بهترین سایت سرمایه گذاری ارز دیجیتال ( فرصت بی‌نظیر کسب سود )

بهترین سایت سرمایه گذاری دیجیتال

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در شرایط فعلی اقتصاد ایران، نه تنها یک گزینه بلکه یک ضرورت است. شرایط اقتصادی در واقع ما را محبور می‌کند که به دنبال منبع درآمد دوم باشیم. اگر این منبع درآمد دوم به صورت دلاری باشد، می‌توان در برابر افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها و تورم دوام آورد. از این رو، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با علم و دانش کافی، می‌تواند یک گزینه هوشمندانه و زودبازده به شمار بیاید. اما انواع روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کدامند؟ بهترین سایت سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست و اصولا کدام رمزارزها را می‌توان بهترین ارزهای دیجیتال دانست؟

انواع روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌شود؛ معمولا ذهن‌ها به سمت ترید و کسب سود از آن‌ها می‌رود. البته شاید زودبازده‌ترین روش هم همین باشد. اما قطعا روش‌های دیگری به جز ترید در حوزه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت روزانه

اگر به صورت روزانه با تحقیق، تحلیل و مدیریت سرمایه ترید کنید، می‌توانید از سودهایی که در هر معامله کسب می‌کنید دارایی خود را افزایش دهید. از آنجایی که دارایی شما به دلار افزایش پیدا می‌کند، می‌توان گفت ترید در بازارهای سرمایه بین‌المللی یکی از زودبازده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های افزایش سرمایه است.

بهترین سایت سرمایه گذاری ارز دیجیتال ( فرصت بی‌نظیر کسب سود )

  • هولد کردن ارزها

روش دیگر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نگهداری بلندمدت یا اصطلاحاً هولد کردن ارزهای دیجیتال است. یعنی شما به‌اندازه سرمایه ریالی که دارید، از یک ارز دیجیتال خریداری و در کیف پول یا صرافی معتبر برای مدت‌زمان قابل‌توجهی نگه می‌دارید. اگر پیش‌بینی شما درست باشد و ارز دیجیتالی که هولد کرده‌اید (مثلا در عرض شش‌ماه) چند برابر شود، قاعدتا شما نیز سود قابل‌توجهی به دست می‌آورید.

واضح است که باید برای خرید یک ارز دیجیتال مناسب به خوبی تحقیق کنید و رمزارزی را به منظور هولد کردن خریداری کنید که پتانسیل رشد داشته باشد. به عبارت ساده تر، باید بهترین ارزهای دیجیتال را برای هولد کردن انتخاب کنید.

فقط در نظر داشته باشید که در طول زمانی که ارز دیجیتال خود را هولد کرده‌اید؛ می‌توانید آن را بفروشید و هیچ محدودیتی ندارید. چیزی مشابه خرید طلا یا دلار به امید افزایش قیمت آن‌ها. اغلب افرادی که زمان یا دانش کافی در مورد تحلیل تکنیکال را ندارند، این روش را انتخاب می‌کنند.

  • آربیتراژ

یک روش دیگر به منظور کسب سود از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آربیتراژ است. در این روش تریدر باید قیمت یک ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف را موردبررسی قرار دهد.

از آنجایی که هر صرافی سیاست‌های خاص خود برای خرید یا فروش را دارد (مثلا میزان کارمزد مشخصی دارد)، یک سرمایه‌گذار می‌تواند از صرافی الف که ارز دیجیتال A را به قیمت ارزان‌تری نسبت به بقیه می‌فروشد، خریداری کرده و آن را به قیمت بالاتر در صرافی B بفروشد. از اختلاف قیمت بین خرید و فروش که ممکن است هم کم نباشد، تریدر سود می‌برند.

  • ایردراپ

تعداد زیادی از شرکت‌ها و صرافی‌های حوزه ارزهای دیجیتال برای افزایش کاربران خود یا برای تست و آزمایش پلتفرم‌های مختلف، روش‌های تشویقی و تبلیغی مانند ایردراپ را ارائه می‌دهند که آن‌ها نیز می‌توانند گزینه خوبی برای کسب سود از بازارهای سرمایه باشند.

کافی است چند نفر از دوستان خود را دعوت کنید تا در سایت یک صرافی ثبت‌نام کنند یا در کیف پول خاصی ثبت‌نام کنید یا … ، سپس در ازای آن ارز دیجیتال رایگان به دست می‌آورید.

  • استیکینگ

یک روش دیگر برای کسب درامد دلاری از بازارهای سرمایه بین‌المللی، استیکینگ است. در این روش تریدر به چند دلیل مشخص دارایی خود را برای مدت زمان مشخصی قفل می‌کنید.

یکی به منظور کسب سود ماهانه یا سالانه که صرافی یا کیف پول به تریدر می‌دهد و دیگری به منظور افزایش احتمالی قیمت و فروش ارز دیجیتال در زمان مناسب‌تر.

هدف کلان نهادها و صرافی‌های از ارائه سود به شما به خاطر استیک کردن دارایی‌تان، افزایش امنیت شبکه بلاک چینی خودشان است.

  • ماینینگ

روش آخری که می‌توان از آن به منظور کسب سد از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نام برد، استخراج ارزهای دیجیتال است. این روش نسبت به بقیه پرهزینه‌تر است. باید سخت‌افزار مناسب برای استخراج (که همان ماینر است) را تهیه کنید.

