انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی در کمتر از 5 دقیقه! آموزش قدم‌به‌قدم

انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی به‌صورت کاملاً عادی

تصور کنید در دنیای ارزهای دیجیتال و بیت کوین به هر طریق سود خوبی به دست آورده‌اید. این سود زمانی برای شما کارایی دارد که بتوانید دست به انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی بزنید. در کلام ساده‌تر باید شما بتوانید سود مجازی خودتان در دنیای ارزهای دیجیتال و بیت کوین را به‌حساب ریالی تبدیل کنید.

وقتی به مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به‌ حساب بانکی فکر می‌کنیم این‌گونه به نظر می‌رسد که باید راه طولانی را طی کنیم. البته این فکر چندان هم غلط نیست. به‌هرحال مردم و کاربران کشورهای اروپایی و آمریکایی با سرمایه خودشان که به‌صورت دلار یا یورو است دست به خریدوفروش می‌زنند و بسیاری دیگر از کشورهای مطرح جهان مانند چین یا روسیه بر اساس پول ملی خودشان دست به خرید فروش در دنیای ارزهای دیجیتال می‌زنند.

ازاین‌رو انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی برای آن‌ها مفهوم بسیار ساده‌ای دارد. آن‌ها با فروش بیت کوین به طرق مختلف به‌راحتی می‌توانند با استفاده از انواع برنامه‌های مختلف که در سطح اینترنت وجود دارد کیف پول خودشان را به‌حساب بانکی خودشان منتقل کنند؛ بنابراین برای این افراد انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی مفهوم چندان بزرگی ندارد؛ اما برای ما ایرانی که انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی می‌تواند به یک دردسر بزرگ تبدیل شود. در ادامه سعی می‌کنیم نحوه انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی را با یکدیگر به‌صورت قدم‌به‌قدم طی کنیم. با ما در آموزش انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی همراه باشید.

انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی به‌صورت کاملاً عادی

 

همان‌طور که در بالاتر گفتیم اگر در یک کشور اروپایی یا آمریکایی زندگی می‌کردیم یا در کشوری بودیم که پول ملی آن ارزش جهانی داشت، عملاً هیچ مشکلی در برابر انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی نداشتیم. چراکه در این حالت با پشتیبانی صرافی‌ها از این ارزهای جهانی و همچنین پشتیبانی سایت‌های مختلف مانند کوین بیس که مسئول انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی محسوب می‌شوند عملاً سرمایه ما به ارز قابل معامله به‌راحتی تبدیل می‌شد.

اما پول‌هایی مانند ریال ازنظر اقتصادی و جهانی ارزش معامله‌ای ندارند و به‌عنوان یک ارز بین‌المللی شناخته نمی‌شود. ازاین‌رو عملاً یک مرحله در انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی به کار ما اضافه می‌شود؛ یعنی ما باید برای انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی در ابتدا سرمایه بیت کوین خودمان را به دلار و سپس این دلار را تبدیل به ریال کنیم.

در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم، برای انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی ما باید دست به فروش بیت کوین بزنیم و دلار حاصل از این فروش را با استفاده از واسطه‌های مختلف داخلی به ریال تبدیل کنیم؛ بنابراین عملاً در این نحوه انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی یک مرحله اضافه‌تر داریم و این‌یک مرحله اضافه نیز خودبه‌خود کارمزد و هزینه خاص خودش را دارد.

از طرف دیگر مسلماً این مرحله اضافه‌شده باید داخلی باشد و به حساب‌های بانکی داخلی دسترسی داشته باشد تا بتواند این انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی را انجام دهد؛ بنابراین به‌جز مسئله کارمزد مسائل دیگری مانند سرعت انجام کار و البته امنیت مهم می‌شود. یکی از موارد مهمی که باید در آموزش انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی بدانید مسئله حفظ امنیت است. در ادامه بیشتر از این موضوع خواهیم گفت.(بیت کوین چیست)

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

امنیت در انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی
نحوه انتقال بیت کوین به حساب دیگر

امنیت در انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی چگونه است؟

 

مهم‌ترین چیزی که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که عملاً کسی نمی‌تواند نقل‌وانتقالات را رهگیری کند؛ یعنی با انتقال بیت کوین از یک حساب به‌حساب دیگر عملاً تنها مبدأ و مقصد از این اتفاق باخبر خواهند بود و هیچ‌کس نمی‌تواند این تراکنش را مدیریت کند. این موضوع مانند یک شمشیر دولبه عمل می‌کند.

