برداشت از آلپاری به نوبیتکس”Nobitex” [ آموزش شارژ (نحوه انتقال تتر )حساب آلپاری]

برداشت از آلپاری به Nobitex (آشنایی با bingx و شارژ آلپاری با نوبیتکس)

آیا برداشت از آلپاری به نوبیتکس امکان پذیر است؟! بدیهی است که آلپاری (Alpari) و نوبیتکس (Nobitex) هر دو از پلتفرم های محبوب معاملاتی در جهان هستند که برای ایرانیان نیز در دسترس می باشند. آلپاری یکی از قدیمی ترین بروکرهای خارجی فارکس است که در سال 1988 و در شهر کازان روسیه تاسیس شد. نوبیتکس نیز یکی از شناخته شده ترین صرافی های آنلاین ایرانی است که امکان واریز/برداشت از حساب آلپاری را دارد. درواقع برای برداشت از حساب آلپاری روش های متنوعی وجود دارد که یکی از آن ها “واریز ارز دیجیتال به صرافی نوبیتکس” می باشد. اگر شما نیز تمایل به برداشت از آلپاری به Nobitex و یا شارژ حساب در این بروکر را دارید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

نحوه برداشت از Alpari به Nobitex + انواع روش های برداشت پول از آلپاری برای ایرانیان:

امروزه به دلیل وجود تحریم ها و سیاست گذاری های بروکر های مختلف درباره ایران، بسیاری از معامله گران داخلی به دنبال روش های واریز/برداشت ساده ای هستند که بتوانند فرایند نقل و انتقالات پول خود را تسهیل کنند. به همین خاطر است که ” برداشت از آلپاری به نوبیتکس” یک روش جذاب و کاربردی برای تریدر های ایرانی محسوب می شود. شما می توانید برداشت از حساب آلپاری به نوبیتکس را با بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف [بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و …] انجام دهید. البته شرط برداشت و یا شارژ حساب الپاری از طریق صرافی نوبیتکس، ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم است. در ادامه، مراحل برداشت از آلپاری به نوبیتکس را نام برده ایم.

مراحل برداشت وجه از آلپاری به نوبیتکس:

پس از گذراندن پروسه ثبت نام و احراز هویت، می توانید مراحل زیر را برای انتقال وجه از آلپاری به نوبیتکس طی کنید:

  • ورود به کابین شخصی و انتخاب برداشت؛
  • انتخاب نوع حساب و وارد کردن اطلاعات اولیه؛
  • وارد کردن جزییات؛
  • تایید برداشت از حساب؛
  • تکمیل برداشت و انتقال به حساب نوبیتکس.

آموزش شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس- نحوه انتقال تتر به حساب آلپاری

یکی از بزرگ ترین مزایای بروکر آلپاری را می توان حمایت از کریپتوکارنسی ها دانست! این بروکر از روش های واریز و برداشت متنوعی همچون ریالی، استفاده از تاپ چنج، ووچر پرفکت مانی و … برخوردار می باشد. البته می توان گفت که برای برداشت از آلپاری به Nobitex و یا شارژ حساب آلپاری با نوبیتکس، ارز دیجیتال بهترین گزینه است.

زیرا هر دو پلتفرم معاملاتی از رمزارزها پشتیبانی می کنند و واریز یا شارژ حساب از این طریق بسیار ساده انجام می شود. معامله گران می توانند انتقال وجه بین این دو پلتفرم معاملاتی مشهور را با بیش از 50 رمزارز مختلف انجام دهند. با این حال، توصیه سرمایه گذاری ما به شما این است که واریز و برداشت های خود را از طریق رمزارز تتر (USDT) انجام دهید. چراکه این ارز دیجیتال نه تنها در بیشتر صرافی ها، بروکر ها و … پذیرفته شده است؛ بلکه از هزینه کارمزد ناچیزی برخوردار می باشد. مراحل انتقال تتر از صرافی نوبیتکس به بروکر آلپاری:

