تحلیل زوج ارز usdjpy (چهارشنبه 18 خرداد 1401)

تحلیل زوج ارز usdjpy (چهارشنبه 18 خرداد 1401)

تحلیل زوج ارز usdjpy
نمودار USDJPY در تایم فریم ماهانه

ترتیب پلکانی ماهانه در این زوج ارز به صورت صعودی است. همانطورکه در شکل هم ملاحظه میکنید برای چهار ماه متوالی است که ترتیب پلکانی صعودی در زوج ارز usdjpy مشاهده میشود. در نتیجه بیشتر در تایم فریم های پایین تر دنبال موقعیت های خرید هستیم تا موقعیت های فروش.

شاخص ین ژاپن به دلار آمریکا در قیمت 133.10 در حال معامله است و با سقف تاریخی خود که حدود قیمت 135 است فاصله چندانی ندارد. در نتیجه می تواند یک سد مهم محکم برای ادامه راه قیمت به سمت بالا باشد.

 

[irp posts=”54141″ name=”تحلیل AUDCHF (سه شنبه 17 خرداد 1401)”]

تحلیل زوج ارز usdjpy (چهارشنبه 18 خرداد 1401)
نمودار USDJPY در تایم فریم روزانه

 

در تایم فریم روزانه در حال تشکیل الگوی AB=CD است که البته باید دید واکنش قیمت نسبت به سقف تاریخی خودش چگونه خواهد بود در صورتی که این سد شکسته شود می توانیم منتظر یک پولبک باشیم در این صورت حد سود می تواند تارگت این الگو باشد و در صورتی که به این حمایت مهم برخورد کند و نتواند آن را به صورت معتبر بشکند دنبال الگوهای بازگشتی کلاسیک نظیر دو قله یا سروشانه خواهیم بود.

اگر در جهت خرید معامله باز میکنید به این نکته دقت کنید که حد ضرر باید زیر دره های ماژور باشد. البته با توجه به روند صعود قدرتمند پیدا کردن دره مناسب برای قرار دادن استاپ باعث خواهد شد تا حد زیان شما بزرگ شود به همین دلیل پیشنهاد میشود که مدیریت ریسک و سرمایه را حتما رعایت کنید.

 

[irp posts=”54101″ name=”تحلیل GBPCAD (دوشنبه16 خرداد 1401)”]

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

[irp posts=”54070″ name=”تحلیل AUDNZD (1 شنبه 14 خرداد 1401)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.