بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp

بروکر اس تی پی

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

بروکر اس تی پی STP Trading در استانبول ترکیه تاسیس شده است و اعلام کرده که در افغانستان شعبه دارد. STP Broker توانسته در FSA سنت وینسنت ثبت نام کند. کارگزار STP Trading سه نوع حساب NDD را ارائه می دهد.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اعتبار و رگولاتوری در بروکر اس تی پی

 

کارگزار STP موفق شده ثبت نام  در سنت وینسنت FSA را به دست آورد، که اگرچه یک مقررات قوی نیست، اما بهتر از هیچ است. عدم وجود قانون کارآمد برای این کارگزار و توجه آن به کشور ایران و عدم حضور در اماکن و مجامع بین المللی به نظر ما ریسک سرمایه گذاری در این کارگزار را افزایش می دهد. در صورت بروز مشکل امکان پیگیری و اطلاعات کافی از طرف کارگزار وجود ندارد.

در واقع STP Trading Broker نیز مانند سایر بروکرها رگولاتوری ندارد و توصیه می شود برای جلب اعتماد هر چه بیشتر معامله گران و کاربران، تاییدیه های نظارتی را دریافت کنید. با این حال، در حال حاضر هیچ رگولاتوری برای ارائه خدمات به ایران وجود ندارد.

بروکر اس تی پی دارای چقدر سابقه در بازار مالی است؟

 

بروکر STP Trading در سال 2019 تاسیس شد و سابقه پایینی در این زمینه دارد، بنابراین برای اثبات اثربخشی خود به مشتریان نسبت به کارگزاران با سابقه بیشتر با چالش‌هایی مواجه است.

اس تی پی چیست یا اس تی مارکت به چه معنی است؟

 

اس تی پی چیست؟ STP Trading نام یکی از کارگزاران جدید بازارهای مالی است که دفتر مرکزی آن در ترکیه واقع شده است. یکی از مزایای این بروکر ارائه آموزش رایگان برای همه است. با ثبت نام در این کارگزار امکان معامله برندهای مختلف را خواهید داشت. stp Broker پیشنهادات جذابی را در زمان های مختلف به معامله گران ارائه می دهد.

 

آشنایی با انواع حساب در بروکر اس تی پی تریدینگ

 

حساب‌های NDD، حساب‌هایی هستند که واسطه تراکنش در آن حذف می‌شود و مشتری بدون توجه به سفارش‌های موجود در میز معاملات کارگزار وارد بانک مرکزی می‌شود. بنابراین هیچ گونه تاخیری در انتقال به این حساب ها وجود نخواهد داشت. آنها می خواستند دلیل نامگذاری بنیانگذاران این بروکر و اینکه حساب های آنها از این نوع است را بیان کنند.

STP مخفف عبارت Straight Through Processing است و به این معنی است که کارگزاران سفارشات را مستقیماً از مشتریان دریافت می کنند و آنها را به بانک های مرکزی یا ارائه دهندگان نقدینگی بازار یا سایر کارگزاران ارسال می کنند. به گفته کارگزار، این سرویس برای افزایش سرعت معامله گران اسکالپ است.(اگر میخواهید درباره معاملات اسکالپ بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.)

کارگزار STP سه نوع حساب NDD را ارائه می دهد. در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

 

[irp posts=”56185″ name=”همه چیز درباره بروکر آی تی بی اف ایکس ITBFX”]

 

حساب استاندارد در بروکر اس تی پی تریدینگ:

 

اسپرد این حساب بسیار زیاد است و کارگزار برای هر معامله 7 دلار کمیسیون از معامله گران دریافت می کند، اما شما می توانید با واریز تنها 10 دلار در بروکر STP Trading یک حساب استاندارد با این بروکر باز کنید. حداکثر لوریج ارائه شده در این حساب یک به دویست است.

حساب گلد در بروکر اس تی پی تریدینگ:

 

برای افتتاح حساب طلایی در کارگزار StpTrading، باید حداقل یک هزار دلار واریز کنید، اسپرد این حساب متوسط ​​است و کارگزار به ازای هر لات معامله شده توسط معامله گران، پنج دلار کمیسیون دریافت می کند.

حداکثر اهرمی که معامله گران می توانند در این حساب استفاده کنند بین یک به دویست است.

