انواع راه های کسب درآمد از فارکس

کسب درآمد از فارکس یک راه محبوب برای کسب درآمد آنلاین است. این نوع از کسب درآمد می تواند شامل مواردی از جمله خرید و فروش ارز در بازار، کپی تریدینگ، پاس کردن چالش پراپ تریدینگ و موارد این چنین باشد. اگر به ترید و کسب درآمد از فارکس علاقه دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین راه های کسب درآمد از فارکس این موارد هستند:

ترید کوتاه مدت

معاملات کوتاه مدت شامل خرید و فروش ارز در مدت زمان کوتاهی، معمولاً چند ساعت یا چند روز است و یکی از پرطرفدارترین روش های کسب درآمد از فارکس در میان تریدرها محسوب می شود. این نوع معاملات به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد، اما اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار سودآور باشد.

برای موفقیت در این استراتژی به عنوان یک معامله‌گر، باید خطرات و مزایای هر معامله را به خوبی درک کنید. شما نه تنها باید بدانید که چگونه فرصت های کوتاه مدت خوب را تشخیص دهید، بلکه باید از سرمایه خود نیز محافظت کنید.

معاملات بلند مدت

روش دیگری که معامله‌گران از آن برای کسب درآمد از فارکس استفاده می کنند، معاملات بلند مدت است که شامل حفظ پوزیشن معاملاتی برای چندین هفته یا ماه می شود. این نوع معاملات نسبت به معاملات کوتاه مدت استرس کمتری دارد، اما نیازمند صبر و انضباط بیشتری است.

اگر بخواهیم این نوع معاملات را با مورد قبلی مقایسه کنیم می توان گفت که معاملات بلند مدت بیشتر بر جنبه های فاندامنتال تمرکز دارد و هدف آن کسب بازدهی ثابت در بازه زمانی طولانی تر است، در حالی که معاملات کوتاه مدت بر نوسان قیمت برای سودهای سریع متمرکز است.

 همکاری با شرکت های پراپ تریدینگ

پراپ تریدینگ روشی برای معامله است که در آن مؤسسات سرمایه مورد نیاز را در اختیار معامله‌گران ماهر قرار داده و به آن ها امکان ترید و کسب سود را می دهند. در ازای این روش معاملاتی، معمولاً سود به دست آمده بین معامله‌‌گر و شرکت تقسیم می ‌شود و معامله‌گر بین 50 تا 90 درصد سود را دریافت می ‌کند. معامله ‌گران ماهر می‌ توانند هزاران دلار سود از این نوع معامله، بدون به خطر انداختن پول خود به دست آورند و پراپ تریدینگ به آن ‌ها اجازه می ‌دهد تا به سرمایه ‌ای بزرگ‌ تر از آنچه که ممکن است داشته باشند، دسترسی پیدا کنند.

پراپ تریدینگ یک راه عالی برای کسب درآمد از فارکس است، به خصوص اگر شما یک معامله گر ماهر با یک استراتژی قوی و بردهای ثابت هستید. برای شروع، می ‌توانید به دنبال یک شرکت پراپ تریدینگ معتبر باشید که سرمایه در اختیار معامله‌‌گران قرار می دهد. برای اثبات مهارت‌های معامله‌گری و توانایی های مدیریت ریسک، باید یک فرآیند ارزیابی را پشت سر بگذارید. پس از پذیرش و پاس کردن چالش پراپ تریدینگ ، سرمایه لازم برای ترید از طرف شرکت به شما داده می شود.

برای کسب درآمد از فارکس، پراپ تریدینگ یکی از بهترین روش ها محسوب می شود، اما مهم است که به یاد داشته باشید که این یک طرح یک شبه ثروتمند شدن نیست. برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق، به تلاش، فداکاری و نظم و انضباط زیادی نیاز است. با این حال، اگر مایل به تلاش در این مسیر هستید، پاداش آن می تواند قابل توجه باشد.

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ به معامله‌گران اجازه می دهد تا به طور خودکار معاملات معامله گران موفق را کپی کنند. این روش معاملاتی برای مبتدیانی که زمان یا تجربه انجام معامله به تنهایی را ندارند ایده آل است و به این روش به راحتی می توانند کسب درآمد از فارکس را تجربه کنند.

از طرف دیگر، شما می توانید به عنوان یک معامله‌گر موفق و حرفه ای، با اجازه دادن به معامله‌‍‌گران دیگر برای کپی کردن معاملات شما، درآمد کسب کنید. شما برای هر معامله‌ای که کپی می شود، پورسانت دریافت می کنید و کمیسیون آن می تواند درصدی از سود کسب شده توسط تریدری که کپی می‌کند باشد.

برای تبدیل شدن به یک کپی تریدر فارکس، باید سابقه قابل ارائه از معاملات موفق و یک استراتژی معاملاتی داشته باشید که توسط سایر معامله گران قابل تکرار باشد. همچنین باید پلتفرمی داشته باشید که به سایر معامله ‌گران اجازه می ‌دهد معاملات شما را به صورت خودکار کپی کنند.

ترید اتوماتیک

معاملات خودکار شامل استفاده از برنامه‌ ها یا الگوریتم‌ های کامپیوتری برای اجرای خودکار معاملات است. این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که از قوانین و استراتژی های از پیش تعیین شده پیروی کنند و نیازی به مداخله انسانی ندارند. معاملات خودکار می تواند یک روش عالی برای کسب درآمد از فارکس به ویژه برای معامله گرانی که زمان یا تخصص کافی برای نظارت مداوم بر بازار را ندارند باشد.

 افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش)

کسب درآمد از فارکس از طریق افیلیت مارکتینگ شامل شراکت با بروکرهای فارکس و ترویج خدمات آن ها به مشتریان احتمالی است. به عنوان یک بازاریاب، برای هر مشتری که ثبت نام می کند و در بروکر معامله می کند، کمیسیون دریافت می کنید.

برای تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر فارکس، باید یک وب سایت یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که در آن بتوانید خدمات بروکر را تبلیغ کنید. می توانید نظرات خود را بنویسید، بروکرهای مختلف را مقایسه کنید و محتوای آموزشی، برای جذب مشتریان به وب سایت بروکر مورد نظر ارائه دهید.

برخی از بروکرهای فارکس نرخ کمیسیون بالایی ارائه می دهند که از 30 تا 50 درصد است. شما به‌ عنوان یک افیلیت مارکتر، می‌ توانید بدون معامله، به کسب درآمد از فارکس از طریق این کمیسیون‌ بپردازید.

سخن آخر

در پایان، معاملات فارکس می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد، اما نیاز به نظم، صبر و درک دقیق از بازار دارد. راه های مختلفی برای کسب درآمد از طریق معاملات فارکس وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که معامله در بازار فارکس تنها راه کسب درآمد از این بازار نیست و همانطور که گفته شد چندین راه دیگر برای کسب درآمد از فارکس بدون معامله نیز وجود دارد. این روش ها به تجربه اندکی نیاز دارند، اجباری به تحلیل و معامله ندارند و هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق
صادق
2 ماه قبل

پاس کردن چالش پراپ تریدینگ واقعا کار سختیه به نظر آسون میاد ولی با این چالشا می ارزه با این سرمایه و سودا. ممنون از میداس سرمایه با محتواهای عالیشون. خسته نباشید.

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.