بهترین صرافی برای خرید تتر ارزان

صرافی برای خرید تتر

یکی از مهم‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار رمز ارزها تتر یا همان USDT است. تتر معمولا ارزش ثابتی داشته و برابر با ۱ دلار آمریکا است. از طرف دیگر تعداد بسیار زیادی از جفت ارز‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال بر پایه تتر به بازار معرفی شده و بنابراین برای مبادله آن‌ها آگاهی از وضعیت تتر بسیار حائز اهمیت است.

یکی از مهم‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار رمز ارزها تتر یا همان USDT است. تتر معمولا ارزش ثابتی داشته و برابر با ۱ دلار آمریکا است. از طرف دیگر تعداد بسیار زیادی از جفت ارز‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال بر پایه تتر به بازار معرفی شده و بنابراین برای مبادله آن‌ها آگاهی از وضعیت تتر بسیار حائز اهمیت است.

به همین دلیل است که همه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو به دنبال پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر هستند. در ادامه مطلب به بررسی رمز ارز تتر، ویژگی‌های یک صرافی خوب ایرانی و همچنین معرفی بهترین صرافی‌هایی که می‌توان در آن‌ها تتر را مبادله کرد خواهیم پرداخت.

چرا خرید تتر برای سرمایه گذاران اهمیت دارد؟

معمولا تمامی افراد برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به تتر نیاز دارند اما این موضوع درباره سرمایه‌گذاران ایرانی بسیار پر رنگ‌تر از دیگران است. علت این موضوع آن است که ایرانیان به دلایل شرایط تحریم معمولا امکان شارژ حساب خود در صرافی‌های خارجی را از طریق دلار نداشته و به همین خاطر باید با خرید تتر از طریق صرافی‌های ایرانی این کار را انجام دهند.

برای این کار، افراد ابتدا می‌توانند در صرافی‌های ایرانی از طریق واحد پول ایران تتر را خریداری کرده و سپس تتر را به صرافی خارجی مورد نظر خود انتقال دهند. موضوع دیگری که باعث افزایش اهمیت خرید تتر برای ایرانیان می‌شود این است که افراد با تبدیل ریال خود به تتر، همواره می‌توانند از کم‌شدن ارزش سرمایه خود با توجه به تورم بالا در ایران جلوگیری کرده و از این طریق از سرمایه خود محافظت کنند.

بر همین اساس ایرانیان می‌توانند تتر را از صرافی‌های ایرانی مختلف تهیه کنند اما معمولا افراد برای پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر دچار سردرگمی می‌شوند و همین موضوع باعث چالش‌برانگیزترشدن روند سرمایه‌گذاری و ورود آن ها به بازار می‌شود.

بهترین صرافی برای خرید تتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر،توجه برخی از فاکتور‌ها الزامی بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سابقه فعالیت صرافی

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم برای بررسی سطح اعتبار بهترین صرافی برای خرید تتر میزان زمان فعالیت آن است. هر چه سابقه فعالیت یک صرافی بیشتر باشد نشان دهنده‌ی اعتبار بالاتر آن صرافی به شمار می‌آید. طولانی بودن سابقه یک صرافی می‌تواند بر بالا رفتن میزان تجربه‌ی آن و در نتیجه ارائه خدمات مناسب‌تر به کاربران تاثیر گذار باشد.

تنوع در تعداد توکن‌ها

تنوع در تعداد توکن‌های قابل دسترس می‌تواند حق انتخاب بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده و بنابراین هر کس با توجه به علایق و استراتژی‌های معاملاتی خود گزینه‌های بیشتری جهت معامله خواهد داشت. بنابراین معمولا صرافی‌هایی که ادعای بهترین صرافی برای خرید تتر را دارند سعی می‌کنند علاوه بر رمز ارزهای محبوب مانند تتر، توکن‌های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

کارمزد

یکی از بزرگترین هزینه‌های معاملاتی می‌تواند میزان کارمزدی باشد که صرافی از کاربران خود دریافت می‌کند. برای پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر بهتر است به کارمزد تعیین‌شده توسط صرافی نیز توجه کنید و سعی کنید تا صرافی را انتخاب کنید که کارمزد متناسبی را دریافت می‌کند.

راه‌های ارتباط با تیم پشتیبانی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی خوب، داشتن تیم پشتیبانی قدرتمند است. هنگام انتخاب یک صرافی، بهتر است که راه‌های مختلف ارتباط با تیم پشتیبانی و مدت زمان پاسخگویی آن‌ها را بررسی کرده و سپس اقدام به ثبت نام در آن کنید.