ایجاد حساب اسلامی در بروکر اس تی پی تریدینگ:

 

حداقل سپرده برای افتتاح حساب اسلامی در بروکر STP Trading  ده دلار است، البته این حساب دارای اسپرد گسترده است و یکی از بهترین ویژگی های آن عدم کارمزد است. حداکثر لوریج صد به دویست فارکس را می توان در حساب معاملاتی STP بروکر اسلامی استفاده کرد.

مقدار اسپردها در بروکر اس تی پی تریدینگ

 

بروکر STP Trading اطلاعات دقیقی از میزان اسپرد در جدول مربوط به انواع حساب منتشر نکرده است، اما آنچه که با توجه به بررسی اکانت دمو این بروکر مشاهده کردیم، میزان اسپرد این بروکر را می توان بالا دانست.

 

حساب اسلامی یا بدون سوآپ در بروکر اس تی پی تریدینگ:

 

داشتن یک حساب کاربری شبانه یا بدون بهره اسلامی یکی از ویژگی های خوب این بروکر برای جلب رضایت هر چه بیشتر معامله گران است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع حساب ها در کارگزار معاملاتی STP می توانید به وب سایت اصلی یا پشتیبانی این بروکر مراجعه نمایید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای افتتاح حساب ریل یا واقعی در اس تی پی تریدینگ

 

در STP Trading Broker، حساب های اسلامی و استاندارد دارای حداقل مبلغ سپرده هستند و شما می توانید با واریز 50 دلار هر یک از این دو حساب را باز کنید.

 

طریقه واریز و برداشت در بروکر اس تی پی تریدینگ

 

کاربران ایرانی کارگزاری تریدینگ STP می توانند از روش های واریز و برداشت ریالی، وب مانی و ارزهای دیجیتال استفاده کنند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از هر یک از این سه روش استفاده کنید.

پاداش یا بونوش در کارگازاری اس تی پی تریدینگ

 

یکی از ویژگی های جالب بروکر STP Trading برای کاربران این است که پاداش های مختلفی را ارائه می دهد، البته پاداش همیشه ثابت نیست و دائماً تغییر می کند، در این مقاله در مورد آن صحبت نکردیم، اما اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، اگر به مزایای این بروکر علاقه مند هستید، می توانید با پشتیبانی کارگزار STP Trading تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای تایید هویت در بروکر اس تی پی تریدینگ؟

 

اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و شناسنامه عکس دار معتبر برای تأیید و افتتاح حساب در STP Trading Broker مورد نیاز است.

در بروکر اس تی پی تریدینگ چه نماد هایی قابل معامله هستند؟

 

با افتتاح حساب در STP Trading Broker می توانید انواع سیگنال های معاملاتی مانند ارزهای دیجیتال، ارزهای موجود در بازار فارکس، سهام و… را معامله کنید.

 

بروکر اس تی پی تریدینگ پشتیبانی فارسی زبان دارد؟

 

خوشبختانه بروکر STP Trading دارای پشتیبانی زبان فارسی با دو ویژگی عالی نسبت به بسیاری از بروکرهای دیگر است. 1. پاسخگویی بسیار سریع و دقیق به کاربران 2. پشتیبانی 24 ساعته این بروکر است که در تمام روزها قادربه پاسخگوی مشتریان است.  راه ارتباطی با پشتیبانی این بروکر چت آنلاین و ارسال ایمیل و حتی تماس مستقیم با وب سایت اصلی بروکر STP می باشد.

 

استخدام معامله گران در بروکر اس تی پی تریدینگ به چه صورتی است؟

 

بروکر STP باید معامله گران حرفه ای را برای مدیریت حساب PAM (چرخش سبد) استخدام کند و اگر بتوانید در آزمون شفاف این بروکر قبول شوید، می توانید به راحتی توسط کارگزار STP استخدام شوید. استخدام تریدر بر اساس حقوق 5000 دلار در ماه و درصدی از سود است. بیمه و اقامت ترکیه پس از شش ماه برای معامله گر موفق محفوظ است.

برای کسب سود با دیپوزیت دلخواه، عاقلانه است که با یک حساب واقعی شخصی با حداقل سرمایه گذاری 45 روزه با کارگزار معاملاتی STP معامله کنید. با هر مبلغ سپرده ای حساب باز کنید، برای کارگزار مهم نیست و فقط عملکرد شما در حسابتان با اهمیت است. برای دریافت اطلاعات کامل پس از ثبت نام و تایید هویت در کارگزار می توانید از کارگزار خود کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کند.

