بیت کوین در حال سقوط، داج کوین درراه رشد

بیت کوین در حال سقوط، داج کوین درراه رشد

طی روزهای اخیر شاهد رکوردشکنی پیوسته و تاریخی بیت کوین در بازار جهانی ارزهای دیجیتالی بودیم. قیمت این ارز دیجیتالی حتی نزدیک به 60000 دلار هم رسیده بود؛ اما دریکی دو روز گذشته و به دلایل نامشخص، قیمت این ارز دیجیتالی محبوب، 8000 دلار کاهش یافت و به 52148 دلار رسید. این کاهش قیمت تأثیرات منفی هم بر روی آلت کوین‌هایی داشت که پس از عرضه عمومی سهام کوین بیس در بورس، دچار افزایش قیمت شده بودند. برخی بر این باور هستند که اخبار تائید نشده‌ای مبنی بر اتهامات پول‌شویی وارد آمده بر برخی مؤسسات مالی، توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا، باعث این کاهش قیمت شده‌ است. با توجه به اینکه چندی پیش هم خوانده بودیم که جنت یلن، اظهاراتی مبنی بر محدود کردن ارزهای دیجیتالی دارد، این خبر چندان هم شایعه به نظر نمی‌رسد.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

قیمت بیت کوین دچار کاهش 8000 دلاری شده است.
دراین‌بین که برخی از ارزهای دیجیتالی ازجمله بیت کوین در حال سقوط و ریزش هستند، داج کوین توانسته به هشتمین ارز دیجیتال ازلحاظ ارزش بازار تبدیل شود. قیمت این ارز دیجیتالی تنها در 24 ساعت گذشته دو برابر افزایش داشته و به 0.43 دلار رسیده است. این ارز دیجیتالی، در کمال تعجب، طی یک سال توانست 12600 درصد افزایش یابد و سودی میلیون دلاری به سرمایه‌گذاران خود هدیه دهد. برخی بر این باورند که حمایت ایلان ماسک، کارآفرین افسانه‌ای دنیا، از این ارز دیجیتالی موجب رشد بی‌سابقه آن شده است؛ اما دلیل کامل و واضح این حمایت همچنان مشخص نیست.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

بااین‌وجود صرافی مشهور کوین بیس که طی این هفته سهام خود را به‌صورت عمومی در بورس نزدک عرضه کرد، همچنان دوج کوین را فهرست نکرده است. همان‌طور که گفته شد این ارز دیجیتالی رشد بی‌سابقه‌ای داشته و به همین دلیل، درصورتی‌که کوین بیس از آخرین فرصت‌های خود برای فهرست کردن این ارز دیجیتالی محبوب استفاده نکند، متحمل ضرر بزرگی خواهد شد. جالب است بدانید که نماینده این صرافی، هنوز نظری دراین‌باره بیان نکرده و از اعلام اظهاراتی مربوط به آن خودداری می‌کند.

قیمت بیت کوین دچار کاهش 8000 دلاری شده است.
 داج کوین توانسته به هشتمین ارز دیجیتال ازلحاظ ارزش بازار تبدیل شود.

ران کانوی، بازار ارزهای دیجیتالی را، بازاری با آینده تریلیون دلاری می‌خواند.
در این بحبوحه رشد و سقوط رمز ارزهای مختلف، آقای ران کانوی (Ron Conway)، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران سیلیکون ولی و ازجمله اولین حامیان شرکت‌های بزرگی چون گوگل، فیس‌بوک، توییتر، پی‌پال و غیره، نسبت به آینده بازار ارزهای دیجیتالی اظهار امیدواری کرد. وی در رابطه با وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتالی و خطاب به سرمایه‌گذاران این حوزه گفت: “شما باید از نقطه بالایی قیف به بازار رمزارزها و این اقتصاد در حال رشد نگاه کنید. سال گذشته این اقتصاد تنها 778 میلیارد دلار بود و به سمت یک تریلیون دلاری شدن حرکت می‌کرد. اقتصاد رمز ارزی همچنان در ابتدای راه است.” او همچنین ادامه داد:”اقتصاد رمز ارزی فرصت بعدی چند تریلیون دلاری در حوزه نوآوری است.” این سرمایه‌گذار بزرگ را به دلیل سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های بزرگش از شرکت‌های مختلف، فرشته سیلیکون ولی یا پدرخوانده سیلیکون ولی نیز می‌خوانند.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

لینک منبع:

https://arzdigital.com/bitcoin-price-falls-8k-to-3-week-low-altcoins-crash/

https://arzdigital.com/coinbase-dogecoin-listing-binance/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.