بالاخره بایدن واکنش نشان داد!

اخبار میداس سرمایه-بالاخره بایدن واکنش نشان داد!

بعد از همه گیری بیت کوین و خبر های ضد و نقیض از جای جای دنیا به نوعی همه منتظر واکنش بایدن به عنوان رئیس جمهور یکی از مهمترین کشورهای دنیا در برابر بیت کوین و ارزهای دیجیتال بودند. یکی از مسائلی که باعث شده است بسیاری از اهالی رسانه و اقتصاد به این مسئله حساسیت پیدا کنند، جنگ اقتصادی بین چین و آمریکاست. جنگی که ظاهرا به میدان ارزهای دیجیتال کشیده شده است.

 

[irp posts=”48167″ name=”پای گوگل هم به ارزهای دیجیتال باز شد!”]

 

خبرگزاری بلومبرگ خبری را طی چند ساعت گذشته منتشر کرد که بر اساس آن بایدن قصد دارد نماینده ویژه ای را در امور ارزهای دیجیتال با اختیارات خاصی مشخص کند. این نماینده احتمالا اجازه بازرسی از ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی مرتبط با ارزهای دیجیتال را خواهد داشت. احتمال می رود این تصمیم جهت در اختیار گرفتن بازار ارزهای دیجیتال گرفته شده باشد.
البته هنوز کاخ سفید واکنشی در برابر این گزارش نداشته است. بلومبرگ معتقد است که طی ساعات آینده بایدن طی یک مصاحبه تلویزیونی این خبر را اعلام و نماینده ویژه خود در امور ارزهای دیجیتال را معرفی می کند.

 

[irp posts=”48128″ name=”گام بلند اندونزی در مسیر جدید پیشرفت”]

 

به نظر می رسد تعیین یک نماینده ویژه در امور ارزهای دیجیتال به جهت کنترل بیشتر این بازار است. اگر این اتفاق رخ بدهد احتمالا تاثیر منفی در روند بازار خواهد داشت و سرمایه گذاران تا مشخص شدن اختیارات و حوزه فعالیت این نماینده احتمالا کمتر دست به خرید و فروش بزنند.

 

[irp posts=”48139″ name=”هدف قیمتی کاردانو: 2.83 دلار”]

 

به طور کلی دولت ها، مانند دولت چین و آمریکا نسبت به اوج گیری بیت کوین و ارزهای دیجیتال واهمه دارند و معتقد هستند که این اوج گیری می تواند مهمترین اهرم دست دولت ها یعنی همان مسئله پول و ارز ملی را از کار بیاندازد و این اتفاق باعث می شود که کنترل از دست دولت خارج شود. باید منتظر ماند و دید نماینده جدید بایدن چه اختیاراتی خواهد داشت.

منبع:
https://u.today/biden-mulling-over-appointing-crypto-czar

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.