بروکر اس تی پی از چه نوع پلتفرم های معاملاتی استفاده می کند

 

تنها پلتفرم معاملاتی که معامله گران می توانند برای معامله در STP Trading از آن استفاده کنند، بروکر MetaTrader 5است.

در بروکر اس تی پی امکان کپی تریدینگ وجود دارد؟

 

متاسفانه کارگزار STP Trading سیستم کپی معاملاتی ندارد و این یکی از نقاط ضعف این بروکر است و اگر کارگزاراس تی پی تریدینگ  این سیستم را به قابلیت های خود اضافه کند می تواند رضایت مشتریان بیشتری را جلب کند.

الکسای سایت بروکر اس تی پی تریدینگ

 

یکی از شاخص های بررسی وب سایت رتبه الکسا وب سایت است که به راحتی پیدا می شود.
بر اساس گزارش های الکسای، می توانید متوجه شوید که کدام کشور بیشترین ترافیک را به یک وب سایت دارد.

طبق گزارشات الکسای، 78 درصد از ترافیک وب سایت اصلی اس تی پی تریدینگ از ایران بوده است. این نشان می دهد که این بروکر روی بازار ایران تمرکز کرده و نتوانسته تجارت خود را در کشورهای دیگر توسعه دهد. به خصوص کشورهایی که قوانین  و رگولاتوری سختگیرانه ای در زمینه کارگزاران فارکس دارند.

 چراهیچ اشاره ای به کارگزار STP در مجامع معتبر بین المللی نمی شود؟

 

طبق بررسی های انجام شده، هیچ اطلاعاتی از کارگزاران معاملاتی STP در بین کاربران خارجی وجود ندارد و حتی در بهترین سایت های بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات کارگزاری مانند سایت FPA، خبری از معامله بروکر STP نیست. ممکن است نشان دهنده فقدان شهرت یا حتی فعالیت بین المللی کارگزار STP باشد و نشانه خوبی محسوب نمی شود.

نظرات کاربران برای استفاده از این بروکر

 

امروزه کمی تحقیق از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به یافتن اطلاعات مفید در مورد سوابق شرکت کمک می کند.  از سوی کاربران این بروکر تاکنون هیچ خبر یا گزارشی مبنی بر تخلف جزئی از خود منتشر نکرده است.

ویژگی های بروکر اس تی پی تریدینگ

 

  • داشتن پشتیبانی 24 ساعته فارسی زبان
  • عملکرد بسیار خوب در رفتار کارگزار
  • دادن پیشنهاد های شغلی مختلف به تریدرهای موفق

 

معایب بروکر اس تی پی تریدینگ

 

  • عدم داشتن یک رگولاتوری یا قوانین قوی و معتبر

 

[irp posts=”56200″ name=”بروکر لیدیا فارکس چیست؟”]

 

ثبت نام در بروکر اس تی پی تریدینگ به صورت تصویری

 

ابتدا برای ثبت نام در بروکر اس تی پی تریدینگ لازم است وارد سایت اصلی این کارگزار شوید. بعد از وارد شدن به سایت اصلی به قسمت ثبت نام مشتریان بروید و روی آن کلیک کنید. مطابق تصویر زیر.

بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp
ثبت نام در بروکر اس تی پی

پس از کلیک بر روی ثبت نام مشتری وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات خود را در فیلدهای مربوطه پر کنید. مطابق تصویری که در پایین به شما نشان می دهیم.

بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp
ثبت نام
  1. در فیلد اول باید نام خودتان را وارد کنید.
  2. در فیلد دوم این صفحه باید نام خانوادگی خودتان را بنویسید.
  3. در این قست باید ایمیل خودتان را وارد کادر کنید. حتما توجه داشته باشید یک ایمیل معتبر و قابل دسترسی برای کارگزاران اس تی پی ارسال کنید زیرا تمام اطلاعات مربوط مانند رمز عبور شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  4. شماره کابین خودتان را وارد این کادر کنید.
  5. در این کادر باید کشور محل اقامت خود را انتخاب کنید.
  6. در قسمت ششم این صفحه باید شماره همراه خودتان را وارد این فیلد کنید.
  7. دراین بخش جنسیت خود را مشخص کنید.
  8. در قسمت هشتم این صفحه باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. برای این کار کافی است در یکی از مرور گرهای کامپیوتر خود کلمه تبدیل تاریخ را سرچ کنید. با انجام این کار به راحتی تاریخ تولد میلادی خودتان را به دست می آورید.
  9. آدرس محل زندگی خودتان را وارد کنید.
بروکر اس تی پی
تایید

پس از پر کردن فیلدهای مربوطه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کنید، تاییدیه ثبت نام مطابق تصویر بالا ظاهر می شود.

