. همچنین، سطح دسترسی‌ها به امکانات مهم سامانه دارای فرآیند تأیید دو مرحله‌ای است. اطلاع‌رسانی فوری از طریق ایمیل یا پیامک نیز در صورت رخداد اتفاقات مهم صورت می‌گیرد تا از استفاده غیرمجاز از حساب کاربری جلوگیری شود.

فرصتی عالی جهت کسب سود از طریق معاملات دوج و شیبا در صرافی والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس اعلام کرده است که تا پایان تابستان، خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر فراهم شده است. این اقدام به منظور ایجاد بیشترین سود برای معامله‌گران این دو رمز ارز خواهد بود.

امکان خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر از ۱۲ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت. حذف کارمزد برای تمام پایه‌بازارها، شامل بازارهای دوج/تومان، دوج/تتر، شیبا/تومان و شیبا/تتر است. ارزش کارمزد صفر در معاملات این دو کوین به تناسب حجم معاملات تعیین شده؛ اما حتی در تعداد معاملات پایین هم، عدم پرداخت کارمزد می‌تواند سودمند باشد. این اقدام به این معناست که کاربران والکس قادر هستند تا بدون محدودیت در حجم معاملات، از صفر درصد کارمزد استفاده کنند.

انجام معاملات دوج و شیبا

چرا باید به انجام معاملات دوج و شیبا پرداخت؟

در جدول میم‌کوین‌ها، دوج و شیبا به لحاظ ارزش بازار، در صدر قرار دارند و به همین علت، ریسک معامله‌ آن‌ها پایین است. میم‌کوین‌ها به‌ طور کلی به عنوان کوین‌های “جامعه‌محور” شناخته شده و این امر باعث خواهد شد تا نوسان‌های قیمتی آنان بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال باشد؛ به عنوان مثال، حمایت ایلان ماسک از دوج‌ کوین، در کنار تغییرات اخیر در توییتر و تسلا، ارزش این رمزارز را به شدت افزایش داده و شیبا را که به عنوان رقیب دوج در بازار می‌دانیم نیز رشد قابل‌توجهی داشته است.

در این میان باید این مژده را به شما بدهیم که خرید شیبا با کارمزد صفر، می‌تواند شما را در حد بسیار بالایی یاری کند تا سود حداکثری را از خرید و فروش این کوین دریافت کنید.

محبوبیت صرافی ارز دیجیتال والکس

علت محبوبیت صرافی ارز دیجیتال والکس

از آنجایی که امروزه صرافی والکس مورد توجه عموم فعالان حوزه کریپتو کارنسی‌ها قرار گرفته است؛ ممکن است این سوال در ذهنتان مطرح شود که اصلا علت این حجم از محبوبیت صرافی والکس چیست؟ برای‌ پاسخ به این سوال در ابتدا باید بگوییم، در کنار اینکه این صرافی یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های ترید ارزهای‌ دیجیتال است، به دلیل فراهم کردن خرید دوج کوین با کارمزد صفر و امکان خرید شیبا با کارمزد صفر، مورد توجه معامله‌گران حرفه‌ای قرار گرفته است. در‌ ادامه به دیگر دلایل محبوبیت صرافی والکس خواهیم پرداخت؛

دارای بیش از ۵ سال سابقه درخشان در‌ حوزه ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از اولین صرافی‌های ایران است که با پنج سال سابقه درخشان به فعالان این حوزه خدمات ارزشمند ارائه می‌کند. این صرافی با نوآوری‌های خود، توانسته است به عنوان یکی از پیشگامان و اثرگذاران بازار داخلی ارزهای دیجیتال شناخته شود. محصولاتی مانند بات معامله‌گر و سکوی معامله، والکس را از رقبا متمایز می‌کند و به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا تجربیاتی ارزشمند حوزه در معاملات رمزارزها به دست آورند.

بات معامله‌گر حوزه رمزارزها

والکس به عنوان یک پلتفرم معتبر در حوزه رمز ارز، موفق به ایجاد اولین بات معامله‌گر هوشمند در ایران شده است. این بات، یک دستیار هوشمند بوده که به افراد در هر سطح دانش در حوزه رمزارزها و معامله‌گری کمک می‌کند تا بتوانند با استفاده از استراتژی‌های مناسب، سود کسب کنند و به راحتی وارد دنیای معاملات رمزارزها شوند.

ارائه روشی امن برای تامین اعتبار

صرافی ارز دیجیتال والکس با توجه به نیازهای معامله‌گران، امکانی با نام “سکوی معامله” را ارائه می‌دهد که به کمک آن، افراد می‌توانند اعتبار کافی را برای ورود به معاملات خود کسب کنند؛ این امکان به‌ افراد کمک می‌کند تا سود بیشتری از معاملات کسب کنند. این سکو به عنوان تسهیل‌گر کسب سود در دنیای رمزارزها عمل می‌کند و افراد را قادر می‌سازد تا از طرح‌های متنوعی برای به‌ دست ‌آوردن اعتبار استفاده کنند.

ورود و ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس، برترین صرافی ارز دیجیتال بوده که از امنیت بالایی برخودار است و می‌تواند از سرمایه‌ شما محافظت کند. این صرافی امکان خرید دوج کوین و شیبا با کارمزد صفر را فراهم آورده است و همین امر سبب شده است تا کاربران بتوانند سود بیشتری از معاملات این دو کوین دریافت کنند. شما می‌توانید برای ثبت‌نام در‌ این صرافی به وب‌سایت رسمی این پلتفرم مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.