همین هزینه قابل توجه سبب شده بیشتر فعالین بازار ارزهای دیجیتال بیشتر به دنبال کسب سود از خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشند تا ماینینگ و استخراج.

بهترین سایت سرمایه گذاری ارز دیجیتال ( فرصت بی‌نظیر کسب سود )

فهرست بهترین سایت ها برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

نکته مهم در حوزه سرمایه‌گذاری و کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال این است که شما از یک بستر و پلتفرم مناسب استفاده کنید. چرا که بدون استفاده از پلتفرم‌های مناسب و صرافی‌های معتبر، امکان سوددهی وجود ندارد.

بنابراین باید همواره از بهترین و معتبرترین صرافی‌ها برای ترید و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کنید. در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که برخی از صرافی‌ها به دلایل مختلف از جمله کلاهبرداری یا عدم دسترسی مخصوصاً برای کاربران ایرانی، نتوانسته‌اند بستری مناسب برای فعالیت در حوزه رمزارزها باشند.

در ادامه ۵ مورد از بهترین سایت‌ها برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنیم. اینکه بهترین سایت سرمایه گذاری ارز دیجیتال کدام است را به خود شما واگذار می‌کنیم.

سایت Crypto.com

این سایت از ۵۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های مهم آن سود قابل توجه برای سپرده‌گذاری‌ ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم قابلیت بازگشت وجه را در شرایط خاصی تضمینی می‌کند که سبب شده بیش از پیش مورد استقبال معامله‌گران قرار بگیرد.

بایننس Binance

صرافی بایننس یکی از بهترین و جامع‌ترین بسترها برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال آینده‌دار است. در این صرافی شما می‌توانید از سرویس‌هایی استفاده کنید که سود سرمایه شما را تضمین می‌کنند. لازم به ذکر است که سود سپرده‌گذاری در آن قابل توجه است و به خاطر کارمزد کمی که دارد، جزو محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید.

کوینکس Coinex

این صرافی برای سپرده‌گذاری روی اغلب ارزهای دیجیتال و به‌خصوص اتریوم Ethereum مناسب است. اما اگر قصد استیکینگ و سرمایه‌گذاری روی کاردانو Ada، لونا Luna و دیگر ارزهای دیجیتال آیندهدار را دارید، می‌توانید روی این صرافی نیز حساب باز کنید. البته برای اینکه بتوانید از خدمات آن بهره‌مند شوید بهتر است در کیف پول‌های اختصاصی آن اکانت داشته باشد.

صرافی کوکوین KuCoin

این صرافی به دلیل ارائه امکانات زیاد برای کسب پاداش به منظور سرمایه‌گذاری و همچنین بستر مناسب برای طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است. کوکین در سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی داشته و شاهد استقبال گسترده تریدرها از آن بوده‌ایم.

صرافی ایرانیکارت

صرافی‌ها و سایت‌هایی که معرفی کردیم، برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال مناسب هستند اما تمام این سایت‌ها به دلایل مختلف محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی دارند.

کاربران ایرانی باید از سایت‌ها و پلتفرم‌هایی استفاده کنند که محدودیت‌ها را برای آن‌ها به حداقل رسانده باشد. مسلماً صرافی‌های معتبر زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که خدمات بسیار زیادی به کاربران خود می‌دهد، اما به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها خیلی از این خدمات به کاربران ایرانی ارائه نمی‌شود.

به همین دلیل کاربران ایرانی یا باید از روش‌های بسیار سخت و پرهزینه در این صرافی‌ها فعالیت کنند یا با انتخاب یک صرافی ایرانی معتبر مانند ایرانیکارت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

سابقه صرافی ایرانیکارت نشان می‌دهد که خرید و فروش ارز و سرمایه‌گذاری رمزارزها در آن بسیار راحت‌تر، مطمئن‌تر و با خدمات بسیار زیادی همراه است. این صرافی رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب‌تری برای کاربران ایرانی دارد.

همچنین اعتبار و امنیت آن بسیار بالا است. وقتی که شما در صرافی‌های خارجی فعالیت می‌کنید، باید به دلار کارمزد بپردازید. برای یک تریدر خارجی شاید پرداخت ۱۰ یا ۲۰ دلار به عنوان کارمزد خیلی زیاد نباشد. اما با توجه به ارزش بالای دلار در برابر ریال، این حجم از کارمزد در هر تراکنش برای کاربر ایرانی بسیار بالا خواهد بود. از این رو استفاده از صرافی‌های ایرانیکارت که در آن کارمزد معاملات صفر است؛ گزینه به مراتب هوشمندانه‌تری محسوب می‌شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله انواع روش‌های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را برشمردیم و بهترین سایت‌ سرمایه گذاری ارز دیجیتال را پیشنهاد دادیم. اگر بخواهید از هر روشی برای کسب سود از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کنید، نیاز به بستر و پلتفرم امن ، سریع و پاسخگو دارید . صرافی ایرانیکارت بستری است که برای کاربران ایرانی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال که قصد دارند در یک محیط امن با امکانات متنوع به خرید و فروش رمزارزها بپردازند، مناسب‌ترین و هوشمندانه‌ترین گزینه به شمار می‌آید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.