گرچه این اتفاق که بالاخره دست دولت‌ها از اعمال مدیریت‌های بیش‌ازاندازه کوتاه شده است، اما کلاه‌برداران دستشان بازتر شده است. درواقع یک کلاه‌بردار اگر بتواند به هر دلیل شمارا مجاب کند که به او در انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی یا هر نوع انتقال دیگر اعتماد کنید، در صورت انجام این انتقال مطمئن باشید که سرمایه خود را برای همیشه ازدست‌داده‌اید؛ زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند پیدا کند و بداند که این فرد کجاست و سرمایه به چه مقصدی ارسال‌شده است.

پس در تبدیل و انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی باید در انتخاب واسطه‌ها بسیار دقیق باشید. برخی از پلتفرم‌ها به‌نوعی طراحی‌شده‌اند که می‌توانند با گرفتن کیف پول شما، همان لحظه تمام کیف پول شمارا خالی کنند. پس به‌واقع سعی کنید از واسطه‌هایی برای تبدیل دلار به ریال استفاده کنید که شناخته‌شده هستند و اعتبار خوبی دارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اعتماد پرکاربرد بودن است. این موضوع به‌خوبی به‌واسطه تعداد کاربران و رده‌بندی سایت قابل‌تشخیص است.

 

انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی و مشکلات خاص ایرانی‌ها
مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به حساب بانکی

 

[irp posts=”29711″ name=”پتانسیل قیمت بیت کوین در سال 2021 چقدر است؟”]

 

انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی و مشکلات خاص ایرانی‌ها

 

احتمالاً تا اینجای کار با یک مشکل اساسی که کاربران ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی دارند به‌خوبی آشنا شده‌اید. به سبب این‌که ریال ایران ارزش جهانی ندارد عملاً انواع مبادلات مالی کاربران ایرانی تحت‌الشعاع تبدیل ریال به ارز است.

اما این تنها مشکل در انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی و سایر تجارت‌های جهانی ایرانی‌ها نیست. سیستم پولی و مالی ایران به‌نوعی طراحی‌شده است که عملاً اجازه انتقال مستقیم ارز به خارج را به کاربران نمی‌دهد. در کلام ساده‌تر یعنی این‌که شما نمی‌توانید حساب ارزی داشته باشید و بر اساس این حساب ارزی خرید اینترنتی بکنید یا واریز و برداشت داشته باشید. حساب‌های ارزی برای انتقال باید به‌صورت حضوری صورت بگیرد و به‌طور کامل علت این انتقال ذکر شود.

از طرف دیگر مسئله مهم دیگری که بسیار در انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی تأثیرگذار است این است که ایران سال‌هاست تحت شدیدترین تحریم‌های مالی قرار دارد. این تحریم‌ها بیشتر مبادلات جهانی ایرانی‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. در کلام ساده‌تر عملاً ایرانی‌ها نمی‌توانند به‌صورت مستقیم دست به تجارت جهانی بزنند و این قانونی است که در تمامی بخش‌های تجاری باید رعایت شود. یکی از این بخش‌ها مسلماً صرافی‌ها و کیف پول‌های ارزهای دیجیتال است. ازاین‌رو عملاً نه‌تنها دولت و حکومت ایران با انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی مشکل دارد، بلکه این مشکل از سمت صرافی‌ها نیز کاملاً مشهود است.