معرفی بهترین صرافی برای خرید تتر

نوبیتکس

Nobitex یکی از صرافی‌های باسابقه و به روز ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و حجم معاملات روزانه مناسبی را دارد. امنیت این صرافی بسیار بالا بوده و بیش از ۹۱ توکن در آن قابل دسترس هستند. حداکثر میزان کارمزد معاملات در این صرافی ۰.۲۵ درصد بوده و کاربران آن می‌توانند به صورت ۲۴ساعته از خدمات پشتیبانی از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی استفاده کنند.

صرافی نوبیتکس

والکس

یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی که سابقه فعالیت نسبتا طولانی داشته و از امنیت بالایی برخوردار است Wallex نام دارد. این صرافی دسترسی به بیش از ۱۰۰ توکن را برای کاربران خود فراهم کرده و حداکثر کارمزد معاملاتی آن ۰.۳۵ درصد می‌باشد. این صرافی دارای کیف پول اختصاصی است؛ همچنین مشتریان آن می‌توانند از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند. در حال حاضر امکان مبادله ۴۵ رمز ارز بر پایه تتر در والکس وجود دارد. در صرافی والکس سفارش‌گذاری و ثبت حد ضرر و حد سود نیز امکان‌پذیر است.

تترلند

Tetherland نیز یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی است که سابقه نسبتا طولانی را در بازار رمزارزها داشته و بیش از ۲۷۰ توکن را در اختیار کاربران خود قرار داده است. امنیت بالای این صرافی در کنار تیم پشتیبانی قدرتمند آن که مشتریان خود را ۲۴ساعته و از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی حمایت می‌کنند باعث گردیده که این صرافی را گزینه مناسبی جهت انتخاب به عنوان بهترین صرافی برای خرید تتر و دیگر رمز ارزها برشماریم.

به طور کلی حداکثر کارمزد دریافت شده توسط تترلند از کاربران حدود ۰.۳۹ درصد بوده اما این مقدار بر اساس میزان حجم معاملات ۳۰ روزه متغیر بوده و هرچه حجم معاملات بالاتر می‌رود کارمزد کاهش می‌یابد.

بیت پین

با وجود اینکه صرافی Bitpin سابقه فعالیت طولانی ندارد و از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است اما از سطح امنیتی بالایی برخوردار بوده و امکان مبادله بیش از ۲۰۰ کوین را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

بیت پین راه‌های متنوعی مانند ثبت تیکت، چت آنلاین، تماس تلفنی و از طریق شبکه مجازی تلگرام برای پشتیبانی از کاربران خود قرار داده و از تکنیک COLD STORANGE و احراز هویت دو عاملی برای تامین امنیت کاربران خود استفاده می‌کند. حداکثر کارمزد دریافتی این صرافی ۰.۳۲ درصد بوده که این مقدار با افزایش حجم معاملات می‌تواند تا ۰.۰۶ درصد نیز کاهش یابد.

صرافی بیت پین

تبدیل

آخرین صرافی معرفی شده در این مطلب به عنوان بهترین صرافی برای خرید تتر، صرافی Tabdeal است. این صرافی سابقه فعالیت کوتاهی داشته و از سال ۱۳۹۹ مشغول به فعالیت شده است. این صرافی به لحاظ امنیتی در سطح متوسطی قرار داشته و حدود ۱۵۰ توکن در آن قابل مبادله هستند.

نکته قابل‌توجه در این صرافی، کارمزد بسیار پایین آن بوده که در سفارشات میکر حداکثر ۰.۰۰۳۳ درصد و در سفارشات تیکر حداکثر ۰.۰۰۳۵ درصد محاسبه می‌شود. تبدیل، کاربران خود را ۲۴ساعته و از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تتر و یا سایر رمز‌ارزهای خریداری شده خود را درون کیف پول اختصاصی صرافی نگهداری کنند.

خلاصه مطلب ـ بهترین صرافی برای خرید تتر ارزان

پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر موضوعی است که بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی در حوزه کریپتوکارنسی را درگیر خود کرده است. تتر به عنوان یکی از مهم‌ترین استیبل کوین‌های این بازار در بسیاری از معاملات نقش اساسی داشته و بر همین اساس انتخاب صرافی مناسبی که علاوه بر ارائه خدمات متنوع و کاربرپسند، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز در عرضه تتر دارد بسیار حائز اهمیت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.