افزایش میل بانک‌ها به تولید CBDC و طرفداری هواداران ورزش از داج کوین

افزایش میل بانک‌ها به تولید CBDC و طرفداری هواداران ورزش از داج کوین

شرکت تحلیل‌گر بلاک چین، Coin Metrics، 15 میلیون دلار را در یک سرمایه‌گذاری به رهبری غول مالی، Goldman Sachs، به دست آورد. امروز طی بیانیه‌ای، Coin Metrics گفت که Goldman Sachs، Castle Island Ventures، Highland Capital Partners، Fidelity Investments، Avon Ventures، Communitas Capital، Collab + Currency و چند شرکت دیگر، 15 میلیون دلار را به این شرکت تحلیلی‌ داده‌اند تا گسترش جهانی این شرکت‌ها را سرعت بخشد و به رشد جایگاهشان در بازار رمزارزها کمک کند. هم‌بنیان‌گذار شرکت Coin Metrics، Nic Carter، این سرمایه‌گذاری را اعتباری بزرگ برای این شرکت، به‌عنوان ارائه‌دهنده داده‌های رمز ارزی برای موسسات، معرفی کرد.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

رئیس جهانی بخش دارایی‌های دیجیتال Goldman Sachs، Mathew McDermott، گفت:” داده‌ها در فعالیت در بازار رمزارزها، برای سرمایه‌گذاران سنتی و فعالان سرویس‌های مالی، بسیار اهمیت دارند.” Goldman Sachs، امسال به افزایش ارتباط خود با سایر کمپانی‌ها و نوآوری‌های مالی ادامه داده است. این شرکت بزرگ مالی همچنین بیت کوین و سایر رمزارزها را، در ربع دوم سال 2021، در دسترس مشتریان خود قرار خواهد داد.

بانک مرکزی جورجیا در پی تولید CBDC است.بانک ملی جورجیا گفته که قصد اجرای طرح یک ارز دیجیتالی بانکی(CBDC) را دارد. در بیانیه‌‌ای در روز چهارشنبه، این بانک مرکزی طرح یک CBDC را در جهت افزایش و بهبود عملکرد سیستم‌های مالی و پرداختی، مطرح کرد. این بانک اعلام کرد که قصد دارد تا از شرکت‌های حوزه فینتک و سایر موسسات مالی، جهت شرکت در این طرح، دعوت به عمل آورد. در این بیانیه گفته‌شده: “CBDC می‌تواند مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه عظیمی را در جهت سود جامعه ارائه دهد.

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

ارائه این طرح می‌تواند بهره‌وری مالی را افزایش دهد، به ایجاد تکنولوژی‌های مالی جدید کمک کند، امور مالی را تسهیل بخشد و به جوامعی که بانکداری ندارند، دسترسی دهد.” البته این بانک، از ریسک‌های احتمالی و پتانسیل تخریبی این تکنولوژی نیز خبر داد. این بانک اعلام کرد که ممکن است قبل از اجرای این طرح، نیاز به بررسی و امتحان کردن آن در یک محیط محدود و ایمن باشد تا از ریسک‌های احتمالی جلوگیری شود، اما از زمان اجرای این طرح خبری منتشرنشده است.

هواداران ورزش، طرفدار داج کوین شده‌اند.در پی افزایش محبوبیت داج کوین نزد سرمایه‌گذاران، به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتالی هوادارانی در بین طرفداران ورزش نیز پیداکرده است. در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، صاحب تیم بسکتبال Dallas Mavericks، Mark Cuban، اعلام کرد که با توجه به بلیت‌ها و محصولاتی که به شیوه پرداختی رمز ارزی فروخته‌شده‌اند، مردم داج کوین را تحت کنترل خوددارند و به آن علاقه‌مند شده‌اند. این تیم پرداخت از طریق بیت کوین را، در BitPay از سال 2019 پذیرفته است. کوبان همچنین اعلام کرد که هیچ رمز ارز دیگری به‌اندازه داج کوین نتوانسته در این حوزه خوب عمل کند.

در صورتی که علاقه مند به یادگیری انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی و کسب اطلاعات در زمینه ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/for-sports-fans-doge-is-starting-to-look-like-crypto-s-real-mvp

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.