پس عملاً در انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی کار چندان ساده‌ای نداریم. به‌خصوص این‌که اگر صرافی‌ها بدانند شما ایرانی هستید و با یک ip تقلبی از سایت استفاده می‌کنید، به‌سرعت سرمایه شمارا بلوکه می‌کنند. حال برای انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی چه باید کرد؟

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان واریز به‌حساب بانکی

مراحل تبدیل بیت کوین به تومان(تبدیل بیت کوین به پول نقد) واریز به‌حساب بانکی

 

همان‌طور که در بالاتر بیان کردیم، مسئله امنیت واسطه‌ها و مشکلات دولتی و قانونی که بر سر راه انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی وجود دارد عملاً این کار را برای ما بسیار سخت‌تر از چیزی کرده است که تصور می‌شد کرد؛ اما بااین‌حال همان‌طور که در ابتدا گفته شد، مادامی‌که سود خریدوفروش شما به ریال تبدیل نشود و این سود چاله‌ای از زندگی شمارا پر نکند عملاً حضور شما در این بازارهای سرمایه‌ای بی‌فایده است. پس سؤال اساسی این است که برای انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی چگونه می‌توانیم عمل کنیم؟

در ایران نیز درست مانند تمام دنیا ده ها نوع سایت صرافی و واسطه‌گری راه‌اندازی شده است که برخی از آن‌ها کاملاً معتبر بوده و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای کشف این سایت‌ها تنها کافی است یک جست‌وجوی کوچک انجام دهید. این سایت‌های واسطه‌ای عملاً کار واریز و برداشت را ساده‌تر کرده‌اند. در ادامه سایت استخراج لایت کوین را به شما توصیه میکنم مطالعه کنید 🙂

در کلام بهتر شما به‌واسطه حضور در صرافی‌های داخلی می‌توانید به‌صورت ریالی واریز و برداشت داشته باشید و هیچ مشکلی در انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی نخواهید داشت. این می‌تواند یک‌راه حل منطقی به‌خصوص برای تازه‌کاران در بازارهای سرمایه‌ای باشد.

اما این چیزی نیست که حرفه‌ای‌های بازار راضی کند. آن‌ها دوست دارند از تمام امکانات صرافی‌های بین‌المللی استفاده کنند درعین‌حالی که می‌خواهند انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی داخلی نیز داشته باشند. برای این افراد نیز راه‌حل جذابی وجود دارد.

اگر میخواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال را پیدا کنید و درباره Travel Rule بیشتر بدانید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی برای حرفه‌ای‌ها!

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی برای حرفه‌ای‌ها!

 

حرفه ای ها چطور انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی را انجام میدهند؟ حرفه‌ای‌های بازار برای انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی می‌توانند از یک روش بسیار جذاب استفاده کنند. این افراد باید در دو صرافی عضو شوند. یکی صرافی داخلی و یک صرافی جهانی. مسلماً شما توسط صرافی جهانی با تمام امکاناتی که در اختیاردارید به معامله می‌پردازید؛ اما زمانی که می‌خواهید دست به فروش و تبدیل آن به ریال بزنید بهتر است کار حرفه‌ای‌تری انجام دهید.

شما برای انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی تنها کافی است بیت کوین یا ارزهای دیگر خود را به تتر تبدیل کنید! تتر یک ارز کاملاً ثابت است که ارزشی معادل یک دلار دارد؛ بنابراین سرمایه شما بر اساس دلار و بدون تغییر خواهد بود. از طرف دیگر هنوز ماهیت سرمایه شما ارز دیجیتال است و ازنظر نقل‌وانتقال کاملاً امن و بدون مشکل خواهد بود؛ بنابراین برای انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی آن را ابتدا در صرافی‌های جهانی به تتر تبدیل کنید.

تتر ارز دیجیتالی است که توسط بسیاری از صرافی‌های داخلی خریدوفروش می‌شود؛ بنابراین توسط کیف پول خودتان (باید تتر را پشتیبانی کند) این ارز دیجیتال را توسط یک صرافی داخلی به فروش می‌رسانید. در این حالت عملاً انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی را بهتر انجام خواهد داد. در کلام بهتر شما با تبدیل بیت کوین به تتر آن را برای انتقال به صرافی‌های معتبر داخلی آماده می‌کنید و با فروش تتر در صرافی‌های داخلی آن را به ریال تبدیل کرده و منتظر واریز وجه خواهید ماند! در ادامه مقاله فروش لایت کوین، رفع بلاک بایننس را بخوانید تا اطلاعات کامل تری را کسب نمایید.

اگر علاقه مند به ورود به حساب بیت کوین و نصب کیف پول کوینومی هستید ولی نمیدانید چطور انجام می شود، حتما این مقاله را بخوانید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.