پس از این مرحله ثبت نام با موفقیت انجام می شود. در این مرحله شماره اتاق برای شما ایمیل می ‌شود. باید ایمیل خود را وارد کنید، شماره اتاق را ببینید و سپس روی گزینه ورود کلیک کنید.

بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp
ورود

در قسمت اول آدرس ایمیل یا شماره اتاق خود را وارد کنید. قسمت دوم رمز عبوری که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید را وارد کنید، سپس گزینه login را بزنید .

کابین شخصی بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی
کابین شخصی بروکر اس تی پی تریدینگ

پس از ورود به کابین، صفحه ای مانند زیر باز می شود.

بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp
مدارک من

برای آپلود سند شناسایی، در قسمت My area، گزینه My Documents را انتخاب کنید.

بروکر اس تی پی
آپلود مدارک

قسمت My Documents برای دریافت مدارک شناسایی (کارت ملی، پاسپورت و …) می باشد.

نوع سند را انتخاب کنید و روی دکمه آپلود کلیک کنید. پس از دریافت ایمیل تایید، برای اولین بار از کابین شخصی خارج شده و دوباره وارد شوید و سپس به قسمت My Accounts بروید.

بخش ” My accounts ” برای باز کردن حساب های واقعی و آزمایشی در نظر گرفته شده است.

بروکر اس تی پی stp چیست؟ معرفی و آموزش بروکر stp
اکانت من

برای افتتاح حساب واقعی، پس از آپلود یکی از مدارک شناسایی و دریافت ایمیل تایید، پنجره مشخصات حساب باز می گردد.

بعد از این قسمت نوع حساب، اهرم و واریز را مشخص کنید و با کلیک بر روی گزینه Open Real   Account منتظر ظاهر شدن حساب واقعی باشید.

سوالات متداول

رگولاتوری بروکر اس تی پی چگونه است؟

در واقع STP Trading Broker نیز مانند سایر بروکرها رگولاتوری ندارد و توصیه می شود برای جلب اعتماد هر چه بیشتر معامله گران و کاربران، تاییدیه های نظارتی را دریافت کنید. با این حال، در حال حاضر هیچ رگولاتوری برای ارائه خدمات به ایران وجود ندارد.

از بونوس کارگزاری بروکر اس تی پی چه می دانید؟

یکی از ویژگی های جالب بروکر STP Trading برای کاربران این است که پاداش های مختلفی را ارائه می دهد، البته پاداش همیشه ثابت نیست و دائماً تغییر می کند، در این مقاله در مورد آن صحبت نکردیم، اما اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، اگر به مزایای این بروکر علاقه مند هستید، می توانید با پشتیبانی کارگزار STP Trading تماس بگیرید.

آیا بروکر اس تی پی دارای پشتیبانی فارسی است؟

خوشبختانه بروکر STP Trading دارای پشتیبانی زبان فارسی با دو ویژگی عالی نسبت به بسیاری از بروکرهای دیگر است. 1. پاسخگویی بسیار سریع و دقیق به کاربران 2. پشتیبانی 24 ساعته این بروکر است که در تمام روزها قادربه پاسخگوی مشتریان است.  راه ارتباطی با پشتیبانی این بروکر چت آنلاین و ارسال ایمیل و حتی تماس مستقیم با وب سایت اصلی بروکر STP می باشد.

آیا بروکر اس تی پی دارای حساب اسلامی است؟

داشتن یک حساب کاربری شبانه یا بدون بهره اسلامی یکی از ویژگی های خوب این بروکر برای جلب رضایت هر چه بیشتر معامله گران است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع حساب ها در کارگزار معاملاتی STP می توانید به وب سایت اصلی یا پشتیبانی این بروکر مراجعه نمایید.

 

[irp posts=”56143″ name=”آموزش ثبت نام وکار با بروکر فورت اف اس FortFs”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.