BingX ویوین لین را به عنوان مدیر محصول منصوب می کند تا تجربه کاربر محور را ارتقا دهد

انتصاب ویوین لین به عنوان مدیر محصول در BingX

BingX، یک صرافی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال، انتصاب Vivien Lin را به عنوان مدیر ارشد محصول خود اعلام کرد. این تصمیم استراتژیک بر تعهد BingX به توانمندسازی معامله‌گران ارزهای دیجیتال با پیشرفت‌های مداوم در محصولات و خدمات خود تأکید می‌کند. ویوین لین همچنین نقش سخنگوی جهانی BingX را بر عهده خواهد گرفت و ارتباطات شفاف را تقویت می کند و ارتباط آن را با جوامع ارز دیجیتالی بین المللی تقویت می کند.

 

پیشینه ویوین در اکوسیستم ارز دیجیتالی، مدیریت محصول و توسعه بازار تقریباً یک دهه را در بر می گیرد، با تمرکز بر محصولات بازارهای آتی فارکس و سهام است که از طریق نقش های کلیدی در مؤسسات معتبری مانند مورگان استنلی، BNP Paribas و Deutsche Bank. علاوه بر این، ویوین سال‌ها تجربه در مبادلات رمزنگاری معروف به عنوان مدیریت محصولات مالی، مدیریت ریسک و توسعه محصول جدید، همراه با درک عمیق از چرخه عمر محصول و استراتژی ورود به بازار دارد.

 

ویوین لین به عنوان مدیر تولید، نقشی اساسی در هدایت استراتژی توسعه محصول BingX بر روی معاملات آتی، سهام و مدیریت دارایی ایفا خواهد کرد. در همین حال، او BingX را در رویدادهای صنعت اصلی و جلسات منطقه ای نمایندگی خواهد کرد که در آن بینش متمایز خود و BingX را در مورد موضوعات مرتبط به اشتراک خواهد گذاشت. ویوین به طرز ماهرانه ای از درک جامع خود از عملیات شرکت برای تسهیل ارتباط بین کاربران و شرکا، تقویت ارتباطات و همکاری های بالقوه استفاده می کند.

 

هیئت مدیره و تیم اجرایی در مورد انتصاب ویوین اظهار داشتند: “با استقبال از ویوین لین در نقش های دوگانه او، نه تنها اضافه شدن یک عضو فعال، بلکه یک رهبر با تجربه را جشن می گیریم. تجربه گسترده ویوین همراه با درک عمیق او از بازارهای جهانی باعث می شود که وی در نقش های دوگانه او قرار گیرد. به بهترین وجه برای تجسم ارزش‌ها و دیدگاه BingX در انجمن‌های جهانی مناسب است. تحت رهبری او، ما پیش‌بینی می‌کنیم که در ارائه محصولات پیشرفته و ارتقای تجربه کاربری خود با جامعه گسترده‌تر به ارتفاعات جدیدی دست یابیم.”

 

ویوین لین احساس خود را ابراز کرد و اظهار داشت: “من از پذیرفتن نقش CPO و سخنگوی جهانی در BingX هیجان زده هستم، که به من امکان می دهد ارتباط بین پیشنهادات نوآورانه و جامعه کاربران ارزشمندمان را تقویت کنم. اعتقاد من به فلسفه شفافیت در عین حال سادگی است. چه در توسعه محصول و چه در ارتباطات، تعهد من را به تفکیک پیچیدگی ها به شرایط قابل دسترس برای همه سوق می دهد. من آماده هستم تا اطمینان حاصل کنم که دیدگاه BingX برای برتری و نوآوری کاربر محور به طور موثر با مخاطبان جهانی ما طنین انداز می شود.”

 

انتصاب Vivien نشان دهنده یک حرکت بزرگ دیگر در جهت پر کردن بیشتر شکاف بین بلاک چین و امور مالی سنتی است و تضمین می کند که کاربران BingX همچنان از ادغام پویا سود می برند. BingX مشتاقانه منتظر آینده ای است که نه تنها با نوآوری های تکنولوژیکی مشخص شده است، بلکه با درک عمیق نیازهای کاربر، زمینه را برای سفری متحول کننده پیش رو فراهم می کند.

 

درباره صرافی BingX

BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، از جمله اسپات، فیوچرز، معاملات کپی ترید و مدیریت دارایی – همه برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای بالا بردن مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.