  • ورود به آلپاری؛
  • انتخاب گزینه واریز؛
  • وارد کردن جزییات شامل مبلغ؛
  • تایید و وریفای اطلاعات؛
  • انتخاب توکن تتر USDT؛
  • کپی آدرس ولت آلپاری؛
  • ورود به نوبیتکس؛
  • انتقال تتر به آلپاری.
برداشت از آلپاری به نوبیتکس"Nobitex" [ آموزش شارژ (نحوه انتقال تتر )حساب آلپاری]
نحوه برداشت از آلپاری به نوبیتکس- آموزش انتقال تتر به حساب آلپاری

 

واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس (bingx) + ویژگی های صرافی:

در کنار بروکر آلپاری و صرافی نوبیتکس، یک پلتفرم معاملاتی دیگر به نام «بینگ ایکس» نیز وجود دارد که از عملکرد خوبی در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین فارکس برخوردار می باشد. این صرافی خارجی، جزو معدود پلتفرم های معاملاتی است که هم ارزهای دیجیتال و هم جفت ارزهای فارکس را برای معامله عرضه می کند. بینگ ایکس به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می دهد و امکان واریز و برداشت تتر بر پایه ریال را برای معامله گران ایرانی فراهم کرده است. صرافی بینگ ایکس به معامله گران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق کارت اعتباری و یا روش همتا به همتا [P2P] معامله کنند. در ادامه، مراحل واریز/برداشت از صرافی بینگ ایکس را به ترتیب ذکر کرده ایم:

  • ابتدا در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید؛
  • روش خرید/ فروش از کارت اعتباری یا همتا به همتا را انتخاب کنید [روش واریز و برداشت از طریق کارت اعتباری تنها برای کاربران ساکن در خارج از کشور فعال است]؛
  • برای خرید ارزهای دیجیتال یا سایر دارایی ها در بیگ ایکس، ابتدا باید رمزارز تتر را خریداری کنید؛
  • با کلیک بر روی گزینه « تبدیل» رمزارز مورد نظر خود را بر پایه ارز تتر خریداری کنید؛
  • مقدار ارز درخواستی را وارد و سایر اطلاعات را تکمیل کنید؛
  • سپس گزینه ” حواله بانکی” و اطلاعات مربوط به خرید/واریز به نمایش گذاشته می شود؛
  • با کلیک بر روی گزینه « انتقال انجام شد، به فروشنده اطلاع داده شود» می توانید رسید پرداخت خود را مشاهده نمایید.

برداشت از آلپاری به نوبیتکس"Nobitex" [ آموزش شارژ (نحوه انتقال تتر )حساب آلپاری]

برداشت از آلپاری به نوبیتکس"Nobitex" [ آموزش شارژ (نحوه انتقال تتر )حساب آلپاری]
نحوه واریز/برداشت از صرافی بینگ ایکس- واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس چگونه انجام می شود؟!

 

شما همچنین می توانید برای آشنایی بیش تر با بروکر آلپاری، ثبت نام در آلپاری، مشکل ورود به آلپاری و سایر موارد مشابه به سایت های معتبری مانند خانه فارکس من ifxhome، دیلی فارکس Daily Forex FX Academy و… مراجعه کنید.

نظر کارشناس: آیا برداشت از آلپاری به نوبیتکس خوب است؟!

برداشت از آلپاری به نوبیتکس معمولا از طریق ارز دیجیتال تتر انجام می شود، چراکه این رمزارز از مبلغ کارمزد بسیار پایینی برخوردار بوده و یک رمزارز مشهور برای انتقالات وجه به شمار می رود. برداشت از Alpari به Nobitex به معامله گران این امکان را می دهد به راحتی انتقالات ارزی خود را از یک بروکر خارجی [آلپاری] به یک صرافی ایرانی [نوبیتکس] انجام دهند. از همین روی، می توان گفت برداشت از آلپاری به Nobitex یک فرایند مفید برای کاربران ایرانی است که روند واریز و برداشت را برای تمامی تریدرهای ایرانی فعال در بروکر آلپاری، تسهیل می کند. در این مقاله تمامی مراحل برداشت از آلپاری به نوبیتکس توضیح داده شد، امیدواریم این مبحث برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

برگرفته از: Https://ifxhome.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.