تحلیل زوج ارز eurgbp (چهارشنبه 25 خرداد 1401)

تحلیل زوج ارز eurgbp (چهارشنبه 25 خرداد 1401)
 زوج ارز eurgbp
تحلیل نماد eurgbp

همانطور که در چارت مشاهده میکنید قیمت در یک روند صعودی قرار دارد که به تازگی از سقف ماهانه خود عبور کرده است و به سمت تارگت های بالا در حال حرکت است. در تایم فریم هفتگی ترتیب پلکانی صعودی مشاهده میشود. در تایم فریم ماهانه نیز ترتیب پلکانی صعود داریم. در نتیجه همه چیز در جهت سیگنال خرید فراهم است. نکته دیگری که در تحلیل مهم است روند صعودی قیمت دلار است و از آن جایی که قیمت این زوج ارز با روند دلار همبستگی مثبتی دارد در نتیجه می تواند به رشد بیشتر دامن بزند.

 

[irp posts=”54294″ name=”تحلیل NZDUSD (دوشنبه 23 خرداد 1401)”]

 

 

تحلیل زوج ارز eurgbp (چهارشنبه 25 خرداد 1401)
eurgbp

در تایم فریم یک ساعته قیمت در حال عبور از عدد رند 0.8700 است که این مقاومت فعلا بر سر راه قیمت قرار گرفته است. در صورتی که این مقاومت را از سر راه بردارد می تواند به سمت تارگت های بالاتر حرکت کند.

 زوج ارز eurgbp
تحلیل نماد eurgbp تایم فریم 15 دقیقه

 

[irp posts=”54307″ name=”تحلیل EURUSD (سه‌شنبه 24 خرداد 1401)”]

 

در تایم فریم 15 دقیقه همانطور که گفته شد قیمت در حال عبور از مقاومت رند 0.8700 است در صورتی که از این مقاومت عبور کند و پولبک بدهد می توانیم با دو بخش وارد پوزیشن خرید شویم. دلیل دو بخشی بودن معامله این است که در تایم فریم های بالاتر روند به وضوح صعودی است.

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

 

[irp posts=”54264″ name=”تحلیل GBPUSD (یکشنبه 22 خرداد 1401)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.